Jij wilt met deze aanval het seizoen (rond de 50 wedstrijden) in?Peter schreef:Ik ga er nog altijd vanuit dat we niets halen voor de breedte. Dat beleid was namelijk passé, aldus vdBoog en Jol. Als we spelers kopen dan alleen directe versterkingen en geen dure middelmaat van subtoppers.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
ANGepost op 9 augustus 2010 om 13:03:44.
quote:
WijsNeus schreef:
(...)
Dat hoopte ik ook. Maar Andre Ooijer is zojuist gesignaleerd in de ArenA...
Ik heb wel zijn moeder gezien samen met Jol bij de Febo zojuist.
Als hij elke tegenstander als Brazilië ziet, dan is hij welkom. Maar volgens mij heeft hij zich vorige maand voor het laatst opgeladen....

Waarom niet? Hij is opgeleid door Ajax.Mr. Ajax schreef:Objectief gezien zou hij wel een goede zijn voor de breedte. Maar Ooijer zou ik NOOIT in een AJAX-shirt willen zien. Dat kan gewoon niet!

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als er geen geld is voor directe versterkingen en we worden verwend met Leonardo en/of meer van dat soort prut, dan wil ik inderdaad met de huidige selectie het seizoen in. Die breedte versterkingen heb je niets aan namelijk. Ik zie liever een Zeegelaar, Sarpong of een Josefzoon spelen dan Leonardo of Daniël de Ridder.Scherrer schreef:Jij wilt met deze aanval het seizoen (rond de 50 wedstrijden) in?Peter schreef:Ik ga er nog altijd vanuit dat we niets halen voor de breedte. Dat beleid was namelijk passé, aldus vdBoog en Jol. Als we spelers kopen dan alleen directe versterkingen en geen dure middelmaat van subtoppers.
Ja, daar ben ik dan ook voor. Geef de jeugd maar een kans. Wie weet kan één van die spelers ons wel positief verrassen. Investeren in spelers van buitenaf waarvan je al weet dat ze eigenlijk niet goed genoeg zijn is onzin.
Ik ben niet per definitie tegen het halen van een versterking. Maar die speler moet wel op zijn minst de potentie hebben om uit te groeien tot een basisspeler.
Ik ben niet per definitie tegen het halen van een versterking. Maar die speler moet wel op zijn minst de potentie hebben om uit te groeien tot een basisspeler.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Alleen echte versterkingen (zoals El. H of talent met toekomst, zoals bijvoorbeeld Eriksen). Gezien de financiële situatie bij Ajax zou ik ook nog echte versterkingen op huurbasis 'toejuichen'.
Spelers die bij grote clubs niet aan het spelen toekomen, 1 jaar te huren. Het is geen beleid voor lange termijn, maar op dit moment te billijken.
Spelers die bij grote clubs niet aan het spelen toekomen, 1 jaar te huren. Het is geen beleid voor lange termijn, maar op dit moment te billijken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik ook.Rishi schreef:Ik ook.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Is nog waar ookToppie schreef:Gepost op 9 augustus 2010 om 13:03:44.
quote:
WijsNeus schreef:
(...)
Dat hoopte ik ook. Maar Andre Ooijer is zojuist gesignaleerd in de ArenA...
Ik heb wel zijn moeder gezien samen met Jol bij de Febo zojuist.
Als hij elke tegenstander als Brazilië ziet, dan is hij welkom. Maar volgens mij heeft hij zich vorige maand voor het laatst opgeladen....
AN

- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Godverdegodverdegodver! Was dit maar onbetrouwbaar transfernieuws!
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ajaciedjuh
Nu nog Leo erbij en het feest is compleet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ahum...joey schreef:Gelukkig zit Jack van Gelder er meestal naast.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens Engelse media is Ajax bezig met Vladimir Weiss.
-
- AT Toto winner 10/11
Was dat er niet een van Slowakije het afgelopen WK? Ik zie ergens vaag een kale kop voor me... Toch?wimpey schreef:Volgens Engelse media is Ajax bezig met Vladimir Weiss.
Aardige vleugelspeler. Staat hoger aangeschreven dan Stoch. Getruct, snel en een actie in huis.
Heb je ook een bron voor ons, Wimpey?
- Jinne
- Site Admin
Volgens mij hadden 22 van de 23 spelers een coupe tonduese, dus je hebt al snel gelijk.Scherrer schreef:Was dat er niet een van Slowakije het afgelopen WK? Ik zie ergens vaag een kale kop voor me... Toch?wimpey schreef:Volgens Engelse media is Ajax bezig met Vladimir Weiss.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
soccer365. Jouw club wordt ook genoemd, het kan niet op daar in Eindhovuh!D_skilled schreef:Aardige vleugelspeler. Staat hoger aangeschreven dan Stoch. Getruct, snel en een actie in huis.
Slovakian outlet Sport claims that Ajax, Newcastle, PSV Eindhoven and Stuttgart have eyes for Manchester City winger Vladimir Weiss...
Ik heb alleen dit gevonden. http://sportky.topky.sk/c/50277/o-weiss ... -newcastle
VFB Stuttgart wordt genoemd, volgens mij als meest concrete. Verder zijn er bronnen rondom Weiss die bevestigen dat er ook interesse is van Newcastle, Ajax en PSV.
VFB Stuttgart wordt genoemd, volgens mij als meest concrete. Verder zijn er bronnen rondom Weiss die bevestigen dat er ook interesse is van Newcastle, Ajax en PSV.
Ik ken 'm niet maar het klinkt nu al beter dan Leonardo...
Zou het om huur of koop gaan? Ik kan het bericht niet vinden namelijk.

Zou het om huur of koop gaan? Ik kan het bericht niet vinden namelijk.
Nil volentibus arduum
Huur, geloof ik. Check de site die ik heb geplaatst, dat is de oorspronkelijke bron.
Good old Mike laat ook weer wat van zich horen:
#Ajax is nog niet uitgewinkeld
less than a minute ago via web
Open deur.
Precies. Wanneer je het zo bekijkt is het geen slechte deal van Ajax. De Ridder is een ander verhaal, maar die komt vooralsnog alleen op proef. Gezien de woorden die Jol over hem heeft gesproken lijkt het me sterk dat ze hem uiteindelijk toch gaan huren. Jol test hem gewoon af, definitief.Enganche schreef:Jol heeft aangegeven dat Mido alleen komt indien hij bereid is een prestatiecontract te tekenen, Joey.
Face your fears and live your dreams, No Fear
De Ridder kan helemaal niets, dus dat zou inderdaad nergens op slaan. De overige deals vind ik, voor een club als Ajax zonder geld, zeer begrijpelijk.