En ?.Arthur schreef:Je kunt wel zeggen "ikke ikke", maar dat lijkt me niet zo gek als het over een biografie van Kluivert gaat.
Er zijn zat andere mensen die Kluiverts weelde ook niet hadden kunnen dragen, want daar moet je een bijzonder sterk persoon voor zijn. Dat Kluivert dat niet is lijkt me duidelijk.
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Blij met de punten ...
- martijn401
Zeker weten. Kluivert is op een bepaalde manier opgegroeid, waardoor hij de persoon is die hij nu is.martijn401 schreef:Ik heb het ook met Kluivert te doen. Kleine jongen van geest in een volwassen lichaam.
Fouten maken we allemaal in het leven. Zonder goede begeleiding redt niemand het.
En het is natuurlijk niet makkelijk geweest voor hem, een 18-jarig ventje. Maar inmiddels zijn we 11 jaar verder en liegt hij over pijnlijke zaken. Dat vind ik heel kwalijk, ook al begin je in de war.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Het eerste deel van je opmerking verwacht ik niet, het tweede deel? Geen idee.Henk de Gier schreef:naar de zeilboot, waar Gerard van der Lem al met een paar flessen wijn achter z'n kiezen zat te wachten.
Gisteren kwamen er vanaf 20.45 uur t/m middernacht vier vluchten uit Barcelona aan op Schiphol. Mocht het gerucht (Spaanse krant) waar zijn dat Gabri vandaag in Amsterdam zit, dan lijkt het me logisch dat HtC hem van het vliegveld heeft gehaald.
Waarom heeft AT geen "Schiphol-watchers"?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Lijkt, zeker ook gezien het bericht in het geruchten over nieuwe spelers-topic, een logische verklaring.Demosthenes schreef:Het eerste deel van je opmerking verwacht ik niet, het tweede deel? Geen idee.Henk de Gier schreef:naar de zeilboot, waar Gerard van der Lem al met een paar flessen wijn achter z'n kiezen zat te wachten.
Gisteren kwamen er vanaf 20.45 uur t/m middernacht vier vluchten uit Barcelona aan op Schiphol. Mocht het gerucht (Spaanse krant) waar zijn dat Gabri vandaag in Amsterdam zit, dan lijkt het me logisch dat HtC hem van het vliegveld heeft gehaald.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Liberty
- Contacteer:
Omdat dit AT is. Niet de Prive. Mensen doen vrijwillig mee op dit forum, daar krijgen ze niks voor betaald.Demosthenes schreef:Gisteren kwamen er vanaf 20.45 uur t/m middernacht vier vluchten uit Barcelona aan op Schiphol. Mocht het gerucht (Spaanse krant) waar zijn dat Gabri vandaag in Amsterdam zit, dan lijkt het me logisch dat HtC hem van het vliegveld heeft gehaald.
Er zullen maar weinig mensen zin hebben om een hele avond op Schiphol rond te hangen, wachtend op iets dat misschien niet eens gaat gebeuren.
Je kan beter vragen: werkt er niemand van AT op Schiphol?
-
Re: Ajacieden Op Televisie Topic
Kan deze regel ook niet geschrapt worden overigens?343 schreef:Gebruik dit topic om je mede Ajacieden op de hoogte te brengen van een optreden op TV. Dus Van der Vaart in Voetbal Insite? Wamberto in het jeugdjournaal? Meldt het hier!
Om het overzichtelijk te houden is het de bedoeling om een nieuw topic te openen zodra een TV-optreden van een Ajacied uitloopt op een discussie.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
- Berend Stoker