Netwerk

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58890
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do feb 08, 2007 8:58 pm

Volgende keer politie thuis laten, als ze elkaar de hersens in willen slaan mot dat maar, achterlijk zooitje ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do feb 08, 2007 8:58 pm

Fv schreef:Zag je dat?? Die hond stond in z'n eigen begeleider te bijten :D
Ik zag ook een paard zonder agent voorbij rennen. :D

Voor de rest was er toch niet zoveel te zien lijkt me, Netwerk laat in een kwartiertje gewoon een keer of 4 dezelfde beelden zien, dan lijkt het net of er heel wat gebeurd is.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » do feb 08, 2007 9:00 pm

Alexander schreef:Wat was nou het sein voor die eerste charge? Er gebeurde toch echt niks?
De charge die ik gezien heb kwam nadat er vuurwerk werd gegooid. Een stel idioten gooide ook met flesjes enzo.
voetske schreef:Onzin, die hond bijt helemaal niet z'n eigen begeleider
Een kerel die naast me stond zondag had gezien dat een hond in z'n eigen begeleider beet. Ik had het gemist, maar zag het nu in deze uitzending aan het begin, voordat ze de beelden lieten zien over de voorbereiding van de politie. Zal later nog 's kijken bij 'Uitzending Gemist' als ik tijd heb. Zo belangrijk is het ook weer niet.
Laatst gewijzigd door ferry op do feb 08, 2007 9:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58890
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do feb 08, 2007 9:01 pm

laat maar ik geloof het wel .. gaat toch nergens over ...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do feb 08, 2007 9:03 pm

Beter hadden ze die vechtpartij bij AFC Ajax - haarlem helemaal uitgezonden. :worshippy:

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do feb 08, 2007 9:11 pm

:pukey:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do feb 08, 2007 9:41 pm

Beetje sensatiegedrag van Netwerk. Vond trouwens de ME ook erg strak staan, afgelopen zondag. Ik ben 2 x preventief gefouilleerd!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Bericht door Mars » do feb 08, 2007 9:45 pm

2 maanden aan een reportage werken, en dan met een dergelijk minimaal product aankomen bij de hoofd redacteur ... je moet het maar durven ...

Aan de andere kant, wel vakwerk dat je één M.E. charge in beeld weet te brengen als een ware veldslag... Al met al een niets zeggende reportage, wat opzich weer logisch is omdat er over afgelopen zondag op rellen gebied ook eigenlijks niets te zeggen valt.

En over die 3 gewonde agenten:

1 valt van z'n paard, 1 wordt gebeten door z'n eigen hond, en de derde zal zich gesneden hebben aan een A4'tje tijdens het invullen van z'n rapport...

Als je op een dergelijke wijze sensationeel vermeld dat er 3 agenten gewond geraakt zijn, maak dan op z'n minst aannemelijk dat het door de rellen gebeurt is (tot nu toe blijkt dat nergens uit). Een agent die z'n enkel verzwikt bij het uitstappen uit het busje kan je ook gewond noemen, maar dat kan je dan toch moeilijk de zogenaamde hooligans aanrekenen.

Het is jammer dat 'het publiek' nog altijd denkt dat de berichtgeving vanuit de politie altijd objectief is, terwijl het feitelijk minstens zo subjectief is als de berichten vanuit supporters kringen. Het was daarom ook goed dat Ajax geen medewerking verleende aan de uitzending, omdat het overduidelijk was dat de politie uit was op het eigen belang, en niet op het belang van Ajax of de supporters.

Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » do feb 08, 2007 10:18 pm

Ai..helemaal vergeten. Zat in de auto onderweg naar Belgie.

Komt er nog een herhaling? Of is het ergens op het net te zien?

EDIT: Ik zie het al. Het komt morgen gewoon op de site van netwerk (netwerk.tv) te staan. Voor iedereen die het gemist heeft...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do feb 08, 2007 10:48 pm

Wat een droevige drek, kon er wel om grinniken.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr feb 09, 2007 8:37 am

Misschien een domme vraag hoor, maar beschouwen jullie het als normaal dat er met stenen en flessen naar de politie wordt gegooid?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr feb 09, 2007 8:40 am

Jazeker, het is dat stenen, palen en verkeersborden moeilijk los kwamen, anders hadden ze die ook nog gekregen :aai:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » vr feb 09, 2007 8:59 am

Duke schreef:Misschien een domme vraag hoor, maar beschouwen jullie het als normaal dat er met stenen en flessen naar de politie wordt gegooid?
Nee, dat vind ik zeker niet normaal. Die gasten moeten ze ook absoluut oppakken. Maar de charge die de ME daarvoor uitvoerde bracht veel paniek op het plein, ook bij mensen die gewoon bij de ingang van Noord B en Noord C probeerden te komen en juist de ellende probeerden te ontvluchten. (Mijn ouders en m'n zusje bijvoorbeeld, en ik kan je verzekeren dat die echt geen kwade bijbedoelingen hadden. Hoewel, mijn zussie... :) )

Later reden ze langzaam met busjes door de menigte en pakten de gasten eruit die met vuurwerk en andere rommel gegooid hadden. Zo kan het dus kennelijk ook.

En ik denk dat de aanwezigheid van Netwerk er ook wel mee te maken had want bij vorige edities van De Klassieker werd er ook weleens wat gegooid maar bleef de ME gewoon staan.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr feb 09, 2007 9:00 am

Ook jammer dat de ArenA wat vast in de grond zit, anders had ik die ook naar hun kop geslingerd. :headbang:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 9:21 am

'kMoet zeggen dat ik persoonlijk ook altijd schopneigingen krijg als er zo'n hele rij niet vriendelijk ogende ME-ers de korte weg naar de ArenA afsluiten zodat helemaal omgelopen moet worden via de Toekomst...en waarvoor? :confused:

Bij risico wedstrijden kan ik me dat voorstellen, maar dat is niet enkel bij dat soort wedstrijden...en dan nog...dat machtsvertoon...brrrr... :X

Maar goed...mijn 'ellende' is wat dat betreft voorbij met de komst van die nieuwe metrohalte... :eusa_dance:

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr feb 09, 2007 9:59 am

Ramona schreef:'kMoet zeggen dat ik persoonlijk ook altijd schopneigingen krijg als er zo'n hele rij niet vriendelijk ogende ME-ers de korte weg naar de ArenA afsluiten zodat helemaal omgelopen moet worden via de Toekomst...en waarvoor? :confused:

Bij risico wedstrijden kan ik me dat voorstellen, maar dat is niet enkel bij dat soort wedstrijden...en dan nog...dat machtsvertoon...brrrr... :X

Maar goed...mijn 'ellende' is wat dat betreft voorbij met de komst van die nieuwe metrohalte... :eusa_dance:
Nieuwe halte?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 10:15 am

GangstaRiB schreef:
Ramona schreef:'kMoet zeggen dat ik persoonlijk ook altijd schopneigingen krijg als er zo'n hele rij niet vriendelijk ogende ME-ers de korte weg naar de ArenA afsluiten zodat helemaal omgelopen moet worden via de Toekomst...en waarvoor? :confused:

Bij risico wedstrijden kan ik me dat voorstellen, maar dat is niet enkel bij dat soort wedstrijden...en dan nog...dat machtsvertoon...brrrr... :X

Maar goed...mijn 'ellende' is wat dat betreft voorbij met de komst van die nieuwe metrohalte... :eusa_dance:
Nieuwe halte?
Was niet helemaal volledig... NS/Metrostation Bijlmer/Arena? dacht ik...? Iig ipv uit te stappen op Duivendrecht kom ik dus via de HMH naar de ArenA... ;)

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr feb 09, 2007 10:29 am

Ramona schreef:
GangstaRiB schreef:
Ramona schreef:'kMoet zeggen dat ik persoonlijk ook altijd schopneigingen krijg als er zo'n hele rij niet vriendelijk ogende ME-ers de korte weg naar de ArenA afsluiten zodat helemaal omgelopen moet worden via de Toekomst...en waarvoor? :confused:

Bij risico wedstrijden kan ik me dat voorstellen, maar dat is niet enkel bij dat soort wedstrijden...en dan nog...dat machtsvertoon...brrrr... :X

Maar goed...mijn 'ellende' is wat dat betreft voorbij met de komst van die nieuwe metrohalte... :eusa_dance:
Nieuwe halte?
Was niet helemaal volledig... NS/Metrostation Bijlmer/Arena? dacht ik...? Iig ipv uit te stappen op Duivendrecht kom ik dus via de HMH naar de ArenA... ;)
Volgens mij bestaat station Bijlmer al een tijdje, hij is wel totaal gerenoveerd. Maar dat terzijde.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr feb 09, 2007 10:35 am

Ramona is een provinciaaltje. ;)
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 10:36 am

GangstaRiB schreef:Volgens mij bestaat station Bijlmer al een tijdje, hij is wel totaal gerenoveerd. Maar dat terzijde.
...wat ik wil zeggen is dat de sneltrein uit Nijmegen miv die nieuwe dienstregeling niet meer op DD stopt maar ik die halte ervoor er dus uit moet...en dus dat geneuk bij Noord 'mis'...

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr feb 09, 2007 10:40 am

Zeg dat dan meteen.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 10:41 am

Ik hou mensen graag bezig... :hypocrite: :cheer:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr feb 09, 2007 10:44 am

Ik hou mods graag bezig!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34402
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 10:48 am

I know!

Nog ff terug op provinciaaltje...ik vind dat zo'n uh maffe uitspraak...elke Nederlander komt toch uut de provincie nietwaar... dus idd...ook ik ben een provinciaaltje... :headbang:

Maar goed...back on topic wat mij betreft...en terug naar die, in mijn ogen, inhoudsloze docu van Netwerk...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr feb 09, 2007 11:25 am

Ramona schreef:'kMoet zeggen dat ik persoonlijk ook altijd schopneigingen krijg als er zo'n hele rij niet vriendelijk ogende ME-ers de korte weg naar de ArenA afsluiten zodat helemaal omgelopen moet worden via de Toekomst...en waarvoor? :confused:
ACAB

In Italie precies hetzelfde. En nu doen ze daar zielig. X'C

Schijnheilen. :xyxthumbs:

Plaats reactie