Cees, dit is the next big thing uit Argentinie. Volstrekt onhaalbaar voor ons.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr mei 09, 2025 2:21 pmKrijg vanuit Buenos Aires steeds goeie pers over de 17 jarige Franco Mastantuono een middenvelder van River Plate. Maar het schijnt dat er al grotere vissen achter hem aan zitten.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Boadu. Niet zozeer van mezelf maar zie Kroes er nog wel op aanslaan. Bij degradant Bochum in de BL een goed moyenne gehaald.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vorig jaar Perisic genoemd, dit jaar ga ik opportunistisch voor:
https://www.ad.nl/voetbal/ludovit-reis- ... gle.com%2F
Betaalmuur, kan je het verhaal kopiëren?Rotorinho schreef:Vorig jaar Perisic genoemd, dit jaar ga ik opportunistisch voor:
Natuurlijk wel een ander verhaal dan Perisic. Deze jongen is 24 en is in de top nog niet geslaagd.
Nou, het artikel is de moeite niet echt hoor. Er staat vooral uitgeschreven dat hij al 4 jaar bij HSV zit en nu eindelijk de lang verwachtte / geëiste promotie naar 1eBL aan de orde is.
Club Brugge schijnt hem over te willen nemen.
Krijg er eigenlijk beetje v/d Boomen-vibes van, maar ben huiverig dat Kroes er wel gevoelig voor gaat zijn..
Club Brugge schijnt hem over te willen nemen.
Krijg er eigenlijk beetje v/d Boomen-vibes van, maar ben huiverig dat Kroes er wel gevoelig voor gaat zijn..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Moeten wij niet even heel brutaal een bod uit brengen op Mexx Meerdink? Zoals AR zou zeggen heeft hij niet echt de Ajax look and feel, maar ik ben wel onder de indruk van zijn basiskwaliteiten en zijn potentie. Bij AZ is hij, gek genoeg, geen basisspeler, maar ik zou het wel zien zitten om hem bij Ajax neer te zetten. Brobbey zal immers vertrekken en Konadu vind ik veel minder ver.
los daarvan, wij kijken helemaal niet meer over de grote plas.Lionel schreef: ↑ma mei 12, 2025 3:13 pmCees, dit is the next big thing uit Argentinie. Volstrekt onhaalbaar voor ons.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑vr mei 09, 2025 2:21 pmKrijg vanuit Buenos Aires steeds goeie pers over de 17 jarige Franco Mastantuono een middenvelder van River Plate. Maar het schijnt dat er al grotere vissen achter hem aan zitten.
We kijken naar namen die we ooit hebben zien huppelen in de eredivisie. (Boadu, Erikson)
Het wordt een dramatisch seizoen, waarnaar er wederom een grote schoonmaak moet plaatsvinden in het bestuur
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hij staat in dit lijstje, maar terecht wordt opgemerkt dat AZ niet snel een speler aan de top 3 zal verkopen.peter schreef: ↑di mei 27, 2025 7:51 amMoeten wij niet even heel brutaal een bod uit brengen op Mexx Meerdink? Zoals AR zou zeggen heeft hij niet echt de Ajax look and feel, maar ik ben wel onder de indruk van zijn basiskwaliteiten en zijn potentie. Bij AZ is hij, gek genoeg, geen basisspeler, maar ik zou het wel zien zitten om hem bij Ajax neer te zetten. Brobbey zal immers vertrekken en Konadu vind ik veel minder ver.
www.ad.nlPSV, Ajax en Feyenoord opgelet! Dit zijn de (onontdekte) parels in de eredivisie
Elk seizoen kent zijn eigen sterren: spelers die hun club aan de titel helpen of aan de beker. Maar in de schaduw van die grote namen ontwikkelen zich gedurende zo’n seizoen ook voetballers die (nog) niet bij iedereen op de radar staan. Dit zijn volgens onze verslaggevers de (verrassende) parels uit de eredivisie die de potentie hebben om te slagen bij PSV, Ajax en Feyenoord.
Robin Roefs (NEC, 22) is onze eerste keeper. Zijn naam valt al regelmatig wanneer het gaat over de keeperspositie bij PSV. Roefs is dit seizoen, na het vertrek van de ervaren Jasper Cillessen, écht doorgebroken in Nijmegen en gaat ook met Jong Oranje naar het EK waar Nederland Europees kampioen hoopt te worden. Roefs was in een wisselend seizoen van NEC de absolute uitblinker.
We hebben de spelers van PSV, Feyenoord en Ajax buiten beschouwing gelaten. En elke clubwatcher kon zelf aangeven welke speler interessant zou zijn. Het verzoek was wel op zoek te gaan naar wat meer verrassende namen, die bij het grote publiek nog niet zo bekend zijn.
Verdediging
Rechtsback Cherrion Valerius (NAC, 19) schoot dit seizoen uit de startblokken en speelde tot aan oktober erg sterk. Een zware knieblessure leek hem maanden aan de kant te houden, maar hij herstelde sneller dan verwacht zodat de jonge wingback in de tweede seizoenshelft alsnog een belangrijke rol speelde. Valerius is vooral verdedigend erg sterk in de één-tegen-één duels, in aanvallend opzicht kan hij nog groeien.
Ivan Mesik (Heracles, 23) heeft in Almelo de bijnaam ‘De Slager’ verworven en dat is niet voor niets. Hij kwam in de voorbereiding over van het Italiaanse Pescara uit de serie C en speelde, op, opgeteld, een uur na, alles. Is inmiddels ook international van Slowakije geworden.
Naast ‘De Slager’ in het centrum staat Hjalmar Ekdal (FC Groningen, 26). Gehuurd van Burnley, dat promoveerde naar de Premier League en om die reden is het maar de vraag of de Zweed daar aan spelen toe gaat komen. Bij Groningen kunnen ze hem waarschijnlijk niet langer huren.
Tot hun spijt, want dankzij hem ging het na de winterstop veel beter. De jonge Thijmen Blokzijl, die met zijn goal tegen Ajax beslissend was in de titelstijd, werd aan de zijde van Ekdal een stuk stabieler.
Souffian El Karouani (FC Utrecht, 24) is geen verrassing op de positie van linksback. In de winterstop deed PSV al een poging hem te strikken, maar tot een akkoord kwam het toen niet. Wellicht deze zomer alsnog? El Karouani was in het verrassend goede FC Utrecht een van sterkhouders en als opkomende back onvermoeibaar langs de zijlijn. Met acht assists en twee doelpunten ook zeer belangrijk in aanvallend opzicht.
Middenveld
Over de kwaliteiten van Joshua Kitolano (Sparta, 23) is weinig discussie. De Noor speelt agressief, met een hoge intensiteit en schuwt de duels niet. Maar blessures hebben zijn ontwikkeling laten stokken. Inmiddels is hij weer topfit en klaar voor een stap hogerop. Met nog een jaar contract voor zich ook voor Sparta het ideale moment hem te verkopen.
Stije Resink (FC Groningen, 21) viel aanvankelijk minder op dan zijn jonge ploeggenoten Luciano Valente en Jorg Schreuders. Hij moest wennen na zijn overstap vanuit Almere, maar groeide wel.
Na de winterstop een sterkhouder op het middenveld. Heeft veel loopvermogen, is fysiek sterk en met zijn goede afstandsschot en kopkracht maakt hij ook goals. Met vijf treffers mede-topscorer van Groningen.
Voor de laatste positie op het middenveld moesten we kiezen tussen Kees Smit (AZ, 19) en Ringo Meerveld (Willem II, 22). Smit is voor de gemiddelde voetballiefhebber misschien al wel een bekende naam, mede dankzij zijn schitterende goals van vorig seizoen in de Youth League.
Toch hoort Smit ook op basis van zijn kwaliteiten in onze basis en krijgt Meerveld een plek op de bank, naast zijn ploeggenoot doelman Thomas Didillon-Hödl. Zij waren de enige lichtpuntjes in het bedroevende seizoen van Willem II.
Smit is (nog) geen basisspeler bij AZ, maar inmiddels een vaste invaller die dit seizoen een volwaardige speler van het eerste elftal is geweest. Eigenlijk heeft hij alles wat een moderne middenvelder moet hebben: loopvermogen, fysieke kracht, techniek, inzicht en doelgerichtheid.
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat AZ deze speler natuurlijk nooit aan de Nederlandse top 3 zal verkopen, zoals ze dat toch al nauwelijks doen. Smit is een kroonjuweel en zal ongetwijfeld over een aantal jaren voor veel geld naar het buitenland verkassen.
Aanval
Met Miguel Rodríguez (FC Utrecht, 22) is een tweede smaakmaker van FC Utrecht genoemd. De Spanjaard kwam als onbekende speler van Celta de Vigo naar de Domstad en is inmiddels een publiekslieveling met zijn onnavolgbare dribbels. Zijn statistieken? Zeven goals en drie assists.
Het was niet het jaar van de centrumspitsen. Middenvelder Sem Steijn werd topscorer en de hoogst genoteerde spits buiten de top 3 is Troy Parrott van AZ, die vorig jaar in dit elftal had gepast als speler van Excelsior, maar nu al een gevestigde naam is. Dan kiezen we voor zijn ploeggenoot Mexx Meerdink (AZ, 19) die met negen doelpunten in de middenmoot van de topscorers eindigde en in de play-offs met zijn goals beslissend was.
Bovendien verantwoordelijk voor een van de mooiste doelpunten van het seizoen. Ook voor Meerdink geldt, net als bij Smit, dat AZ hem liever over een aantal jaren verkoopt aan een buitenlandse club dan aan de top 3.
Over Jakob Breum (Go Ahead Eagles, 21) is iedereen het eens: de Deen was, net als zijn club, dé verrassing van de competitie. Wie kende hem vorig seizoen? Zoals dat ook geldt voor zijn ploeggenoot Oliver Antman, die ook een plaatsje in dit elftal had verdiend maar het uiteindelijk moest afleggen tegen Rodríguez.
Breum was dé revelatie die net zo makkelijk scoorde als dat hij tegenstanders passeerde. Heel Deventer hield z’n adem in toen hij geblesseerd raakte, uitgerekend in de belangrijkste periode van het seizoen.
Gelukkig won Go Ahead ook zonder hem de beker, maar bij zijn terugkeer stond hij er meteen weer. De dribbelaar is misschien wel de meest gewenste speler op de markt op dit moment. Wie pikt hem op?
Bank:
Thomas Didillon-Hödl (Willem II, 28), Ringo Meerveld (Willem II, 22), Richonell Margaret (RKC, 24), Oliver Antman (GAE, 23), Jacob Trenskow (Heerenveen, 24)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dacht dat hij onlangs had bijgetekend. Maar echt een groot talent en zoveel beter en verder dan Konadupeter schreef:Moeten wij niet even heel brutaal een bod uit brengen op Mexx Meerdink? Zoals AR zou zeggen heeft hij niet echt de Ajax look and feel, maar ik ben wel onder de indruk van zijn basiskwaliteiten en zijn potentie. Bij AZ is hij, gek genoeg, geen basisspeler, maar ik zou het wel zien zitten om hem bij Ajax neer te zetten. Brobbey zal immers vertrekken en Konadu vind ik veel minder ver.
alles wat wij bij AZ ophalen, mislukt in Amsterdam. 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wat zou AZ er voor vragen? Als het iets van 10 miljoen is en je kan Brobbey voor 20 verkopen kan je het doen.columbus schreef:Dacht dat hij onlangs had bijgetekend. Maar echt een groot talent en zoveel beter en verder dan Konadupeter schreef:Moeten wij niet even heel brutaal een bod uit brengen op Mexx Meerdink? Zoals AR zou zeggen heeft hij niet echt de Ajax look and feel, maar ik ben wel onder de indruk van zijn basiskwaliteiten en zijn potentie. Bij AZ is hij, gek genoeg, geen basisspeler, maar ik zou het wel zien zitten om hem bij Ajax neer te zetten. Brobbey zal immers vertrekken en Konadu vind ik veel minder ver.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt. Alleen is het never nooit 10 miljoen. Dat is een fooitje tegenwoordig. Reken maar op minimaal 20, zeker als hij voor een paar jaar heeft bijgetekend. AZ laat die jongen ook nooit gaan. Maar Brobbey weg voor 20 en hij ervoor terug teken ik voor.Trab schreef:Wat zou AZ er voor vragen? Als het iets van 10 miljoen is en je kan Brobbey voor 20 verkopen kan je het doen.columbus schreef:Dacht dat hij onlangs had bijgetekend. Maar echt een groot talent en zoveel beter en verder dan Konadupeter schreef:Moeten wij niet even heel brutaal een bod uit brengen op Mexx Meerdink? Zoals AR zou zeggen heeft hij niet echt de Ajax look and feel, maar ik ben wel onder de indruk van zijn basiskwaliteiten en zijn potentie. Bij AZ is hij, gek genoeg, geen basisspeler, maar ik zou het wel zien zitten om hem bij Ajax neer te zetten. Brobbey zal immers vertrekken en Konadu vind ik veel minder ver.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vergeet Meerdink, die komt niet. Gaat AZ niet doen.
Wij krijgen Brobbey helemaal niet weg voor 20mio.
ten eerste een spits die niet scoort
ten tweede, kroes zal hem wel verhuren omdat ie hem niet verkocht krijgt.
ten eerste een spits die niet scoort
ten tweede, kroes zal hem wel verhuren omdat ie hem niet verkocht krijgt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Plaats dit vast even hier. Kunnen jullie vast aan het idee gaan wennen.Heitinga probeerde vertrek Ajax-speler te voorkomen: 'Toe nou, ik ben er nu'
28 december 2023 om 17:43
Update: 28 december 2023 om 17:59
37
John Heitinga heeft geprobeerd Sontje Hansen te overtuigen bij Ajax te blijven, al is de 21-jarige aanvaller blij dat hij niet op dat aanbod is ingegaan.
Na het vertrek van Alfred Schreuder kreeg John Heitinga, de favoriete trainer van Sontje Hansen, de touwtjes in handen bij Ajax. "Maar toen had ik al gezegd dat ik mijn contract niet ging verlengen", vertelt Hansen in Kick 't Met. "Hij ging wel echt in mijn hoofd zitten van: toe nou, wacht nou even. Hou geduld. Ik ben er nu, je gaat er wel komen."
Achteraf gezien is Hansen blij dat hij toch is vertrokken bij Ajax. "Geloof me, als ik toen dat contract had getekend, zou ik nu geen enkele wedstrijd spelen. Honderd procent."Waarom Hansen voor NEC koos? "Vitesse wou me ook, die gingen me gelijk chatten toen ik daar langskwam. Ik heb ook met Duitse en Belgische clubs gepraat, alleen ik heb vier jaar lang geen negentig minuten gespeeld."
Ik zag dit gerucht al eerder langskomen, dus dat zal er inderdaad wel van komen.
Dan hebben we een idee van het niveau versterkingen dat we mogen verwachten.
Dan hebben we een idee van het niveau versterkingen dat we mogen verwachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Sontje Hansen, Tadic, Blind.
Lucky Ajax zal binnenkort dus danig versterkt worden. Spelers draaien al warm in Ajax1.
Lucky Ajax zal binnenkort dus danig versterkt worden. Spelers draaien al warm in Ajax1.