Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Marillion » za aug 19, 2023 8:24 am

Ik zag hem ook klagen dat er zoveel spelers waren gekocht. Paar weken terug was zijn klacht dat er geen spelers waren gekocht.

Nu kent ‘ie ze weer niet. Waar is de tijd gebleven dat Ajax gewoon spelers haalde die werden aanbevolen door met de Telegraaf bevriende zaakwaarnemers?
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » za aug 19, 2023 10:32 am

Ondergrens De T zakt wel steeds verder. Hopelijk is Ajax straks succesvol, want dan wordt de spin van De T vast leuk om te lezen.

Parool heeft vandaag een heel ander artikel over Mislintat. Niet dat column-achtige gehak van Faal dus…

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Marillion » za aug 19, 2023 10:36 am

Zonder dat stuk van het Parool te hebben gelezen. Je kunt natuurlijk best een paar goede kritische vragen stellen bij de huidige koers. Maar doe dat dan wel met fatsoenlijke onderbouwing en op een normale toon. Wat de T doet is dermate lachwekkend dat het op die manier wel weer leuk is om te volgen. Als dát de bedoeling is dan is het wel geslaagd.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Neefkens » za aug 19, 2023 11:06 am

Ik heb het Parool-artikel net geplaatst bij topic Mislintat.

DAT is journalistiek.

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » za aug 19, 2023 12:23 pm

Marillion schreef:
za aug 19, 2023 8:24 am
Waar is de tijd gebleven dat Ajax gewoon spelers haalde die werden aanbevolen door met de Telegraaf bevriende zaakwaarnemers?
Precies. :smallgrin.gif:

Linke soep voor Mosterd en Azijn: stel je voor dat de aankopen goed zijn. :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op za aug 19, 2023 12:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23026
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door raymon » za aug 19, 2023 12:58 pm

Ach, er zal vast wel een aankoop teleurstellen dus kan de T all in gaan daarop.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 19, 2023 2:10 pm

Yopii schreef:
Marillion schreef:
za aug 19, 2023 8:24 am
Waar is de tijd gebleven dat Ajax gewoon spelers haalde die werden aanbevolen door met de Telegraaf bevriende zaakwaarnemers?
Precies. :smallgrin.gif:

Linke soep voor Mosterd en Azijn: stel je voor dat de aankopen goed zijn. :hypocrite.gif:
Dan krijg je hetzelfde als tijdens hun haatsessies tegen Ten Hag in het begin: ze gaan het doodzwijgen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 21, 2023 1:14 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
za aug 19, 2023 2:10 pm
Yopii schreef:
Marillion schreef:
za aug 19, 2023 8:24 am
Waar is de tijd gebleven dat Ajax gewoon spelers haalde die werden aanbevolen door met de Telegraaf bevriende zaakwaarnemers?
Precies. :smallgrin.gif:

Linke soep voor Mosterd en Azijn: stel je voor dat de aankopen goed zijn. :hypocrite.gif:
Dan krijg je hetzelfde als tijdens hun haatsessies tegen Ten Hag in het begin: ze gaan het doodzwijgen.
-- We houden Ten Hag scherp -- dat is wat ze echt zeiden toen, Der Sven is wel klaar met ze “Er is één boulevardblad in het bijzonder dat alles en iedereen bij Ajax bekritiseert. Ik hecht geen waarde aan een dergelijke bevooroordeelde en op de persoon gerichte berichtgeving.”
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 1:15 pm

Zei hij dat? :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 1:19 pm

Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 1:15 pm
Zei hij dat? :smallgrin.gif:
:drecul.gif: :biggthumpup.gif:

Ik mag die Sven wel.

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 1:24 pm

Ik vind het netjes geformuleerd. Zelf denk ik eerder aan: Mosterd en Azijn moeten ze in de Amstel kieperen. :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Jöhnk » ma aug 21, 2023 1:35 pm

Slim geformuleerd van Mislintat. Ik ben benieuwd of Mosterd en Azijn zich aangesproken voelen. :hypocrite.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 21, 2023 2:26 pm

Ik voorspel een column waarin wordt afgevraagd of Mislintat de werkdruk wel aankan als hij zich kennelijk zo snel laat verleiden tot dit soort uitspraken en dat ie zich beter op de aan- en verkoop van spelers kan richten in overleg met Steijn dan op media reageren, of iets in die trant.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Zuidema » ma aug 21, 2023 6:14 pm

En natuurlijk gaat het gezeur door. Nu over Medic, waar volgens Verweij spelers niet tevreden over zijn. En waarmee ook weer Mislintat wordt bekritiseerd. Toch is Verweij na die uithaal van Mislintat naar een boulevardblad ineens een stuk genuanceerder.
'Geluiden van de trainingen: Ajax-spelers zijn niet enthousiast over zomeraankoop'

Dominic Mostert 21 augustus 2023, 19:02


Jakov Medic maakt nog weinig indruk op zijn medespelers bij Ajax, zo beweert journalist Mike Verweij op basis van 'geluiden van de trainingen'. Medic kende een vliegende start met een wereldgoal tegen Heracles Almelo (4-1 zege), maar leidde zondag met geklungel aan de bal een tegendoelpunt in tijdens het duel met Excelsior (2-2).

In de podcast Kick-Off wordt het aankoopbeleid van Ajax besproken. De Amsterdammers haalden Branco van den Boomen, Jakov Medic, Diant Ramaj, Anton Gaaei, Benjamin Tahirovic, Chuba Akpom, Carlos Forbs en Josip Sutalo al binnen; de komst van Anton Gaaei wordt spoedig officieel gemaakt.

Verweij is vaak kritisch geweest op Sven Mislintat, maar zegt dat de directeur voetbalzaken eigenlijk pas na de zomer, en misschien zelfs na het seizoen beoordeeld mag worden. "Ajax kan in theorie nog met honderd punten kampioen worden, dan heeft hij het fantastisch gedaan."

"Ik denk wel: als je voor twee miljoen euro een speler van Sankt Pauli haalt, waarom is hij dan niet gehaald door Werder Bremen, HSV, Wolfsburg?", doelt Verweij op Medic. "Ja, je hoort ook geluiden van de trainingen. Zijn medespelers zijn nog niet razend enthousiast over hem. Dat is ook niet zo gek, als iemand uit de Tweede Bundesliga naar Ajax komt."
Laatst gewijzigd door Zuidema op ma aug 21, 2023 6:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Success will tear us apart.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 6:23 pm

Tja, Medic zal ook niet kwijlen bij het aanzien van het gekruk van Rensch, Taylor, ASE, Wijndal e.c.

Hoorden we dit soort geluiden ook vorige zomer, toen De T’s waterhoofd de leiding had?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Zuidema » ma aug 21, 2023 6:30 pm

Oh ja, Medic. Sorry. Mislintat maakt het me maar moeilijk met al die namen. Sutalo lukte me ook lange tijd niet om in mijn knar te krijgen. Sulato, Saluto, Satulo. Dat werk. :blush.gif:
Success will tear us apart.

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 9:50 pm

wimpey schreef:
ma aug 21, 2023 6:23 pm
Tja, Medic zal ook niet kwijlen bij het aanzien van het gekruk van Rensch, Taylor, ASE, Wijndal e.c.

Hoorden we dit soort geluiden ook vorige zomer, toen De T’s waterhoofd de leiding had?

Inderdaad, van wie zouden die 'geluiden van de trainingen' komen? Klaassen? Taylor? :confused.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 21, 2023 10:18 pm

Zuidema schreef:
ma aug 21, 2023 6:30 pm
Oh ja, Medic. Sorry. Mislintat maakt het me maar moeilijk met al die namen. Sutalo lukte me ook lange tijd niet om in mijn knar te krijgen. Sulato, Saluto, Satulo. Dat werk. :blush.gif:
ONTMASKERD 15 20 https://www.youtube.com/watch?v=uVFPvKLkXR0 :hypocrite.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Zuidema » ma aug 21, 2023 10:41 pm

Andriy Demchenko schreef:
ma aug 21, 2023 10:18 pm
Zuidema schreef:
ma aug 21, 2023 6:30 pm
Oh ja, Medic. Sorry. Mislintat maakt het me maar moeilijk met al die namen. Sutalo lukte me ook lange tijd niet om in mijn knar te krijgen. Sulato, Saluto, Satulo. Dat werk. :blush.gif:
ONTMASKERD 15 20 https://www.youtube.com/watch?v=uVFPvKLkXR0 :hypocrite.gif:
:drecul.gif: :biggthumpup.gif:

Goddank ben ik niet Kale. Als ik er zo uit zou zien, zou ik me ernstig zorgen maken. Over mijn bloeddruk in ieder geval. :666.gif:
Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 9:50 pm
Inderdaad, van wie zouden die 'geluiden van de trainingen' komen? Klaassen? Taylor? :confused.gif:
Uit de dikke duim van Mike? De Gestapo-boys doen alles om onrust te kweken bij Ajax. Wat dan ''hopelijk'' weer terugslaat op de hoofdverantwoordelijke voor het personeelsbeleid. Mislintat dus. Daarbij zal alles wat er gezegd wordt tegen hem gebruikt worden. Alles wat er niet gezegd wordt ook trouwens. :excited.gif:
Success will tear us apart.

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » di aug 22, 2023 4:23 pm

Ha, iemand van het boulevardblad heeft gereageerd:
Driessen maakt gehakt van Mislintat: 'Hij weet totaal niet wat Ajax voorstelt'


Valentijn Driessen heeft gereageerd op de uitspraken van Sven Mislintat dat Josip Sutalo 'in alle opzichten de ultieme Ajax-verdediger is'. Volgens de journalist is de technisch directeur niet op de hoogte van het verleden van de Amsterdamse club.

"Dan weet hij niets van het verleden van Ajax", zei Driessen bij De Telegraaf. "De ultieme Ajax-verdedigers zijn bijvoorbeeld Frank Rijkaard en Matthijs de Ligt. Dat zijn échte Ajax-spelers voor achterin. Mislintat weet totaal niet wat Ajax voorstelt. Zowel Mislintat als Sutalo weet dat niet. Ze roepen dit soort dingen en hopen daar de achterban mee te paaien. Dat lukt trouwens aardig, aangezien de achterban nog weinig kwaads ziet in wat er bij Ajax gebeurt. Ze spelen gelijk tegen Excelsior (2-2) en er zijn alleen maar aankopen gedaan waar je tot dusver niet vrolijk van wordt."

"Het wordt allemaal gepikt", vervolgde Driessen. "In Amsterdam ligt de lat een stuk lager dan vroeger. Het is een goede verdediger, maar om te roepen dat hij de ideale verdediger is, moet hij ook Jorrel Hato tientallen miljoenen meer waard laten worden en de rest op sleeptouw nemen. Dat wil ik nog wel eens zien bij de jongen die acht keer bij het eerste elftal van Kroatië heeft gezeten en voorlopig niet verder is gekomen dan Dinamo Zagreb, dat in de Champions League-voorronde is uitgeschakeld door AEK Athene."
Hadden we Litmanen ook niet moeten nemen of Eriksen of Zlatan... Kwamen alle drie van nog kleinere clubs dan Dinamo.
Laatst gewijzigd door Yopii op di aug 22, 2023 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » di aug 22, 2023 4:58 pm

Hij heeft die jongen nog nooit zien spelen joh.

En het latje is onder z'n lek Schreuder naar limbo-hoogte gegaan. Die enorme erfenis laat ie steeds onvermeld. Waarom toch? :hypocrite.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Mr. Ajax » di aug 22, 2023 6:24 pm

Het reageren niet eens waard maar wat een schaamteloze onzin. Leg dan uit waarom Sutalo geen Ajax-verdediger zou zijn maar Rijkaard en De Ligt (alsof die twee in ook maar iets op elkaar lijken) wel. Wat een charlatan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18857
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » di aug 22, 2023 6:34 pm

Dat je als Ajax een jongen als Dest niet ziet staan, vind ik echt onbegrijpelijk'


Voor Mike Verweij is het niet te bevatten dat Ajax geen poging heeft gewaagd voor Sergiño Dest. De Amsterdammers kozen voor Anton Gaaei uit Denemarken en de Ajax-watcher van De Telegraaf wijst nog maar eens naar de woorden van Maurice Steijn eerder. De trainer wilde Nederlanders halen.


"Steijn heeft ervoor gekozen om Nederlands als voertaal te gebruiken", vertelt Verweij over de gang van zaken bij Ajax. "Misschien heeft Sven Mislintat dat niet helemaal goed begrepen. Een jongen als Dest, geboren in Almere, nota bene door Ajax opgeleid, bij Ajax groot geworden, bij Ajax een transfer naar FC Barcelona afgedwongen. Dat je zo'n jongen niet ziet staan en een speler uit Denemarken haalt, dat vind ik onbegrijpelijk."

Volgens Verweij is de transfer van Noa Lang naar PSV hetzelfde laken en pak als die van Dest. "Earnest Stewart is natuurlijk een Amerikaan en die heeft hem overgehaald. Noa Lang is eenzelfde verhaal. Als je daar op tijd bij was geweest, had je hem bij Ajax kunnen hebben. Als je proactief was geweest, had je Lang en Dest bij Ajax kunnen hebben. En dan had je Nederlanders gehad."

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Zuidema » di aug 22, 2023 6:44 pm

Voor Mike Verweij is het niet te bevatten dat...
Slapeloze nachten voor Mike en Valentijn. Ajax zien ze door nota bene een Duitser naar de kloten gaan en niemand doet wat. :aai.gif:
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23026
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door raymon » di aug 22, 2023 8:34 pm

Zuidema schreef:
Voor Mike Verweij is het niet te bevatten dat...
Slapeloze nachten voor Mike en Valentijn. Ajax zien ze door nota bene een Duitser naar de kloten gaan en niemand doet wat. :aai.gif:
En dat terwijl de Telegraaf van oudsher best een potje Duits wil praten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie