Een noodkreet? op AN

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie
Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Een noodkreet? op AN

Bericht door Aristides » zo jun 29, 2008 9:27 pm

Een noodkreet op AN!

Wat is er tegenin te brengen? Ik ken een "Jellie", weet dat zij dit niet heeft geschreven, wetende dat iets van AN plaatsen op AT bijna majesteitsschennis is, maar heeft ze (of is het een hij?) gelijk? Ik ben bang dat er erg veel "waarheid" in zit!


En hoeveel oud-spelers keren er eigenolijk terug? Iedereen denkt niet meer aan ons zodra ze hier weg zijn, Jari uitgezonderd. Davids hebben we ook 4 jaar lang moeten bellen en die komt dan terug maar die eindigt nieteens zijn actieve carriere bij ons.

Ik ben het zo, zo ongelooflijk zat dat wij behandeld worden als oud vuil, dat elk nietzeggend talentje niet wil komen. Henrique heeft 5 WEDSTRIJDEN GESPEELD VOOR PALMEIRAS 1 maar vind zichzelf al te groot.
Wie denken al die clubjes en spelertjes dan dat ze zijn?

Ik ben gewoon gefrustreerd en daar kom ik voor uit, ik kan er niet meer tegen dat het ooit zo grote Ajax, 1 van de 5 bekendste en grootste clubs ter wereld, nog voor minder wordt aangezien dan degradatiekandidaten uit Engeland, Italie en Spanje.

En waarom? Omdat Nederland maar 15 miljoen mensen telt en onze televisie-markt de hele eredivisie een bedrag laat delen wat voor een club als weet ik veel, Fulham, een lachertje zou zijn.

Want dat, dames en heren, is waarom wij geen reet meer voorstellen. Geld!

En in een normale wereld, zouden de UEFA en de Fifa hier wat aan doen, maar in deze absurde realiteit niet, daar werken ze graag mee aan de verschillen tussen Engeland, Italie en Spanje en de rest van de wereld, omdat ze er zelf beter van worden.

Want zoals de scheidsrechter die in de halve finale tegen Brazilie in 1998 ons een zuivere penalty onthield later al zei tegen Pierre van Hooijdonck, op wie de overtreding werdt gemaakt, en ik quote:" Nike had veel meer baat bij een titel van Brazilie dan bij een titel van Nederland omdat Brazilie veel groter is als land zijnde en dus veel meer oplevert"

En ik weet dat dat niks met deze discussie te maken heeft, maar het geeft wel perfect weer hoe corrupt dit wereldje is als bedrijven al beslissen wie wereldkampioen wordt.
En met dat als een feit, hoef je van de 2 overkoepelende bonden echt niks te verwachten als je geen Italie, Engeland of Spanje bent.

Die fransoos had zo van die mooie praatjes bij de verkiezingen, hij zou de armere clubs wel beschermen tegen de grotere, en wat is daar van uitgevoerd? niks, noppes nada!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Een noodkreet? op AN

Bericht door Thijs » zo jun 29, 2008 11:31 pm

Demosthenes schreef: Want dat, dames en heren, is waarom wij geen reet meer voorstellen. Geld!
Nou, eigenlijk ook omdat wij onszelf elk jaar voor lul zetten tegen clubjes van het kaliber Schubbekutterveen 4.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58861
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jun 30, 2008 12:24 am

Als ik het dus goed begrijp ligt het allemaal aan " hullie " ... :drecul.gif:

Inderdaad Wat een jankverhaal ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jun 30, 2008 7:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 30, 2008 5:11 am

Wat een jankverhaal. Natuurlijk kan Ajax onmogelijk jaar in jaar uit concurreren met de Europese top, maar Ajax heeft gewoon de middelen om zich ieder jaar voor de CL te plaatsen en daarmee aantrekkelijk te blijven voor spelers. Dankzij jarenlang wanbeleid gaat het een stuk slechter dan nodig is met onze club.

Henrique heeft overigens wel meer dan vijf wedstrijden in het eerste van Palmeiras gespeeld.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » ma jun 30, 2008 5:32 am

indeed. we laten eerst maar eens dominant in Holland zijn (waar we zijn het rijkste).
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Thibb
Berichten: 427
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 8:09 pm

Bericht door Thibb » ma jun 30, 2008 9:11 am

Er zit een deel waarheid in: de kans dat Ajax ooit Real of Milan nog eens verslaat, wordt elk jaar kleiner door structurele factoren. Maar dat neemt inderdaad niet weg dat Ajax veel meer kan bereiken met de middelen die het heeft, dan het in de laatste 10 jaar deed.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 30, 2008 9:22 am

Thomas schreef:Wat een jankverhaal. Natuurlijk kan Ajax onmogelijk jaar in jaar uit concurreren met de Europese top, maar Ajax heeft gewoon de middelen om zich ieder jaar voor de CL te plaatsen en daarmee aantrekkelijk te blijven voor spelers. Dankzij jarenlang wanbeleid gaat het een stuk slechter dan nodig is met onze club.
Inderdaad. PSV stond een paar jaar geleden bijna in de finale van de CL. En PSV heeft minder mogelijkheden dan Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie