Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do feb 20, 2014 10:54 am

Nog even los van wat die vergelijking met onbetrouwbaar transfernieuws heeft te maken, is die uitschakeling nog steeds een van de meest onwerkelijke Ajaxervaringen die ik heb meegemaakt. 2 glaszuivere doelpunten werden ons tegen Real Madrid ontnomen door falende wedstrijdleiding en Zagreb stond bij rust nog op een solide 1-1, waarna het plots 1-7 werd en we op doelsaldo werden uitgeschakeld. Beetje pijnlijk dat je dit oprakelt, Luuk!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » do feb 20, 2014 10:59 am

Sorry Cees!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47980
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » di mar 11, 2014 12:54 pm

Volgens Sport.es heeft Ajax een voorstel gedaan richting Espinosa (Barcelona-B) om hem na dit seizoen transfervrij over te nemen.

http://www.sport.es/es/noticias/barca/e ... ca-3173429

Voor wat het waard is.

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » di mar 11, 2014 1:04 pm

Slechter dan Krukic zal ie niet zijn.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » di mar 11, 2014 1:10 pm

Zegt me niets. :blush.gif:

Jou wel?

De Dominee
Berichten: 5935
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » di mar 11, 2014 1:40 pm

Mij ook niet in ieder geval. Hebben we niet genoeg middenvelders?

Klaassen
Serero
Daley
Duarte
Andersen
Lobotka
Bazoer
Hasnaoui

Om er maar een aantal te noemen...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » di mar 11, 2014 1:52 pm

Zaakwaarnemer zou inmiddels ontkend hebben dat hij contact heeft gehad met Ajax. (AS)

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » di mar 11, 2014 10:56 pm

Ja, een Barcelona speler!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo mar 12, 2014 9:22 am

Jabu schreef:Ja, een Barcelona speler!
1 meter 60? :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo mar 12, 2014 9:29 am

Ik ken 'm natuurlijk niet. Maar heb inmiddels een soort natuurlijke weerstand opgebouwd tegen overbodige Barcelona spelers. Doe maar niet, is dan ook mijn eerste reactie.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » wo mar 12, 2014 10:18 am

Vond je het voorstel van Dubbel inzake Martina dan niet mooi Marillion? :smile-ajax.gif:

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » za mar 15, 2014 10:27 am

Ajax kan Muric vergeten, zo lijkt het...

http://www.tz.de/sport/fc-bayern/robert ... 13785.html

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » za mar 15, 2014 1:13 pm

Tja, geen verrassing. De hele Europese top zit achter die jongen aan. Dan is de kans niet zo groot dat hij komt. Al is het maar omdat je hem moeilijk meteen topverdiener kunt maken.

Hij zit in de stal van Lemic, begrijp ik. :excited.gif:

Heeft het wel zin om in Servië of Kroatië te scouten? De beste spelers zijn daar eigendom van de ene of de andere aasgier, lijkt het. :confused.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma mar 17, 2014 11:00 am

Van het forum van xtratime.org geplukt:
http://www.24sata.hr/nogomet/odabrao...menigge-357580

Odabrao Bayern: Murića (18) dočekao veliki Rummenigge

"ICH BIN RUMMENIGGE" Roberta Murića (18) u Münchenu je dočekao jedan od ključnih ljudi Bayerna, legendarni Karl-Heinz Rummenigge. Čeka se samo potpis



Ponuda Ajaxa još je na stolu i Nizozemci se nadaju da će se predomisliti, ali Robert Murić i njegova obitelj odabrali su, čini se, Bayern. Ovaj tjedan Robert je proslavio 18. rođendan u Münchenu, bili su gosti kluba na utakmici Lige prvaka i upoznali neke od najvažnijih ljudi u kadrovskoj križaljci Bavaraca, na čelu s Karl-Heinz Rummeniggeom. Robert je, doznajemo, sve dogovorio s Bayernom.

Čeka se još samo potpis i Bayernov odgovor na jedan od uvjeta Murićevih - da Robert ne ode u njihovu “B momčad”, koja se natječe u regionalnoj ligi, već da ga se priključi radu s prvom momčadi Pepa Guardiole.

Murići se ne obaziru na suspenziju Dinama, vjeruju da će pred Fifom ili na sudu s lakoćom oboriti postojeći stipendijski ugovor s Dinamom, koji je trebao vrijediti još godinu.

Onaj drugi ugovor s “modrima”, koji se trebao automatski nastaviti još šest godina nakon igračeva 18. rođendana, prije mjesec dana nevažećim je proglasio HNS zbog proceduralnih pogrešaka. Jedna od njih je da pri potpisu ugovora nije bilo socijalnog radnika, a to je bila obaveza prema obiteljskom zakonu RH jer je igrač bio maloljetan.

Ako su Murićevi u pravu, ako uspiju u namjeri da napuste Dinamo bez odštete, onda će Robert biti treći Hrvat trenutačno u Bayernu, uz Mandžukića i 16-godišnjeg Marija Crničkog, veznog igrača mlade Bayernove momčadi. On je tek u veljači napunio 16 godina, rođen je u Münchenu i nedavno je fantastično odigrao prve utakmice za Hrvatsku U-15 i U-16 reprezentaciju, zabivši tri gola na tri utakmice.

Murićev dolazak je samo nastavak niza hrvatskih igrača koji su u zadnjih 20 godina otišli u Bayern. Neki od njih bili su superuspješni - poput Mandžukića ili Olića - ali neki od njih baš i ne. Primjerice, u Bayern je s 15-16 godina iz NK Zagreba kao ogroman talent otišao Zadranin Darko Perić, ali nije uspio. Završio je u Albaniji, Mađarskoj i hrvatskoj drugoj ligi.

Dejan Radonjić (23) bio je u Bayernovu omladinskom pogonu pa se na koncu vratio u Hrvatsku i zaposlio u tvornici oružja u Ozlju. Ozbiljnom nogometu vratio se u Istri 1961 nakon što ga je na niželigaškoj utakmici zamijetio i u Pulu doveo trener Igor Pamić.

Do prošle godine u drugoj Bayernovoj momčadi igrao je Hrvat Toni Vastić (21), sin Kaštelanina Ivice Vastića. No i on je, kao i otac, odabrao igrati za Austriju. Čak je i zabio gol mladoj hrvatskoj reprezentaciji. Ni on nije prošao u Bayernu, prošlog ljeta potpisao je za austrijski Ried.
I
Jabu? :eusa_pray.gif:

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma mar 17, 2014 11:10 am

Google translate, Yopi. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma mar 17, 2014 11:13 am

Probeer het maar. :666.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma mar 17, 2014 11:14 am

Die jongen kiest dus voor Bayern. Geen idee of dat verstandig voor hem is want ik ken die jongen niet. Maar in Amsterdam hoeven we dus niet op hem te rekenen als dit klopt.

@Yopi: Je moet vertalen naar Engels met Google Translate, niet naar Nederlands. Dan lukt het prima want die database is vele malen groter.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma mar 17, 2014 1:47 pm

Scouts van Ajax en PSV hebben in Chili een veelbelovende speler gevonden. De 23-jarige Esteban Pavez doet het dit seizoen goed bij Colo Colo in zijn vaderland en mag daardoor hopen op een transfer naar de Nederlandse top. Ajax en PSV zullen hem blijven volgen. Pavez is een middenvelder, die in januari zijn debuut voor het Chileense elftal maakte. Hij hoopt in de zomer mee te mogen naar het WK. (TMW)

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do mar 20, 2014 10:00 am

'Ajax informeerde naar United-huurling van NEC'
Donderdag, 20 maart 2014 om 09:07NEC staat voorlaatste in de Eredivisie en verkeert in degradatienood, maar Marnick Vermijl kan toch niet als schuldige worden aangewezen. De rechtsback wordt dit seizoen gehuurd van Manchester United en is bezig aan een persoonlijk goed seizoen. Volgens Het Nieuwsblad zijn Anderlecht en Racing Genk geïnteresseerd, maar heeft ook Ajax Vermijl op de korrel.

Genk is op het moment het meest concreet: "Ik heb volgende week een gesprek met Genk-directeur Dirk Degraen en met Anderlecht zit ik later nog samen", zegt zaakwaarnemer Tony Dullers. "Ook Ajax en enkele Premier League-clubs informeerden al. Engeland blijft zijn voorkeur genieten, maar voor mooie Nederlandse en Belgische clubs staat hij zeker open."

De 22-jarige Vermijl wordt geroemd om zijn aanvallende kwaliteiten en speelde dit seizoen tot dusver 23 competitiewedstrijden voor NEC. Volgens Dullers wil United de vleugelverdediger volgend seizoen graag bij een grotere club aan het werk zien, maar aast zijn cliënt op een definitief vertrek, als hij geen kans krijgt in de A-selectie van United. Het contract van Vermijl bij de Engelse recordkampioen loopt nog tot de zomer van 2015 door.

"Veel hangt af van de situatie van David Moyes", zegt Dullers. "Blijft die trainer, dan ziet het er niet goed uit, want hij liet Marnick vrij makkelijk naar NEC gaan. Wordt Moyes ontslagen, dan opent dat perspectieven."
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Baseman » do mar 20, 2014 10:04 am

"Veel hangt af van de situatie van David Moyes", zegt Dullers. "Blijft die trainer, dan ziet het er niet goed uit, want hij liet Marnick vrij makkelijk naar NEC gaan. Wordt Moyes ontslagen, dan opent dat perspectieven."
Tuurlijk :smallgrin.gif:
Afgezien van deze zeer onrealistische zaakwaarnemer, heb ik geen idee of Vermijl goed genoeg is voor de Nederlandse top.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Ajax serieuze interesse heeft gezien de aanstaande contractverlenging voor Van Rhijn.

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do mar 20, 2014 10:07 am

Lijkt me ook onzin. Die gast is 22 jaar. Die wilt Ajax echt niet.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do mar 20, 2014 10:23 am

Informeren, dat betekent toch niets? Los van de vraag of dat in dit geval gebeurd is.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do mar 20, 2014 10:26 am

Bovendien, wordt het nieteens tijd dat Van Rhijn concurrentie krijgt van een ander kaliber dan Ruben Ligeon?

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do mar 20, 2014 11:21 am

Liever geen breedte-aankopen.. Dan maar eigen jeugd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mar 20, 2014 11:38 am

Ik wil Paulo Machado.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie