Voetbal Insite dagelijks via VI.nl op internet

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » zo aug 17, 2008 10:30 pm

De bekerwinst tegen PSV speelden ze allebei in ieder geval. Dat is ook de enige prijs (dus niet 'prijzen') die Huntelaar met Blind heeft gewonnen.

Als je de 'gewonnen' play-offs als prijs meerekent: de 2-0 thuis tegen Groningen was Sneijder er niet bij; de 2-1 uit tegen Groningen was Huntelaar er niet bij. Daarvoor was bij de 2-4 winst tegen Feyenoord Sneijder er niet bij, net als bij de 3-0 winst thuis tegen Feyenoord.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo aug 17, 2008 11:08 pm

Knap dat iemand een systeem kon ontdekken in wat DB deed. In de A1 speelde bijna een jaar ene Ryan Babel, DB was trainer en zijn tactiek was eenvoudig: alle ballen ver naar voren trappen en kijken of Ryan de bal krijgt en iets mee kan doen. De A1 heeft stilgestaan in ontwikkeling, zowel onder DB als onder Sonny Silooy. Hopen dat het nu beter gaat.

Trainer DB van Ajax 1!! Goed dat ik wat hoger zat, anders had ik een stijve nek gekregen van alle lange ballen.

Vreemd, ik ken niet eens meer de titel van de topic, het gaat weer over HtC enz.

Wesley Sneijder was belangrijk onder HtC, is dat onder Schuster en was dat onder MvB. Wesley is jonger en speelt al een jaar bij een echte topclub, speelt zich in het sterrenteam op de WK, maakt het mooiste doelpunt, speelt in het Nederands elftal enz. Ze zien het allemaal verkeerd? Ik denk dat HtC inzag dat hij Wesley S. tot zijn belangrijkste man moest maken, zeker na zijn poging om KJH voetballend vermogen bij te brengen was mislukt. KJH moet verboden worden de zestien van de tegenstander te verlaten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 18, 2008 2:14 am

joey schreef:Had Blind dan een aanpak? Volgens mij deed hij maar wat.

Je hebt gelijk, het is beperkt om een team af te stemmen op één speler. Maar voor Ajax was het waarschijnlijk toch de beste optie, omdat Sneijder iets extra's kon bieden, vooropgesteld dat je hem zo liet voetballen dat hij het beste uit de verf kwam. Het probleem van Ajax was vooral een gebrek aan kwaliteit.
En dat is dus ook het enige wat je Blind kan verwijten, of de scouting, dat zijn aankopen niet uit de verf kwamen.En dat de tactiek v.n bestond uit vijf spitsen en dan de bal maar naar voren rammen gaat ook niet op.Dat is een paar keer gebeurt, en dan nog meestal tegen het einde van de wedstrijd om te forceren, meestal was dan Rosenberg dan de reddende engel.


In deze discussie, waar ik altijd een beetje moeite mee heb, merk je altijd heel vlug dat mensen hun favorieten naar voren schuiven als lag het niet aan die speler(s), maar aan de ander.Of vertellen dingen om de ene speler wat beter uit de verf te laten komen, dan de andere.

Volgens mij zat er weinig verschil tussen Sneijder onder Blind, en de Sneijder onder HtC, wel was het zo dat de Sneijder onder Htc veel meer vrijheid mocht genieten, zeker toen Davids ( waar HtC/AJAX niet voor niks al een tijdje achteraan zat ) mee ging doen.M.a.w. dat mee terug-verdedigen hoefde opeens toch wat minder, iets wat nog steeds niet al te best is bij Sneijder.

Of het te beperkt is om je team op 1 speler af te stemmen ?.Soms wel, de andere keer niet.Teams als Fc Twente draaien b.v. om Nkufo.Persoonlijk denk ik dat het beter is om je elftal verschillende speelstijlen aan te leren, en mocht je afgestemde-tactiek een keer te kort schieten, uit vorm zijn, je kan omschakelen naar een andere tactiek/speelstijl.Maar dat moet je wel durven.

Iets wat je de afgelopen jaren veelvuldig zag gebeuren.Dat, als het ene systeem niet liep, door blessures b.v., AJAX toch bleef volharden in dat systeem terwijl men er de spelers niet voor had, durf dan ( tijdelijk ) eens over te stappen op het systeem waarvoor je de spelers wel in huis hebt, zeker als je spelers hebt gehaald die al ( verkeerd gescout )in eerste instantie niet al te best in je eerdere systeem passen.Bij AJAX zie je dan nog steeds teveel dat men zo'n speler " om wil scholen " om in het AJAX systeem te passen.

Of als je spelers als Babel in je basis hebt staan die alleen maar 100% tot hun recht komen die zeeën van ruimte achter/voor ( tis net hoe je het bekijkt :) ) moeten hebben om een beetje uit de verf te komen.Rosales ook zo'n speler.

Nog steeds heb ik het gevoel dat men bij AJAX te slap is, en een speler blijft opstellen terwijl ie er op dat moment gewoon niet inpast.Als Babel niet voldoet, tja das dan jammer voor Babel, als KJH niet past in het straatje, das dan jammer.Voor sentimenten is geen plaats bij AJAX.Als Perez niet in het plaatje van HTC paste, prima, maar dan moet je er ook echt geen gebruik van willen maken.MVB is daar. volgens mij iets harder in.AJAX is geen speeltuin.Het moet bij spelers om AJAX draaien, en niet om de spelers, hoe vlug men naar de volgende club kan verkassen.De carriere van AJAX zou de boventoon moeten voeren, niet die van de spelers.Dat zag je in het verleden ook veel te veel.Voor eigen ( carriere ) glorie gaan .. maar niet voor AJAX.

Dat is ook wat ik bedoel ( om het nog een keer duidelijk uit te leggen ) bij Suarez ( maar geld voor elke speler in de selectie wat mij betreft ).Als een andere speler in een veel betere scorings positie staat dan moet daar de bal naar toe, en niet voor eigen glorie gaan omdat dat beter is om je in de picture bij andere clubs te spelen.Als KJH alleen maar bezig is met te denken hoe ie hoger op de topscoorders lijst kan komen en daardoor andere over het hoofd ziet zal een trainer dat er binnen kortste keren eruit moeten timmeren wat mij betreft.Nogmaals, AJAX mag geen carierre speeltuin zijn voor spelers.En ik denk dat de meesten wel weten wat ik bedoel.

Hopen dat MVB dat nu eens voor elkaar kan krijgen, en dat we hier dan eens enkele jaren verlost zijn van het steeds terug kerend gekissebis over of trainer A speler B beter liet functioneren dan trainer B., want als dat het geval is dan functioneren ALLE spelers in dienst van AJAX .. en daar gaat het toch om .....

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma aug 18, 2008 9:16 am

Voetske helemaal mee eens , eindelijk iemand die het wel snapt , daarom moet ik het nog allemaal maar zien met van Basten.Geen versterkingen achterin en een te dure speler genaamd Sulejmani wil ik nog wel eens zien of dat er uit komt.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma aug 18, 2008 9:59 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma aug 18, 2008 10:00 am

Boukhari.

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » ma aug 18, 2008 1:02 pm

Vedette-10 schreef:Jij hebt het denk ik nagezocht.. Was VD Vaart er toen nog? Zo nee, wie nam het over van Sneijder?
Niks nagezocht. Ik heb gewoon geen leven en leer opstellingen uit mijn hoofd zodat ik een paar jaar later soms een halve minuut kan winnen door het niet even op te zoeken.

Mocht je wel een leven hebben en het op willen zoeken: ga hier heen en klik op de uitslag om het scoreverloop en de opstellingen te zien.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo aug 20, 2008 12:47 pm

Is dit programma er niet meer?

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » wo aug 20, 2008 12:49 pm

Genee is op vakantie, zei Derksen. Binnenkort begint het weer. Ik meende volgende week Maandag.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo aug 20, 2008 1:00 pm

Beloki schreef:Genee is op vakantie, zei Derksen. Binnenkort begint het weer. Ik meende volgende week Maandag.
Wat een leven heeft die man.. eerst huwelijksreis daarna nog een vakantie!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » ma sep 15, 2008 6:26 pm

Vandaag komt Voetbalinsite, nu onder de nieuwe naam 'Voetbalinternational', op tv? Weet iemand toevallig hoe laat? Op de tvgids van vandaag kan ik het namelijk niet vinden.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » ma sep 15, 2008 7:06 pm

Misschien de TV-gids van 29 september? Het begint pas twee weken later, D_skilled...
AFCA!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » ma sep 15, 2008 7:22 pm

Hier staat anders wel dat Voetbalinsite vandaag haar nieuwe doorstart maakt. Ook op andere nieuwsbronnen, overigens.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma sep 15, 2008 7:30 pm

Wordt niet gemeld in de programmering van de vier RTL zenders van vandaag (RTL TT). Komt vandaag dus iig niet.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » ma sep 15, 2008 7:38 pm

Volgens VI begint het vanavond vanaf half 10 op RTL-7.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 7:49 pm

Derksen over Van Basten:

http://www.vi.nl/VoetbalInsite/CambuurK ... DeHaan.htm

Die mening komt me bekend voor. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma sep 15, 2008 8:02 pm

Ja, zelfs hier heb je idioten zoals de Snor. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 15, 2008 8:03 pm

Je moet toch wel wanhopig zijn wil je Derksen aanhalen als gezeghebbende bron :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 15, 2008 8:05 pm

KJH op Sport1 .. geeft toe dat ie in 2 situaties iets te diep stond ..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma sep 15, 2008 8:07 pm

LucaS schreef:Je moet toch wel wanhopig zijn wil je Derksen aanhalen als gezeghebbende bron :hypocrite.gif:
Met alle respect, maar dat is wel heel lachwekkend inderdaad.

Neemt niet weg dat Derksen hier en daar een punt heeft. Van Basten is een harde man en Van Basten is de baas. Maar ik zie dat als iets positiefs.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 15, 2008 8:10 pm

joey schreef:Derksen over Van Basten:

http://www.vi.nl/VoetbalInsite/CambuurK ... DeHaan.htm

Die mening komt me bekend voor. :hypocrite.gif:
Als jij graag geassocieerd wilt worden met Derksen dat heb je mijn zegen :ajaxsmiley.gif:

Zelden iemand gezien als Derksen die zo vaak onzin aan het uiten is! :666.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 8:13 pm

Wat Derksen zegt klopt anders wel. Van Basten is bikkelhard.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma sep 15, 2008 8:13 pm

Voetske schreef:KJH op Sport1 .. geeft toe dat ie in 2 situaties iets te diep stond ..
Degene die er dus het minste een probleem mee heeft is KJH zelf, eigenlijk wel jammer voor sommigen. :hypocrite.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma sep 15, 2008 8:15 pm

joey schreef:Wat Derksen zegt klopt anders wel. Van Basten is bikkelhard.
Gelukkig wel, het is geen punnikclub. Je moest toch zo onafhankelijk zijn in de knekelkuil die AJAX heet? Nu hebben we zo'n trainer, is het weer niet goed.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 15, 2008 8:16 pm

Neefkens schreef:
Voetske schreef:KJH op Sport1 .. geeft toe dat ie in 2 situaties iets te diep stond ..
Degene die er dus het minste een probleem mee heeft is KJH zelf, eigenlijk wel jammer voor sommigen. :hypocrite.gif:
Nu zijn wel de echten hé, die gewoon toegeven dat ze een stap minder hadden moeten maken en dus wat fout ging bij zichzelf leggen ...

Plaats reactie