Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 28, 2007 4:54 pm

Daniel_vT schreef:Hoe laat?
7 uur.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » ma mei 28, 2007 5:58 pm

Gaaf zo'n site: ik heb net Godenzonen aangezwengeld. Ik ben benieuwd wat henkie te zeggen heeft.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma mei 28, 2007 6:02 pm

Zo te zien op allerlei sites: Perez niet de opvolger van Sneijder: Perez is meer een aanvaller en Sneijder is een middenvelder.

Dit hadden de meeste op dit forum ook al geconcludeerd: zo zie je maar weer, HtC heeft er wel kijk op :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 28, 2007 6:24 pm

Dat interviewtje met die rode schoonheid mogen ze van mij wel skippen. Hoeft ook niet vermeld te worden in de samenvatting van Jöhnk. :smallgrin.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 6:27 pm

Hoeft niet vermeld te worden? We willen foto's!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 28, 2007 6:33 pm

enkele belangrijke punten:

-HTC vond Ajax gister de eerste helft slecht spelen, en heeft de jongens in de rust gevraagd of ze wel wilden winnen(ze speelden volgens hem zonder inzet en zonder passie).
-HTC vond Heitinga gister de beste man op het veld.
-Mitea kreeg de kans omdat hij goed in vorm leek op de training, maar kon uiteindelijk de spanning niet aan.
-Perez niet de opvolger van Sneijder. Overigens zegt HTC ook dat Sneijder misschien wel gewoon blijft, maar wij weten wel beter :hypocrite.gif:
-Intern is men bezig met meer versterkingen, en er zullen nog meer aankopen gedaan worden.
-Volgend jaar word Ajax beter dan dit jaar en kampioen.
-HTC vind dat hij achteraf de scheldkanonnen binnen de selectie aan had moeten pakken, maar deed dit toen niet om het groepsproces niet al te hevig te verstoren.
- We gaan de CL halen.
- Als Davids aan het begin van het jaar was gekomen, waren we kampioen geworden.
- Het treiteren van Donk door KJH na de eigen goal is niet goed te keuren, maar wel te begrijpen, want sport is emotie aldus HTC.
- Bakircioglu krijgt de kans om basisspeler te worden.

Edti: Johnk zou de samenvatting doen, misverstandje :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op ma mei 28, 2007 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » ma mei 28, 2007 6:34 pm

Dat mens is écht dom, liet Henk ook steeds niet uitpraten.

Henk had geleerd dat hij de volgende keer bij zo'n geintje als Perez en Sneijder direct zich distantieert van die uitspraken. Hij wilde het team bij elkaar houden.
Perez is veel meer een aanvaller, Sneijder de middenvelder. Dus niet vervangbaar.

Ze zijn bezig met aankopen, Henk weet zeker dat ze volgend jaar nog sterker zijn.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 28, 2007 6:35 pm

Thomas schreef:Hoeft niet vermeld te worden? We willen foto's!
Beste Thomas, dat wil je niet :1evil.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma mei 28, 2007 6:37 pm

Verder wou hij even terugkomen over het feit dat men 'ons' altijd bioscooppubliek noemt. Het publiek heeft het team er vaak doorheen gesleept en daarvoor verdient het dan ook een pluim.

Dan heb je alles wel zo'n beetje genoemd, want er kwamen maar bar weinig goede vragen.

GangstaRiB
Berichten: 16867
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma mei 28, 2007 6:39 pm

Henk gaf een grote pluim richting het publiek dat Ajax er een paar keer doorheen gesleept heeft.

Valencia heeft al enkele weken niks meer van zich laten horen, mbt Sneijder.

Ajax wil en gaat voor volgend seizoen versterkingen halen.

Kennedy is in potentie een basisspeler.

Peter R. De Vries vroeg lekker door.

Ten Cate verwacht dat Ajax zich gaat plaatsen voor de CL, omdat de groep naar elkaar gegroeid is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 28, 2007 6:54 pm

Thomas schreef:Hoeft niet vermeld te worden? We willen foto's!
Nee hoor, die wil je niet. :excited.gif:

HTC vindt het seizoen geslaagd. Als Ajax kampioen was geworden, was het zelfs een 'historisch seizoen' geweest. Hoogtepunt: individuele progressie van een aantal spelers. Met name Heitinga ('ondergewaardeerd', 'vaak niet genoemd'), Sneijder en Babel. Dieptepunt: 'aan de laatste 5 minuten tegen WillemII denk ik liever niet terug'.

HTC over Ajax-Az: Ajax begon wat apathisch. Onbewust was Ajax misschien bang om een tegentreffer te incasseren. Mitea stond in de basis omdat hij op de training een prima indruk maakte terwijl De Mul de laatste tijd beduidend minder presteert. Wisselen na 30 minuten komt hard aan bij een speler, 'zou ik in een reguliere competitiewedstrijd niet doen', maar de belangen waren groot. Donk had rood moeten krijgen na zijn charge op Huntelaar. Hij maakte een trappende beweging. Peter R.: dit deed de wedstrijd ontbranden.
Studiogasten waren het erover eens dat de zege van Ajax verdiend was. HTC: de kansenverhouding was 9-2 in het voordeel van Ajax. 1-0 was geen buitenspel, want Huntelaar raakte de bal niet. 2-0 was geen cadeautje omdat Perez de bal voor het inlopen had gehad mocht Donk de voorzet niet onderschept hebben. Huntelaars actie jegens Donk valt niet goed te praten, maar wel te begrijpen. Mari C.: spreek je hem daarop aan? 'Nee.'
MOTM volgens HTC was Heitinga. Huntelaar speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.

Dan de drie momenten van MCO:

De kwestie Perez.
HTC: achteraf zou ik eea. ander aangepakt hebben. Er was al commotie rond Perez omdat hij na de match op Feyenoord op de bank zat, daarom wilde ik hem in bescherming nemen. Ik had me moeten distantieren van de uitlatingen van Perez.

De komst van Davids:
'Met Davids was Ajax kampioen geworden. Al had de slechte serie in mn. december ook te maken met het feit dat Ajax al vroeg in het seizoen aan de bank moest ivm. de VCL.'

Match op Rkc:
'Je verpeelt het kampioenschap niet in een wedstrijd. Ajax liet het ook liggen tegen Excelsior en H'veen.'

Transferperikelen:

HTC: het is geen uitgemaakte zaak dat Sneijder vertrekt. Voorlopig hult Valencia zich in stilzwijgen. 'Sneijder mag wat mij betreft niet weg voor een bedrag onder de 20 miljoen.'
'Kennedy is met zijn specifieke kwaliteiten voor de basis gehaald. Of hij zich in het team speelt is een ander verhaal.'
Perez is niet de opvolger van Sneijder. 'Sneijder is een dynamische middenvelder, Perez is een aanvaller.' MCO: wat als Sneijder vertrekt? 'Dan zoeken we een speler die zijn positie op een andere manier invult.'

Tot slot vroeg PRDV of Ajax volgend seizoen kampioen wordt. 'Ja.'

Dit was het zo ongeveer. Ik parafraseer overigens, want ik moest even koken tijdens de uitzending.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma mei 28, 2007 7:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 6:55 pm

Joeska schreef:-Intern is men bezig met meer versterkingen, en er zullen nog meer aankopen gedaan worden.
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat Ajax flink wil investeren, deze zomer. Maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Joeska schreef:-Volgend jaar word Ajax beter dan dit jaar en kampioen.

- We gaan de CL halen.
Uitspraken die ons duur kunnen komen te staan. Het moet natuurlijk wel gebeuren, maar ik zou me niet zo uitlaten.
Joeska schreef:- Bakircioglu krijgt de kans om basisspeler te worden.
Ik vraag me af of Ten Cate wel of niet van spelers als Kennedy of Perez houdt. Van Geel duidelijk genoeg wel. Wellicht dat het vooral zijn idee is en hij het na de moeilijkere Perez nog een keer wil proberen.
Peter schreef:Verder wou hij even terugkomen over het feit dat men 'ons' altijd bioscooppubliek noemt. Het publiek heeft het team er vaak doorheen gesleept en daarvoor verdient het dan ook een pluim.
Ten Cate pakt het in ieder geval wat charmanter op richting de supporters.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 28, 2007 7:13 pm

Deze opmerkingen/antwoorden stemmen me overigens erg tevreden:
Ten Cate schreef:Huntelaars actie jegens Donk valt niet goed te praten, maar wel te begrijpen. Mari C.: spreek je hem daarop aan? 'Nee.'
Precies. Het zijn allemaal grote jongens en topsport is soms hard. Wie uitdeelt moet kunnen incasseren en vice versa.
Ten Cate schreef:MOTM volgens HTC was Heitinga. Huntelaar speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Complimenten richting Huntelaar? En dan toevallig juist op het moment dat velen op AT ook vonden dat hij goed meevoetbalde. Goh, misschien heeft Ten Cate toch niet zo’n hekel aan Huntelaar maar verwacht hij gewoon meer van hem.
Ten Cate schreef:Match op Rkc:
'Je verpeelt het kampioenschap niet in een wedstrijd. Ajax liet het ook liggen tegen Excelsior en H'veen.'
Ten Cate schreef:'Sneijder mag wat mij betreft niet weg voor een bedrag onder de 20 miljoen.'
Ten Cate voor de onderhandelingen! :worshippy.gif: :wink.gif:
Ten Cate schreef:Perez is niet de opvolger van Sneijder. 'Sneijder is een dynamische middenvelder, Perez is een aanvaller.' MCO: wat als Sneijder vertrekt? 'Dan zoeken we een speler die zijn positie op een andere manier invult.'
Het eerste deel staat volgens mij al een tijdje vast, maar vooral tweede gedeelte stemt me erg tevreden. Dat betekent dus dat Ajax niet op zoek gaat naar een speler die bij wijze van spreken een fantastisch schot heeft, veel scoort en verder niets kan, maar naar een speler die het team beter maakt. Ik denk dat Ten Cate en Van Geel prima door hebben dat er voor Ajax geen speler te vinden is die even goed is in de dingen die Sneijder goed doet.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 28, 2007 7:20 pm

Peter schreef:Dat interviewtje met die rode schoonheid mogen ze van mij wel skippen. Hoeft ook niet vermeld te worden in de samenvatting van Jöhnk. :smallgrin.gif:
Dat was me nog eens een lekker wijf zeg..

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 28, 2007 7:21 pm

Thomas schreef:Deze opmerkingen/antwoorden stemmen me overigens erg tevreden:
Ten Cate schreef:Huntelaars actie jegens Donk valt niet goed te praten, maar wel te begrijpen. Mari C.: spreek je hem daarop aan? 'Nee.'
Precies. Het zijn allemaal grote jongens en topsport is soms hard. Wie uitdeelt moet kunnen incasseren en vice versa.
Ten Cate schreef:MOTM volgens HTC was Heitinga. Huntelaar speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.
Complimenten richting Huntelaar? En dan toevallig juist op het moment dat velen op AT ook vonden dat hij goed meevoetbalde. Goh, misschien heeft Ten Cate toch niet zo’n hekel aan Huntelaar maar verwacht hij gewoon meer van hem.
Ten Cate schreef:Match op Rkc:
'Je verpeelt het kampioenschap niet in een wedstrijd. Ajax liet het ook liggen tegen Excelsior en H'veen.'
Ten Cate schreef:'Sneijder mag wat mij betreft niet weg voor een bedrag onder de 20 miljoen.'
Ten Cate voor de onderhandelingen! :worshippy.gif: :wink.gif:
Ten Cate schreef:Perez is niet de opvolger van Sneijder. 'Sneijder is een dynamische middenvelder, Perez is een aanvaller.' MCO: wat als Sneijder vertrekt? 'Dan zoeken we een speler die zijn positie op een andere manier invult.'
Het eerste deel staat volgens mij al een tijdje vast, maar vooral tweede gedeelte stemt me erg tevreden. Dat betekent dus dat Ajax niet op zoek gaat naar een speler die bij wijze van spreken een fantastisch schot heeft, veel scoort en verder niets kan, maar naar een speler die het team beter maakt. Ik denk dat Ten Cate en Van Geel prima door hebben dat er voor Ajax geen speler te vinden is die even goed is in de dingen die Sneijder goed doet.
Hij zei niet dat Heitinga MOTM was, hij zei dat hij een uitblinker was, dat is wat anders..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 28, 2007 8:16 pm

Hij zei dat Heitinga DE uitblinker was.

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » ma mei 28, 2007 8:48 pm

Het staat nu zelfs online: http://www.fcgodenzonen.nl/web/

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 28, 2007 9:44 pm

Wat een irritant mens is die Marie-Carmen Oudendijk, die laat niemand uit praten en wil heel de tijd er doorheen gaan lullen..

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma mei 28, 2007 9:46 pm

Slisbek

GangstaRiB
Berichten: 16867
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di mei 29, 2007 8:19 am

Soms is Godenzonen slaapverwekkend saai en is een half uur te lang. Maar een andere keer is een half uur veeel te kort. Vooral afleveringen met Van Geel en HTC zijn toch van een ander niveau. Gisteren had een uur zendtijd wel volstaan. Peter R. De Vries vroeg lekker door, en ik vond dat Peter goede vragen stelde.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mei 30, 2007 4:16 am

Jammer trouwens dat ze geen filmpje met bijgaande muziek lieten zien met alle hoogte -en dieptepunten van het afgelopen seizoen. Dat vond ik toch zeker wel een gemis.

En die MCO kan me maar niet bekoren. :eusa_silenced.gif:


:anew.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 7:44 pm

Rembrandt IV schreef:En die MCO kan me maar niet bekoren. :eusa_silenced.gif:
Mij ook niet, maar volgens Ko ligt dat aan mij. Ze kakelt overal doorheen omdat ze wel moet om redenen die ik niet kan begrijpen omdat ik niets van televisie maken weet. :blush.gif:

Wel opvallend dat HtC haar vroeg of hij even mocht uitpraten. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13399
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jun 04, 2007 7:47 pm

Inderdaad, dat ligt aan jou.

Jij vindt Matthijs van Nieuwkerk ook maar niets. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jun 04, 2007 7:50 pm

joey schreef:
Rembrandt IV schreef:En die MCO kan me maar niet bekoren. :eusa_silenced.gif:
Mij ook niet, maar volgens Ko ligt dat aan mij. Ze kakelt overal doorheen omdat ze wel moet om redenen die ik niet kan begrijpen omdat ik niets van televisie maken weet. :blush.gif:

Wel opvallend dat HtC haar vroeg of hij even mocht uitpraten. :smallgrin.gif:
Opvallend? HTC deed hetzelfde vorige week! :drecul.gif: Dat mens is echt zwaar irritant, kwaakt overal doorheen en slist ook nog eens en heeft een enorme centenbak. Hoe zij op televisie kan komen?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 04, 2007 8:38 pm

joey schreef:
Rembrandt IV schreef:En die MCO kan me maar niet bekoren. :eusa_silenced.gif:
Mij ook niet, maar volgens Ko ligt dat aan mij. Ze kakelt overal doorheen omdat ze wel moet om redenen die ik niet kan begrijpen omdat ik niets van televisie maken weet. :blush.gif:
Ik mag ieder voetbalweekend van haar en de redactie van BVN-voetbal genieten en ik vind dat het niet aan jou ligt.

Sowieso een dramatisch programma, dat BVN-voetbal. Ik hoor mensen om me heen alleen maar klagen dat de samenvattingen veel tekort zijn, maar ondertussen worden ze alleen maar korter en korter.

Plaats reactie