Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jan 22, 2008 10:13 am

joey schreef:O, nu is het mazzel? Ze stonden bij toeval samen op de roltrap van de Bijenkorf? :hypocrite.gif:
Joey is in z'n nopjes. :icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 10:13 am

Het lijkt me dat hij daar niet naar luistert. Buiten Huntelaar en Suarez heeft van Geel alleen maar ervaren spelers gekocht, zonder groeipotentie of restwaarde

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 10:15 am

Jesse schreef:
joey schreef:O, nu is het mazzel? Ze stonden bij toeval samen op de roltrap van de Bijenkorf? :hypocrite.gif:
Joey is in z'n nopjes. :icon_biggrin.gif:
Je zou haast denken dat Joey nu Adriaanse aanhaalt als bewijs dat Van geel wel verstand heeft van trainers. maar nee, het zal toch niet? :scared.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jan 22, 2008 10:15 am

joey schreef:We hebben een kudde scouts lopen.
Is dat zo? Volgens mij maakte Jöhnk laatst de vergelijking met Arsenal; waar wij zo'n 6 scouts hebben, heeft Arsenal er 66.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 22, 2008 10:25 am

Arsenal haalt vooral volwassen en bijna volwassen spelers. Bij Ajax worden jongere spelers gescout. Tel maar eens hoeveel mensen dat doen. Dan kom je aan meer dan zes, dat kan ik je verzekeren.
Arsenal heeft vooral meer geld en meer aantrekkingskracht vanwege de PL. Ajax kent al die Franse talenten ook wel, maar die komen niet naar Nederland.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 22, 2008 11:59 am

Je hebt ook wel gelijk. Het is geen kunst om spelers als Fabregas, Merida, Bacarzite, Senderos enzo te scouten op jeugdtoernooien. Die spelers kunnen ook rustig worden gebracht en noem maar op. Maar de scouting van Ajax is nog steeds klote en bij Arsenal lopen er toch wel een stuk of 60 rond. Ze gaan wel al die toernooien af! Ze zoeken wel in de bossen van Frankrijk naar spelers. Ze doen er ook veel meer aan om die spelers te laten slagen.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 12:01 pm

Ajax heeft ook heel veel spelers in de bestanden hoor, denk ik. Ik denk ook dat Arsenal wat eerder de eigen jeugd opgeeft.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jan 22, 2008 12:05 pm

Jonge spelers in Engeland, Frankrijk, Italie en Spanje krijgen veel minder kansen door het feit dat zelfs voor de bank daar buitenlanders worden gehaald. Die zijn best te porren voor een overgang naar Ajax lijkt me

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 22, 2008 12:06 pm

Ja die Engelse jeugdspelers bakken er niet veel van. Maar ik heb gewoon niet het gevoel alsof Ajax alles uit de kast haalt.

Zo een Bacarzite. Was het nou onmogelijk om die gast los te peuteren bij NEC? Of zo een Vincent van den Berg die bij Heerenveen speelde....Oke...de aanvoerder van PSV B1 krijg je niet zomaar maar spelers van NEC en Heerenveen moeten toch wel te halen zijn?

Waarom niet zorgen dat ieder Belgisch toptalent bij Ajax speelt? Ieder toptalent uit Zweden, Noorwegen en Denemarken lospeuteren. Dan gaan er maar 15 fout. Als er 1tje wel doorbreekt heb je het geld er weer uit.

PSV heeft weet ik hoeveel Brazilianen verpest, 2 toptalenten die het wel maakten en PSV is het walhalla in Brazilie.

Ajax haalt lang niet alles uit de kast en dat is zonde. Investeer is wat meer in de jeugdopleiding. Geef die jongens een professionele benadering. Ik las dat die gasten een paar duizend per maand verdienden ( de jongens met contract). Dan mag je toch wel van die jongens verwachten dat ze ongeveer 4 uur per dag op het veld staan en wat uurtjes tactische training krijgen?

Van corners oefenen, vrije trappen nemen, leren koppen, tackels oefenen etc wordt je niet snel moe hoor. Kan makkelijk een paar uur per dag op geoefend worden
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 12:10 pm

Rishi schreef:Zo een Bacarzite. Was het nou onmogelijk om die gast los te peuteren bij NEC? Of zo een Vincent van den Berg die bij Heerenveen speelde....Oke...de aanvoerder van PSV B1 krijg je niet zomaar maar spelers van NEC en Heerenveen moeten toch wel te halen zijn?
Geen idee, maar je hebt ook nog te maken met de mening van de speler. Robben werd bijna jaarlijks gevraagd bij Ajax te komen voetballen. Laten we ook niet doen alsof Ajax zelf geen goede spelers heeft lopen in de opleiding.
Waarom niet zorgen dat ieder Belgisch toptalent bij Ajax speelt? Ieder toptalent uit Zweden, Noorwegen en Denemarken lospeuteren. Dan gaan er maar 15 fout. Als er 1tje wel doorbreekt heb je het geld er weer uit.
Omdat die jongens dus of in eigen land willen blijven of al in Engeland zitten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 22, 2008 12:12 pm

Ik zeg nergens dat Ajax geen goede spelers in de opleiding heeft rondlopen maar waarom niet alle spelers die in de vertegenwoordigende elftallen lospeuteren? Vroeger was het zo dat al die spelers al bij Ajax speelden maar nu lees je toch met grote regelmatig dat ook kleine clubs wat spelers leveren. Je gaat mij niet vertellen dat geen van die spelers bij Ajax wilt spelen. Beetje geld, goed verhaal en je hebt ze binnen.

Robben is gewoon een boer. Kan gebeuren. Maar ik heb gewoon niet het gevoel alsof er echt alles aan gedaan wordt. Vraag me niet waarom
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 12:14 pm

OOk vroeger braken er (grote) talenten bij kleinere clubs door, hoor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 22, 2008 12:15 pm

Klopt.

Alleen nu meer dan vroeger. En daar mag Ajax wel wat aan doen
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 11, 2008 6:40 pm

Zo dadelijk Thomas Vermaelen in FCG. Ook die journalist van de T. is er weer.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma feb 11, 2008 7:51 pm

Ko werkt toch bij de Volkskrant? :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 11, 2008 8:27 pm

Ja en die Youri van den Busken of zoiets bij de T.

Hij wist niets van de onderhandelingen tussen Ajax en Van Basten, zei hij. Wil zeker zijn contacten beschermen. Hij is de Ajax-watcher van de T., hij weet ongetwijfeld wel wat.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma feb 11, 2008 8:37 pm

Was weer eens een aardige uitzending. Vermaelen werd een beetje aangepakt en de journalisten zeiden waar het op stond en geen presentator die een verhit debatje af wil kappen.

Ook in de pers zie je de gelatenheid m.b.t. Ajax.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di feb 12, 2008 12:14 am

Zit nu de herhaling te kijken, en vind het eigenlijk best een leuke uitzending. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 18, 2008 4:34 pm

Maandag 18 februari: Peter R. de Vries, Frits Barend en Keje

De commissie-Coronel trad zondag naar buiten met hun bevindingen. Ajax-bestuur en -directie krijgen er van langs, wat zijn de gevolgen voor de Amsterdamse club? Presentator Hidde van Warmerdam praat hierover met Peter R. de Vries (misdaadverslaggever), Frits Barend (tv-presentator) en Keje Molenaar (oud-Ajacied). Natuurlijk komt ook de wedstrijd Ajax-Sparta aan bod.
[/quote]


www.fcgodenzonen.nl

Gadver, want een stel galbakken bij elkaar. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » ma feb 18, 2008 4:41 pm

Heb je Fritsie weer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma feb 18, 2008 4:46 pm

joey schreef:Maandag 18 februari: Peter R. de Vries, Frits Barend en Keje

De commissie-Coronel trad zondag naar buiten met hun bevindingen. Ajax-bestuur en -directie krijgen er van langs, wat zijn de gevolgen voor de Amsterdamse club? Presentator Hidde van Warmerdam praat hierover met Peter R. de Vries (misdaadverslaggever), Frits Barend (tv-presentator) en Keje Molenaar (oud-Ajacied). Natuurlijk komt ook de wedstrijd Ajax-Sparta aan bod.

www.fcgodenzonen.nl

Gadver, want een stel galbakken bij elkaar. :excited.gif:[/quote]

Wie doet de deur van de studio even op slot? Dan gooi ik de sleutel in de gracht. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma feb 18, 2008 4:47 pm

Frits barend? Dat is toch die joker die ze bij tien over voetbal lieten lullen omdat hij immers nog een contract had, maar geen programma!?
I think I lost my fucking headache

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » ma feb 18, 2008 5:03 pm

LucaS schreef:Frits barend? Dat is toch die joker die ze bij tien over voetbal lieten lullen omdat hij immers nog een contract had, maar geen programma!?
Hij gaf samen met Ruud Gullit en Jan van Halst het commentaar op het voetbal op zondag. Dat was op talpa, later tien geworden. Zijn zoontje is net zo irritant als hem zelf maar die is iedere zondag bij Studio voetbal te aanschouwen. We hebben het over Youri Mulder. Heeft nu dacht ik zijn eigen programma bij 'Het gesprek', of heette zijn programma het gesprek. In iedergeval hij heeft nu een eigen programma. Frits barend.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 18, 2008 5:04 pm

Uh, Youri Mulder is natuurlijk niet de zoon van Frits Barend.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma feb 18, 2008 5:04 pm

De zender heet het gesprek en het programma heet FC het gesprek.

Plaats reactie