Afrekenen met de angst

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Ronald!
Berichten: 3221
Lid geworden op: di jul 11, 2006 11:00 pm

Bericht door Ronald! » zo aug 27, 2006 11:21 pm

Lucas schreef:
Ronald! schreef:
Lucas schreef:Dat ervaar ik toch anders
Was jij niet een van de personen die Blind de hemel in prees? En Co? Iedereen maakt zich er blijkbaar wel eens schuldig aan :D

Je zult wel denken, wat lult hij nou, maar ik lees al geruime tijd mee op het forum, vandaar.
Nee hoor, ik vind dat Blind en Co niet gebracht hebben wat ik ervan verwachtte. Maar ik had en heb geloof dat dat grotendeels te maken had met externe factoren en/of problemen binnen de selectie. Ik kan me niet herinneren Blind de hemel in geprezen te hebben. Maar goed, wellicht heb jij (en anderen) dat anders ervaren. Ik heb het laatst nog eens kernachtig (voor mijn doen dan :D) proberen samen te vatten:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=125
Dat had ik nog niet gelezen. Verhelderend
Lucas schreef:En ik dacht niet 'wat lult hij nou'; je moet zeggen wat je wil wat mij betreft.
Zeker, maar ik had me kunnen voorstellen. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 28, 2006 9:37 am

Thomas schreef:
Bertje schreef:De slechtste speler bij Ajax vond ik Vermaelen. Die maakte om de haverklap overtredingen. Ook in situaties waar hij de speler nog beter rustig de bal had kunnen laten aannemen, omdat die dan altijd nog langs hem en Stam had gemoeten.
Ik vond Maduro een nog veel groter gevaar voor z'n eigen ploeg.
Maduro z'n fouten werden gelukkig over het algemeen opgevangen door Stam en Vermaelen, terwijl we bij de fouten van Vermaelen gelijk weer een gevaarlijke standaardsituatie tegen kregen.

Maar de fouten van Maduro kwamen voort uit onkunde, wat natuurlijk iets zorgelijker is.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » ma aug 28, 2006 10:52 am

Maduro is echt een tegenvaller tot nu toe. Maar goed, de jongen is nog jong en ook de Boertjes behoorden ooit tot de patatgeneratie. Maar op dit moment hoort hij qua voetbal en instelling (blijkbaar) niet thuis in Ajax.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 28, 2006 5:54 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:
Bertje schreef:De slechtste speler bij Ajax vond ik Vermaelen. Die maakte om de haverklap overtredingen. Ook in situaties waar hij de speler nog beter rustig de bal had kunnen laten aannemen, omdat die dan altijd nog langs hem en Stam had gemoeten.
Ik vond Maduro een nog veel groter gevaar voor z'n eigen ploeg.
Maduro z'n fouten werden gelukkig over het algemeen opgevangen door Stam en Vermaelen, terwijl we bij de fouten van Vermaelen gelijk weer een gevaarlijke standaardsituatie tegen kregen.

Maar de fouten van Maduro kwamen voort uit onkunde, wat natuurlijk iets zorgelijker is.
Ik heb weinig gevaarlijke standaardsituaties gezien. Kopenhagen heeft twee kansen gehad.

Maduros fouten brachten Stam en Vermaelen zo nu en dan in moeilijke situaties.

Plaats reactie