Piet Keizer scout voor Panathinaikos

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 1:48 pm

Ik heb nooit ergens gelezen of gehoord dat Keizer enthousiast was over Rosenberg. Wel dat Rosenberg volgens Danny Blind een topspits zou worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo feb 18, 2009 3:28 pm

In dat bericht (voetbalzone!) staat dat De Mos zeker weet dat Keizer Pryor en Velthuizen wil hebben. Er staat niets van Keizer zelf. Kan zijn, ik heb geen idee.

Ik weet wel 100% zeker dat Keizer niet enthousiast was van de manier waarop Ogararu bij Ajax verdedigde, verre van dat zelfs. Was hij een jaar eerder enthousiast? Weet ik niet, nooit een betrouwbaar bericht erover gezien, maar als HtC en PK inderdaad op dezelfde lijn zitten, dan denk ik niet dat PK vooraf wel enthousiast was.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » wo feb 18, 2009 3:37 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo feb 18, 2009 3:41 pm

Ach ja... ook onder Keizer is Ajax geen kampioen geworden met z'n zogenaamde uitstekend oog voor talent.

De Wim Jansen van Ajax.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » wo feb 18, 2009 4:16 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo feb 18, 2009 5:20 pm

Dus Piet Keizer vond Huntelaar ongeschikt en Ogararu geschikt? :drecul.gif:

Blij dat die man weg is.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2009 7:32 pm

Aristides schreef: Weet ik niet, nooit een betrouwbaar bericht erover gezien, maar als HtC en PK inderdaad op dezelfde lijn zitten, dan denk ik niet dat PK vooraf wel enthousiast was.
Ehm, HtC was juist wél enthousiast over Ogararu (voetbalprimeur.nl):

Ajax hoopt binnen afzienbare tijd George Ogararu als nieuwe rechtsback te kunnen presenteren, zo meldde de nieuwe coach Henk ten Cate in Studio Voetbal. Tevens bevestigde hij de interesse in Gabri en in een 17-jarige Hongaarse spits.

"Ik heb hem zelf één keer gezien, in het duel van Steaua tegen Heerenveen. Het leek me een goede speler. Andere mensen binnen Ajax hebben hem vaker aan het werk gezien en zeggen dat het absoluut een versterking zou zijn. Ik vind dat je zo'n speler dan moet proberen te halen", aldus Ten Cate.



Henk en Piet passen prima bij elkaar. Lekker spelers van het niveau Leo, Zonneveld, Oga scouten en naar Pana halen. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo feb 18, 2009 7:49 pm

Het is maar hoe je het wilt lezen. Ik lees hieruit dat de speler gescout is door anderen, en dat Ten Cate hem één keer gezien heeft. Uit "het lijkt me een goede speler" maak ik niet op dat Ten Cate enthousiast was. Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2009 7:55 pm

Duke schreef: Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken. :smallgrin.gif:
Inderdaad. Ik vind dat iemand die miljoenen verdient aan het voetbal het kaf van het koren moet kunnen scheiden. Ogararu is kaf. Ten Cate trouwens ook.

´Het leek me een goede speler´: Colin, Rommedahl, Luque en Leonardo leken hem blijkbaar ook goede spelers. Die man begrijpt er geen ruk van.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » wo feb 18, 2009 8:04 pm

MvG en HtC wat een golden combi... de mute en de blinde...
helaas we zijn dit seizoen niets opgeschoten natuurlijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 8:05 pm

Duke schreef:Het is maar hoe je het wilt lezen. Ik lees hieruit dat de speler gescout is door anderen, en dat Ten Cate hem één keer gezien heeft. Uit "het lijkt me een goede speler" maak ik niet op dat Ten Cate enthousiast was. Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken. :smallgrin.gif:
Ach, toen wist Ten Cate nog niet dat hij trainer van Ajax werd, laat staan dat de scouting van Ajax met Ogararu zou komen. Ik denk dat hij niet bijzonder op Ogararu gelet heeft.

Mijn interpretatie van dit verhaal is, dat hij is afgegaan op de mensen binnen Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2009 8:08 pm

joey schreef: Mijn interpretatie van dit verhaal is, dat hij is afgegaan op de mensen binnen Ajax.
En dat verbaast me niets!! :smallgrin.gif:

Hoe verklaar je Colin, Leonardo, Luque en Roger in dat verband trouwens? Moet ik daar de koppeling 'visie' en 'HtC' maken?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo feb 18, 2009 8:08 pm

wimpey schreef:
Duke schreef: Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken. :smallgrin.gif:
Inderdaad. Ik vind dat iemand die miljoenen verdient aan het voetbal het kaf van het koren moet kunnen scheiden. Ogararu is kaf. Ten Cate trouwens ook.

´Het leek me een goede speler´: Colin, Rommedahl, Luque en Leonardo leken hem blijkbaar ook goede spelers. Die man begrijpt er geen ruk van.
Ach, heeft Van Baster er dan zoveel meer kijk op? :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 18, 2009 8:10 pm

Qua aankopen denk ik dat Van Basten het een stuk beter gaat doen, ja.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 8:10 pm

Het staat er gewoon, Wimpey. Je mag ook best een keer redelijk zijn als het over HtC gaat. Ik denk dat HtC er op dat moment geheel ten onrechte op vertrouwde dat ze bij Ajax wisten wat ze deden.

MVG en HtC hebben slechte spelers gehaald, maar ze moesten wel in een andere vijver vissen dan MVB. Met 34 miljoen kan ík het nog.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2009 8:14 pm

joey schreef: Je mag ook best een keer redelijk zijn als het over HtC gaat.
Prima: HtC haalt Leonardo naar Pana. Hij wilde Zonneveld en Luque. Die man begrijpt er geen ene reet van. Hij omringt zichzelf met middelmaat omdat ie zelf middelmaat is.

Pana en Ajax zijn geen NAC of MTK Budapest. Dat lijkt ie niet helemaal te beseffen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo feb 18, 2009 8:18 pm

Suarez is wel een aardige aankoop. Beter dan alle aankopen die vBasten tot nu toe heeft gedaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 8:20 pm

Ja, dat is waar, HtC heeft er een paar keer flink naast gezeten. Maar ik zou hem niet overal de schuld van willen geven. Er zijn ook flink wat echte MVG'tjes aangetrokken: goedkope spelers van wie men hoopte dat het iets zou worden. Delorge bijvoorbeeld, of Leo.
MVG haalde zónder HtC Juanfran; Luque is een soorgelijke aankoop.

Het is denk ik de taak van de TD om te zorgen dat de trainer alleen uit goede spelers kan kiezen. Ik vind dat MVG zeker zo gefaald heeft als HtC. De trainer is niet de eerst verantwoordelijke voor het aankoopbeleid als er ook een TD is.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 18, 2009 8:30 pm

Peter schreef:Suarez is wel een aardige aankoop. Beter dan alle aankopen die vBasten tot nu toe heeft gedaan.
Kan zijn, maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje. Dat komt door de aankopen van Van Basten nog wel goed, maar onder Ten Cate en Van Geel zijn er vrijwel uitsluitend prutsers gehaald.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo feb 18, 2009 8:34 pm

Enganche schreef:
Peter schreef:Suarez is wel een aardige aankoop. Beter dan alle aankopen die vBasten tot nu toe heeft gedaan.
Kan zijn, maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje. Dat komt door de aankopen van Van Basten nog wel goed, maar onder Ten Cate en Van Geel zijn er vrijwel uitsluitend prutsers gehaald.
Kan zijn? Zie jij een betere aankoop dan? Sulejmani voor 16.5?

Met vBasten komt het hopelijk wel goed qua aankopen, maar ik denk dat je ook weinig fout kan doen met al die miljoenen. Hypes kopen is niet bevorderlijk, maar die mislukken niet zo heel snel, inderdaad. Een Elia (die komt wel) is aardig en zal beter renderen dan een Luque, Delorge of een Leo, maar dat mag ook voor die prijs. Colin? Geen goeie speler, maar zijn Wielaert, Oleguer en Sno zoveel beter gezien de prijs? Colin was bijna gratis. Een Oleguer was 4x zo duur.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 8:38 pm

Peter schreef:Met vBasten komt het hopelijk wel goed qua aankopen, maar ik denk dat je ook weinig fout kan doen met al die miljoenen. Hypes kopen is niet bevorderlijk, maar die mislukken niet zo heel snel, inderdaad. Een Elia (die komt wel) is aardig en zal beter renderen dan een Luque, Delorge of een Leo, maar dat mag ook voor die prijs. Colin? Geen goeie speler, maar zijn Wielaert, Oleguer en Sno zoveel beter gezien de prijs? Colin was bijna gratis. Een Oleguer was 4x zo duur.

Helemaal mee eens. En vergeet niet dat Van Basten het geld uitgeeft dat onder HtC en MVG is binnengehaald. Zoals Groenendijk onlangs zei: 'Wij moesten elke cent die we op de transfermarkt spendeerden eerst zelf verdienen.'
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo feb 18, 2009 8:43 pm

Goh, dat heeft Marco ook gedaan. de verkoop van KJH was al redelijk zeker.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo feb 18, 2009 8:44 pm

Nee hoor, dat geld van KJH gaat Marco komende zomer uitgeven.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo feb 18, 2009 8:45 pm

joey schreef:Het staat er gewoon, Wimpey. Je mag ook best een keer redelijk zijn als het over HtC gaat.
:smallgrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo feb 18, 2009 8:45 pm

Neefkens schreef:Goh, dat heeft Marco ook gedaan. de verkoop van KJH was al redelijk zeker.
Dus MvB heeft het geld van een redelijke zekere verkoop van Huntelaar opgemaakt? Neuh, dat komt volgend jaar. En ga er maar vanuit dat alles weer tot de laatste stuiver wordt opgemaakt.

Plaats reactie