"Ik ben Ajacied!"

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za jul 15, 2006 8:55 pm

brigade zuid schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Bezwaarschriftje indienen bij de KNVB, BZ.
Ja die mogelijk is er idd, stond ook in de brief, maar in hoeverre heeft dat echt zin? het is toch hun woord tegen het mijne. Ik wil er best achteraan gaan als het maar wel enigszins de moeite waard is.
Ben je ook strafrechtelijk vervolgd? Als dat tot een veroordeling heeft geleid, heeft het weinig zin (Zeker als het vonnis onherroepelijk is), want een dergelijk vonnis heeft dwingendrechtelijke bewijskracht. Zo niet, is het wellicht de moeite waard, want waarschijnlijk zit je ook nog met een aan het stadionverbod gekoppelde boete.

(ik kan me trouwens voorstellen dat je weinig zin hebt om hier inhoudelijk op in te gaan :D :aai: )
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za jul 15, 2006 8:58 pm

Is het niet zo dat je sowieso nooit iets moet tekenen als je rondom een wedstrijd opgepakt wordt?

Wanneer je dat dat beken je schuld en komt er automatisch een stadionverbod uitgerold.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 15, 2006 8:59 pm

je moet nooit de boete accepteren Harm, want dat is een schuldbekentenis. Er staat een stukje op de site van de OFA wat wel intressant is.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za jul 15, 2006 9:12 pm

Henk de Gier schreef:je moet nooit de boete accepteren Harm, want dat is een schuldbekentenis. Er staat een stukje op de site van de OFA wat wel intressant is.
Dat is toch precies wat ik zei?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 15, 2006 9:13 pm

jij had het over "iets tekenen", ik over "boete accepteren". In de uren dat je in de cel zit mag je best om een pen en wat papier vragen en leuk beestjes en boompjes tekenen ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za jul 15, 2006 9:19 pm

Henk de Gier schreef:jij had het over "iets tekenen", ik over "boete accepteren". In de uren dat je in de cel zit mag je best om een pen en wat papier vragen en leuk beestjes en boompjes tekenen ;)
Screw you De Gier ;)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 15, 2006 9:21 pm

:D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

desertfish
Berichten: 35
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 2:45 pm

Bericht door desertfish » di jul 18, 2006 1:11 pm

goodfella schreef:Kritisch zijn is een teken van clubliefde. Als Ajax met 1-1 gelijkspeelt baal je. En dan ga je niet vrolijk hossen en zingen op de tribune. Of de polonaise lopen. Dan baal je en dat laat je ook merken.
nee, maar je gaat ze ook niet uitfluiten als ze bij de rust met 1-0 achter staan. echte supporters gooien er dan juist een schepje bonvenop. en als ze dan toch verliezen, vloek je binnensmonds, maar als ze er alles aan gedaan hebben dan applaudiseert een echte supporter voor z'n jongens.


kritiek krijgen ze toch wel van de technische staf en de media. de rol van de supporters is 'to support', daarom heten ze met een duur woord, ook wel supporters. :hypocrite:
Harry Forever!

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo jul 19, 2006 2:49 pm

Thomas schreef:En bij Feyenoord zitten 50.000 passievolle Feyenoord fans met verstand van het spelletje? :hypocrite:
Natuurlijk! Dat zag je toch wel aan die schuimbekkende yobs, die met bloeddoorlopen ogen laatst op zo sportieve wijze hun waardering opbrachten voor het feit dat Ajax ze in hun eigen Kuip weer eens de baas was!! ;)

eb
Berichten: 295
Lid geworden op: vr jul 16, 2004 4:15 am

Bericht door eb » wo jul 19, 2006 3:05 pm

en dat gaat de komende jaren weer gebeuren. Het ownen van De Kuip wordt ingezet in dit seizoen en zal 4 jaren duren als we de tijdsloop mogen geloven. :yes:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 19, 2006 5:14 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:En bij Feyenoord zitten 50.000 passievolle Feyenoord fans met verstand van het spelletje? :hypocrite:
Natuurlijk! Dat zag je toch wel aan die schuimbekkende yobs, die met bloeddoorlopen ogen laatst op zo sportieve wijze hun waardering opbrachten voor het feit dat Ajax ze in hun eigen Kuip weer eens de baas was!! ;)
:D

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13375
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » wo jul 19, 2006 5:48 pm

nee, maar je gaat ze ook niet uitfluiten als ze bij de rust met 1-0 achter staan. echte supporters gooien er dan juist een schepje bonvenop. en als ze dan toch verliezen, vloek je binnensmonds, maar als ze er alles aan gedaan hebben dan applaudiseert een echte supporter voor z'n jongens.
Als je supporter bent van FC Utrecht dan zou ik je snappen, maar niet als supporter van Ajax. Waarom? Omdat wanneer Ajax in de eredivisie een duel niet wint, het 98 van de 100 keer (die 2 keer zijn tegen PSV) het van zich zelf verliest. Want Ajax heeft 98 keer een betere ploeg en hoort op basis daarvan te winnen. En natuurlijk kunnen we is een keer gelijkspelen of verliezen, maar niet 10 nederlagen in 1 jaar.

Het is wat anders als we verliezen van AC Milan ofzo, maar ik heb niet meegemaakt dat na een nederlaag tegen Milan er een fluitconcert kwam.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » ma jul 24, 2006 11:48 pm

Het is ook niet te vergelijken,

Kijk het is als een auto kopen, als je een fiat koopt verwacht je dat je maximaal 120 km/h kan rijden zonder dat dat ding uit elkaar valt van ellende.

Maar ik heb een seizoenkaart voor ajax en dan verwacht ik een ferarri, daar is de prijs ook naar.
Dus ik wil ook 360 km/h kunnen rijden
en als het dan een keer kut is wil ik dat ook zeggen zonder dat 100 andere supporters uit mijn vak gaan zitten zeiken dat ik weer ajax af zit te zeiken.

In mijn optiek betaal ik voor luxe dus wil ik verwend worden.
en dat verwende gevoel ben ik al een jaartje of wat kwijt.

Dan heb je nog van die mensen die vinden dat je je team moet steunen door dik en dun, klopt!
Maar als ik op mijn werk niet presteer gaan mensen ook zeiken, wat ook terrecht is en dan komen er niet 60000 mensen zeggen ahhh maar je moet je eigen mensen niet afvallen

Als ik niet presteer moet ik oprotten ... dus waarom mag ik niet mijn afkeer uitspreken als ik Ajax een voorsprong tegen fucking ado den haag zie weg geven op een manier zoals ik dat al niet meer in de F-jes deed.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 1:02 am

vergelijk de prijzen van seizoenskaarten eens met vergelijkbare seizoenskaarten van andere clubs vrind, dan zal je zien dat je echt geen Ferarri koopt met je Ajax seizoenskaart. Hooguit een leuke SUV terwijl de rest in middenklassers rijdt.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » di jul 25, 2006 1:13 am

Henk de Gier schreef:vergelijk de prijzen van seizoenskaarten eens met vergelijkbare seizoenskaarten van andere clubs vrind, dan zal je zien dat je echt geen Ferarri koopt met je Ajax seizoenskaart. Hooguit een leuke SUV terwijl de rest in middenklassers rijdt.
Is goed hoor betaal jij bij de plaatselijke FC ook bijna 400 euro voor een seizoen?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 9:22 am

doe eens een vergelijkend onderzoekje van vergelijkbare plaatsen onder alle eredivisieclubs, dan zal je zien dat Ajax niet extreem duur is. Je uitspraak klopt gewoon van geen kant, dat is niet erg, maar hou svp niet vol dat je toch gelijk hebt.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » di jul 25, 2006 11:30 pm

Henk de Gier schreef:doe eens een vergelijkend onderzoekje van vergelijkbare plaatsen onder alle eredivisieclubs, dan zal je zien dat Ajax niet extreem duur is. Je uitspraak klopt gewoon van geen kant, dat is niet erg, maar hou svp niet vol dat je toch gelijk hebt.
Nogmaals wijs mij dan een plaats aan op de tweede ring die bij de plaatselijke FC roosendaal ook 400 euro kost per seizoen.

Eigenwijsheid is een vak discussieren ook

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 11:34 pm

RBC heeft geen tweede ring, maar ga eens kijken wat een seizoenskaart op jouw plek in het stadion kost bij Feyenoord, PSV, of pak m beet bij Utrecht of AZ (al hebben die geen 2de ring)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » wo jul 26, 2006 12:06 am

Henk de Gier schreef:RBC heeft geen tweede ring, maar ga eens kijken wat een seizoenskaart op jouw plek in het stadion kost bij Feyenoord, PSV, of pak m beet bij Utrecht of AZ (al hebben die geen 2de ring)
Dus je onderstreept mijn stelling wat fijn...

Overigens fyi

AZ:
Hoeken € 180
Achter het doel € 200
Lange zijde zijkant € 225
Lange zijde zij midden € 250
Lange zijde midden € 275

Heerenveen:
http://www.sc-heerenveen.nl/upload/9077 ... aarten.pdf Duurste kaart 275

FC Trommel:
http://www.fc-utrecht.nl/kaartverkoop/s ... index.html Duurste kaart, 285 eurie

P$V:
http://www.psv.nl/show?id=37014 Duurste ticket (ere tribune buiten beschouwing 375 pleuro

Feyenoord:
http://www.feyenoord.nl/domains/feyenoo ... /pag29.pdf duurste ticket 382 pleuro

En nu ons aller ajax:

De prijzen variëren van ? 172,- t/m ? 390,- (vakken 2e ring, prijzen onder voorbehoud).

Kortom de traditionele top 3 allemaal rond de 400 euro
en daaronder... 300 euro
opvallend?
beargumenteerd?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 12:11 am

kortom, Ajax is net zo duur als Feyenoord (en dat kan je toch moeilijk een ferarri noemen) en PSV (dat is eerder een saab, oerdegelijk maar weinig sexy), en zeker niet dubbel zo duur als de subtoppers.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » wo jul 26, 2006 12:18 am

Henk de Gier schreef:kortom, Ajax is net zo duur als Feyenoord (en dat kan je toch moeilijk een ferarri noemen) en PSV (dat is eerder een saab, oerdegelijk maar weinig sexy), en zeker niet dubbel zo duur als de subtoppers.
Ferrari, Maseratti, Porsche of een Mercedes of een BMW

Zullen we de prijs van een ford mondeo eens opzoeken (Heracles)

http://www.heracles.nl/9a19a402-c784-4c ... 8f118.aspx 205 eurie

Ik zie een trend

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 12:24 am

Heracles is geen mondeo, bij lange na niet zelfs. Heracles is meer een 8 jaar oude Golf (maar wel met APK)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » wo jul 26, 2006 12:30 am

Henk de Gier schreef:Heracles is geen mondeo, bij lange na niet zelfs. Heracles is meer een 8 jaar oude Golf (maar wel met APK)
Zullen we dan Nac nemen als mondeo of Nec?

Nec:
http://www.nec-nijmegen.nl/index2.asp?b ... en_prijzen Duurste niet ere tribune seizoenkaartje 215 eurie

Nac: http://www.nac.nl/voetbal/pagina.php?Pagina_id=15 duurste niet ere tribune seizoenkaartje 203 eurie

I rest my case

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jul 26, 2006 12:32 am

maar vergelijk de resultaten van Ajax eens met die clubs, Ajax doet het ook minimaal 2 keer beter.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Bergdølmo
Berichten: 122
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:12 am

Bericht door Bergdølmo » wo jul 26, 2006 12:35 am

Henk de Gier schreef:maar vergelijk de resultaten van Ajax eens met die clubs, Ajax doet het ook minimaal 2 keer beter.
Vorig seizoen eindigde Groningen boven ajax in de competitie:

http://www.fcgroningen.nl/index.php?m1=14&m2=33 Duurste niet ere tribune seizoenkaart ... 235 euro.

Plaats reactie