ADO-speler intimideren en schelden Ajax spelers uit

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gesloten
olafski
Berichten: 286
Lid geworden op: ma aug 31, 2009 9:48 pm

ADO-speler intimideren en schelden Ajax spelers uit

Bericht door olafski » ma apr 19, 2010 8:52 pm

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... -uit-.html
Henk Spaan schrijft in Het Parool van afgelopen zaterdag (17 april) een schokkend verhaal over ADO Den Haag-Ajax. De Ajacieden zouden na afloop van het duel door ADO-spelers 'zijn opgewacht', uitgescholden en bedreigt in de zin van schoppen tegen tassen.

'Op grond van bronnen in en rond het elftal van Ajax schreef ik vorige week over onverkwikkelijke taferelen in de catacomben na ADO-Ajax. Een lezer, wiens naam ik hier achterwege laat, schreef me dit: "Als docent aan een v.o., heb ik een college die tot de staf van Ajax behoort. Hij vertelde mij dat Ajax verzocht werd een half uur langer in de kleedkamer te blijven, omdat de spelersbus niet bij het stadion kon komen. Toen Ajax, na dat halve uur, de kleedkamer verliet, bleek ook ADO (toevallig ???) uit de kleedkamer te komen."

"De ADO-ploeg stelde zich langs de muur op van de nauwe kleedkamergang. Bij het passeren van de Ajax-ploeg werd iedere Ajacied uitgescholden, waarbij 'kankerjood' het meest gebruikte scheldwoord was. Daarnaast schopten enkele ADO-spelers tegen de tassen der Ajacieden. Mijn eigen collega, een 60-jarige verzorger, werd ook voor 'ouwe kankerjood' uitgemaakt".'
Ongelofelijk. Dit is toch niet normaal? Ik word er naar van...
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: ADO-speler intimideren en schelden Ajax spelers uit

Bericht door Neefkens » ma apr 19, 2010 8:57 pm


Gesloten