Negatieve tendens over Ajax in media?

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 21, 2007 12:22 pm

Die hebben een echt leven? :wink.gif: :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » di aug 21, 2007 12:27 pm

Jesse schreef:Mijn God, deze topic had zomaar op een Feyenoord-forum kunnen staan.
Zou kunnen. We ondergaan momenteel ook bijna dezelfde prestatiecurve... Daarom zeg ik ook, Ajax moet gewoon weer regelmatig presteren, dan lult niemand meer ergens over en slaat iedereen weer door naar de andere kant want dat is de keerzijde. Of het nou positief of negatief is, alles wordt bij Ajax onder een vergrootglas gelegd...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 21, 2007 12:30 pm

Ik denk dat jij de prestatiecurve van Ajax onderschat, of die van Feyenoord overschat
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » di aug 21, 2007 12:50 pm

Feijenoord is niet de maatstaf. Vind je het gek dat ze daar zo verbitterd zijn? Maar voorlopig hebben we de afgelopen tien jaar behoorlijk achter PSV aan gelopen en behalen we ook onze eigen doelstellingen niet als ik die gemakshalve even toepas op het recente verleden.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 21, 2007 12:57 pm

MHF schreef:Daarom zeg ik ook, Ajax moet gewoon weer regelmatig presteren, dan lult niemand meer ergens over en slaat iedereen weer door naar de andere kant want dat is de keerzijde. Of het nou positief of negatief is, alles wordt bij Ajax onder een vergrootglas gelegd...
Klopt, en daar zit ik niet mee. Iedereen heeft het over Ajax en we hebben geloof ik zeventien rivalen. Is logisch, Ajax is de grootste club van Nederland.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di aug 21, 2007 12:58 pm

Demosthenes schreef:Ik vind Ajacieden soms "roomser dan de paus"; wij mogen over niets en niemand klagen, we zijn geen "Calimero".
Dat vind ik een beetje scheef, wij komen toch uit Amsterdam, dan is het toch normaal om te kankeren? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di aug 21, 2007 1:00 pm

We mogen best klagen, we doen niks anders, maar piepen dat de media Ajax oneerlijk behandeld enz. vind ik zo'n onzin.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di aug 21, 2007 1:05 pm

Ik piep er niet over dat de media Ajax oneerlijk behandeld en op Jari Olavi Litmanen na hier niemand in het topic. Ik wordt alleen maar strontziek van Van Gelder..

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » di aug 21, 2007 4:35 pm

Niemand ergert zich aan Hugo Borst????

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di aug 21, 2007 4:36 pm

Jawel hoor, maar dat staat allemaal in een andere topic.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di aug 21, 2007 4:38 pm

Ik erger me vooral aan Barbara Barend.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di aug 21, 2007 4:45 pm

Laudrup schreef:Niemand ergert zich aan Hugo Borst????
Ach, dat is toch een Rotterdammer? Ik vind het veel irritanter wanneer zogenaamde Ajacieden, zoals Van Gelder, ineens gemaakt kritisch gaan doen. Overigens vind ik het even vervelend wanneer iemand als Frits Barend opvallend partij kiest voor Ajax. Ik verwacht van elke verslaggever (en analist) een professionele, zo objectief mogelijke, opstelling.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di aug 21, 2007 5:50 pm

Demosthenes schreef:Ik vind Ajacieden soms "roomser dan de paus"; wij mogen over niets en niemand klagen, we zijn geen "Calimero".

Diezelfde Ajacieden hebben ook een grote bek als het goed gaat. Dan noemen we het Amsterdamse bluf. Dan moet je dus ook niet zeuren als je door anderen kritisch benadert wordt. Zeker als de resultaten tegenvallen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 21, 2007 6:01 pm

Idd. Bovendien zo overdreven negatief vind ik het allemaal niet hoor en om echt positief te zijn, daar is op dit moment ook allerminst reden toe eerlijk gezegd.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » di aug 21, 2007 6:07 pm

Uiteraard. Kritisch mag best. Zeker als Ajax het verdiend.
Maar Van Gelder is niet kritisch, Van Gelder is triest. Dat stoort mij.
Ik ben

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 21, 2007 6:10 pm

Oke, wat heeft ie precies gezegd dan? ik zal het niet meegekregen hebben dan. Normaal vind ik hem juist vrij pro AJAX overkomen eerlijk gezegd. Stiekem is ie natuurlijk ook gewoon voor AJAX alleen als men dat tegen hem zegt dan schiet ie gelijk de verdediging in dat AFC zn cluppie is.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » di aug 21, 2007 6:12 pm

Kijk naar de eerste post in deze topic. Daar schrijft Litmanen wat hij heeft gezegd. Ik heb het zelf niet gehoord, maar ik ga er niet vanuit dat hij liegt.
Ik ben

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 21, 2007 6:16 pm

Gelezen. Een beetje een trieste opmerking over het publiek van AJAX idd, maar kan me er verder niet al te druk over maken eerlijk gezegd.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » di aug 21, 2007 6:20 pm

Druk maken doe ik me ook niet. Ik vind alleen wel dat een journalist normaal moet praten over een club waarover hij verslag doet.
Ik ben

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:00 pm

Met die kritische houding tegenover Ajax heb ik geen moeite. Ik vind wel dat ze dan even kritisch tegenover andere ploegen moeten zijn. Daar ontbreekt het nogal eens aan. Maar ach, zo gaat het nu eenmaal in het voetbal. Een raar wereldje. Wat mij betreft verdwijnen al die praatprogramma's over voetbal van de buis, die voegen weinig toe.
Het stinkt aan alle kanten!

Jari Olavi Litmanen
Berichten: 8
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 6:40 pm

Re: Negatieve tendens over Ajax in media?

Bericht door Jari Olavi Litmanen » za aug 25, 2007 11:55 am

Jari Olavi Litmanen schreef:Wat vinden jullie van de extreem negatieve tendens die er in de media is onstaan over Ajax? Vroeger stond 'de media' bekend als 'pro-Ajax', maar dat kan tegenwoordig volgens mij veranderd worden in 'anti-Ajax'. Hadden we vorig seizoen die onrust stokende artikelen in Voetbal International en het Algemeen Dagblad, nu is Jack van Gelder weer flink bezig. En ook De Telegraaf, dat afgelopen seizoen ook voortdurend geruchtmakende berichten over de kleedkamersfeer van Ajax plaatste, is al jaren niet meer 'voor Ajax', maar lijkt alleen nog het 'voor Cruijff' dankzij Jaap de Groot mee te dragen. De Volkskrant, Trouw, NRC en de gratis dagbladen schuwen het ook niet om hard te oordelen over Ajax. Alleen Sportweek en Het Parool logischerwijs als Ajax-krant hebben duidelijk nog een roodwitte kijk op het geheel, maar houden negatief nieuws ook niet achter. En op televisie is men bij Studio Voetbal en Voetbal Inside nou ook niet bepaald van onze kant.

Ik heb er op Ajax Netwerk een (behoorlijk gefrustreerde) column over geschreven.

Graag jullie gedachtes hierover, als journalist in opleiding ben ik hier erg in geïnteresseerd.
Het is woensdagavond 15 augustus. De hele dag ben ik op zoek geweest naar een Portugees café met Wi-Fi (Wireless Fidelity, http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi). En ondanks dat het EK 2004 er geweest is en Lissabon een bruisende stad is die net zo groot is als Amsterdam, bleek dat een hele klus. Ik ben op vakantie, maar eigenlijk is er van rust geen sprake. Waarom ik mijn reis naar een warm landje dit jaar weer tijdens de seizoensstart heb gepland, begrijp ik zelf ook nog steeds niet. Maar daar is nu eenmaal niets aan te doen, dan maar zonder Slavia-thuis en De Graafschap-uit. Uiteindelijk beland ik in een groot vijf sterren-hotel met een gratis draadloze verbinding. Fijn, ik heb goede hoop Ajax te kunnen zien. De Chinese programmatjes die mij hierin zouden moeten voorzien werken echter alleen op Windows-pc's en niet op mijn MacBook.

Tot zover deze inleiding, nu naar de kern van het verhaal. Ik ben overgeleverd aan Radio1.nl. En misschien is dat zo gek nog niet, denk ik. Echter, als om twee voor half acht plaatselijke tijd er overgeschakeld wordt naar de Arena klinkt de stem van Jack van Gelder uit mijn speakers. Of moet ik zeggen Cheque. Gatverdamme, dat heb ik weer. Naarmate de avond aan de Tejo (Taag) valt en het donkerder wordt, gebeurt dat ook met mijn humeur. Niet alleen om de gemiste penalty, de nederlaag tegen Slavia Praag en de dreigende uitschakeling in de Champions League, maar vooral om het commentaar van die vervelende sigarenverslinder van AFC (waar hij nota bene in één amateurteam zit met Henk ten Cate). Als jarenlang lid van de concurrent in Zuid, Buitenveldert, kijk ik natuurlijk door een blauwe bril, maar voor iedere rechtgeaarde Ajacied is dit om te kotsen.

Wat bedoel je dan, hoor ik u zeggen. Mijn tenen begonnen al flink te krommen vlak na de aftrap. Het feit dat er maar 30.000 man zijn afgekomen op de voorronde Champions League-wedstrijd bleek voor Cheque reden om het volgende te zeggen: "Dat is dus weer het verschil tussen Ajax en Feyenoord. Bij Feyenoord zat het vol bij de open dag. Ajax leeft bij deze mensen niet. Feyenoord zit in je hart, deze club niet."

Hoewel VAK410 van Vak 409 tot 413 gevuld is met zingend volk en ook Zuid flink vol gezeten heeft, vond Cheque het ook nog nodig om na de 0-1 te zeggen: "Het is opeens zo stil hier. Daar heb je dat weer, dat theaterpubliek. Mensen hier leven niet voor de club."

Het zijn maar twee citaten deze avond, maar Cheque deed er wel vijf in soortgelijke strekking. En ook bij Ajax - PSV voor de Johan Cruijff Schaal had hij flinke kritiek op de Ajax-supporters. Was dat niet de wedstrijd waarbij elk jaar niet meer dan enkele tientallen Eindhovense supporters hun club achterna reizen? En waarbij Ajax (zowel Zuid1 als Zuid2 met duizenden) zingend achter de club staat?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat elke grote club met 'theaterpubliek' te maken heeft, dat gauw verdwijnt als het slecht gaat? En dat dit ook bij Feyenoord gebeurt, waar vorig seizoen (om maar een recent voorbeeld te noemen) driekwart van het stadion leegliep?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat wij na al die jaren van wanbeleid en ondanks de kersverse aankopen in Rotterdam, ook dit jaar de meeste seizoenskaarten hebben verkocht?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat Ajax sowieso al jaren de meeste verkochte seizoenskaarten, losse kaarten en fanclubleden heeft van Nederland?

- Mag ik Cheque even op vorig seizoen attenderen, toen de F-Side en 410 Ajax naar een eindsprint in de competitie hebben geschreeuwd (Jalalalalala Ajax Amsterdam) en hiervoor alle credits van de spelers en technische staf kregen?

- Mag ik Cheque er even op wijzen dat dit tijdens de bekerfinale Ajax - AZ nog eens overgedaan werd met 15 minuten lang non-stop zang toen Ajax in een moeilijke fase met tien man (rood Gabri) zat?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat dit met meer dan 10.000 man gebeurde, een aantal dat in Rotterdam qua zang al jaren niet gehaald is?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat Ajax en de Arena er alles aan gedaan hebben en doen om fanatieke supporters in de weg te staan?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er duizenden supporters willen staan in de Arena, alleen dat dit voorlopig alleen toegestaan is op 409/410 en Zuid?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat in Rotterdam de seizoenskaarten vorig jaar niet aan de straatstenen te verslijten waren en dat ze nu, na het aantrekken van enkele grote namen als Makaay en Van Bronckhorst, weer als warme broodjes over de toonbank vliegen?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er voor dit seizoen de afgelopen jaren niet meer dan 32.000 man (en in de slechtste periodes zelfs nog veel minder) gemiddeld in Rotterdam-Zuid op een wedstrijd afkwamen?

- Mag ik Cheque even op de helse 'Koeman rot op' spreekkoren attenderen en de flinke fluitconcerten na de dramatische prestaties in het vorig seizoen?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er op de Feyenoord Forums maanden werd gesproken over het verdwenen 'Legioen', dat al jaren stil is. Deze discussies zijn overigens plots geheel verdwenen nu de supporters weer geheel tot leven zijn gekomen na de beloftevolle transfers.

Het is te triest voor woorden om deze man aan het werk te zien. Is het niet bij Studio Sport en Studio Voetbal waar hij al jaren van zijn Ajax-imago wil afkomen, dan is het wel op de radio. Ik heb me kapot zitten ergeren en het is een wonder dat mijn MacBook nog heel is. Het liefst had ik hem met Cheque en al de Taag in gegooid. Dat ik als toekomstig journalist nooit op je mag gaan lijken. Walgelijke slijmbal.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/899.php
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Negatieve tendens over Ajax in media?

Bericht door Jeroen126 » di sep 04, 2007 8:09 pm

Jari Olavi Litmanen schreef:Wat vinden jullie van de extreem negatieve tendens die er in de media is onstaan over Ajax? Vroeger stond 'de media' bekend als 'pro-Ajax', maar dat kan tegenwoordig volgens mij veranderd worden in 'anti-Ajax'. Hadden we vorig seizoen die onrust stokende artikelen in Voetbal International en het Algemeen Dagblad, nu is Jack van Gelder weer flink bezig. En ook De Telegraaf, dat afgelopen seizoen ook voortdurend geruchtmakende berichten over de kleedkamersfeer van Ajax plaatste, is al jaren niet meer 'voor Ajax', maar lijkt alleen nog het 'voor Cruijff' dankzij Jaap de Groot mee te dragen. De Volkskrant, Trouw, NRC en de gratis dagbladen schuwen het ook niet om hard te oordelen over Ajax. Alleen Sportweek en Het Parool logischerwijs als Ajax-krant hebben duidelijk nog een roodwitte kijk op het geheel, maar houden negatief nieuws ook niet achter. En op televisie is men bij Studio Voetbal en Voetbal Inside nou ook niet bepaald van onze kant.

Ik heb er op Ajax Netwerk een (behoorlijk gefrustreerde) column over geschreven.

Graag jullie gedachtes hierover, als journalist in opleiding ben ik hier erg in geïnteresseerd.
Het is woensdagavond 16 augustus. De hele dag ben ik op zoek geweest naar een Portugees café met Wi-Fi (Wireless Fidelity, http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi). En ondanks dat het EK 2004 er geweest is en Lissabon een bruisende stad is die net zo groot is als Amsterdam, bleek dat een hele klus. Ik ben op vakantie, maar eigenlijk is er van rust geen sprake. Waarom ik mijn reis naar een warm landje dit jaar weer tijdens de seizoensstart heb gepland, begrijp ik zelf ook nog steeds niet. Maar daar is nu eenmaal niets aan te doen, dan maar zonder Slavia-thuis en De Graafschap-uit. Uiteindelijk beland ik in een groot vijf sterren-hotel met een gratis draadloze verbinding. Fijn, ik heb goede hoop Ajax te kunnen zien. De Chinese programmatjes die mij hierin zouden moeten voorzien werken echter alleen op Windows-pc's en niet op mijn MacBook.

Tot zover deze inleiding, nu naar de kern van het verhaal. Ik ben overgeleverd aan Radio1.nl. En misschien is dat zo gek nog niet, denk ik. Echter, als om twee voor half acht plaatselijke tijd er overgeschakeld wordt naar de Arena klinkt de stem van Jack van Gelder uit mijn speakers. Of moet ik zeggen Cheque. Gatverdamme, dat heb ik weer. Naarmate de avond aan de Tejo (Taag) valt en het donkerder wordt, gebeurt dat ook met mijn humeur. Niet alleen om de gemiste penalty, de nederlaag tegen Slavia Praag en de dreigende uitschakeling in de Champions League, maar vooral om het commentaar van die vervelende sigarenverslinder van AFC (waar hij nota bene in één amateurteam zit met Henk ten Cate). Als jarenlang lid van de concurrent in Zuid, Buitenveldert, kijk ik natuurlijk door een blauwe bril, maar voor iedere rechtgeaarde Ajacied is dit om te kotsen.

Wat bedoel je dan, hoor ik u zeggen. Mijn tenen begonnen al flink te krommen vlak na de aftrap. Het feit dat er maar 30.000 man zijn afgekomen op de voorronde Champions League-wedstrijd bleek voor Cheque reden om het volgende te zeggen: "Dat is dus weer het verschil tussen Ajax en Feyenoord. Bij Feyenoord zat het vol bij de open dag. Ajax leeft bij deze mensen niet. Feyenoord zit in je hart, deze club niet."

Hoewel VAK410 van Vak 409 tot 413 gevuld is met zingend volk en ook Zuid flink vol gezeten heeft, vond Cheque het ook nog nodig om na de 0-1 te zeggen: "Het is opeens zo stil hier. Daar heb je dat weer, dat theaterpubliek. Mensen hier leven niet voor de club."

Het zijn maar twee citaten deze avond, maar Cheque deed er wel vijf in soortgelijke strekking. En ook bij Ajax - PSV voor de Johan Cruijff Schaal had hij flinke kritiek op de Ajax-supporters. Was dat niet de wedstrijd waarbij elk jaar niet meer dan enkele tientallen Eindhovense supporters hun club achterna reizen? En waarbij Ajax (zowel Zuid1 als Zuid2 met duizenden) zingend achter de club staat?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat elke grote club met 'theaterpubliek' te maken heeft, dat gauw verdwijnt als het slecht gaat? En dat dit ook bij Feyenoord gebeurt, waar vorig seizoen (om maar een recent voorbeeld te noemen) driekwart van het stadion leegliep?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat wij na al die jaren van wanbeleid en ondanks de kersverse aankopen in Rotterdam, ook dit jaar de meeste seizoenskaarten hebben verkocht?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat Ajax sowieso al jaren de meeste verkochte seizoenskaarten, losse kaarten en fanclubleden heeft van Nederland?

- Mag ik Cheque even op vorig seizoen attenderen, toen de F-Side en 410 Ajax naar een eindsprint in de competitie hebben geschreeuwd (Jalalalalala Ajax Amsterdam) en hiervoor alle credits van de spelers en technische staf kregen?

- Mag ik Cheque er even op wijzen dat dit tijdens de bekerfinale Ajax - AZ nog eens overgedaan werd met 15 minuten lang non-stop zang toen Ajax in een moeilijke fase met tien man (rood Gabri) zat?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat dit met meer dan 10.000 man gebeurde, een aantal dat in Rotterdam qua zang al jaren niet gehaald is?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat Ajax en de Arena er alles aan gedaan hebben en doen om fanatieke supporters in de weg te staan?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er duizenden supporters willen staan in de Arena, alleen dat dit voorlopig alleen toegestaan is op 409/410 en Zuid?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat in Rotterdam de seizoenskaarten vorig jaar niet aan de straatstenen te verslijten waren en dat ze nu, na het aantrekken van enkele grote namen als Makaay en Van Bronckhorst, weer als warme broodjes over de toonbank vliegen?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er voor dit seizoen de afgelopen jaren niet meer dan 32.000 man (en in de slechtste periodes zelfs nog veel minder) gemiddeld in Rotterdam-Zuid op een wedstrijd afkwamen?

- Mag ik Cheque even op de helse 'Koeman rot op' spreekkoren attenderen en de flinke fluitconcerten na de dramatische prestaties in het vorig seizoen?

- Mag ik Cheque er even op attenderen dat er op de Feyenoord Forums maanden werd gesproken over het verdwenen 'Legioen', dat al jaren stil is. Deze discussies zijn overigens plots geheel verdwenen nu de supporters weer geheel tot leven zijn gekomen na de beloftevolle transfers.

Het is te triest voor woorden om deze man aan het werk te zien. Is het niet bij Studio Sport en Studio Voetbal waar hij al jaren van zijn Ajax-imago wil afkomen, dan is het wel op de radio. Ik heb me kapot zitten ergeren en het is een wonder dat mijn MacBook nog heel is. Het liefst had ik hem met Cheque en al de Taag in gegooid. Dat ik als toekomstig journalist nooit op je mag gaan lijken. Walgelijke slijmbal.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/899.php
Waar volg je eigenlijk je opleiding Journalistiek, in Utrecht?

Jari Olavi Litmanen
Berichten: 8
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 6:40 pm

Re: Negatieve tendens over Ajax in media?

Bericht door Jari Olavi Litmanen » wo dec 12, 2007 5:49 pm

Joeska schreef: Waar volg je eigenlijk je opleiding Journalistiek, in Utrecht?
Klopt! Bekend mee?
Hobbelend tussen VAK 410, 126 en 121 is het mooiste wat er is, afhankelijk van waar ik zin in heb.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo dec 12, 2007 7:37 pm

Specialisatie sport journalistiek? Ik heb het plan om na school (laatste jaar Havo is dit) een jaar vwo te gaan doen (avondschool) en dan de KMA. Blijkt dat niets te zijn wil ik Sport Journalistiek gaan doen, dat is toch Utrecht, of kan dat ook in Tilburg?

Neefkens
Erelid
Berichten: 561
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo dec 12, 2007 8:56 pm

Je kunt deze topicnaam beter veranderen in: Negatieve tendens over Ajax op AT?

Antwoord is JA. :1evil.gif:

Plaats reactie