Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
Vond het gisteren bij van Gelder ook af en toe een beetje eng worden hoor. Op een gegeven moment somde Borst wat pluspunten op van HtC en toen ging Henk gewoon zelf aanvullen, op een tweede Co zit ik vooralsnog niet te wachten. :sad:Jöhnk schreef: Kan best zijn dat HtC een goede trainer is, maar dat hoeft hij niet tig keer in een half uur te zeggen.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Berend Stoker
- Berend Stoker
Ik niet. Iedereen roept om het hardst dat ploegen onder HtC altijd zo aanvallend en verzorgd voetballen. Ook zijn prestaties in Barcelona zijn niet onopgemerkt gebleven en geroemd. Erkenning genoeg, lijkt mij. Of wil hij ook nog erkenning voor zaken waar niemand iets van af weet.
Niet lullen, maar poetsen!
Niet lullen, maar poetsen!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Berend Stoker
- Berend Stoker
- Berend Stoker
-
- AT Toto winner 15/16
Heb je gisteren Studio Voetbal gezien? Vandaag hebben ze het in VI nog eens overgedaan.
Waarom moet die arme man uitleggen dat hij geen emotionele gek is die met iedereen ruzie maakt, en dat zijn assistenten geen sukkels zijn? Je hoeft niet de champagne te ontkurken omdat iemand een nieuwe baan heeft, maar dit is het andere uiterste.
Zulke vragen stellen ze nooit aan Marco van Basten.
Waarom moet die arme man uitleggen dat hij geen emotionele gek is die met iedereen ruzie maakt, en dat zijn assistenten geen sukkels zijn? Je hoeft niet de champagne te ontkurken omdat iemand een nieuwe baan heeft, maar dit is het andere uiterste.
Zulke vragen stellen ze nooit aan Marco van Basten.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb veel vertrouwen in de trainer HtC, maar de media lijkt niet helemaal zijn ding te zijn. Als je echt een toptrainer bent sta je boven je criticasters. Als het zo doorgaat en de resultaten zijn ook nog eens slecht, zou het zo de nieuwe Dickie kunnen worden. Gelukkig is HtC een veel betere trainer.
- Henk de Gier
- Contacteer:
:whistling:joey schreef:Belachelijk hoe ze hem aanvallen maar vooral Spijkerman en Groenendijk. Laat die mensen eerst eens beginnen, zeg. :pukey:
look who's talking, Joey, de man die op AT gelijk begon met hakken op Spijkerman. No offence, maar ik vind dit een beetje een dubbele moraal Joey :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006