Alleen gaat het hier om een positie die nog niet bestaat.
Tsja, je hebt een punt. Zelf heb ik echter het idee dat sommige talenten dan min of meer random een keer de kans krijgen (en dan hoger in de hierarchie blijven).columbus schreef: ↑ma jun 10, 2024 1:11 pmFitz Jim heeft inderdaad in Ajax 1 niet veel kansen gehad. Maar die heeft hij blijkbaar ook niet afgedwongen. 3 trainers zagen het er geen Ajax 1 speler in, zelfs bij Excelsior kwam hij op de bank. Moest en zou vervolgens terug gehaald worden om vervolgens in 2 te beland.
Misschien dat Hlynsson het net iets meer verdiende dan Fitz-Jim op basis van zijn prestatie in JA. Maar moet de een dan dertig wedstrijden krijgen en de ander vijf minuten? Als je kijkt naar Martha en Banel, dan is het nog schrijnender. Ik vind dat Fitz-Jim wel degelijk te weinig kansen heeft gehad (en dat sommige spelers, los van hun prestaties, het lievelingetje kunnen zijn of krediet kunnen krijgen terwijl anderen juist ondergewaardeerd worden). Misschien vanwege vooroordelen. Hier vinden ook veel mensen dat hij te tenger is en te weinig mannelijk, terwijl ik dat erg mee vind vallen in de praktijk.