Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Sven gaf toch aan dat Akpom de concurrent van Brobbey wordt? Ik hoor dat Steijn helemaal lyrisch is over Berghuis dus dan komt op die aanvallende middenvelder positie (weer?) een breedte aankoop. En dat terwijl we overal lezen dat dat de favoriete positie is van onze andere breedte aankoop Akpom. Een rechtsbuiten snap ik, want CCC is te licht en voor Godts komt het misschien ook te vroeg. Maar met een nieuwe rechtsbuiten zijn we er wel toch? Hoeveel spelers wil je halen joh?
Is er nou zoveel meer gekocht dan er is vertrokken?
I think I lost my fucking headache
Wellicht dat er ook nog wat spelers vertrekken?
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe ze het nu precies zien rondom de 10 positie. Veel namen worden genoemd maar het type dat je daar echt zou willen zien zit er niet tussen. Of die Akpom moet het zijn maar mijn indruk is dat die toch vooral aanvaller is.
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe ze het nu precies zien rondom de 10 positie. Veel namen worden genoemd maar het type dat je daar echt zou willen zien zit er niet tussen. Of die Akpom moet het zijn maar mijn indruk is dat die toch vooral aanvaller is.
Nil volentibus arduum
Negen vertrokken (met Kudus), negen aangekocht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Klaassen en Wijndal (of ASE) idem naar waarschijnlijkheid. Over CCC zijn ook geruchten.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Uh huh. Waar gaan die heren naartoe dan?De Dominee schreef: ↑vr aug 25, 2023 6:43 amKlaassen en Wijndal (of ASE) idem naar waarschijnlijkheid. Over CCC zijn ook geruchten.
-
Eenzelfde vroeg je bij Bassey, Daramy en Sanchez...
Maar jij hebt het over 'waarschijnlijkheid'. Dan neem ik aan dat je vermoeden ergens op gebaseerd is.
-
Er zijn voldoende geruchten rond die heren inderdaad, afgezien van ASE/Wijndal. Maar met 3 linksbacks in de selectie lijkt de boodschap aan hen me duidelijk: wegwezen.
Klaassen - Lyon, dat is bekend. Nu is het alleen aan Klaassen of hij wil of niet.
Wijndal/ASE, 3 is te veel. verwacht dat één van de 2 verhuurd gaat worden. Waarbij ASE kans maakt ergens in de eredivisie aan te sluiten. Salaris Wijndal zal voor vele te hoog liggen
Wijndal/ASE, 3 is te veel. verwacht dat één van de 2 verhuurd gaat worden. Waarbij ASE kans maakt ergens in de eredivisie aan te sluiten. Salaris Wijndal zal voor vele te hoog liggen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
CCC wordt in verband gebracht met Arsenal en Porto (huur).
Weet niet of De T tegenwoordig nog in deze categorie geplaatst mag worden, maar vooruit
https://www.telegraaf.nl/sport/17261427 ... ago-almada

https://www.telegraaf.nl/sport/17261427 ... ago-almada
-
Almada is wel een enorme koning. Voor 15 mln een koopje bovendien.
Helaas wel (weer) een 10. Dan MOETEN Klaassen en/of Berghuis nog vertrekken wat mij betreft. Ook hoop ik dat Ajax nog een rechtsbuiten haalt, want Forbs is overduidelijk een linksbuiten en CCC komt tekort.
Helaas wel (weer) een 10. Dan MOETEN Klaassen en/of Berghuis nog vertrekken wat mij betreft. Ook hoop ik dat Ajax nog een rechtsbuiten haalt, want Forbs is overduidelijk een linksbuiten en CCC komt tekort.
interessant
highlights zien er leuk uit. (voor wat het waard is)
highlights zien er leuk uit. (voor wat het waard is)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
AlmadaDe Dominee schreef: ↑vr aug 25, 2023 11:27 amAlmada is wel een enorme koning. Voor 15 mln een koopje bovendien.

Hier gaan we er zo mee op vooruit tov Kudus of de rest van de middenvelders
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op basis van de beelden zie ik een Messi 0.7 die wat ballen naar voren stuurt, maar waarvan de bestemmingen twijfelachtig zijn. Ik zie Messi hele MLS elftallen voorbij wandelen, dus ik ben wel wat sceptisch. Maar goed, als jullie hem kennen en positief zijn, dan hou ik me daar maar aan vast. Op het eerste oog lijkt het me een speeltuinvoetballertje.
-
Toegegeven: stats zijn matig dit jaar. 22 wedstrijden, 8 goals en 10 assists.
Berghuis liet gisteren weer zien dat hij geen 10 is. Mist elk gevoel voor die positie. Is onzichtbaar en zoekt dan in arren moede maar de zijkanten op, of zakt uit naar de verdediging om de bal te mogen aanraken. Hij voetbalt om het middenveld heen.De Dominee schreef: ↑vr aug 25, 2023 11:27 amAlmada is wel een enorme koning. Voor 15 mln een koopje bovendien.
Klaassen vertrekt hopelijk.
-
Tweemaal eens. Maar zolang ze er zijn zit er voor 7mln aan spelers op de bank.
Ik zie een ouderwetse luie spelverdeler. Dat is de pest met die YT-filmpjes, zo selectief als wat. Wat doet deze speler bijv. zonder bal? Ajax heeft een middenvelder nodig, geen light weight halve aanvaller. Spertsyan lijkt me een veel betere speler dan deze Almada.Peter schreef: ↑vr aug 25, 2023 11:38 amOp basis van de beelden zie ik een Messi 0.7 die wat ballen naar voren stuurt, maar waarvan de bestemmingen twijfelachtig zijn. Ik zie Messi hele MLS elftallen voorbij wandelen, dus ik ben wel wat sceptisch. Maar goed, als jullie hem kennen en positief zijn, dan hou ik me daar maar aan vast. Op het eerste oog lijkt het me een speeltuinvoetballertje.
Luier dan Kudus?
Zonder Kudus schijnen we ten onder te gaan, ondanks zijn luiheid.

Zonder Kudus schijnen we ten onder te gaan, ondanks zijn luiheid.
We hebben een 10 nodig die vuil loopwerk opknapt en vaak in de box komt. Ik zie bij deze Almada schoten en steekpasses. Fijn, maar wie bij Ajax loopt op die steekpasses? Bergwijn?
Die Spertsyan leek me geknipt voor de 10, gezien de spelers die er bij Ajax om hem heen zouden staan. Deze Almada lijkt me een heel ander type speler. Maar nogmaals, de pest met die YT-Beelden is dat je een heel eenzijdig beeld ziet.

Die Spertsyan leek me geknipt voor de 10, gezien de spelers die er bij Ajax om hem heen zouden staan. Deze Almada lijkt me een heel ander type speler. Maar nogmaals, de pest met die YT-Beelden is dat je een heel eenzijdig beeld ziet.
Voorlopig is het slechts een gerucht van de Telegraaf toch?
Op het eerste gezicht lijkt het verschil in type speler tussen Spertsyan en deze jongen me inderdaad nogal groot. Dus het ligt niet heel erg voor de hand dat dit klopt.
Op het eerste gezicht lijkt het verschil in type speler tussen Spertsyan en deze jongen me inderdaad nogal groot. Dus het ligt niet heel erg voor de hand dat dit klopt.
Nil volentibus arduum