Ajax alsnog CL?

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » vr sep 08, 2006 2:55 pm

Als Ajax de CL binnenachterdeurt ten koste van Sporting krabt mevrouw 666 me helemaal open en bewerkt haar zusje me met haar hoge scherpe naaldhakken. Ze doen ook aan capoeira.

Doe maar een jaartje UEFA cup.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » vr sep 08, 2006 2:58 pm

666 schreef:Als Ajax de CL binnenachterdeurt ten koste van Sporting krabt mevrouw 666 me helemaal open en bewerkt haar zusje me met haar hoge scherpe naaldhakken. Ze doen ook aan capoeira.

Doe maar een jaartje UEFA cup.
Heb je dat niet eens voor Ajax over??? Wat ben jij nou voor een nep-supporter :redcard:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » za sep 09, 2006 4:57 pm

De uitspraken gaan denk ik te laat komen om er nog uberhaupt over na te denken om teams aan de CL toe te voegen. Mochten er dus teams uitgesloten gaan worden denk ik dat het daar ook bij blijft. Kansloze missie. Ik heb zo´n vermoeden dat de FIFA deze strafregel heel snel aan gaat passen.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » za sep 09, 2006 5:29 pm

Raymon schreef:
666 schreef:Als Ajax de CL binnenachterdeurt ten koste van Sporting krabt mevrouw 666 me helemaal open en bewerkt haar zusje me met haar hoge scherpe naaldhakken.
Veel mannen betalen daar goed geld voor, hoor...

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za sep 09, 2006 5:32 pm

Henk ten Cate zei gisteren dat de voorzitter van Gil Vincente met huis en al in zee gepleurd zal worden als hij dit doorzet. Ik denk dat hij gelijk heeft. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » za sep 09, 2006 6:04 pm

Dan nog, dit moet je als Ajax zijnde niet eens willen. Beetje net als Denemarken in 1992, bah.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za sep 09, 2006 8:14 pm

Precies. En als je al niet van FCK weet te winnen, heb je sowieso niets in de CL te zoeken, lijkt me.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za sep 09, 2006 10:01 pm

wimpey schreef:Precies. En als je al niet van FCK weet te winnen, heb je sowieso niets in de CL te zoeken, lijkt me.
Normaal gesproken wel. Maar de wedstrijd in de Arena was een incident. Speel je hem 100 keer, dan wint Ajax 95 van de 100 keer en verliest het slechts 1 maal op zo'n knullige wijze.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za sep 09, 2006 10:03 pm

Misschien was het een incident, maar onterecht kan ik het niet noemen. FCK was gedurende 3 van de 4 helften sterker.

Dat had ik niet verwacht. :blush:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za sep 09, 2006 10:09 pm

Het was een terechte uitschakeling. Een nederlaag die veel gezichtsverlies in europa heeft opgeleverd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za sep 09, 2006 10:20 pm

Jöhnk schreef:Misschien was het een incident, maar onterecht kan ik het niet noemen. FCK was gedurende 3 van de 4 helften sterker.

Dat had ik niet verwacht. :blush:
Op basis van twee wedstrijden was het inderdaad vrij terecht. Al blijf ik erbij dat Ajax het helemaal aan zichzelf te danken heeft. Kopenhagen had niet de kwaliteit om Ajax zelf veel pijn te doen en Ajax hielp ze in het zadel. Als de wedstrijd in Amsterdam na een uur 3-0 had gestaan had niemand er van opgekeken en had Kopenhagen niets meer klaargespeeld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 10, 2006 11:20 am

Datzelfde gold ook voor het thuisduel van Kopenhagen.

We zijn op waarde geklopt en dan mag je zelf je eigen waarde bepalen. :sad:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 10, 2006 6:28 pm

Gil Vicente wil rechtzaak doorzetten
(Gepost door RvN)

Gisteren hebben alle geledingen binnen de club goedkeuring gegeven aan de directie betreffende het voorstel om naar de burgerrechtbank te stappen, zo meldt het Portugese A Bola. Ondanks de druk blijkt de Portugese club vastberaden door te zetten. Als dat gebeurt dan gaat de schorsing van de FIFA van het Portugese voetbal voor internationale wedstrijden automatisch in werking op 14 september.

"Gil Vicente heeft op basis van de resultaten een plaats in de hoogste divisie verdiend. Het recht om de zaak aan een burgerrechter voor te leggen, is vastgelegd in de grondwet. De wil van de FIFA kan niet boven Portugese wetten gaan" aldus de advocaat van de club. Of een gang naar een Europese rechtbank ook daadwerkelijk plaatsvindt, hangt nu af van de directie van Gil Vicente. De kern van het conflict is de degradatie van Gil Vicente.

De club speelde zich op het veld veilig maar gebruikte een ongerechtigde speler. Belenenses, dat in eerste instantie degradeerde, mag nu in de hoogste divisie blijven. Leixões, dat net niet promoveerde, meent dat het recht heeft op de plek die nu aan Belenenses is gegeven en wil alle middelen gebruiken om dat te bereiken. De Portugese bond heeft alle competitieduels die voor de clubs gepland stonden, uitgesteld. Zowel Gil Vicente als Belenenses had aangekondigd in Lissabon aan de aftrap te verschijnen voor de uitwedstrijd tegen Benfica. Stelt de FPF niet bijtijds orde op zaken en slaagt het er niet in de clubs binnen het eigen rechtssysteem te houden, dan kan de FIFA alle Portugese clubs uit het internationale voetbal gooien.

De UEFA zal zich aan dat besluit van de FIFA moeten conformeren. Dan zal het in de Champions League de keuze moeten maken door te gaan met drie clubs in enkele poules of vervangers aan te wijzen. In dat geval lijkt Ajax een van de belangrijkste gegadigde
AN

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13355
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo sep 10, 2006 9:41 pm

Eigenlijk boeit het mij weinig of Ajax dan CL zou spelen. Er is namelijk iets veel belangrijkers aan de hand wanneer de Portugese clubs worden uigesloten: De coefficientielijst. Portugal zal dan nauwelijks punten halen voor die lijst. Dat biedt perspectief voor Nederland.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma sep 11, 2006 2:17 pm

Nauwelijks? Je bedoelt 0 :eusa_dance:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma sep 11, 2006 2:19 pm

Nihad schreef:Eigenlijk boeit het mij weinig of Ajax dan CL zou spelen. Er is namelijk iets veel belangrijkers aan de hand wanneer de Portugese clubs worden uigesloten: De coefficientielijst. Portugal zal dan nauwelijks punten halen voor die lijst. Dat biedt perspectief voor Nederland.
Nederland kan maar beter naar onderen kijken, dan naar boven.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 11, 2006 2:24 pm

Het lijkt me dat beide evenveel belang heeft. Als je Portugal hierdoor voorbij gaat heb je feitelijk nog niets verloren als een land onder je je voorbij gaat. Bovendien speelt Ajax UEFAcup. Ik verwacht dat ze daar een stuk meer punten zullen binnenslepen dan ze in de CL gedaan zouden hebben
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » di sep 12, 2006 9:41 am

Gil Vicente kan nieuwe straf tegemoet zien

Het Portugese Gil Vicente kan een nieuwe straf tegemoet zien. Na de verplichte degradatie naar de tweede divisie dreigt nu een aftrek van zes punten.
Gil Vicente kwam afgelopen zondag niet opdagen voor de competitiewedstrijd tegen Feirense. De reden is nog onduidelijk, maar het lijkt aannemelijk dat de club nogmaals wilde protesteren tegen de verplichte degradatie.

Het opstellen van de niet speelgerechtigde Angolees Mateus kostte Gil Vicente de plaats in de hoogste afdeling. De club is het daar niet mee eens en wil naar de burgerrechter te stappen om zijn gelijk te halen. Die stap kan nadelig zijn voor het gehele Portugese voetbal. De FIFA, die de gang naar de burgerrechter verbiedt, dreigt de clubs en het nationale elftal in de ban te doen.
bron: www.vi.nl

Prima oplossing van de Portugese voetbalbond :eusa_doh:
nu zal Gil er nog meer aan gelegen zijn om de gamg naar de burgerrechter door te zetten.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do sep 14, 2006 7:39 pm

Vandaag zou er toch beslist worden?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do sep 14, 2006 7:40 pm

Ach, maakt het uit. AJAX blijft toch sowieso in de UEFA-cup.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 14, 2006 7:40 pm

Geen stappen werden er ondernomen, zo heb ik vanochtend gelezen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do sep 14, 2006 10:07 pm

Gaat GV naar de rechter?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » do sep 14, 2006 10:34 pm

De FIFA heeft de meeting waarin over het portugese voetbal zou worden beslist gecancelled. Morgen geeft Gil Vicente een persconferentie. Daarna is de FIFA weer aan zet. Het drama van Barcelos gaat nog wel even duren.
O Jogo schreef:Anulada a reunião para análise ao caso Mateus
FIFA já não suspende o futebol português


A FIFA informou ontem a Federação Portuguesa de Futebol (FPF) que a reunião do seu Comité de Emergência, destinada a confirmar uma eventual suspensão do futebol português, foi cancelada. Recorde-se que o dia de hoje fora estipulado como data limite, pelo órgão que dirige o futebol mundial, para se encontrar uma solução para o "caso Mateus". Na base desta decisão está a constatação, por parte da FIFA, de que foi "reposta a jurisdição dos órgãos da justiça desportiva no futebol português", segundo comunicou ontem a FPF. No entanto, a FIFA terá deixado claro que se mantém "atenta ao futebol português", prevendo analisar a evolução do "caso Mateus" na reunião do Comité Executivo que está agendada para amanhã.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma sep 18, 2006 5:15 pm

Peter schreef:Geen stappen werden er ondernomen, zo heb ik vanochtend gelezen.
ik dacht dat alleen italie england en spanje zo bevoorrecht waren. X'C
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za sep 23, 2006 11:04 pm

Misschien inmiddels topic-titel even veranderen in:

"Ajax alsnog CL in 2007/2008?"
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie