San Marco schreef:TB?
Godenzonen
Moderator: mods
Talkback. Een oude bekende hier en eigenaar van www.ajaxjeugd.nl (dat tegenwoordig op zijn gat ligt).San Marco schreef:San Marco schreef:TB?
Het stinkt aan alle kanten!
En dan wil hij opeens minder salaris, etc? Dat betwijfel ik. Maargoed, het zou een prima zaak zijn als Zdenek blijft. :xyxthumbs:LouisXIV & co schreef:Ik denk dat hij het WK afwacht. Vliegt hij er in de eerste ronde roemloos uit, dan zal hij wellicht snappen dat hij het bij Ajax zo slecht nog niet heeft. En ik denk dat hij met Ten Cate ook wel snapt dat er een frisse, professionalere wind gaat waaien.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Het zal vast op de kabel zitten hier, ik heb het echter niet op mijn tv ingesteld. Uiteraard heb ik mijn afstandsbediening al maanden terug kapot gegooid uit woede en ben ik dus opgescheept met een universele waardoor ik ook geen kanalen kan zoeken.
Life is hard... :xyxthumbs:
Life is hard... :xyxthumbs:
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
OPGELET!!!! ANDERE AANVANGSTIJD FC GODENZONEN
Morgen begint de uitzending om 17:00u in plaats van om 19:00u en AT5 zoekt mensen die vragen willen insturen, je kan ze mailen naar [email protected] of gebruik maken van het contactforumlier op http://actueel.at5.nl
Morgen begint de uitzending om 17:00u in plaats van om 19:00u en AT5 zoekt mensen die vragen willen insturen, je kan ze mailen naar [email protected] of gebruik maken van het contactforumlier op http://actueel.at5.nl
www.at5.nlDe nieuwe trainer van Ajax Henk ten Cate wordt maandagmiddag om 15.00 uur gepresenteerd in de Amsterdam ArenA. Daarna komt AT5 met een extra vroege aflevering van FC Godenzonen live vanuit de koninklijke loge, aanvang
17.00 uur.
Ook Ten Cates nieuwe assistent Hennie Spijkerman zal in de catacomben van het stadion aanwezig zijn en aanschuiven bij FC Godenzonen.
AT5 nodigt kijkers en lezers uit prangende vragen op de nieuwe trainer af te vuren: wat wil u weten van Henk ten Cate?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16