kutseizoen : dus meer betalen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie

Mag de seizoenkaart duurder worden?

Peiling eindigde op do mei 11, 2006 9:57 am

Natuurlijk, Ajax heeft namelijk prima gepresteerd afgelopen seizoen.
0
Geen stemmen
Uiteraard, inflatiecorrectie mag altijd doorberekend worden in de nieuwe seizoenkaart prijzen.
16
43%
Belachelijk! Niet presteren en toch meer betalen?
11
30%
Nee, ik vind dat de supporters niet hoeven mee te betalen aan de vernieuwing van de ArenA.
3
8%
Ja, mits ook de plee offs dan gratis worden.
7
19%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

kutseizoen : dus meer betalen

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 21, 2006 9:57 am

Op www.dapprestrijders.nl zie ik dat de seizoenkaarten weer duurder gaan worden.
Wat vinden jullie hiervan?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr apr 21, 2006 10:20 am

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel spannend. Voor dit seizoen heb ik 180 euro betaalt voor 17 thuiswedstrijden op zuid. Dat is ongeveer 10,50 per thuisduel. Nou mag ik graag zeuren maar dat is gewoon niet duur. Moet je eens kijken wat je in het buitenland mag neerleggen voor een seizoenkaart.

Ik zit niet zo te wachten op een gebaar vanwege een slecht seizoen. Ik betaal liever een paar euro meer als Ajax daar wat nuttigs mee kan doen.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr apr 21, 2006 10:47 am

Marillion schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel spannend. Voor dit seizoen heb ik 180 euro betaalt voor 17 thuiswedstrijden op zuid. Dat is ongeveer 10,50 per thuisduel. Nou mag ik graag zeuren maar dat is gewoon niet duur. Moet je eens kijken wat je in het buitenland mag neerleggen voor een seizoenkaart.

Ik zit niet zo te wachten op een gebaar vanwege een slecht seizoen. Ik betaal liever een paar euro meer als Ajax daar wat nuttigs mee kan doen.
Het klopt geheel dat de seizoenkaart prijzen bij Ajax nog laag zijn tov het buitenland. Maar vind jij dat jij moet betalen voor de rood/witte stoeltjes, de roltrap, en de rest?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr apr 21, 2006 10:59 am

Ach, als dat betekent dat de Arena meer een Ajax uitstraling krijgt vind ik het prima.

We kunnen als supporters wel van alles willen maar het moet natuurlijk wel betaald worden. Er is een paar jaar alleen een inflatiecorrectie toegepast en nu komt er een keer wat extra bij om een bijdrage te leveren aan de realisatie van een beter stadion. Wat mij betreft geen enkel probleem.

qio
Berichten: 58
Lid geworden op: za jan 15, 2005 9:34 pm

Bericht door qio » vr apr 21, 2006 2:53 pm

Marillion schreef: nu komt er een keer wat extra bij om een bijdrage te leveren aan de realisatie van een beter stadion. Wat mij betreft geen enkel probleem.
Dus met ingang van 2007/2008 gaan de prijzen weer omlaag! :eusa_liar:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr apr 21, 2006 2:57 pm

Dan is er wel weer iets anders waar het geld aan kan worden besteed. Ik snap werkelijk niet waarom er zoveel ophef is over die paar euro's. Ook na deze verhoging is een seizoenkaart bij Ajax nog altijd een koopje. Kijk eens naar de prijs die je per wedstrijd betaalt, dat is toch niet veel?

We willen als supporters van alles, dan moet je ook niet zeuren als je een keer wat moet betalen.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » vr apr 21, 2006 4:49 pm

en ach, dan snuiven en slikken onze "echte" fans een keertje niet op een wedstrijddag; hebben ze die euros ook weer terugverdiend.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » vr apr 21, 2006 10:02 pm

Inflatiecorrectie vind ik geen enkel probleem. Als je de prijs van een seizoenkaart koppelt aan de prestaties moet je ten eerste helderziend zijn, je betaalt immers aan het begin van het seizoen. Ten tweede houd ik dan m'n hart vast voor het geval we weer een seizoen als dan in 94/95 krijgen; wat moet een seizoenkaart dan wel niet gaan kosten?

(Oké, wáren de prijzen gekoppeld aan de prestaties hadden we de afgelopen jaren wel goed gezeten :X )

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo apr 23, 2006 11:09 am

We kunnen natuurlijk ook op prijs gaan concurreren met de havenslaven. Vijf procent eraf en een DVDtje erbij:

Afbeelding
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 23, 2006 1:32 pm

Ze komen na de playoffs niet meer van die dvd'tjes af. Nu krijg je ze al gratis bij het kopen van de goedkopere seizoenskaart. ;)

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » zo apr 23, 2006 5:46 pm

Misschien een ideetje voor Ajax, alle seizoenskaarthouders krijgen een DVD-box met alle doelpunten van Ajax tegen Feyenoord in de Play-offs :D

Plaats reactie