Andy van der Meijde

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gesloten
Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Andy van der Meijde

Bericht door Deli » ma aug 07, 2006 11:50 am

Die Andy toch.

Van der Meyde bracht nacht door in ziekenhuis

7/8/2006 10:33

Andy van der Meyde is met ademhalingsproblemen opgenomen in het ziekenhuis. De politie onderzoekt of er is gerommeld met het drankje van de 26-jarige aanvaller tijdens een avondje uit.
Zijn club Everton bevestigt het nieuws dat Van der Meyde de nacht heeft doorgebracht in het Arrowe Park Hospital. De club doet echter verder geen mededelingen totdat de politie het onderzoek heeft afgrond naar de omstandigheden die hebben geleid tot de ziekenhuisopname.

Hoelang Van der Meyde door het voorval op non-actief staat is nog niet bekend. Everton start het seizoen op 19 augustus met een thuiswedstrijd tegen promovendus Watford.

VI.nl




In de Griekse sportkrant Sportime staat overigens een stuk waarin beweerd wordt dat hij in het ziekenhuis belandde nadat hij problemen kreeg met zijn ademhaling. Dat was te wijten aan de combinatie alcohol en drugs.

http://www.sportime.gr/xst/football_ins ... e_id=26098

Gaat bergafwaarts met Andy....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma aug 07, 2006 12:01 pm

Van der Meyde in ziekenhuis na stappenVoetballer Andy van der Meyde heeft de nacht van zondag op maandag in ziekenhuis Arrowe Park van Liverpool doorgebracht. De 26-jarige aanvaller wordt nog steeds medisch onderzocht. Dat heeft de leiding van zijn club Everton maandag bevestigd.

De Nederlandse rechtsbuiten heeft volgens het televisiestation Sky Sports beweerd dat mensen iets in zijn drankje zouden hebben gegooid.

De politie van Liverpool wil niet bevestigen dat het om Van der Meyde gaat. ,,We hebben wel om half drie een telefoontje van een partner van een man gekregen'', aldus een woordvoerder van de politie. ,,Die vertelde dat er iets in de drank van haar man zou zijn gegooid. Een ambulance heeft de man naar het ziekenhuis vervoerd. Op basis van rapporten van het ziekenhuis bekijken we of we het uitgaansleven van Liverpool moeten gaan onderzoeken.'' Het bestuur van Everton wil pas reageren wanneer het over alle rapporten van het ziekenhuis beschikt.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 12:23 pm

hij mist Andy22 gewoon :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » ma aug 07, 2006 12:52 pm

Henk, wij missen elkaar :aai:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 07, 2006 12:54 pm

Dat zou ik heel snel aanpassen, voordat Henk denkt dat je hem mist. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 1:00 pm

Andy22 schreef:Henk, wij missen elkaar :aai:
Ik mis alleen m'n vrouw en m'n dochtertje X'C
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » ma aug 07, 2006 1:22 pm

Ik bedoel te zeggen dat Andy en ik elkaar missen. :aai:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 1:24 pm

als ik niet getrouwd was had ik nu aangeboden om je een keertje te troosten ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 07, 2006 1:25 pm

Daar heb je het al. En hij is zoooooo zielig dat hij zijn vrouw en dochter moet missen, eigenlijk moet je hem troosten!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 07, 2006 1:28 pm

Van der Meyde in drink shock
Aug 7 2006
By Michelle Fiddler, Liverpool Echo

EVERTON winger Andy van der Meyde was rushed to hospital today over fears his drinks were spiked at a Liverpool bar. Police confirmed they were investigating allegations the 26-year-old Dutchman's drinks were tampered with, after he was taken ill at his Wirral home early this mor ning.

Officers were called to the property in Bebington at 2.40am today by a woman, believedto be Mr van de Meyde's partner, after he had difficulty breathing. It is believed earlier in the evening he had been at bars on Liverpool's Albert Dock.
The Dutch international was taken to Arrowe Park hospital where he has been detained.

A police spokeswoman said: "We were called at 2.40am today by the female partner of a man who said his drinks had been spiked. "We are carrying out checks at bars in Liverpool city centre which will involve looking at CCTV footage."

The winger joined Everton last year from Inter Milan but missed much of last season due to injury. In June, van der Meyde told the ECHO of his distress at persistent rumours that he had a drink problem. He admitted to problems in his private life but said he was desperate to stay and revive his career at Goodison after a disappointing first season due to injury.

After his plea, Everton manager David Moyes said he would be given every chance in the coming season. He did not go on the pre-season trip to Dallas with the rest of the team as he was still recovering from a groin injury. An Everton spolesman said: "The club will be making no comment until after Merseyside Police have completed its ongoing investigation into the circumstances leading up to the admission of Andy into hospital."
http://icliverpool.icnetwork.co.uk
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 1:30 pm

nee hoor Bertje, ik red me wel. Ik ga nog een weekendje naar vrienden in Londen voordat ik naar Indonesie vertrek, ik vermaak me wel :yes: Ik was zondagochtend ook pas na 5 uur thuis, dat hoef ik echt niet te doen als mijn kleine meid thuis is, want die staat om half 7 al in 'speelstand' waardoor ik geen rust heb. Nog even de laatste wilde haren afschudden voor ik emigreer.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma aug 07, 2006 4:11 pm

Hoort dit in deze zone thuis?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 4:23 pm

nee, lijkt me beter op z'n plaats in de "Engeland en Schotland" topic of de "wat is er geworden van" topic.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma aug 07, 2006 6:54 pm

Probably spiked his own drink... :D

Die jongen zuipt teveel wanneer je de verhalen die in de media verschijnen mag geloven. Cursusje à la Ricksen lijkt me geen slecht idee.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma aug 07, 2006 6:56 pm

Henk de Gier schreef:nee, lijkt me beter op z'n plaats in de "Engeland en Schotland" topic of de "wat is er geworden van" topic.
Ja, ach...geef de mods nog enkele uren/dagen/weken.... ;)

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma aug 07, 2006 7:40 pm

Zodra het 'merge' tooltje weer geinstalleerd kunnen topics weer gesplitst worden.

Maareh.. deze kan gewoon dicht omdat er al een post in de Engeland en Schotland zone is over Andy.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gesloten