Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door joey » wo jun 30, 2010 10:54 am

Nee, en het is heel verdacht dat Barcelona een speler die zo duur is geweest voor zo weinig wil laten gaan. Ik heb trouwens begrepen dat hij op het punt staat terug te keren naar Brazilië.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo aug 01, 2010 9:17 pm

Nantes en Klasnic gaan uit elkaar, ondanks een doorlopend contract. Stond hij vorig jaar niet in de belangstelling van Ajax? Pre-Pantelic zeg maar?

Transfervrij dus, lees ik op Voetbalzone. Jol zoekt nog een tweede spits, Mido lijkt niet te komen... 1+1=2?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 5:54 am

Sulejmani dus weg. Het zou me niet verbazen als Ajax een poging gaat doen om Beerens te halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 06, 2010 6:30 am

Het gaat alleen om een huur, daarmee wordt de transfer van El Hamdaoui al een gedeelte bekostigd. Ik had Sulejmani voorlopig gehouden, omdat je de komende wedstrijden niet ruim in de aanvallers zit. Bovendien moet ik het nog zien of Ajax met een beter alternatief komt.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 6:45 am

D_skilled schreef:Het gaat alleen om een huur, daarmee wordt de transfer van El Hamdaoui al een gedeelte bekostigd. Ik had Sulejmani voorlopig gehouden, omdat je de komende wedstrijden niet ruim in de aanvallers zit. Bovendien moet ik het nog zien of Ajax met een beter alternatief komt.
Idd. Maar, ik kan me niet voorstellen dat Jol hier mee instemt, als er geen alternatief is. Aanvallend is nu Rommedahl, Kennedy, Sulejmani en Pantelic weg. Daarvoor is alleen El Hamdaoui voor terug gekomen. Vervanger Pantelic. Voor de buitenspelers (die we al tekort kwamen), zijn 3 posities 'vervallen'. Positie Kennedy moet vanuit de jeugd opgevangen kunnen worden (Özbiliz, Zeegelaar), maar er moet absoluut iets bij. Voorin hebben alleen Suarez en El Hamdaoui Ajax nivo en dat is wel erg karig.

Dit houdt as zondag tegen Grun dus in dat we slechts 1 Ajax-waardige aanvaller in onze selectie hebben. En die heeft ook nog eens een trainingsachterstand. :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 06, 2010 6:52 am

Als het Daniel de Ridder wordt ga je er behoorlijk op achteruit, of in combi met een andere goedkope/kosteloze vleugelspeler. Het is in ieder geval duidelijk dat er snel wat bij moet komen. Het is te hopen dat Ajax al wat voorwerk heeft gedaan en achter de schermen bezig was met alternatieven.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 7:12 am

D_skilled schreef:Als het Daniel de Ridder wordt ga je er behoorlijk op achteruit, of in combi met een andere goedkope/kosteloze vleugelspeler. Het is in ieder geval duidelijk dat er snel wat bij moet komen. Het is te hopen dat Ajax al wat voorwerk heeft gedaan en achter de schermen bezig was met alternatieven.
Ik heb daar wel vertrouwen in, maar de komende dagen zal dat blijken. Ik vind het amateuristisch als ze Sulejmani nu laten gaan, terwijl ze geen vervangers hebben. Aan de ander kant, zou het me verbazen als dat nog voor Groningen gaat lukken (want dan hadden ze die al kunnen presenteren).

kruifie

Bericht door kruifie » vr aug 06, 2010 7:17 am

Kunnen aan Wamberto niet een belletje wagen? :drecul.gif:

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » vr aug 06, 2010 8:22 am

Er moet absoluut EEN speler bij (rechtsbuiten) en eigenlijk wel twee (spits).
Maar hey...dit is Ajax. We hebben op transferniveau weinig te juichen de laatste tijd.
Het zou mijns inziens echt schandelijk zijn als ze niets halen of nu pas gaan zoeken...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 06, 2010 8:25 am

Met de Ridder hebben ze een mondeling akkoord, althans volgens de Telegraaf. Die zal dan nu op weg naar Nederland zijn, denk ik.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 06, 2010 8:33 am

Dan kunnen we net zo goed / beter Eriksen, Sarpong of wat mij betreft Aissati opstellen. Zelfs liever Josefzoon (die er nog niet klaar voor is, maar iig de positie beheerst).
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 06, 2010 8:37 am

D_skilled schreef:Met de Ridder hebben ze een mondeling akkoord, althans volgens de Telegraaf. Die zal dan nu op weg naar Nederland zijn, denk ik.
Waar lees je dat?

Die de Ridder hoef ik niet te hebben, hoor. Dat is geen speler die de selectie beter maakt. Gaat ook niet gebeuren, want volgens vdBoog doen we geen aankopen meer in de breedte.

Als ze maar niet aan komen zetten met vdMeijde, want op de één of andere manier spookt die naam een beetje door m'n hoofd.

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 06, 2010 8:51 am

De Ridder tweede keuze Ajax

AMSTERDAM - Mocht het aantrekken van de Braziliaan Leonardo (NAC Breda) niet haalbaar zijn, dan schakelt Ajax terug naar Daniël de Ridder, waarmee de club al een principeakkoord heeft. De buitenspeler kan gratis worden overgenomen van Wigan Athletic. De Ridder is opgeleid door de club uit Amsterdam.
Bron: de Telegraaf.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » vr aug 06, 2010 9:16 am

Tja, dat was een paar dagen geleden.

Vind sowieso dat er rondom de Ridder een vreemd luchtje hangt: naar het schijnt kunnen we hem zo binnen hengelen - gratis, wil weg, huur zonder salaris, bla die bla -, maar tot nu toe is er nog steeds niets gebeurd. Vreemd.

peter

Bericht door peter » vr aug 06, 2010 9:19 am

De Babovic constructie. Een 'echte' binnenhalen die veel tettert en veel aandacht krijgt, maar niet kan voetballen. :smallgrin.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr aug 06, 2010 9:19 am

Wellicht omdat ze nog hopen op Leonardo? :confused.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 9:24 am

Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat ze De Ridder halen. Deze is gratis (uitspraak Jol) en nog is hij niet bij Ajax. Dat zegt genoeg lijkt me. Verder past hij niet in het profiel wat Jol zoekt: een snelle buitenspeler. Verder kijkt Jol altijd naar rendement (goals, assists). Daar blinkt hij ook niet in uit ....

peter

Bericht door peter » vr aug 06, 2010 9:29 am

Ach, Leonardo en Mido hebben ook het rendement van een World Online aandeel.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 06, 2010 9:30 am

Ajaciedjuh schreef:Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat ze De Ridder halen. Deze is gratis (uitspraak Jol) en nog is hij niet bij Ajax. Dat zegt genoeg lijkt me. Verder past hij niet in het profiel wat Jol zoekt: een snelle buitenspeler. Verder kijkt Jol altijd naar rendement (goals, assists). Daar blinkt hij ook niet in uit ....
Hij is in elk geval een optie. Anders hadden ze niet met hem om de tafel gezeten. Dus met dat kijken naar rendement valt het wel mee.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 9:42 am

Dan valt het juist tegen. :666.gif:

Oscarito

Bericht door Oscarito » vr aug 06, 2010 9:44 am

Ik heb R. Dedola voor jullie in de aanbieding tegen een percentage van 25% op de transferrechten en het salaris. :smallgrin.gif:
Komt uit de jeugdopleiding van Olympique Lyon, is Frans jeugdinternational geweest (U16-U19, 26 interlands), zeer rap, kan zowel op de 10 als op beide flanken uit de voeten en niet te vergeten het is een kabouter (1,68m-64kg). Werd tevens tot de beste speler van het FIFPRO toernooi uitgeroepen en is dus transfervrij.

Lijkt me een prima speler voor Jol en Ajax!

peter

Bericht door peter » vr aug 06, 2010 9:48 am

Het lijkt erop dat we op zoek zijn naar bekenden van Jol. Als Jol er bij Tottenham mee heeft gewerkt of interesse in heeft getoond, dan maak je kans. :blush.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 06, 2010 11:01 am

Oscarito schreef:Ik heb R. Dedola voor jullie in de aanbieding tegen een percentage van 25% op de transferrechten en het salaris. :smallgrin.gif:
Komt uit de jeugdopleiding van Olympique Lyon, is Frans jeugdinternational geweest (U16-U19, 26 interlands), zeer rap, kan zowel op de 10 als op beide flanken uit de voeten en niet te vergeten het is een kabouter (1,68m-64kg). Werd tevens tot de beste speler van het FIFPRO toernooi uitgeroepen en is dus transfervrij.

Lijkt me een prima speler voor Jol en Ajax!
Bel Martin! :hypocrite.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 06, 2010 11:07 am

Daniel de Ridder staat door Ajax voor de Champions League ingeschreven ; http://www.uefa.com/teamsandplayers/tea ... index.html

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 06, 2010 11:11 am

D_skilled schreef:Daniel de Ridder staat door Ajax voor de Champions League ingeschreven ; http://www.uefa.com/teamsandplayers/tea ... index.html
:blackcat.gif:

Plaats reactie