´Ik ben Ajacied´
Bron: AJAX Netwerk
Omdat Ajax niet tevreden is over het bezoekersaantal van vorig seizoen wil de club via een campagne met de slogan ´Ik ben Ajacied´ meer fans naar het stadion trekken en vaker een uitverkocht stadion realiseren. Dat meldt Slop in de nieuwe Voetbal International. Ajax zoekt naar meer manieren om de omzet te verhogen.
"Ik ben Ajacied!"
Moderator: mods
"Ik ben Ajacied!"
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
op zuid wordt dat wel erg lastig, die gracht is heel breed en veel lager kan je niet gaan omdat je dan lager dan het speelveld zit en dus niets van de wedstrijd ziet. Op Noord kom je dan weer in de problemen met de rolstoelplaatsen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
-
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Exact.desertfish schreef:In gelul kun je niet wonen en stadions krijg je niet vol met een slogan.
Wat een onzin, zeg. Ik vond dat iedereen nog behoorlijk trouw kwam opdagen, gezien het voetbal dat ons geserveerd werd.
Goed team = goed voetbal = goede prestaties = goede opkomst.
Zo werkt het in Amsterdam. En terecht. Dit is geen stad waar we blij gaan lopen doen als het kut gaat.
K.
Still alive...
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Niet echt Duits, gewoon niet des-Ajax denk ik.desertfish schreef:ja maar ik vind wel dat degenen die er dan zijn zich iets meer achter de ploeg zouden kunnen scharen, JUIST als het klote gaat.
Of is dat Duits?
Wanneer was er afgelopen seizoen een uitzinnige sfeer? In de verlenging tegen Roda, de eerste helft tegen Inter en de play off thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Verder kan ik me zo 1-2-3 niets herinneren.
Als het kut gaat wordt er alleen maar gekankerd, zo gaat het eigenlijk al jaren en dat krijgen we er niet meer uit denk ik. ;)
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
Ik baal er wel van als de volgevrete provinciaal die voor me zit het hele seizoen, mijn jongens de huid vol zit te schelden :furious3: , alst het effe tegenzit. Ik bedoel, het was een kut seizoen, maar je kan je frustraties ook op een andere manier ventileren.Thijs schreef:Als het kut gaat wordt er alleen maar gekankerd, zo gaat het eigenlijk al jaren en dat krijgen we er niet meer uit denk ik. ;)
Maar goed, zoals je al zei, het zal er wel bijhoren. :nooo:
Harry Forever!
- Henk de Gier
- Contacteer:
en je verwacht van de ploeg dat ze harder gaan werken?goodfella schreef:Kritisch zijn is een teken van clubliefde. Als Ajax met 1-1 gelijkspeelt baal je. En dan ga je niet vrolijk hossen en zingen op de tribune. Of de polonaise lopen. Dan baal je en dat laat je ook merken.
van gezeur tijdens de wedstrijd wordt niemand beter, na afloop kan je azijnpissen wat je wilt maar tijdens de wedstrijd sta je achter de ploeg, zodat ze zich aan je kunnen optrekken.
Geniet en drink met je maten!
Zo gaat dat bij AJAX nu eenmaal. Is naar mijn bescheiden mening ook nooit anders geweest.Joe schreef:en je verwacht van de ploeg dat ze harder gaan werken?goodfella schreef:Kritisch zijn is een teken van clubliefde. Als Ajax met 1-1 gelijkspeelt baal je. En dan ga je niet vrolijk hossen en zingen op de tribune. Of de polonaise lopen. Dan baal je en dat laat je ook merken.
van gezeur tijdens de wedstrijd wordt niemand beter, na afloop kan je azijnpissen wat je wilt maar tijdens de wedstrijd sta je achter de ploeg, zodat ze zich aan je kunnen optrekken.