Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:43 pm

Blind kreeg een kans, maar MvG had z'n bedenkingen en dat is bewaarheid gebleken.

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma mei 15, 2006 8:26 pm

Ik vond MvG buitengewoon eerlijk en recht door zee overkomen. Het is echt niet iemand die ooit iets achterbaks zou kunnen doen. Een goeie kerel.

Maar ja, ik ben altijd al een fan van hem geweest, al sinds zijn voetbaldagen bij Ajax. Ik vond hem persoonlijk ook de beste Nederlandse voetballer (sinds ik mij met voetbal bezig houd) die nooit international is geweest.
Geld moet rollen!

Yo

Bericht door Yo » ma mei 15, 2006 8:37 pm

Die Verheijen is toch TB?

jabu

Bericht door jabu » ma mei 15, 2006 9:05 pm

Van Geel mag wel eens wat aan zijn accent doen. :whistling:
Thomas schreef:Laten we daar alsjeblieft niet weer over beginnen. Volgens mij is alles al gezegd over de Blind-Van Geel-kwestie.
Daar ging de halve uitzending van Godenzonen over! Logisch dat men dat hier gaat nabespreken.

Van Geel maakte duidelijk dat pas na het seizoen het besluit is genomen om afscheid te nemen van Blind. Ik ben het dan ook met Lucas eens dat het niet klopt met de bewering dat allang al was besloten dat Blind zou worden ontslagen. De aanname van velen hier dat Blind intern al de waarheid was verteld werd hij ook even door Van Geel ontkracht. Apart dat ik daar niemand over hoor! Van Geel liegt naar eigen zeggen nooit. Maw Blind heeft al die tijd niets te horen gekregen.

Charisteas willen ze dus het liefste van de hand doen. "Hij heeft nog een contract tot 2008....".

Van Manucharyan heeft Van Geel volgens mij erg hoge verwachtingen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 15, 2006 9:31 pm

Naast wat hier al verteld is, vielen mij twee zaken op:
Op de vraag of Cruijff om advies is gevraagd in het ontslag van Blind reageerde Van Geel zo ontwijkend, dat het antwoord wel positief moest zijn.

Ik denk uit Van Geels reactie op te kunnen maken dat Davids waarschinlijk zal komen. Van Geel gaf in ieder geval aan dat hij hem graag wilde hebben, en als hij inderdaad niet haalbaar zou zijn (omdat TH hem niet kwijt zou willen) had ie dat gewoon kunnen zeggen.

Verder verwacht hij dat Grygera (voorlopig) zal blijven (hopen op een goed WK), maar aangezien zijn contract volgend jaar afloopt zijn ze al wel op zoek naar vervanging (Mathijsen wellicht?).

Ik vond het trouwens jammer dat niet werd doorgevraagd op het aantal versterkingen dat nog zou moeten komen, want daar was hij inderdaad erg vaag over. Verder vroeg Oudendijk hoeveel Ajax nog te besteden had, waarop Van Geel heel vaag antwoordde (een aardig bedrag of zo).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma mei 15, 2006 9:32 pm

Maartoe schreef:Van Manucharyan heeft Van Geel volgens mij erg hoge verwachtingen.
Onbegrijpelijk. Ik waak ervoor Melvin Plet-achtige voorspellingen te doen, maar deze jongen gaat nog geen tien hele wedstrijden in het eerste van Ajax spelen.
Wie denkt dat die ooit meer gaat scoren dan gaat revalideren, is een kinderlijknaïeve optimist, met onterecht vertrouwen in de medische wetenschap.
Geld moet rollen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 9:36 pm

Maartoe schreef:Van Geel maakte duidelijk dat pas na het seizoen het besluit is genomen om afscheid te nemen van Blind. Ik ben het dan ook met Lucas eens dat het niet klopt met de bewering dat allang al was besloten dat Blind zou worden ontslagen. De aanname van velen hier dat Blind intern al de waarheid was verteld werd hij ook even door Van Geel ontkracht. Apart dat ik daar niemand over hoor! Van Geel liegt naar eigen zeggen nooit. Maw Blind heeft al die tijd niets te horen gekregen.
Mwah, Blind wist het min of meer. Zijn contract liep nog door, maar hij kreeg te horen dat het heel goed mogelijk was dat hij dat contract niet zou uitdienen. Als het mij zou overkomen, zou ik snel op zoek gaan naar een andere baan!
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 15, 2006 9:39 pm

Duke schreef:Ik vond het trouwens jammer dat niet werd doorgevraagd op het aantal versterkingen dat nog zou moeten komen, want daar was hij inderdaad erg vaag over. Verder vroeg Oudendijk hoeveel Ajax nog te besteden had, waarop Van Geel heel vaag antwoordde (een aardig bedrag of zo).
Precies. Daar wilde ik ook meer over weten. Het ontslag van Blind hebben we nu wel gehad.

Maar OK, voor de Amsterdamse voetballeek was het ongetwijfeld een interessante uitzending.

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma mei 15, 2006 9:40 pm

Duke schreef:Naast wat hier al verteld is, vielen mij twee zaken op:
Op de vraag of Cruijff om advies is gevraagd in het ontslag van Blind reageerde Van Geel zo ontwijkend, dat het antwoord wel positief moest zijn.
Het was ook zo'n kut-Ja-of-nee-vraag. Het is met hem besproken, denk ik. Meer niet.
Duke schreef:Ik denk uit Van Geels reactie op te kunnen maken dat Davids waarschinlijk zal komen. Van Geel gaf in ieder geval aan dat hij hem graag wilde hebben, en als hij inderdaad niet haalbaar zou zijn (omdat TH hem niet kwijt zou willen) had ie dat gewoon kunnen zeggen.
Zeg nooit nooit, is hier de gedachte. Ik denk dat nog helemaal niets zeker is. Ajax wil onmiskenbaar Davids hebben, maar TH sputtert tegen. En dus houdt Ajax hoop.
Duke schreef:Verder verwacht hij dat Grygera (voorlopig) zal blijven (hopen op een goed WK), maar aangezien zijn contract volgend jaar afloopt zijn ze al wel op zoek naar vervanging (Mathijsen wellicht?).
Ah, wishful thinking! Hij hoopt mijn inziens dat hij gewoon blijft.
Duke schreef:Ik vond het trouwens jammer dat niet werd doorgevraagd op het aantal versterkingen dat nog zou moeten komen, want daar was hij inderdaad erg vaag over. Verder vroeg Oudendijk hoeveel Ajax nog te besteden had, waarop Van Geel heel vaag antwoordde (een aardig bedrag of zo).
Ja, "We kunnen nog wel wat doen", of zo.
Geld moet rollen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 9:47 pm

Tscheu La Ling schreef:
Ja, "We kunnen nog wel wat doen", of zo.
Dat klinkt niet al te bemoedigend.
Jöhnk schreef:
Precies. Daar wilde ik ook meer over weten. Het ontslag van Blind hebben we nu wel gehad.
Als ik dit zo lees komen er geen versterkingen meer voor de aanval (ondanks het vertrek van Charisteas) en ben ik huiverig over het aantal aankopen dat nog gaat komen.

Wat de vragen over aankopen en de toekomst betreft zijn het allemaal van die net niet-antwoorden. Ik kan er nog niet vrolijk van worden, ook al heb ik behoorlijk wat vertrouwen in Van Geel.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 15, 2006 9:51 pm

Ach, er zal best nog wat komen, maar maximaal 3 of 4, maar ik denk dat het pas duidelijk zal worden wanneer Ten Cate er is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma mei 15, 2006 9:52 pm

MvG benadrukte dat Ajax een beursgenoteerde onderneming is en dat alles officieel moet worden bekendgemaakt. Had je gedacht dat hij met onthullingen zou komen?

Hij stelde dat er de selectie qua aanvallers wel voldoende is. Er moet alleen nog versterking voor het middenveld en de verdediging. Hij noemde geen aantallen, maar benadrukte bij Defour dat hij óók vooral ervaring wilde kopen.
Geld moet rollen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 9:53 pm

Duke schreef:Ach, er zal best nog wat komen, maar maximaal 3 of 4, maar ik denk dat het pas duidelijk zal worden wanneer Ten Cate er is.
3 Of 4 aankopen is in mijn ogen niet genoeg. Naast de komst van Davids moet de hele rechterkant vervangen worden. Verder moet er nog een linksback bij komen en een centrale verdediger.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 10:49 pm

San Marco schreef:Maar, voor het eerst sinds tijden zat ik niet met walging naar Van Geel te kijken, toch positief voor mijn doe he :D
We're getting there. Ooit klap je je handen nog stuk op die man! :applaus:

;) :D
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 10:52 pm

Thomas schreef:3 Of 4 aankopen is in mijn ogen niet genoeg. Naast de komst van Davids moet de hele rechterkant vervangen worden. Verder moet er nog een linksback bij komen en een centrale verdediger.
Er komt geen nieuwe rechtsbuiten. Verder heeft Ajax al Maduro, Boakye, Heitinga en Grygera.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 10:55 pm

Yo schreef:Die Verheijen is toch TB?
F*ck's sake! Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Ik kende die kop ergens van! Hahaha, TB, de eeuwige zuurpruim die nog steeds denkt dat Pascal Heije mee moet naar Duitsland. En waarschijnlijk meteen zijn website op zwart zet als hij deze kritiek leest ('als het zo moet, kap ik ermee!' :D )

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 10:57 pm

Jöhnk schreef:Maar OK, voor de Amsterdamse voetballeek was het ongetwijfeld een interessante uitzending.
Boeeeeh! Flauw!

San Marco

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 10:58 pm

TB?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 15, 2006 10:59 pm

:D

Ik dacht, ik zet het er maar bij, voordat mijn kritiek ongegrond verklaard wordt. ;)

BTW: Erik Piket moet ook mee naar Duitsland.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 11:00 pm

LouisXIV & co schreef:
Yo schreef:Die Verheijen is toch TB?
F*ck's sake! Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Ik kende die kop ergens van! Hahaha, TB, de eeuwige zuurpruim die nog steeds denkt dat Pascal Heije mee moet naar Duitsland. En waarschijnlijk meteen zijn website op zwart zet als hij deze kritiek leest ('als het zo moet, kap ik ermee!' :D )

Je meent het! TB werkt bij Essel Sports? :shock:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 11:02 pm

Maartoe schreef:Van Geel maakte duidelijk dat pas na het seizoen het besluit is genomen om afscheid te nemen van Blind. Ik ben het dan ook met Lucas eens dat het niet klopt met de bewering dat allang al was besloten dat Blind zou worden ontslagen. De aanname van velen hier dat Blind intern al de waarheid was verteld werd hij ook even door Van Geel ontkracht. Apart dat ik daar niemand over hoor! Van Geel liegt naar eigen zeggen nooit. Maw Blind heeft al die tijd niets te horen gekregen.
Blind heeft wel degelijk iets te horen gekregen. Op 30 maart. Namelijk dat de mogelijkheid bestond dat hij aan het eind van het seizoen ontslagen zou worden. Maar dat dat nu niet aan de orde was. Duidelijk zat.

Inderdaad is hem niet verteld dat hij daadwerkelijk ontslagen zou worden. Maar dat MVG totaal niks gezegd zou hebben is dus zeker niet waar.

Het is ook mijn stijl niet. Wat mij betreft hadden ze Blind namelijk gewoon op 30 maart wél ontslagen. Maar zo schandalig als Lucas het voorstelt, was het nu ook weer niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 11:03 pm

joey schreef:
Thomas schreef:3 Of 4 aankopen is in mijn ogen niet genoeg. Naast de komst van Davids moet de hele rechterkant vervangen worden. Verder moet er nog een linksback bij komen en een centrale verdediger.
Er komt geen nieuwe rechtsbuiten. Verder heeft Ajax al Maduro, Boakye, Heitinga en Grygera.
Grygera blijft niet, denk ik. Van Boakye zal tijdens de voorbereiding wel definitief worden bepaald of hij voldoet. Zo zie ik het ook gaan met De Mul.

Op dit moment hebben we Emanuelson, Vermaelen, Stam, Heitinga en Boakye voor de achterste linie. Dat zijn 5 spelers voor vier plekken, waarvan we nog niet zeker zijn dat Boakye mag blijven. Dat lijkt me erg weinig.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 11:09 pm

Ik zie Grygera nog wel blijven. Sa,en met Stam in de verdediging. Top!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 11:12 pm

Jij denkt dat hij nog gaat bijtekenen?

Ajax heeft toch al aangegeven dat ze er niet uitkomen met hem?

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 15, 2006 11:16 pm

Ik denk dat hij het WK afwacht. Vliegt hij er in de eerste ronde roemloos uit, dan zal hij wellicht snappen dat hij het bij Ajax zo slecht nog niet heeft. En ik denk dat hij met Ten Cate ook wel snapt dat er een frisse, professionalere wind gaat waaien.

Plaats reactie