'Geen aanbiedingen voor Ibrahimovic'

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie

Hoe lang blijft Zlatan nog bij Ajax?

Dit is zijn laatste seizoen
5
20%
Volgend seizoen is zijn laatste
18
72%
Hij blijft nog twee jaar
1
4%
Zlatan blijft nog langer
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Berichten: 3074
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 12:39 pm
Locatie: NL

'Geen aanbiedingen voor Ibrahimovic'

Bericht door Dirk Scheringa » wo apr 28, 2004 10:56 pm

28/4/2004 - 'Geen aanbiedingen voor Ibrahimovic'
(Van onze verslaggever RvN)

Hoewel de naam van Ajacied Zlatan Ibrahimovic steeds valt als een van de spelers die mogelijk aan het einde van het seizoen zullen vertrekken bij Ajax, is er volgens de zaakwaarnemer van de Zweedse spits geen enkele concrete interesse voor hem. De zaakwaarnemer die wel schermt met interesse van Juventus, Milan, Real en Barcelona liet tegenover Calciomercato.com weten dat er de laatste 2 maanden geen nieuwe ontwikkelingen hebben voorgedaan en dat clubs zich niet officieel hebben gemeld voor een transfer van de aanvaller van Ajax.
bron: Ajax Netwerk

Maar het EK moet nog gespeeld worden...
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat

kaffermike
Berichten: 79
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 3:33 am

Bericht door kaffermike » do apr 29, 2004 3:56 am

Idd veel hangt af van het EK maar het is ook wel logisch dat er niet veel belangstelling is, wat moeten ze gezien hebben van zlatan of ze moeten op de trainingen zijn geweest. Clubs zoeken een scorende spits en dat is zlatan zeker niet op het moment.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » do apr 29, 2004 4:06 pm

WEG MET ZLATAN!!!
Het samenspel met het team verloopt veel beter met onze Griek en ook VDV weg, voor een wel scorende schaduwspits. Probeer het eens met sonck op 10.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 29, 2004 4:32 pm

Dr. Living Stoned schreef:WEG MET ZLATAN!!!
Het samenspel met het team verloopt veel beter met onze Griek en ook VDV weg, voor een wel scorende schaduwspits. Probeer het eens met sonck op 10.
Kijk, een medestander. :xyxthumbs:

Van der Vaart klaagde afgelopen zondag over het samenspel (of het gebrek daaraan) met Zlatan. 'Hij doet maar wat, ik loop me kapot', zei Rafael. Qua teamspel is Anastasiou beter. Hij heeft meer inzicht en weet waar hij lopen moet.

wimpey
Berichten: 51808
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 29, 2004 5:10 pm

joey schreef: 'ik loop me kapot', zei Rafael.
Hier kan ik alleen maar om lachen...

DANNY
Berichten: 508
Lid geworden op: di sep 23, 2003 4:08 pm

Bericht door DANNY » do apr 29, 2004 5:45 pm

Vind het behoorlijk zwak van van der Vaart om nou Zlatan de schuld te geven dat het niet loopt,terwijl meneer zelf het grootste kut seizoen van zn leven speelt......
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2004 7:52 am

DANNY schreef:Vind het behoorlijk zwak van van der Vaart om nou Zlatan de schuld te geven dat het niet loopt,terwijl meneer zelf het grootste kut seizoen van zn leven speelt......
De grap is dat hij daar wel een punt heeft, Danny. Terwijl de Zweed alleen maar speelt hoe het hem uitkomt, werkt VdV zich in het zweet, gevolg: Er lukt geen reet en de kritiek richt zich op VdV.
Gelukkig heeft Ajax nu een totaal onderschatte Griek [ook door mij] in huis gehaald die de kunst wel verstaat om naast doelgericht te zijn ook te kunnen kaatsen.
Daarnaast, of qua positie erachter, moet je iemand hebben die snel en doeltreffend is [Sonck] Sonck is de nieuwe Johnny Bosman, mark my words.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2004 7:54 am

En vdV hoeft er niet persé uit, maar ik schat zo in dat hij nog maar 1 wedstrijd in de Arena te zien zal zijn :sad:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Marcel
Berichten: 763
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Bericht door Marcel » vr apr 30, 2004 9:14 am

Ik ben het er wel mee eens. Zlatan scoort te weinig en heeft het voetbal inzicht van een garnaal...

De wedstrijden die hij goed speelt zijn vaak de wedstrijden dat hij een keer scoort en een paar leuke acties maakt, maar een teamspeler is hij absoluut niet. Ik zou er dan ook niet echt van wakker kunnen liggen als hij weg gaat na het EK. Ik denk dat er geschiktere spitsen te vinden zijn voor Ajax.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2004 11:52 am

Ajax heeft die spitsen al in huis. Anas als diepste spits, VDV als man daar achter, Sonck als man voor volgend seizoen. Ryan babel kan lekker rustig gebracht worden.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
de Koning
Berichten: 64
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 9:30 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door de Koning » za mei 01, 2004 10:09 am

Dr. Living Stoned schreef:WEG MET ZLATAN!!!
Het samenspel met het team verloopt veel beter met onze Griek en ook VDV weg, voor een wel scorende schaduwspits. Probeer het eens met sonck op 10.
Dit ongeveer heb ik gezegt op www.ajaxforum.nl toen werd ik daar voor gek verklaard.
En hier vind iedereen hetzelfde.
Dit is toch een beter forum :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 01, 2004 10:18 am

AT vergelijken met het tienerforum Ajaxforum... je kan haast niet verkeerder beginnen.

:D Uiteraard is het hier beter!!! :D
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Plaats reactie