Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Andriy Demchenko » di apr 19, 2016 7:10 am

Zivkovic leek me al een tijdje duidelijk. Huntelaar heeft een Ajax clausule in zijn contract staan dus wie weet.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » di apr 19, 2016 8:52 am

Andriy Demchenko schreef:Zivkovic leek me al een tijdje duidelijk. Huntelaar heeft een Ajax clausule in zijn contract staan dus wie weet.
Heeft KJH die clausule bevestigd? Ik las ergens dat hij erom moest lachen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » di apr 19, 2016 11:52 am

Ajaciedjuh schreef:Volgens het AD gaat Ajax vol voor Huntelaar. Opvallend overigens dat FdB het had over ga je voor 2 goede spitsen (Milik en Haller/Huntelaar/Janssen) of voor Milik/Dolberg. Exit Zivkovic dus.
Er is hier op AT iemand die zichzelf opknoopt als Huntelaar daadwerkelijk komt. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » di apr 19, 2016 12:06 pm

Top 10 Ajax goals Klaas Jan Huntelaar:
https://www.youtube.com/watch?v=eNs9ardkJnU

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » di apr 19, 2016 12:47 pm

Cruijff schreef:Top 10 Ajax goals Klaas Jan Huntelaar:
https://www.youtube.com/watch?v=eNs9ardkJnU
Goals van Gabrich?

@IH
Wie knoopt zich op?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » di apr 19, 2016 1:32 pm

Huntelaar, doelpunten maken ging hem goed af. Kampioen worden wat minder.

Ik weet niet of ik het een goed plan zou vinden. Hij gaat er absoluut een behoorlijk aantal maken maar we weten ook dat hij niet de meevoetballende spits is die we graag zien komen. Huntelaar is bovendien wel iemand die je in principe ook als eerste spits opstelt als je hem haalt. Dat betekent voor mij één op één dat Milik in dat scenario weg is. Je zou dan bijvoorbeeld Huntelaar met daarachter Dolberg krijgen. Is die laatste daar al klaar voor? Het is nogal stil rond hem de laatste tijd.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door beelzebub » di apr 19, 2016 2:30 pm

Huntelaar kan ook op 10 whahaha. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » di apr 19, 2016 2:51 pm

Volgens de bondscoach wel he. :smallgrin.gif:

Ik zou Huntelaar niet nemen. Vraag me sowieso af of we een spits nodig hebben, maar dat terzijde.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » di apr 19, 2016 3:02 pm

Peter schreef:Ik zou Huntelaar niet nemen. Vraag me sowieso af of we een spits nodig hebben, maar dat terzijde.
Is het ook niet meer des Ajax om aan de gang te gaan met een nog jongere speler met groeipotentie zoals Vincent Janssen dan te kiezen voor de nostalgie en een 'has been' zoals Klaas Jan Huntelaar?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » di apr 19, 2016 3:10 pm

Tenzij zo een Janssen 12+ kost.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » di apr 19, 2016 3:27 pm

Peter schreef: Ik zou Huntelaar niet nemen. Vraag me sowieso af of we een spits nodig hebben, maar dat terzijde.
Als Milik blijft wat mij betreft niet. Gaat hij weg dan moeten we wel iets doen. Zivkovic is einde verhaal en ik heb niet de indruk dat Dolberg er vanaf het begin van het seizoen al staat als eerste keuze.

Gaat Milik wel weg dan moeten we iets doen op deze positie. Maar of dat dan Huntelaar is? Wat voor hem spreekt is het idee dat hij er normaal toch zeker 20 a 25 moet kunnen maken. En je betaald waarschijnlijk alleen een dik salaris. Dolberg zou zich dan achter hem kunnen ontwikkelen. Wat tegen hem spreekt is dat hij niet die voetballende spits is die we zo graag zien. Op basis van dat laatste ben ik niet zo enthousiast en zou ik er eerder voor gaan om een jongere spits te halen met meer voetballend vermogen. Dan heb je bovendien iemand waar ook nog groei in zit.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door beelzebub » wo apr 20, 2016 9:43 am

Tuurlijk is Milik weg. Hij en Lewandowski schieten Polen naar de tweede ronde van het EK. Betere etalage kan je niet hebben.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » wo apr 20, 2016 9:46 am

Hij zou zomaar kunnen schitteren op het EK in de schaduw van Lewandowski. Enige nadeel is dat je dan pas vrij laat op zoek kunt naar een vervanger, kleine kans dat iemand als Jansen dan nog beschikbaar is.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » wo apr 20, 2016 10:52 am

Gaizka1985 schreef:Hij zou zomaar kunnen schitteren op het EK in de schaduw van Lewandowski. Enige nadeel is dat je dan pas vrij laat op zoek kunt naar een vervanger, kleine kans dat iemand als Jansen dan nog beschikbaar is.
Is Ajax wel gewend, soms wordt iemand op de laatste dag afgekeurd!

Kan ook louterend werken, denk aan het mislopen van Ronaldo en het: "Maar wij hebben Kluivert".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » wo apr 20, 2016 8:08 pm

Klaas-Jan Huntelaar sluit een terugkeer naar Ajax komende zomer niet uit. In gesprek met Sky laat de spits van Schalke 04 weten een rentree te overwegen.

Klaas-Jan Huntelaar sluit een terugkeer naar Ajax komende zomer niet uit. In gesprek met Sky laat de spits van Schalke 04 weten een rentree te overwegen................


http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignout

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » wo apr 20, 2016 9:33 pm

Dat zou een kwaliteitsinjectie zijn waar je mee verder komt! Wat was Huntelaar een doelpuntenmachine in zijn eerste periode bij Ajax, die zie ik er volgend jaar wel 30 inschieten voor ons.

Als je Milik dan ook nog voor een mooi bedrag kunt verkopen, dan zou ik het aandurven met Huntelaar/Zivkovic/Dolberg, mooie mix van ervaring en talent. Milik achter Huntelaar lijkt me niet verstandig, dan verliest Milik zijn marktwaarde en zit je met een ontevreden speler opgescheept.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » wo apr 20, 2016 10:11 pm

Milik is momenteel niet slechter dan KJH en wordt alleen nog maar beter.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » wo apr 20, 2016 10:16 pm

Ik hou toch mijn hart vast hoor. Hij wordt toch echt een dagje ouder. Eredivisie is geen Bundesliga, maar toch.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Andriy Demchenko » wo apr 20, 2016 10:34 pm

Cruijff schreef:
Klaas-Jan Huntelaar sluit een terugkeer naar Ajax komende zomer niet uit. In gesprek met Sky laat de spits van Schalke 04 weten een rentree te overwegen.

Klaas-Jan Huntelaar sluit een terugkeer naar Ajax komende zomer niet uit. In gesprek met Sky laat de spits van Schalke 04 weten een rentree te overwegen................


http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignout
Als Ajax kampioen wordt, lees direct Cl heeft dan zou hem dat wel eens over de streep kunnen trekken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » do apr 21, 2016 7:04 am

Demosthenes schreef:@IH
Wie knoopt zich op?
Le. T. :hypocrite.gif:
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Le T. » do apr 21, 2016 7:52 am

Giacomo Puccini schreef:Dat zou een kwaliteitsinjectie zijn waar je mee verder komt! Wat was Huntelaar een doelpuntenmachine in zijn eerste periode bij Ajax, die zie ik er volgend jaar wel 30 inschieten voor ons.
Niet echt he. In zijn eerste volledige seizoen, toen hij nog op weg zou zijn om een absolute topspits te worden, scoorde hij in 12 van de 34 wedstrijden als ik het me goed herinner. Daar wordt je geen kampioen mee natuurlijk. Met Suarez vormde hij dan een productief 'koningskoppel', ook wel de gebroeders konijn genoemd, maar toen hij werd afgekoppeld en alleen de koning overbleef maakt die er gewoon veel meer. Dat is ook niet zo raar want je kunt wel een top 30 maken van zijn meest lachwekkende missers 1 tegen 1 voor de keeper, bij Ajax.

Maar goed, waar Huntelaar is is er geschiedvervalsing. Het nieuws is dan ook geen verrassing, bij Schalke wil iedereen van hem af, daar trekken ze zich de haren uit de kop over zijn contractverlenging. Vanaf het begin van het seizoen is de campagne alweer opgevoerd, hij is zo gedreven, hij traint zo hard, het betreft meestal toekomstige prestaties waarvoor hij wordt geprezen, maar hij krijgt natuurlijk te weinig ballen van de vleugel die hij er alleen maar even in hoeft te pissen. En als hij weer eens een strafschop benut, hij mist ongeveeer de helft, dan heeft hij zijn club weer helemaal alleen een punt bezorgd.

Je zou zeggen daar trapt toch niemand in, maar het blijkt gewoon te werken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Andriy Demchenko » do apr 21, 2016 8:18 am

Niet echt he. In zijn eerste volledige seizoen, toen hij nog op weg zou zijn om een absolute topspits te worden, scoorde hij in 12 van de 34 wedstrijden als ik het me goed herinner. Daar wordt je geen kampioen mee natuurlijk. Met Suarez vormde hij dan een productief 'koningskoppel', ook wel de gebroeders konijn genoemd, maar toen hij werd afgekoppeld en alleen de koning overbleef maakt die er gewoon veel meer. Dat is ook niet zo raar want je kunt wel een top 30 maken van zijn meest lachwekkende missers 1 tegen 1 voor de keeper, bij Ajax.
Tja in het seizoen ervoor maakte hij gecombineerd bij Ajax en Heerenveen in 22 wedstrijden een doelpunt, in totaal 33 doelpunten dat seizoen...
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » do apr 21, 2016 9:46 am

Huntelaar... tsja.. grote naam maar geen succes voor een kampioenschap.

Ik lees ook dat Frank ook contact heeft met Sneijder... gaan we Feyenoord nadoen met die fantastische ervaringen die ze hebben gehad met Makaay enzo?

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do apr 21, 2016 9:49 am

GangstaRiB schreef:Huntelaar... tsja.. grote naam maar geen succes voor een kampioenschap.
Met KJH erbij wordt het voetbal eerder nog slechter dan beter, lijkt me.
Ik lees ook dat Frank ook contact heeft met Sneijder... gaan we Feyenoord nadoen met die fantastische ervaringen die ze hebben gehad met Makaay enzo?
Sneijder komt niet, daar hoef je niet voor te vrezen.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » do apr 21, 2016 10:41 am

Hoop niet dat FdB nog even de aankopen doet voor 2016/2017 om vervolgens weg te gaan en iemand anders met die ellendige aankopen in z'n maag te zitten.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie