Ajax neemt afscheid van 6 spelers, excl Boukhari.

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 27, 2006 7:31 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Galasek ging bij het tweede doelpunt als enige NIET naar Blind. Zegt genoeg, denk ik.
Zelfs Charisteas, die 0,0 vertrouwen krijgt van iedereen binnen AJAX liep na zijn doelpunt richting Blind, maar Blind vond het nodig om weg te lopen en een gesprekje aan te gaan met een andere speler, daarop liep Charisteas maar naar Rosenberg toe, die net gewisseld was.
Meen je dat? :shock:
Bertje schreef:Kijk uit hoor, want eigenlijk heb ik een hekel aan newbies.
Ik niet. Ik vind ze fantastisch. :hypocrite:

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » do apr 27, 2006 7:36 pm

Thomas schreef:
brigade zuid schreef:
joey schreef:Galasek ging bij het tweede doelpunt als enige NIET naar Blind. Zegt genoeg, denk ik.
Zelfs Charisteas, die 0,0 vertrouwen krijgt van iedereen binnen AJAX liep na zijn doelpunt richting Blind, maar Blind vond het nodig om weg te lopen en een gesprekje aan te gaan met een andere speler, daarop liep Charisteas maar naar Rosenberg toe, die net gewisseld was.
Meen je dat? :shock:
Nee, dit is een van de beter geslaagde grappen van BZ. :sleepy:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 27, 2006 8:37 pm

BZ is niet grappig? :hypocrite:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do apr 27, 2006 8:41 pm

Nou ik dacht dat het aardig klopte wat ik zei, kijk de beelden nog maar eens terug.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 27, 2006 8:52 pm

Die krijg ik vandaag pas te zien, BZ. Ik zal er op letten.

Vossie

Bericht door Vossie » do apr 27, 2006 10:37 pm

Ach, beetje lullig voor Harry idd... maar Blind wilde van de mogelijkheid gebruikmaken om Heitinga een aai over ze bol te geven en nog wat tactische wijzigingen misschien... :cheer:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58797
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 27, 2006 11:39 pm

joey schreef:
Scherrer schreef:Dat bedoelde ik dus. Een aantal hier, met name Joey, doen alsof hij nooit iets goeds heeft gedaan en 6 jaar lang de boel heeft lopen verzieken bij Ajax.
Ik heb NOOIT gezegd dat hij de boel liep te verzieken! Ik vind hem alleen een vreselijke speler. Tegen Galasek als persoon heb ik niets.

Heb jij je nog nooit aan een speler geërgerd? Ik ben blij dat hij weggaat. Dat is alles.
Ziende blind ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 28, 2006 1:43 pm

Ik vind Galasek ook niet zo goed meer en volgens mij was hij al wat langer aan vervanging toe. Maar bij gebrek aan een geschiktere verdedigende middenvelder voor Ajax is Galasek wel vaak belangrijk geweest.
Vossie schreef:Ach, beetje lullig voor Harry idd... maar Blind wilde van de mogelijkheid gebruikmaken om Heitinga een aai over ze bol te geven en nog wat tactische wijzigingen misschien... :cheer:
Een voorstander van Blind?

Plaats reactie