de psck man/jongen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie
Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

de psck man/jongen

Bericht door elliquido » vr apr 18, 2008 1:48 pm

Zaandammer maakte PSCK wereldberoemd

Nugter opent jeugdtoernooi om de StetimasCup


http://www.saensesportcourant.nl/

WIJDEWORMER – PSCK’s lid van verdienste Dave Nugter zal zondag 20 april het Top-jeugdvoetbaltoernooi om de StetimasCup officieel openen. De 27-jarige Nugter die PSCK nu al ruim 15 jaar op de kaart zet in heel Nederland en in de rest van de wereld, door steevast een PSCK-vlag in het stadion van Ajax te hangen, is zeer vereerd dat hij hiervoor door de organisatoren is benaderd. “Daarnaast ben ik samen met Jeffrey Stolk tijdens dit toernooi, de teammanager van Ajax,” vervolgt hij trots. De Zaandammer is PSCK-er in hart en nieren, “maar Ajax gaat voor,” lacht hij. Zijn hele familie heeft een rood-zwart hart. “Mijn opa, vader en oom doen, of deden, allemaal iets bij PSCK. Zelf voetbalde ik in de F-pupillen en E-pupillen, maar door een spierziekte ging het voetballen helaas niet meer.” Inmiddels zit Nugter in een elektrische rolstoel waarmee hij dan ook de aftrap van het jeugdtoernooi zal verrichten. De sportwethouder van Zaanstad Ronald Ootjers zal na het toernooi de StetimasCup uitreiken aan het beste team.
Er zal een flinke strijd geleverd worden door de deelnemende ploegen (Ajax, PSV, Feyenoord, Borrussia Mönchengladbach, Everton, Volendam, KFC en PSCK). Want wie uiteindelijk de Cup in ontvangst zal mogen nemen heeft het goed gedaan. Voor de bedrijven welke dit toernooi mogelijk hebben gemaakt is er vrijdag al een avond vol amusement. Ton Ojers de bekende Amsterdamse trainer, die menig sportprogramma met zijn ongezouten mening vult is dan ook van de partij.


Boven: Dave Nugter wordt geflankeerd door de organisatoren Ron Pos en Ramon Boekhoff (links)- foto: Gudu Kemper
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 18, 2008 2:05 pm

Leuk voor hem.
Ik persoonlijk heb niet zoveel met al die spandoeken als Grubbekutteveen groet Ajax en anderen. Margraten, Boekel, Betuwe etc.
Maar beter een spandoek die mij persoonlijk niet veel doet dan niets...

Plaats reactie