"Siggy 2.0! Vernieuwd! Nu nog lomper!''
Moderator: mods
Blind hoort niet op het middenveld.Zuidema schreef: ↑do aug 19, 2021 10:38 amIk denk dat Blind met zijn background wel eens een hele belangrijke rol daarin zou kunnen spelen voor Christian. ''Been there, done that.''
Voor de rest is volgens mij het middenveld flink uit balans met Gravenberch-Blind/Martinez-Eriksen. Natuurlijk loopt die linie dan over van het voetballend vermogen, maar qua weerbaarheid is het erg kwetsbaar. Onze verdediging krijgt het zo nog druk met doorbrekende spelers. Daarnaast vind ik Eriksen geen echte 10. Wel een soort Ziyech met spelbepalende kwaliteiten en met aansluiting naar de 16. Maar niet in de rol van een Klaassen of een Vd Beek of een Litmanen in de 16. Wie zijn straks met dat middenveld dan trouwens wel de lopers op zijn passes? En zoals ook al eerder op AT genoemd: opnieuw een oudere en dure speler met weinig kans op veel restwaarde bij vertrek. En zeker geen cashcow voor later. Financieel inmiddels een erg risicovolle koers met onze huidige selectie.
Kom op zeg, dit is vooral een linksbuiten. Je kunt het oneens zijn met het beleid, maar dit is gewoon flauw.
Dit zijn doorgaans geen gunstige signalen.DelToro schreef: ↑zo aug 22, 2021 1:15 pmHad er zelf ook nog nooit van gehoord, maar heb op Twitter gelezen dat 't een buitenspeler is die ook in de spits kan spelen. Iemand die sterk en snel is, aardig kan dribbelen, maar wel wat meer ruimte nodig heeft. Lijkt me dan dat hij geen geweldige techniek heeft. Is 19 jaar en speelt al sinds hij 15 is bij 't eerste van Kopenhagen. Staat wel te boek als een groot talent.
In Del Toro's twitterbericht wordt dan ook niet gesteld dat hij een matige techniek heeft, maar DelToro leidt dit zelf af uit het feit dat hij ruimte nodig zou hebben.
Kun je daar iets meer over vertellen? B.v. naar aanleiding van filmpje van Marillion?Giacomo Puccini schreef: ↑zo aug 22, 2021 6:52 pmEerste indruk van deze gozer is heel matig terwijl het prijskaartje fors is...