Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » di apr 12, 2016 6:14 am

Demosthenes schreef: als Limbombe er al in staat, van 2010 tot 2016 35 doelpunten gemaakt, waarvan veertien vorig seizoen in de eerste divisie .
Wie scoorde er vorig seizoen ook alweer ook veel in de 'eerste divisie'? Juist....ik zeg niet dat Limbombe een goede aanwinst zal zijn, maar ik zeg wel dat je dat op basis van zo'n statistiek niet goed kunt beoordelen. Zeker niet bij (redelijk) jonge spelers: Limbombe is overigens precies 1 maand jonger dan Janssen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Demosthenes » di apr 12, 2016 2:26 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
Demosthenes schreef: als Limbombe er al in staat, van 2010 tot 2016 35 doelpunten gemaakt, waarvan veertien vorig seizoen in de eerste divisie .
Wie scoorde er vorig seizoen ook alweer ook veel in de 'eerste divisie'? Juist....ik zeg niet dat Limbombe een goede aanwinst zal zijn, maar ik zeg wel dat je dat op basis van zo'n statistiek niet goed kunt beoordelen. Zeker niet bij (redelijk) jonge spelers: Limbombe is overigens precies 1 maand jonger dan Janssen.
Ik weet niet hoe vaak Janssen vorig seizoen scoorde, maar Limbombe heeft in België al een paar jaar Belgische eredivisie achter de rug (Niet dat hij iedere wedstrijd werd opgesteld) Limbombe speelde ook nog eens bij verreweg het sterkste team, maar oké, je schrijft: niet ... een goede aanwinst, kortom: we hebben hem niet nodig?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » di apr 12, 2016 3:37 pm

Nee, ik zeg dat ik dat niet kan beoordelen obv deze statistiek. Ik moet wel zeggen dat ik niet meteen denk "hey die moeten we hebben!". Aan de andere kant, ik heb niet de 'search' functie gebruikt maar mijn sterke vermoeden is dat helemaal niemand hier vorig seizoen de naam van Janssen heeft laten vallen toen het over talentvolle spitsen ging. En dat valt ook niemand te verwijten.

Edit: Voor de grap toch even gezocht wie hem het eerst noemde en guess what? :smile-ajax.gif: Niet dat ik daarmee ook maar een klein beetje de illusie heb dat ik er kijk op heb hoor. Het was eind januari en toen was hij al meerdere weken lekker bezig en je flapt er eens wat uit. Was pas knap geweest als iemand dit vorig seizoen in hem gezien had.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Skampie » vr apr 15, 2016 2:26 am

Sandro_Calaaabro schreef:
Demosthenes schreef: als Limbombe er al in staat, van 2010 tot 2016 35 doelpunten gemaakt, waarvan veertien vorig seizoen in de eerste divisie .
Wie scoorde er vorig seizoen ook alweer ook veel in de 'eerste divisie'? Juist....ik zeg niet dat Limbombe een goede aanwinst zal zijn, maar ik zeg wel dat je dat op basis van zo'n statistiek niet goed kunt beoordelen. Zeker niet bij (redelijk) jonge spelers: Limbombe is overigens precies 1 maand jonger dan Janssen.
Sjoerd Ars... Toppertje
Meteen halen

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 12:36 pm

Skampie schreef:Sjoerd Ars... Toppertje
Meteen halen
Zeker! :blush.gif:

Ik zou Marco Reus halen van Dortmund en die Antoine Griezmann van Atletico Madrid. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » vr apr 15, 2016 1:24 pm

Skampie schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:
Demosthenes schreef: als Limbombe er al in staat, van 2010 tot 2016 35 doelpunten gemaakt, waarvan veertien vorig seizoen in de eerste divisie .
Wie scoorde er vorig seizoen ook alweer ook veel in de 'eerste divisie'? Juist....ik zeg niet dat Limbombe een goede aanwinst zal zijn, maar ik zeg wel dat je dat op basis van zo'n statistiek niet goed kunt beoordelen. Zeker niet bij (redelijk) jonge spelers: Limbombe is overigens precies 1 maand jonger dan Janssen.
Sjoerd Ars... Toppertje
Meteen halen
Huntelaar kon er natuurlijk ook geen klote van toen hij er op de leeftijd van Limbombe de ene na de andere inschoot in de eerste divisie :blush.gif: En het beste voorbeeld van nu is natuurlijk Vardy die enkele jaren geleden nog in de vierde divisie speelde ofzo. Niet te snel over een speler oordelen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Andriy Demchenko » vr apr 15, 2016 7:30 pm

Skampie schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:
Demosthenes schreef: als Limbombe er al in staat, van 2010 tot 2016 35 doelpunten gemaakt, waarvan veertien vorig seizoen in de eerste divisie .
Wie scoorde er vorig seizoen ook alweer ook veel in de 'eerste divisie'? Juist....ik zeg niet dat Limbombe een goede aanwinst zal zijn, maar ik zeg wel dat je dat op basis van zo'n statistiek niet goed kunt beoordelen. Zeker niet bij (redelijk) jonge spelers: Limbombe is overigens precies 1 maand jonger dan Janssen.
Sjoerd Ars... Toppertje
Meteen halen
Dit soort dingen mag ik altijd graag lezen;
Rik Elfrink ‎‎@RikElfrink
NAC sloopt Jong PSV in de eerste 23 minuten, 3-0 nu al via Ars. Ploeg lijkt overdonderd door de ambiance.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Andriy Demchenko » za apr 16, 2016 9:45 pm

Demosthenes schreef:We hebben Younes nog, Muric, Cerny, Dekker en ik weet niet of Fischer vertrekt. El G. zou ook zo maar ineens op links gezet kunnen worden. In de database staan ondertussen duizenden voetballers, ben wel benieuwd of die database geschoond wordt, anders komt iemand aanzetten met een talent uit 1998.
Fischer dus buiten de selectie, jij ziet hem wel blijven komend seizoen? (contract tot 2017)
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » za apr 16, 2016 10:41 pm

Is de 32-jarige Sjoerd Ars je nu pas opgevallen? Of vorig jaar bij NEC?

Ars maakte JAAAAAREN geleden al een hoop doelpunten namens RBC Roosendaal en die club is inmiddels toch al een tijdje failliet.

Net als bijvoorbeeld Johan Voskamp is hij een spits die makkelijk goals maakt en wiens carrière véél succesvoller had kunnen zijn, ware het niet dat hij altijd bij kleine clubjes is blijven steken.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Andriy Demchenko » ma apr 18, 2016 1:17 pm

Neuh toch even op je punt inhakend, het feit dat je veel in de eerste divisie scoort zegt over het algemeen niet al te veel. Sommige spitsen zoals Ars zijn goed om fouten op een bepaald niveau af te straffen maar kunnen een niveau hoger amper mee...
Stefan Jansen, Sandro Calabro , Harry Van der Laan , Maurice Graef, Berry Powel,...noem ze allemaal maar op...
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Demosthenes » ma apr 18, 2016 5:30 pm

Die Stefan Jansen was ik echt vergeten, heb hem wel even opgezocht (https://www.wikiwand.com/nl/Stefan_Jansen)

Andere namen: Ivan Tsvetkov, Donny de Groot, Klaas-Jan Huntelaar, Danny Koevermans, Santi Kolk, Jack Tuyp (drie keer zelfs) en Michael de Leeuw. De kans op succes in de top van de eredivisie is, statistisch gezien, niet groot. Janssen van AZ werd geen topscorer, vorig seizoen, volgens https://www.wikiwand.com/nl/Eerste_divi ... Nederland)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Khraa » ma apr 18, 2016 5:53 pm

Jerry Taihuttu!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Andriy Demchenko » ma apr 18, 2016 7:35 pm

Khraa schreef:Jerry Taihuttu!
speciaal voor jou; http://www.vi.nl/premium-promo/een-voor ... echt-1.htm

Maar aan topscorerstitels moet je sowieso niet te veel waarde hechten. Het is leuk maar geen allesbepalends iets. Ik weet nog toen ikzelf in de jeugd speelde dat ik i.p.v. linksbuiten het eens in de spits mocht proberen. Ik heb een beetje lui rond de 16 gelopen en telkens gezorgd dat ik wel aanspeelbaar was, afmaken kon ik redelijk dus ik had een hattrick gemaakt die dag. Hele hoop lof toegezwaaid ineens. Wat ik eigenlijk gedaan had was puur geteerd op de aanvoer van medespelers waarbij het team waarschijnlijk ook wel zonder mij gescoord zou hebben vanuit die situaties. Daarom kijk ik altijd wat een team doet, toen Kezman vertrok bij PSV ging de aanval niet ineens veel minder scoren maar de doelpunten werden over meer schijven verdeeld.

In de eerste divisie zegt een topscorerstitel redelijk weinig, in de eredivisie zegt het ook niet alles. Maar zelfs op de hoogste niveaus valt het allemaal wel mee. Daniel Guiza scoorde in Spanje bv in de PD 27 doelpunten maar geen topclub die hem hoefde, weinig verrassend daarna geflopt bij Fenerbache. Chistiano Lucarelli scoorde 92 doelpunten in 4 seizoenen serie A maar zakte door het ijs bij Shaktar Donetsk. Kevin Philips is in de PL een van de topscorers die zelfs een gouden schoen won maar niemand zag verder brood in de Sunderland spits.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 18, 2016 8:39 pm

Andriy Demchenko schreef:
Khraa schreef:Jerry Taihuttu!
speciaal voor jou; http://www.vi.nl/premium-promo/een-voor ... echt-1.htm

Maar aan topscorerstitels moet je sowieso niet te veel waarde hechten. Het is leuk maar geen allesbepalends iets. Ik weet nog toen ikzelf in de jeugd speelde dat ik i.p.v. linksbuiten het eens in de spits mocht proberen. Ik heb een beetje lui rond de 16 gelopen en telkens gezorgd dat ik wel aanspeelbaar was, afmaken kon ik redelijk dus ik had een hattrick gemaakt die dag. Hele hoop lof toegezwaaid ineens. Wat ik eigenlijk gedaan had was puur geteerd op de aanvoer van medespelers waarbij het team waarschijnlijk ook wel zonder mij gescoord zou hebben vanuit die situaties. Daarom kijk ik altijd wat een team doet, toen Kezman vertrok bij PSV ging de aanval niet ineens veel minder scoren maar de doelpunten werden over meer schijven verdeeld.

In de eerste divisie zegt een topscorerstitel redelijk weinig, in de eredivisie zegt het ook niet alles. Maar zelfs op de hoogste niveaus valt het allemaal wel mee. Daniel Guiza scoorde in Spanje bv in de PD 27 doelpunten maar geen topclub die hem hoefde, weinig verrassend daarna geflopt bij Fenerbache. Chistiano Lucarelli scoorde 92 doelpunten in 4 seizoenen serie A maar zakte door het ijs bij Shaktar Donetsk. Kevin Philips is in de PL een van de topscorers die zelfs een gouden schoen won maar niemand zag verder brood in de Sunderland spits.
Mateja Kezman... Had als kleine joch nachtmerries van die gozer. Wat een doelpuntenmachine was dat. Maar na psv inderdaad vrij snel van het toneel verdwenen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » ma apr 18, 2016 9:02 pm

Haha heb je nou snel je post ge-edit Mr. Ajax? :smile-ajax.gif:

Eerst schreef je nog:
Jerry Taihuttu... Had als kleine joch nachtmerries van die gozer. Wat een doelpuntenmachine was dat.
:smallgrin.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Le T. » di apr 19, 2016 9:02 am

Andriy Demchenko schreef:
Khraa schreef:Jerry Taihuttu!
speciaal voor jou; http://www.vi.nl/premium-promo/een-voor ... echt-1.htm

Maar aan topscorerstitels moet je sowieso niet te veel waarde hechten. Het is leuk maar geen allesbepalends iets. Ik weet nog toen ikzelf in de jeugd speelde dat ik i.p.v. linksbuiten het eens in de spits mocht proberen. Ik heb een beetje lui rond de 16 gelopen en telkens gezorgd dat ik wel aanspeelbaar was, afmaken kon ik redelijk dus ik had een hattrick gemaakt die dag. Hele hoop lof toegezwaaid ineens. Wat ik eigenlijk gedaan had was puur geteerd op de aanvoer van medespelers waarbij het team waarschijnlijk ook wel zonder mij gescoord zou hebben vanuit die situaties. Daarom kijk ik altijd wat een team doet, toen Kezman vertrok bij PSV ging de aanval niet ineens veel minder scoren maar de doelpunten werden over meer schijven verdeeld.
Precies. Ik ben zelf ook zo'n spits en een niveautje hoger blijft er helemaal niks van over omdat ik voetballend gewoon veel te weinig kan, als de handelingssnelheid dan hoger ligt is een simpele voorbeweging niet meer genoeg omdat de verdedigers snel genoeg kunnen herstellen, dan moet je daar weer op reageren en dan ben ik technisch en atletisch overbelast. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat een afmaker helemaal niks toevoegt, heel veel goede voetballers hebben gewoon niet de tegenwoordigheid van geest om een bal af te maken of te profiteren van een toevallige kans. Als ik een doelpaal in mijn ooghoek heb word ik heel besluitvaardig, anderen gaan daarvan twijfelen. Ook geeft een afmaker vaak richting aan het hele elftal, het maakt het simpeler voor de rest, je weet waar hij is en wat hij probeert te doen.

Maar als in het profvoetbal de simpele zielen met hun voorkeur voor het simpelste statistiekje aller statistieken zich ermee gaan bemoeien wordt zo'n afmakertje hopeloos overschat, zeker als het een populaire jongen is. Dan volgt de impliciete redenering dat alle 10 veldspelers proberen in hun eentje een goal te maken en hij de enige is die dat lukt. Penalties worden er ook gewoon bij meegerekend, op een gegeven moment deed van Wolfswinkel het zo fantastisch omdat hij 12 keer in 13 wedstrijden had gescoord, terwijl daar 7 penalties bij zaten of zo. 5 uit 13 is gewoon niet goed voor een speler die er alleen maar staat om te scoren. Als je zo'n spits opstelt bij een topclub moet die eigenlijk 1 op 1 lopen, en niet gemiddeld, die moet bijna elke wedstrijd scoren om die manier van spelen te laten renderen tov een elftal waarin de goals over veel meer spelers verdeeld zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 7:45 am

We hebben een karrenvracht aan middenvelders.

Maar hebben we het niveau Ziyech in huis? :confused.gif:
Hoe verstandig is het om Ziyech te laten lopen? Moet je wellicht toch is met hem praten.
Het is een rare snuiter maar hij houd van voetbal, kiest op gevoel en niet op munten. Daar kan je echt 3 jaar van gaan genieten.

Ja, je blockt daarmee waarschijnlijk de doorstroming van ene Nouri. want 2 op het middenveld van dit soort is waarschijnlijk te veel. Maar Ziyech bewijst het op eredivisie niveau.

Ik zou hem toch proberen op te halen....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door beelzebub » ma mei 02, 2016 8:07 am

Mano schreef:[...] ene Nouri. want 2 op het middenveld van dit soort is waarschijnlijk te veel. Maar Ziyech bewijst het [...]
Even selectief quoten. Pleit jij nou voor een Marokkanen quotum? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 02, 2016 8:15 am

beelzebub schreef:
Mano schreef:[...] ene Nouri. want 2 op het middenveld van dit soort is waarschijnlijk te veel. Maar Ziyech bewijst het [...]
Even selectief quoten. Pleit jij nou voor een Marokkanen quotum? :ajaxsmiley.gif:

:drecul.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 8:15 am

beelzebub schreef:
Mano schreef:[...] ene Nouri. want 2 op het middenveld van dit soort is waarschijnlijk te veel. Maar Ziyech bewijst het [...]
Even selectief quoten. Pleit jij nou voor een Marokkanen quotum? :ajaxsmiley.gif:

ik schreef het en dacht.... ze zullen me toch wel begrijpen? :biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 02, 2016 1:11 pm

Ziyech wordt karakterologisch niet geschikt gevonden binnen Ajax, die gaat niet komen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » ma mei 02, 2016 1:14 pm

Ik weet ook niet of het zou werken bij Ajax. Bij Twente is hij de grote meneer maar dat neem je niet zomaar mee naar Amsterdam.

En daar komt nog bij dat het middenveld nu niet direct de linie is die ik als eerste zou versterken. Met Klaassen, Bazoer en Gudelj staat het heel behoorlijk wanneer ze op de juiste manier worden ingezet. Hoe zou het middenveld er uit moeten zien met Ziyech?
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » ma mei 02, 2016 1:29 pm

Marillion schreef:Ik weet ook niet of het zou werken bij Ajax. Bij Twente is hij de grote meneer maar dat neem je niet zomaar mee naar Amsterdam.
Andriy Demchenko schreef:Ziyech wordt karakterologisch niet geschikt gevonden binnen Ajax, die gaat niet komen.
Hakim Ziyech is een vervelend Marokkaantje.
Ik erger me vaak aan zijn verongelijktheid en zijn acteer maniertjes bij het juichen, Wat wastie gister in de Arena irritant bezig. :aai.gif:

Zeiken op teamgenoten, vervelende maniertjes, zelf geen ene knikker raken, toen hij heel even een armpje van Gudelj voelde bleef hij zelfs minutenlang op de grond liggen :biggrin.gif: en moesten ze met een ijszak het veld in komen. :excited.gif:

Wat een jufferdje en wat een jankmuil zeg. Loopt rond als een soort El Hamdaoui. Raakte gistermiddag geen ene knikker. Net als Nacer Chadli en vele andere spelers: worden twee seizoenen lang opgehemeld, scoren mooie goals tegen de kleine clubjes maar tegen Ajax, laat staan bij Ajax, maakt zo'n jongen het dan nooit waar.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 1:32 pm

Marillion schreef:Ik weet ook niet of het zou werken bij Ajax. Bij Twente is hij de grote meneer maar dat neem je niet zomaar mee naar Amsterdam.

En daar komt nog bij dat het middenveld nu niet direct de linie is die ik als eerste zou versterken. Met Klaassen, Bazoer en Gudelj staat het heel behoorlijk wanneer ze op de juiste manier worden ingezet. Hoe zou het middenveld er uit moeten zien met Ziyech?
er zal er 1 geslachtofferd moeten worden. Ik denk wel dat Ziyech meer aanvallende impulsen geeft dan Klaasen die nu in de 10 staat.
Ik denk dat Ziyech zeker het niveau van Ajax aan kan. Hij doet zeker niet onder voor 3 kwart van alle middenvelders die bij Ajax lopen.

Het huidig middenveld, in welke combi dan ook ontbreekt het enorm aan creativiteit. Ziyech brengt dat.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » ma mei 02, 2016 1:34 pm

Cruijff schreef:
Marillion schreef:Ik weet ook niet of het zou werken bij Ajax. Bij Twente is hij de grote meneer maar dat neem je niet zomaar mee naar Amsterdam.
Andriy Demchenko schreef:Ziyech wordt karakterologisch niet geschikt gevonden binnen Ajax, die gaat niet komen.
Hakim Ziyech is een vervelend Marokkaantje.
Ik erger me vaak aan zijn verongelijktheid en zijn acteer maniertjes bij het juichen, Wat wastie gister in de Arena irritant bezig. :aai.gif:

Zeiken op teamgenoten, vervelende maniertjes, zelf geen ene knikker raken, toen hij heel even een armpje van Gudelj voelde bleef hij zelfs minutenlang op de grond liggen :biggrin.gif: en moesten ze met een ijszak het veld in komen. :excited.gif:

Wat een jufferdje en wat een jankmuil zeg. Loopt rond als een soort El Hamdaoui. Raakte gistermiddag geen ene knikker. Net als Nacer Chadli en vele andere spelers: worden twee seizoenen lang opgehemeld, scoren mooie goals tegen de kleine clubjes maar tegen Ajax, laat staan bij Ajax, maakt zo'n jongen het dan nooit waar.
Hij speelt ook met troep!
Zijn maniertjes zijn alleen vervelend als ie tegen je speelt, niet als ie met je speelt.
Suarez is ook irritant met zijn valpartijen.... maar niet toen ie bij Ajax balde :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie