Huntelaar likt wonden

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58842
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Huntelaar likt wonden

Bericht door 999 » di mei 16, 2006 7:17 am

Huntelaar likt wonden


DOORWERTH, dinsdag

Op karakteristieke, nuchtere wijze zette Klaas-Jan Huntelaar de toon op de speciaal voor hem belegde persconferentie. „Ik kan wel een huilverhaal gaan ophangen, maar daar heb ik geen zin in.” De afvaller van het Nederlands elftal beantwoordde na de training van Jong Oranje bedachtzaam alle vragen, die op hem werden afgevuurd. Maar heel even viel hij uit zijn rol. „Ik heb wel het gevoel dat vóór de trainingsstage vaststond dat ik er in Duitsland niet bij zou zijn. Tenminste, dat begreep ik uit de woorden van de bondscoach.”

Hij trapte af met een aantal clichés. „Ik ben heel erg teleurgesteld, maar ga proberen de knop om te zetten. De focus was op het WK gericht. Ik was er alleen maar mee bezig om erbij te horen, maar dat was helaas niet zo. Het is zuur, maar ik moet het besluit van de bondscoach accepteren.”

In tegenstelling tot Romeo Castelen, die van bondscoach Foppe de Haan twee dagen vrijaf kreeg om de kater weg te spoelen, had Huntelaar daar geen extra tijd voor nodig. „Ik vind het lekker om bezig te zijn en heb me gewoon in het trainingskamp gemeld.” Daarna kreeg hij de lachers onbedoeld op zijn hand. „Ik wil nu gewoon het WK spelen … eh … EK. Sorry.”

De verspreking was begrijpelijk. „Ik denk nog steeds dat ik belangrijk had kunnen zijn. Door in de slotfase iets te forceren, zoals ik bij Ajax ook vaak heb gedaan.” Toch had hij niet het idee dat de strijd tussen hem en Jan Vennegoor of Hesselink ging. „Ik denk dat het voor de bondscoach tussen Ruud van Nistelrooy en mij was.” Of het meegespeeld kan hebben dat Van Nistelrooy al 49 interlands achter zijn naam heeft en hij nul? „Hoezo? Ik moet toch ergens beginnen.”

De precieze uitleg van Van Basten waarom de Hummeloer er niet bij zat, ging grotendeels aan hem voorbij. „Na het slechte bericht was de rest bijzaak. Ik kan zijn verhaal niet precies navertellen.”

Huntelaar lag op dat moment nog in bed. „Daarna stond ik op, at ik iets, relaxte ik wat en ben ik naar Heerenveen gegaan om mijn spullen in te pakken. Ik ga verhuizen. Ik kon wel teleurgesteld rondlopen, maar het was beter om iets nuttigs te doen.”

Op de vraag of de trainingsstage bij Oranje zin had gehad en hij niet beter gelijk had kunnen verhuizen, liet hij aanvankelijk zijn teleurstelling blijken. „Misschien wel.” Om daar aan toe te voegen. „Nee, natuurlijk is het altijd goed om op zo’n hoog niveau te trainen”, vindt Huntelaar. Zijn collega-spitsen in het Nederlands elftal hadden hem nog niet gebeld met opbeurende woorden. „Maar ze hebben mijn telefoonnummer ook niet”, eindigde hij zoals hij begon: droogjes. Of zoals De Haan het zei: „Klaas-Jan is zo nuchter als één en één twee is.”
De T.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 16, 2006 5:15 pm

En weer een nieuwe topic over Huntelaar door Voetske. :D

Misschien is het verwarrend dat Huntelaars topic in de transferzone staat, maar het is de bedoeling dat deze artikelen daar gewoon komen te staan, geloof ik.

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 16, 2006 9:40 pm

Wereldgozer :worshippy:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di mei 16, 2006 10:36 pm

Rishi schreef:Wereldgozer :worshippy:
ja, ik mag die Voetske ook wel, alleen jammer dat hij soms zo vreselijk negatief is ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 16, 2006 10:41 pm

Ik doelde eerlijk gezegd op KJH :blush:

Maar die Voetske is me er ook eentje hoor :D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di mei 16, 2006 10:44 pm

hehe, ik weet waar je op doelde Rishi ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Plaats reactie