Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » zo mar 17, 2013 10:55 am

Niet handig, maar op scherp staan ze toch wel.

Eindelijk wordt duidelijk dat Ajax Maher wil halen. Weten we dat ook weer.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » zo mar 17, 2013 11:28 am

Maher reageerde zelf ook op de geruchten en gaf aan dat hij naar Ajax of PSV wilde en het wat hem betreft fifty-fifty is.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » zo mar 17, 2013 11:36 am

Zei hij dat? Volgens Wimpey wil hij sowieso niet naar PSV...

Eens zien of hij volgend jaar nog in Nederland speelt. Mij lijkt dat niet vanzelfsprekend.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 17, 2013 11:37 am

Zal aan az liggen denk ik. Ajax wil wel 5-6 miljoen betalen is mijn inschatting, maar of dat genoeg is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door M.. » zo mar 17, 2013 12:53 pm

Yopi schreef:Zei hij dat? Volgens Wimpey wil hij sowieso niet naar PSV...
En Wimpy is een bron??

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » zo mar 17, 2013 6:14 pm

Enkele uitspraken van Frank de Boer hebben in Alkmaar voor opschudding gezorgd. Bij AZ hekelt men de uitlatingen van de Ajax-coach, die zaterdag de belangstelling voor Maher bevestigde.

De Boer verwacht echter dat Ajax Maher niet zomaar kan betalen. "Als wij Maher willen hebben en AZ blijft vasthouden aan die vraagprijs, dan moet Maher een gevecht aangaan met AZ", zei hij daarom in Het Parool. En: "Als AZ degradeert, verwacht ik dat Maher goedkoper wordt."

Het zijn opmerkelijke uitspraken, één dag voor de ontmoeting tussen de Alkmaarders en de Amsterdammers. "Het viel me tegen van Frank de Boer, zo ken ik hem niet", reageert AZ-directeur Toon Gerbrands tegen de NOS. "Ik vind het niet chic. Het lijkt wel of hij daarmee de boel opstookt om een transfer voor elkaar te krijgen."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » zo mar 17, 2013 7:44 pm

De Boer had zich inderdaad beter op de vlakte gehouden. Met zo'n uitspraak zorg je voor onrust en je het zal eventuele onderhandelingen niet direct makkelijker maken. Waarom moet hij nou aangeven dat Maher in zo'n geval het gevecht met AZ aan moet?

Als het andersom gebeurd zouden we daar ook niet gecharmeerd van zijn. Dan moeten we ons zelf ook netjes opstellen.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 8:30 pm

Marillion schreef:De Boer had zich inderdaad beter op de vlakte gehouden. Met zo'n uitspraak zorg je voor onrust en je het zal eventuele onderhandelingen niet direct makkelijker maken. Waarom moet hij nou aangeven dat Maher in zo'n geval het gevecht met AZ aan moet?

Als het andersom gebeurd zouden we daar ook niet gecharmeerd van zijn. Dan moeten we ons zelf ook netjes opstellen.
Is niet heel netjes nee. Maar als we dan toch meegaan in de vuile spelletjes die in de hedendaagse voetballerij schering en inslag zijn dan had men afgelopen zomer keihard tegen Jan Vertonghen moeten zeggen dat hij een transfer van Ajax naar Spurs ook op zijn buik had kunnen schrijven. Nog één seizoen Vertonghen bij Ajax en er had geleerd kunnen worden hoe je overtuigend kampioen wordt, ipv een nipte nederlaag in Dortmund had er een zege kunnen worden geboekt. Dan had Jantje in de zomer van 2013 naar de CL winnaar kunnen verkassen ipv naar een ploeg die zonder Gareth Bale met 3-0 in Milaan verliest en met hem thuis met 0-1 van Fulham.
Jabu schreef:Maher reageerde zelf ook op de geruchten en gaf aan dat hij naar Ajax of PSV wilde en het wat hem betreft fifty-fifty is.
Maher drukt zich diplomatiek uit. Hier zegt hij letterlijk dat hij altijd heeft gezegd dat het voor hem fifty-fifty is. Maar dat hij zelf wel weet waar zijn voorkeur ligt.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » zo apr 07, 2013 11:34 am

Steef/Feest heeft op FN gepost dat Duarte en zijn broertje naar Ajax verkassen komende zomer. duarte zou ook helemaal niet geblesseerd zijn vandaag.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » zo apr 07, 2013 12:37 pm

Dus doet hij mee? Of begrijp ik dat verkeerd? :confused.gif:

Broertje, is dat Laros Duarte?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » zo apr 07, 2013 1:19 pm

Duarte is toch geen versterking voor Ajax?

Z'n broertje zal wel bij Sparta spelen.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10343
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » zo apr 07, 2013 1:55 pm

Duarte is Wel een Leuke speler, maar of hij de stap omhoog aankan is de vraag. Misschien zien ze in hem een goedkoop alternatief van Maher, moch Eriksen weggaan.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 07, 2013 2:33 pm

Duarte speelt gewoon. :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » zo apr 07, 2013 3:11 pm

Weet iemand of dat broertje er iets van kan?

Revo
Berichten: 249
Lid geworden op: zo dec 12, 2004 12:24 pm
Locatie: Tilburg/Overslag

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Revo » zo apr 07, 2013 6:21 pm

Laros Duarte is een van de grootste talenten van Nederland U16, en Sparta. PSV heeft de afgelopen jaren erg frequent gevist in de Sparta vijver en zouden hem willen halen samen met Jeffrey Neral. Ook Feyenoord heeft naar het schijnt interesse in hem. Slimme zet mocht Ajax hem halen.

Als Ajax slim is betrekken ze de Castillion in de transfer met Lerin Duarte van Heracles. In Almelo zitten ze om aanvallers verlegen nu Armenteros vertrokken is, Vejinovic en Everton na dit seizoen transfervrij weggaan. Ook Gouriyes contract loopt slechts tot 2014.
Laatst gewijzigd door Revo op zo apr 07, 2013 6:30 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 07, 2013 6:24 pm

Revo schreef:Neral Duarte is een van de grootste talenten van Nederland U16, en Sparta. PSV heeft de afgelopen jaren erg frequent gevist in de Sparta vijver en zouden hem willen halen. Ook Feyenoord heeft interesse in hem. Slimme zet mocht Ajax hem halen.
Wat voor type middenvelder is het?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Revo
Berichten: 249
Lid geworden op: zo dec 12, 2004 12:24 pm
Locatie: Tilburg/Overslag

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Revo » zo apr 07, 2013 6:28 pm

Ajaciedjuh schreef:
Revo schreef:Neral Duarte is een van de grootste talenten van Nederland U16, en Sparta. PSV heeft de afgelopen jaren erg frequent gevist in de Sparta vijver en zouden hem willen halen. Ook Feyenoord heeft interesse in hem. Slimme zet mocht Ajax hem halen.
Wat voor type middenvelder is het?
Sorry was in de war met een andere speler van Sparta ik bedoel Laros Duarte die overigens al een paar jaar te boek staat als groot talent.
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13859
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » zo apr 07, 2013 8:43 pm

Wie is de zaakwaarnemer van die broers? Essel?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » zo apr 07, 2013 9:21 pm

Duarte is een prima speler. Veelzijdige loper. Ik vind hem indrukwekkender dan de veelgeprezen Strootman. Hij zal moeten doorgroeien, maar het lijkt me een interessante optie.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Revo
Berichten: 249
Lid geworden op: zo dec 12, 2004 12:24 pm
Locatie: Tilburg/Overslag

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Revo » zo apr 07, 2013 9:55 pm

Armenteros lag wel vast bij Esselsports, Duarte voor zover ik weet niet.
Zaakwaarnemers en corruptie gaan hand in hand...

wimpey
Berichten: 52153
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2013 7:58 am

Bert schreef:Duarte is een prima speler.
Oneens. Bij de door jou eveneens geprezen Kali heb ik trouwens hetzelfde. Huis-tuin-keuken i.m.o. Geen spelers die het bij een topclub zouden maken dan wel nog een tussenstap (AZ bijv.) nodig hebben m.i.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » ma apr 08, 2013 8:37 am

Het idee is juist dat Ajax spelers oppikt voor ze die tussenstop hebben gemaakt. Na die tussenstop zijn ze namelijk duur tot onbetaalbaar geworden.

Moeten ze wel genoeg talent hebben, natuurlijk. Bij Duarte zie ik het er niet direct aan af.

wimpey
Berichten: 52153
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2013 8:42 am

Yopi schreef:Het idee is juist dat Ajax spelers oppikt voor ze die tussenstop hebben gemaakt. Na die tussenstop zijn ze namelijk duur tot onbetaalbaar geworden.
Duarte en Kali zou ik dus lekker laten lopen.

Lionel
Berichten: 47690
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma apr 08, 2013 10:05 am

wimpey schreef:
Bert schreef:Duarte is een prima speler.
Oneens. Bij de door jou eveneens geprezen Kali heb ik trouwens hetzelfde. Huis-tuin-keuken i.m.o. Geen spelers die het bij een topclub zouden maken dan wel nog een tussenstap (AZ bijv.) nodig hebben m.i.
Ik vind het ook niks. Dravertje.

Geef maar gewoon geld uit aan Maher. Dat is wel een toptalent. Stukken verder dan Duarte. Die is ouder en minder. Veel minder.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47690
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma apr 08, 2013 10:05 am

wimpey schreef:
Yopi schreef:Het idee is juist dat Ajax spelers oppikt voor ze die tussenstop hebben gemaakt. Na die tussenstop zijn ze namelijk duur tot onbetaalbaar geworden.
Duarte en Kali zou ik dus lekker laten lopen.
+1
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie