Supporter aan het woord op Ajax.nl

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma jan 19, 2009 5:20 pm

Toen stond het volgens mij nog 4-0, Lucas.

Herman Koch, ook een Ajax-supporter, leest via AjaxTV een mooie column voor.

http://www.youtube.com/watch?v=PA-E2qK7Q4U

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » zo jun 07, 2009 2:34 pm

Afbeelding
07 juni 2009
Supporters zijn er in alle soorten en maten. Iedereen beleeft Ajax op zijn eigen manier. In de Ajax-media komen de supporters aan het woord over hún club. In deze aflevering vertelt Lodewijk Bleijerveld wat Ajax voor hem betekent.
Supporter: Lodewijk Bleijerveld
Leeftijd: 26 jaar
Woonplaats: Amsterdam
Seizoenkaarthouder? Nee, ik ben een echte kroegsupporter.

Fan van Ajax sinds:
,,De UEFA Cup in 1992. Ajax won toen de finale van Torino Calcio. Ik was een jaar of negen. Toen werd ik fan van Ajax. Ik weet nog dat ik als kind altijd met mijn vader naar FC Utrecht ging en in het vak zat waar alle diehard Utrecht-fans zaten. Altijd als er tegen Ajax werd gespeeld en de Amsterdammers scoorden, juichte ik heel enthousiast. Tussen de Utrechtse hooligans zat er dan een kleine Ajacied die zijn emoties niet kon binnenhouden! Mijn held was in die tijd overigens Stefan Pettersson. Hij kwam altijd heel sympathiek over. Verder vond ik de shirts van Ajax gewoon heel mooi.’’

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
,,Ik kijk samen met mijn voetbalteam naar de wedstrijden. Zaterdag spelen we en zondag gaan we met z’n allen gezellig in de kroeg naar de Ajax-wedstrijd kijken.’’

Mooiste Ajax-moment:
,,Champions League in 1995, natuurlijk. Wat ik ook moet noemen is de schitterende zweefduik van Rafael van der Vaart in de wedstrijd tegen Feyenoord. Het doelpunt viel na een kleine tien minuten en het was een mooie hakbal. Dat was echt geweldig.’’

Mooiste Ajax-doelpunt:
,,Van der Vaart dus met zijn hakbal en de prachtige solo van Zlatan Ibrahimovic tegen NAC Breda. Daarna zou hij naar Juventus gaan. En de stiftjes van Bergkamp zijn ook zo geniaal.’’

Favoriete Ajax-speler op dit moment:
,,Ik heb twee favoriete spelers: Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen. Vertonghen heeft een geweldige sliding. Vermaelen kan heel goed koppen.’’

Favoriete Ajax-speler uit de historie:
,,Vroeger wilde ik altijd Ronald de Boer zijn als ik voetbalde. Hij is mijn favoriete speler uit de historie. Een prachtig moment van Ronald is de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Grashoppers. En dan zie je als kind een volwassen voetballer huilen! Dat is echt mooi om te zien.’’

Favoriete club naast Ajax?
,,FC Barcelona vind ik een heel mooie club. Ze spelen erg dominant voetbal, zijn aanvallend en scoren veel. Zo zou ik Ajax ook willen zien.’’

Ajax is voor mij…
,,Een mooie zondag. Ajax is een van de weinige dingen waar ik emotioneel van kan worden. Ik kan mij er heel erg om opwinden, of het nu goed gaat of minder goed. Waar ik mij trouwens ook erg kan opwinden is PSV. Ik vind het een vreselijke club. Zonder goed voetbal winnen ze alsnog vier keer oprij de landstitel...’’ [/quote]

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Daily Blind » zo jun 07, 2009 2:53 pm

Tsja slechte timing van ajax om zo'n artikel te plaatsen terwijl er met Bobby een echte ajacied heen is gegaan!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » zo jun 07, 2009 3:29 pm

Dat, en verder snap ik de meerwaarde van de verhalen van deze kroegsupporter ook echt niet.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Thijs » zo jun 14, 2009 5:28 pm

Er staat weer een nieuwe op!
Mooiste Ajax-moment:
,,Seizoen 1997-1998 toen Ajax de titel won. Ze waren toen oppermachtig. Shota Arveladze was mijn favoriete speler. Een mooi moment in dat seizoen was de wedstrijd tegen Feyenoord waarin Ajax met 6-0 won. Dat was prachtig.’’
Zucht... :blush.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Daily Blind » zo jun 14, 2009 7:43 pm

Met deze onzin moeten ze zo snel mogelijk stoppen.. voor de weet krijgen we mensen die schrijven dat ze de niets zeggende 1-5 bij PSV nog het mooiste moment vonden..

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door M.. » zo jun 14, 2009 7:44 pm

Wat is het probleem nou? Komt zijn mooiste moment niet overeen met die van jullie?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jinne » zo jun 14, 2009 7:54 pm

Thijs schreef:Er staat weer een nieuwe op!
Mooiste Ajax-moment:
,,Seizoen 1997-1998 toen Ajax de titel won. Ze waren toen oppermachtig. Shota Arveladze was mijn favoriete speler. Een mooi moment in dat seizoen was de wedstrijd tegen Feyenoord waarin Ajax met 6-0 won. Dat was prachtig.’’
Zucht... :blush.gif:
Zucht je nou om die 6-0 die onjuist is? Want dat was zo'n beetje het enige hoogtepunt van het seizoen erna.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Daniel » zo jun 14, 2009 7:55 pm

M schreef:Wat is het probleem nou? Komt zijn mooiste moment niet overeen met die van jullie?
Inderdaad. Bovendien is die jongen 20, en heeft hij veel vroeger niet echt bewust meegemaakt. Dus echt veel betere momenten zijn er niet. Ik heb liever dat iemand oprecht zijn of haar favoriete gebeurtenis van Ajax opnoemt dan dat iemand die eind jaren 80 is gebeuren de Europa Cup 1 winst in 1973 gaat noemen..
Bovendien, iedereen beleeft het op zijn of haar eigen manier, mag het?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Thijs » zo jun 14, 2009 8:07 pm

Nee, ik zuchtte meer omdat hij z'n feitjes niet op orde had. Die 6-0 was niet het hoogtepunt van een schitterend '97-'98, maar juist een doekje voor het bloeden nadat Feyenoord een jaar later al kampioen was geworden.

Dat is hetzelfde als ik zou zeggen dat de CL-winst mijn absolute hoogtepunt was van het seizoen 1996-1997, ondanks dat we toen in de competitie beroerd speelden.

Nouja, niet dat het me verder wat boeit eigenlijk, viel me gewoon even op.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » zo jun 14, 2009 9:06 pm

Kijk, nou mij maar een randmongool, maar ik zeg, als het je écht aan het hart gaat, als het écht je favoriete Ajax-moment was en een herinnering is waar je nog steeds geluk uit put enzovoorts, dan had je wel geweten wanneer het was. Conclusie, er staat weer eens iemand op Ajax.nl als zijnde supporter die het niet écht aan het hart gaat. Nu is dat op zich niet zo erg maar als je toch zo'n rubriek doet loont het misschien de moeite om echte fanatiekelingen hun verhaal te laten vertellen, ik denk dat dat veel interessanter is. En dan doel ik in het geheel niet op mezelf, begin maar eens met de vorige generaties, mannen die al bij Ajax kwamen toen papa Jeroennaarbeneden als een kluns het zelfgekookte maal compleet van tafel liet donderen op de eerste date met mama Jeroennaarbeneden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58886
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door 999 » zo jun 14, 2009 9:45 pm

Goh, hij zit er naast.Zou hem meteen afschieten ..

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » zo jun 14, 2009 9:53 pm

Och, als je je favoriete Ajax moment niet eens fatsoenlijk kan herinneren vermoed ik dat het je gewoon niet zo gek veel kan schelen. Dat is helemaal niet erg, de wereld is gevuld met lieve, zorgzame en bijzonder intelligente mensen die helemaal niets met Ajax hebben. Maar die staan ook niet op Ajax.nl.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58886
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door 999 » zo jun 14, 2009 10:12 pm

Fijn .. maar je hier om druk maken, omdat er op AJAX.nl een rubriekje is waar supporters hun zegje mogen doen ?.Laat die mensen toch lekker lullen .. zou ik zeggen ..

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » zo jun 14, 2009 10:16 pm

Druk? Nee. Ik vind het wel raar, het staat een beetje synoniem voor de houding van Ajax naar de eigen aanhang, denk ik.

Maar druk maken? Nee. Ik zag net dat mijn ontbijtspek op is, daar maak ik me dan wel weer druk om.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door 666 » zo jun 14, 2009 11:20 pm

Tijd voor wat échte ajacieden aan het woord. Die van AjaxTalk bijvoorbeeld.

Lucas schreef:Supporters zijn er in alle soorten en maten. Iedereen beleeft Ajax op zijn eigen manier. In de Ajax-media komen de supporters aan het woord over hún club. In deze aflevering vertelt Lucas wat Ajax voor hem betekent.
Supporter: Lucas
Leeftijd: 58 jaar
Woonplaats: Brabant, maar ik woon nu tijdelijk in ballingschap in Amsterdam-West
Seizoenkaarthouder? Nee natuurlijk niet. Ik heb altijd al gezegd dat ik mijn seizoenkaart zou opzeggen als Danny ontslagen zou worden en aangezien ik dat moment in 1973 al zag aankomen heb ik al sinds m'n geboorte uit preventieve overwegingen een abonnement op teletekst.

Fan van Ajax sinds:
,,Het debuut van Danny Blind in '86. Daarvoor was ik uijteraard supporter van het Grote Sparta.’’

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
,,Ik kijk samen met mijn minderjarige vriendin naar de samenvattingen op televisie. Zij kijkt naar de jonge jongetjes die in strakke broekjes voorbijhollen en ik wacht altijd vol verwachting af tot de camera naar de tribune zwaait en een glimp van Danny laat zien.’’

Mooiste Ajax-moment:
,,De dag dat Danny trainert werd. Toen wist ik het zeker: Ajax zou dat jaar de Champignons League winnen en onder leiding van Trainer Danny de Grote de wereldbekert pakken.’’

Mooiste Ajax-doelpunt:
,,Die goal van Blind in Oranje. Er liepen welliswaar wat spelers van andere clubs over het veld te hollen maar als Danny meedoet is Oranje natuurlijk gewoon Ajax in een shirt van de verkeerde kleur.’’

Favoriete Ajax-speler op dit moment:
,,Daley Blind. Het is me echt een raadsel waarom deze godenzoon geen basisplaats heeft en aanvoerder van Ajax-1 is.’’

Favoriete Ajax-speler uit de historie:
,,Vroeger wilde ik altijd Danny Blind zijn als ik tafelvoetbalde. Kijk, Ajax heeft natuurlijk spelertjes als Cruijff en Keizer en van Basten en Bergkamp en meer van dat soort grijze spitsmuizen gehad, maar er gaat toch niets boven een echte uit de zeeuwsche klei getrokken waterdrager? Daarnaast heeft Danny net als ik een Rotterdams verleden en echter dan dat kan je de ajacieden niet hebben.’’

Favoriete club naast Ajax?
,,Sparta. Voor Blind is er immers ook geen andere club.’’

Ajax is voor mij…
,,Een lange zondag op de bank. Eerst op teletekst zien hoe een of andere prutstrainer met 1-5 uit bij PSV wint en vervolgens urenlang op mijn favoriete internetforum betogen dat we met 0-6 hadden gewonnen als Blind nog op de bank had gezeten. En dan post ik een songtekstje van Iggy. Oud, verlopen, vergane glorie, Iggy is een echte ajacied.’’
666 schreef:Supporters zijn er in alle soorten en maten. Iedereen beleeft Ajax op zijn eigen manier. In de Ajax-media komen de supporters aan het woord over hún Ajax. Dit keer vertelt 666 uit de onderwereld wat Ajax voor hem betekent.

Supporter: 666
Leeftijd: tot in de eeuwigheid
Woonplaats: Vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Seizoenkaarthouder: Sinds mensenheugenis.

Fan van Ajax sinds:
De ondertekening van het eerste contract.

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
Satan, Beelzebub, Lucifer, en de Griekse Held Diabolos.

Mooiste Ajax-moment:
Dat was toen Ajax z'n ziel aan mij verkocht. Sportief ging het sindsdien allemaal wat minder, maar de aandeelhouders waren tevreden en als het hier beneden in het vagevuur te vol wordt is de Arena een commercieel uiterst geschikte multifunctionele dependance.

Mooiste Ajax-doelpunt:
Die achterwaartse duikelhakbal van Vaart tegen Feyenoord. Als je goed inzoomt in de herhaling zie je de hoorntjes op z'n hoofd.

Favoriete Ajax-speler op dit moment:
Luis Suarez. Hoe ie de scheidsrechters steeds weer beduvelt! En dat gegoochel met contractuele voorwaarden om bij die groningse boeren weg te komen... Wat een geniepig duiveltje!

Favoriete speler uit de Ajax-historie:
Frank Rijkaard. Als er ooit één ajacied is geweest die wist hoe je een contract (of twee, of drie) moet ondertekenen...

Favoriete club naast Ajax:
Foggia natuurlijk. Alleen dat satanische logo al!

Ajax is voor mij..:
Zieltjes winnen. Ik heb onlangs de macht gegrepen op een of andere ajaxdiscussiesite en volgens de laatste stand van zaken staan er meer dan 1300 forumzieltjes onder contract. Er zijn er maar weinig die hun ziel zó goedkoop laten verkopen!
Voetske schreef:Supporters zijn er in alle soorten en maten. Iedereen beleeft Ajax op zijn eigen manier. In de Ajax-media komen de supporters aan het woord over hún Ajax. In deze aflevering vertelt Voetske wat Ajax voor hem betekent.

Supporter: Voetske
Leeftijd: 79 jaar, maartvoelt als 165 (zucht)
Woonplaats: Voor de buis achter de T.
Seizoenkaarthouder? ,,Seizoenkaart? Het mot niet veul gekker worden! Ik heb een 99.9-inch flatscreen met megasurroundsound en naast drie abonnementen op eredivisielive heb ik RTL, SBS, Opsporing Verzocht, en 5 satelietschotels op het dak. En elke maandag staat de halve waarheid ook nog in mijn ochtendblad. Dan hoef je de deur toch niet meer uit?"

Fan van Ajax sinds: ,,Sinds het goed fout gaat.. Toe ze nog goed voetbalden en wel eens wat wonnen spoorde die club niet maar nu ze elk weekend een nieuw dieptepunt bereiken en minimaal 10 keer per jaar de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen lust ik er wel vitriool van!"

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
,,Met een TV en de T. ben je nooit alleen"

Mooiste Ajax-moment:
,,Moeilijk, moeilijk. De 0-4 thuisnederlaag tegen PSV toen Blind de macht greep? Of toch maar de 6-2 onder Marco van het afgelopen seizoen? Heerenveen-uit is meestal ook genieten geblazen, en wat was de wedstrijd bij Vitesse heerlijk slecht. Maar het onbetwiste hoogtepunt is natuurlijk die 0-1 tegen Porto voor de supercup. Je zág dat tribunevee letterlijk doodvriezen op de televisie. Of nee, doe toch maar die verlenging tegen Austria."

Mooiste Ajax-doelpunt?
,,Das een vrij recente. Die prachtgoal van Vermaelen tegen Kopenhagen. Een schitterende boogbal waarbij Stekelenburg volkomen kanslos was. Het seizoen was nog nauwelijks begonnen maar voor mij kon het toen al niet meer stuk."

Favoriete Ajax-speler op dit moment:
,,Miralem Sulejmani. Koste wat maar omgerekend per liter gespuide gal was het natuurlijk een koopje."

Favoriete Ajax-speler uit de historie:
,,Frank de Boer. Wat een prachtige sjacherijnige blik had die jongen altijd. En dan die stem erbij. Toen ie 19 was leek ie wel 50! Alsof die Boer z'n kiespijn net had weggeklokt met een hele liter van mijn eigen speciale voorraad natuurazijn. En wat ie niet kende vrat ie niet."

Favoriete club naast Ajax:
,,Newcastle United. Begroting voor een plaats in de sjampions league en nu een divisie lager afgezakt. Als ik in england had gewoond was ik meteen suporter van ze geworden en dan m'n postcount op hun forum nog veel hoger dan nu hier op AzijnTalk."

Ajax is voor mij...
,,Mijn alles, na mijn ochtendkrant."
Ramona schreef:Supporters zijn er in alle soorten en maten. Iedereen beleeft Ajax op zijn eigen manier. In de Ajax-media komen de supporters aan het woord over hún club. In deze aflevering vertelt Ramona wat Ajax voor haar betekent.
Supporter: Ramona
Leeftijd: het bestbewaarde geheim van AjaxTalk
Woonplaats: Arnhem-Zuid
Seizoenkaarthouder? Ja, van NEK.

Fan van Ajax sinds:
,,1990. NEK dreigde te degraderen maar gelukkig had Ajax geen zin in risico's dus na een half uurtje speelde de elftallen het balletje heerlijk rustig naar elkaar over. Toen ik wakker werd was de eindstand 1-1 en was iedereen blij.’’

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
,,Met 13.000 anderen in het McDOS stadion. Die van NEK zien we live en de tussenstanden van Ajax zien we op het scorebord. Volgend jaar zie ik misschien zelfs de namen van de doelpuntenmakers en de gele kaarten live op teletekst.nl maar dan moet Kleine Joey me nog wel een keer heel lang-zaam en zon-der moei-lij-ke woor-den uitleggen hoe dat moet met dat http://www.internet.com op mijn iTelefoon.’’

Mooiste Ajax-moment:
,,Ajax-NEK van 20-10-2007. Eindelijk was ik zelf ook eens in de Arena en ik was bang voor een enorme afstraffing, want De Grote Bloempot was net trainer geworden. Gelukkig gebeurde er niet al teveel in die wedstrijd zodat mijn kluppie met een puntje tevreden terug naar huis kon.’’

Mooiste Ajax-doelpunt:
,,Tsja das een lastige. Bij de beste Ajaxwedstrijd uit de historie (die van 20-10-2007) bleef het 0-0 en in de Goffert zien al die doelpunten in de tussenstanden er hetzelfde uit.’’

Favoriete Ajax-speler op dit moment:
,,Hoe heet dat kleine jongetje ook alweer? Oh ja, Leonardo. Ik zie hem eigenlijk nooit meer maar hij is toch nog echt waar heus toch wel ajacied?’’

Favoriete Ajax-speler uit de historie:
,,Mario Been. Oh, was die niet van Ajax? Nou doe dan maar Nikos Machlas. Als die weer eens een niet te missen kans verprutste en gewisseld werd kon ie altijd zo schitterend nuilen.’’

Favoriete club naast Vitesse?
,,Feyenoord natuurlijk. Dat Mario maar kampioen mag worden.’’

Ajax is voor mij…
,,Die club waar we vroeger zo bang voor waren, maar tegenwoordig pakken we zo vaak punten van ze dat ik die Amsterdammers best wel een beetje aardig ben gaan vinden.’’
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Thijs » zo jun 14, 2009 11:28 pm

Hahahahahaha, fantastisch. :drecul.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Beloki » zo jun 14, 2009 11:28 pm

:drecul.gif:

Meer, meer!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58886
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door 999 » zo jun 14, 2009 11:55 pm

:drecul.gif: ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door joey » ma jun 15, 2009 12:07 am

Geniaal! :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Scherrer » ma jun 15, 2009 1:52 am

:worshippy.gif:

Fan-tas-tisch!
***

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 15, 2009 5:35 am

:ajaxsmiley.gif: :drecul.gif: :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Ramona » ma jun 15, 2009 6:20 am

:rofl.gif:


...hoewel... :blackcat.gif:


Woonplaats Arnhem Zuid notabene...fuk de muk...
Gelukkig geen zicht op dat Gedrocht... :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Jeroen126 » ma jun 15, 2009 7:26 am

:drecul.gif: :drecul.gif:
Mijn ochtendhummetje is direct als sneeuw voor de zon verdwenen. Dank daarvoor, 666.

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Re: Supporter aan het woord op Ajax.nl

Bericht door Ronald! » ma jun 15, 2009 7:39 am

:biggrin.gif: :smallgrin.gif:

Geweldig!

Plaats reactie