Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 8:41 am

Ik ben het met Peter eens dat er wel heel heftig gereageerd wordt door de supporters. Behalve oprechte bezorgdheid bespeur ik ook koopverslaving en machogedoe.

Journalisten en 'analisten' doen ook een duit in het zakje. Zo weet Aad de Mos zeker dat F. kampioen wordt. Die man heeft er verstand van. Een dikke week geleden was hij er nog van overtuigd dat PSV Milan ging wegspelen. :excited.gif:

Ajax heeft voor Nederlandse begrippen best een aardige spelersgroep. Er komen bovendien een paar grote talenten aan. Natuurlijk hadden we graag Van Ginkel gezien, of Ola John, of een andere speler van wie we denken dat hij Ajax meteen sterker had gemaakt. Natuurlijk had het hier en daar doortastender gekund en moet er eens goed naar de scouting gekeken worden. Toch denk ik dat we het wel overleven, en wie weet verrast Ajax iedereen. Net als dat een jaar geleden gebeurde.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » do sep 05, 2013 8:49 am

Haha ja, de analisten. Die weten blijkbaar zeker dat het tussen PSV en Feyenoord gaat.

Dan zal het dus wel Twente, Ajax of Vitesse worden.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » do sep 05, 2013 8:54 am

Duke schreef:
Bazoer (16) op CL-lijst bij Ajax

Ajax heeft veel vertrouwen in Riechedly Bazoer. De nog altijd pas 16-jarige verdediger is door de Amsterdamse club op de spelerslijst gezet voor deelname aan de Champions League.

Om het talent is vorig jaar veel te doen geweest. Bazoer maakte tijdens het vorige seizoen de overstap van PSV naar Ajax en trainde in de voorbereiding al mee met de A-selectie. Als Bazoer in één van de zes CL-duels minuten maakt, dan is hij de jongste speler sinds de start van de Champions League in 1992.

Ook de Slowaak Stanislav Lobotka (18), de Serviër Dejan Meleg (18) end e Duitser Marvin Höner (19), die allen hun debuut nog moeten maken voor Ajax, zijn op de CL-lijst gezet.
http://www.parool.nl

Dit zijn dan blijkbaar de spelers die er als eerste aankomen.
Of spelers die op posities spelen waar we geen anderen hebben.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 9:03 am

Dat kan samenhangen. Waarom zou je een breedteaankoop doen terwijl je wéét dat er voor die positie een groot talent zit aan te komen?

@Jöhnk: ze zitten er inderdaad elk jaar naast. Een jaar geleden: PSV is topfavoriet, Van Bommel terug, een toptrainer binnengehaald... We hebben het gezien. Wat een feest daar in Eindhoven. :drecul.gif:

De spelersgroep van Ajax zal zich willen bewijzen, denk ik. Al die kritiek motiveert wel.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » do sep 05, 2013 9:20 am

Yopi schreef:Ik ben het met Peter eens dat er wel heel heftig gereageerd wordt door de supporters. Behalve oprechte bezorgdheid bespeur ik ook koopverslaving en machogedoe.
Inderdaad, er zijn er veel die mooie praatjes hebben over het nieuwe beleid. Dat we jeugd de kans moeten geven en niet meer stevig moeten investeren. Maar als zo'n deadline dan dichterbij komt gaan bij veel supporters al die verhalen van tafel en moeten we gewoon "even" Tadic halen.

Over de gang van zaken bij Ajax heb ik ook wel iets te mopperen. Met name de invulling van de rechterflank waar ik werkelijk niet snap waarom zo'n Bojan daar loopt. En waar er last minute toch het één en ander is geprobeerd. Dat is niet sterk en het resultaat is dat we die positie niet goed hebben bezet. Maar het is niet het einde van de wereld. We wisten vooraf dat er hoogstwaarschijnlijk twee gingen vertrekken en we wisten ook dat we die niet één op één zouden kunnen vervangen met externe spelers van dezelfde kwaliteit. De komende tijd zal gaan blijken of we spelers hebben die klaar zijn om de open plaatsen in te vullen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 9:25 am

Wanneer komt voor jou de evaluatie of de filosofie van Cruijff werkt Marillion?

Augustus 2014? 2015? 2016? 2017?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » do sep 05, 2013 9:38 am

Ik heb daar eerlijk gezegd geen datum voor geprikt. Zo werkt het denk ik ook niet. De veranderingen die zijn doorgevoerd hebben met name betrekking op de jeugdopleiding. Verandering van werkwijze met spelers en externe aanvullingen om een zo hoog mogelijke kwaliteit van spelers in huis te hebben. Als dat een positief effect heeft zou dat betekenen dat we de komende jaren op structurele basis meer en betere spelers zien doorstromen. En er moet ruimte zijn voor die spelers doordat we ze geen dure aankopen voor de neus zetten.

Ik heb niet de behoefte om daar een datum aan te hangen. Grofweg zullen we de komende seizoenen gaan merken wat de kwaliteit is van spelers die doorkomen. Korte termijn gaat dat voornamelijk om de spelers die we van extern hebben gehaald. Zijn die goed genoeg om door te stromen en iets toe te voegen of niet? Deze spelers zijn immers gehaald omdat er kennelijk onvoldoende kwaliteit beschikbaar was in die lichting. Daarachter zouden we moeten gaan merken dat de kwaliteit van zelf opgeleide spelers hoger ligt. Of dat in 2014, 2015 of 2016 is? Geen idee.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 9:55 am

Een soort 'onbeperkt' krediet dus voor de komende jaren?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Dubbel » do sep 05, 2013 10:05 am

Zeux schreef:Wanneer komt voor jou de evaluatie of de filosofie van Cruijff werkt Marillion?

Augustus 2014? 2015? 2016? 2017?
Zo werkt het toch helemaal niet? Thuis onderuit tegen PEC en dan 6-0 in Barcelona en er zal op de tribunes druk geevalueerd worden denk ik. Winnen ze van PEC en ziet het er redelijk uit in Noucamp dan is het op naar de volgende wedstrijd.

This... is... AJAX. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » do sep 05, 2013 10:06 am

Nee, niet onbeperkt. Maar je kan er ook niet één specifieke datum aanhangen. Het doorbreken van talenten laat zich toch niet vangen op één moment? We zullen in de loop van de komende seizoenen moeten gaan merken dat de samenstelling en de kwaliteit van de selectie beter is doordat de doorstroming vanuit de jeugd beter loopt. Eerst met van extern gehaalde spelers en daarna ook spelers die (een fors deel van ) de jeugdopleiding hebben doorlopen.

Ik zit er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten om het nieuwe beleid te beoordelen om te bepalen of Cruijff nu gelijk heeft of niet. Ik ben geen lid van één van de kampen. We zien de komende jaren wel wat het ons brengt. Af en toe ben ik het ergens niet mee eens maar in grote lijnen voel ik me er wel prettig bij. Het staat voor mij dichter bij wat Ajax zou moeten doen dan wat we de voorgaande periode hebben gezien.

Het gevoel of het de goede kant op gaat of niet zal zich in de loop van de komende seizoenen ontwikkelen. Ik denk wel dat ik met één of twee seizoenen meer gevoel heb bij die ontwikkeling. Maar een verandering in de jeugdopleiding is er nu eenmaal één van de lange termijn.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 10:09 am

Marillion schreef:En er moet ruimte zijn voor die spelers doordat we ze geen dure aankopen voor de neus zetten.
Dat kan dus betekenen dat je een jaren oudere speler die op dit moment beter is laat lopen.

Lees het interview met Ronald de Boer in de VI van deze week eens, Zeux. Hij legt het duidelijk uit.

Verbeterde opleiding>grotere aantrekkingskracht>betere talenten>hoger niveau op de trainingen>meer toptalenten in Ajax 1>reclame voor de jeugdopleiding>betere talenten>...

Verbeteren van de jeugdopleiding is altijd hét speerpunt van het beleid geweest dat Cruijff voor ogen stond. Dáár moet de winst vandaan komen. Ajax zal incidenteel best een (aankomende!) topper kunnen aantrekken, maar stel je er niet te veel van voor. Zelfs al weet je alle supertalenten van de wereld te zitten, tegen de tijd dat ze senior zijn krijg je ze niet meer, want andere clubs hebben domweg meer (geld) te bieden.
Cruijff heeft nooit gezegd dat Ajax even een paar leuke spelers ging halen en daardoor zou aansluiten bij de Europese top. Zijn uitgangspunt is altijd geweest: het probleem bij de wortel aanpakken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 10:33 am

Marillion schreef:Nee, niet onbeperkt. Maar je kan er ook niet één specifieke datum aanhangen. Het doorbreken van talenten laat zich toch niet vangen op één moment? We zullen in de loop van de komende seizoenen moeten gaan merken dat de samenstelling en de kwaliteit van de selectie beter is doordat de doorstroming vanuit de jeugd beter loopt. Eerst met van extern gehaalde spelers en daarna ook spelers die (een fors deel van ) de jeugdopleiding hebben doorlopen.

Ik zit er eerlijk gezegd ook niet zo op te wachten om het nieuwe beleid te beoordelen om te bepalen of Cruijff nu gelijk heeft of niet. Ik ben geen lid van één van de kampen. We zien de komende jaren wel wat het ons brengt. Af en toe ben ik het ergens niet mee eens maar in grote lijnen voel ik me er wel prettig bij. Het staat voor mij dichter bij wat Ajax zou moeten doen dan wat we de voorgaande periode hebben gezien.

Het gevoel of het de goede kant op gaat of niet zal zich in de loop van de komende seizoenen ontwikkelen. Ik denk wel dat ik met één of twee seizoenen meer gevoel heb bij die ontwikkeling. Maar een verandering in de jeugdopleiding is er nu eenmaal één van de lange termijn.
Als je een beleidslijn uitzet, bouw je toch evaluatiemomenten in om te kijken of de filosofie werkt of niet? En indien niet, ga je aanpassen. Of wie weet, als je denkt dat het echt verkeerd is, verander je van koers.

Het gaat dus ook niet om of Cruijff gelijk heeft, het gaat er om of het werkt. Of we hier door de methode-Cruijff een duurzaam beter team door krijgen dan voor de ingreep van Cruijff.
Het gaat dus niet om de afrekening van Cruijff, maar om de vraag of de koers van Ajax hoopvol is. Cruijff zelf interesseert me in die zin geen meter, maar hij drukt nu eenmaal enorm zijn stempel op het huidige technische beleid bij Ajax, dus mag zijn methode wat mij betreft voluit onderdeel van evaluatie zijn.

En dan vind ik het wel fair om het eerste echte evaluatiemoment op eind augustus 2014 te zetten: de huidige selectie - inclusief de talenten die daar vlak achter zitten - heeft dan een jaar om te groeien. De laatste 'sterkhouder' zal dan weg zijn (Siem) en er is dan een derde transferperiode geweest waarin de nieuwe lijn de leidraad is.

Ik denk dat je dan een behoorlijke impressie kunt hebben van de progressie van de spelers die het fundament van Ajax moeten zijn en dus ook wat het perspectief voor de jaren erna zal zijn.

Al kan Dubbel best eens gelijk hebben dat het op de tribunes flink kan gaan spoken als het huidige niveau van het elftal nog maanden op dezelfde manier voortsukkelt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 10:35 am

Yopi schreef:
Marillion schreef:En er moet ruimte zijn voor die spelers doordat we ze geen dure aankopen voor de neus zetten.
Dat kan dus betekenen dat je een jaren oudere speler die op dit moment beter is laat lopen.

Lees het interview met Ronald de Boer in de VI van deze week eens, Zeux. Hij legt het duidelijk uit.

Verbeterde opleiding>grotere aantrekkingskracht>betere talenten>hoger niveau op de trainingen>meer toptalenten in Ajax 1>reclame voor de jeugdopleiding>betere talenten>...
Ja, dat is een prachtige keten. Ik vind het op papier heel erg mooi. Maar tot nu toe zie ik het op het veld niet terug. En dus vind ik de vraag gewettigd wanneer de evaluatiemomenten zijn om te kijken of wat er op papier prachtig uitziet in de praktijk ook echt zo werkt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 10:38 am

Zeux schreef:Het gaat dus niet om de afrekening van Cruijff, maar om de vraag of de koers van Ajax hoopvol is. Cruijff zelf interesseert me in die zin geen meter.
Maak dat de kat wijs. :smallgrin.gif:

Je kijkt teveel naar het eerste elftal/naar de korte termijn. En dan met name naar de resultaten op de transfermarkt. Stel dat Ajax Van Ginkel wél had kunnen krijgen, en Ola John?

Over een jaar of twee, drie weten we meer.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 05, 2013 10:40 am

De Dominee schreef:
Duke schreef:
Bazoer (16) op CL-lijst bij Ajax

Ajax heeft veel vertrouwen in Riechedly Bazoer. De nog altijd pas 16-jarige verdediger is door de Amsterdamse club op de spelerslijst gezet voor deelname aan de Champions League.

Om het talent is vorig jaar veel te doen geweest. Bazoer maakte tijdens het vorige seizoen de overstap van PSV naar Ajax en trainde in de voorbereiding al mee met de A-selectie. Als Bazoer in één van de zes CL-duels minuten maakt, dan is hij de jongste speler sinds de start van de Champions League in 1992.

Ook de Slowaak Stanislav Lobotka (18), de Serviër Dejan Meleg (18) end e Duitser Marvin Höner (19), die allen hun debuut nog moeten maken voor Ajax, zijn op de CL-lijst gezet.
http://www.parool.nl

Dit zijn dan blijkbaar de spelers die er als eerste aankomen.
Of spelers die op posities spelen waar we geen anderen hebben.
Het zou mij heel erg verbazen als Höner een volwaardige Ajax 1 speler wordt. Bazoer, Meleg en Lobotka kunnen (zullen) dat wel worden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 10:42 am

Yopi schreef:
Zeux schreef:Het gaat dus niet om de afrekening van Cruijff, maar om de vraag of de koers van Ajax hoopvol is. Cruijff zelf interesseert me in die zin geen meter.
Maak dat de kat wijs. :smallgrin.gif:
Tja, dat is jouw projectie.

Als je mijn posts goed leest, gaat het mij om de structuur van het beleid van Ajax.

Daarnaast heb ik absoluut problemen met de manier waarop Cruijff zich manifesteert binnen de club met zijn (pers)vazallen, maar dat staat los van het beleid en hoe dat zich ontwikkelt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » do sep 05, 2013 10:46 am

Zeux schreef:
En dan vind ik het wel fair om het eerste echte evaluatiemoment op eind augustus 2014 te zetten: de huidige selectie - inclusief de talenten die daar vlak achter zitten - heeft dan een jaar om te groeien. De laatste 'sterkhouder' zal dan weg zijn (Siem) en er is dan een derde transferperiode geweest waarin de nieuwe lijn de leidraad is.
De wijzigingen hebben met name betrekking op de jeugdopleiding. Daarvoor is augustus 2014 natuurlijk wel heel snel. Wat je daar kunt zien is hoe de van buiten gehaalde talenten zich hebben ontwikkelt. Zijn spelers als Andersen, Meleg, Bazoer, Lobotka een meerwaarde voor Ajax gebleken? Kunnen ze aansluiten en het eerste elftal sterker maken.

Voor wat betreft doorstroming van de jeugd zul je denk ik echt langer geduld moeten hebben om te ervaren of de kwaliteit van de doorstroom beter is.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » do sep 05, 2013 10:47 am

Het verbeteren van de jeugdopleiding kost tijd. Althans: het duurt even vooraleer je de effecten ervan op het eerste elftal ziet. Het is jammer dat het plan van Cruijff zolang is tegengewerkt (t/m 2012), anders hadden we inderdaad over één of twee jaar al kunnen 'afrekenen'.

Ik voel me verder ook totaal niet bezwaard om dit beleid nog een aantal jaar volop de kans te geven. Want we kunnen één ding alvast zeggen: mocht het beleid niet uitwerken zoals gewenst, dan wordt Ajax tenminste niet in staat van ontbinding achtergelaten - maar met een gevulde kas.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 10:59 am

Zeux schreef:Ja, dat is een prachtige keten. Ik vind het op papier heel erg mooi. Maar tot nu toe zie ik het op het veld niet terug.
Wat moet De Boer dan doen? Nouri en Nunnely opstellen? :confused.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 11:07 am

Jöhnk schreef: Want we kunnen één ding alvast zeggen: mocht het beleid niet uitwerken zoals gewenst, dan wordt Ajax tenminste niet in staat van ontbinding achtergelaten - maar met een gevulde kas.
Daar heb je absoluut gelijk in.

Alleen hebben we dan voetballend heel wat jaren 'verloren'. En herstelaankopen zijn volgens mij altijd duurder dan aankopen die vanuit de continuïteit gedaan worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » do sep 05, 2013 11:09 am

Marillion schreef:
Zeux schreef:
En dan vind ik het wel fair om het eerste echte evaluatiemoment op eind augustus 2014 te zetten: de huidige selectie - inclusief de talenten die daar vlak achter zitten - heeft dan een jaar om te groeien. De laatste 'sterkhouder' zal dan weg zijn (Siem) en er is dan een derde transferperiode geweest waarin de nieuwe lijn de leidraad is.
De wijzigingen hebben met name betrekking op de jeugdopleiding. Daarvoor is augustus 2014 natuurlijk wel heel snel. Wat je daar kunt zien is hoe de van buiten gehaalde talenten zich hebben ontwikkelt. Zijn spelers als Andersen, Meleg, Bazoer, Lobotka een meerwaarde voor Ajax gebleken? Kunnen ze aansluiten en het eerste elftal sterker maken.

Voor wat betreft doorstroming van de jeugd zul je denk ik echt langer geduld moeten hebben om te ervaren of de kwaliteit van de doorstroom beter is.
Het TH heeft dus eigenlijk de facto carte blanche tot zeker in 2015. Want iedere kritiek op het lopende beleid wordt gepareerd met 'het is te vroeg om te oordelen', 'het heeft tijd nodig', 'wacht nu maar af', 'de jeugd moet de tijd en ruimte krijgen om te groeien'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » do sep 05, 2013 11:14 am

Nee, ik bekijk het gewoon per geval. Soms ben ik positief en soms niet. Van een carte blanche is helemaal geen sprake.

Maar wat verwacht jij nu precies van de wijzigingen in de jeugdopleiding dan? Dan we volgend jaar met elf zelf opgeleide talenten overwinteren in de CL? Die veranderingen hebben toch gewoon tijd nodig voordat je het effect ziet?

Voor de korte termijn kunnen we kijken wat de extern gehaalde talenten doen. Is de keuze voor dat type spelers in plaats van dikke transfers van meer gerenommeerde spelers een juiste. Zijn we in staat om jonge spelers te halen die op vrij korte termijn in staat zijn om het eerste elftal sterker te maken. Is het dus slim om moeite te doen voor jongens als Meleg en Andersen. Of moeten we dik betalen voor Tadic?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do sep 05, 2013 11:29 am

Als je twee keer de kans hebt als scouting om Chadli en Tadic op te halen tegen een " redelijke " vergoeding dan moet je je eigenlijk eerder afvragen wat onze scouting, TH heeft zitten doen.En dan nu in principe niet de vergelijking gaan maken of dat we nu kiezen voor jeugdig talent ( prijskaartje laag ) of NU Tadic halen ( in verhouding tot jeugd prijskaartje hoog ) ..

Neem overigens in je conclusie/beoordeling ect. ect. ook mee dat Tadic er wel meteen zou staan ..

Tel de kosten van Derk, Sana, Cuencejaa, vooruit doe Bojan er dan ook maar bij want die had je dus kunnen besparen.Eigenlijk is er kwa aankopen scouting niet zo veel verandert behalve dan steeds het terugkerend argument dat deze spelers niks kosten ( ze brengen dan ook geen flikker op ) maar in principe kun je met genoemd viertal ook helemaal niks behalve als zeer middelmatige opvulling gebruiken ..

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do sep 05, 2013 11:33 am

Chadli wilde niet naar Ajax en Tadic is peperduur. Of Tadic er meteen zou staan moet je dan nog maar afwachten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do sep 05, 2013 11:34 am

Schei toch uit Joey .. Je plaat blijft steeds hangen ...

Alle voorgestelde aankopen ( in deze categorie ) deugen niet , en al het talent is toppie en komt eraan ... steeds hetzelfde liedje ...

Tot nu toe blijkt dus dat al de goedkoop spul er niet staat ..

Plaats reactie