Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Dan zal Thomas wel teleurgesteld zijn. En Alexander ook, denk ik zo. :XPeter schreef:Ajax lijkt dus rond te zijn met die Roemeense rechtsback (even zijn naam kwijt). Verder zijn ze geïnteresseerd in een Hongaarse spits van 17 jaar en wil Ten Cate graag die Gabri er bij hebben.
Ajax en Ten Cate denken overigens 3 aankopen nodig te hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
Het was redelijk saai totdat HtC de laatste 10 minuten opeens openhartig over nieuwe spelers begon.
Kan overigens morgen nog een leuke uitzending worden bij de snor, aan het begin van de uitzending van vanavond had HtC kritiek op zogenaamde analisten en ik ben er vrij zeker van dat ie het over de snor had en Derksen schijnt een negatieve column over HtC geschreven te hebben, kan dus gezellig worden morgenavond.
Kan overigens morgen nog een leuke uitzending worden bij de snor, aan het begin van de uitzending van vanavond had HtC kritiek op zogenaamde analisten en ik ben er vrij zeker van dat ie het over de snor had en Derksen schijnt een negatieve column over HtC geschreven te hebben, kan dus gezellig worden morgenavond.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo mei 21, 2006 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, die column was inderdaad redelijk kritisch. Ten Cate lijkt me wel iemand die de confrontatie aangaat dus misschien krijgen we weer eens een leuke uitzending.brigade zuid schreef:Het was redelijk saai totdat HtC de laatste 10 minuten opeens openhartig over nieuwe spelers begon.
Drie? :sad:Peter schreef:Ajax lijkt dus rond te zijn met die Roemeense rechtsback (even zijn naam kwijt). Verder zijn ze geïnteresseerd in een Hongaarse spits van 17 jaar en wil Ten Cate graag die Gabri er bij hebben.
Ajax en Ten Cate denken overigens 3 aankopen nodig te hebben.
Gabri vind ik verder ook niets bijzonders. En de verhalen over Ogararu verschillen nogal.
Kan je een voorbeeld geven, Jöhnk?Jöhnk schreef:Een opscheppertje, die Ten Cate. :yes:
- Berend Stoker
Inderdaad. Werd er een beetje onpasselijk van. Hij verteld graag over zichzelf. Maar om nu te zeggen dat het gestroomlijnde verhalen zijn, nou nee.Jöhnk schreef:Een opscheppertje, die Ten Cate. :yes:
Mij iets teveel gepoch en zelfbevlekking. Lijkt mij handig als hij voortaan een van zijn assistenten meeneemt naar interviews.
-
Komt misschien ook, omdat de journalisten nog altijd een beetje laatdunkend over zijn prestaties doen bij de kleinere clubs. Maar wat HtC terecht aangaf: spelers die onder hem getraind hebben, hebben nog nooit een onvertogen woord over zijn capaciteiten gezegd. En daar gaat het uiteindelijk om.Berend Stoker schreef:Inderdaad. Werd er een beetje onpasselijk van. Hij verteld graag over zichzelf. Maar om nu te zeggen dat het gestroomlijnde verhalen zijn, nou nee.Jöhnk schreef:Een opscheppertje, die Ten Cate. :yes:
Mij iets teveel gepoch en zelfbevlekking. Lijkt mij handig als hij voortaan een van zijn assistenten meeneemt naar interviews.
Die man wint de Champions League, weliswaar als assistent, maar wel met een hele grote inbreng. En het enige waar de journalisten aan refereren is het feit dat hij 'maar' assistent was bij Barca. Daar zou ik ook een beetje moe van worden.
- Berend Stoker
-
Daar zei hij zelf op: wie niet met me wil winnen, daar wil ik ook niet meer verliezen.Berend Stoker schreef:Als hij maar niet teveel geleid wordt door zijn geldingsdrang.
Dat alle spelers waarmee hij gewerkt heeft zo tevreden waren over Henk vond ik een beetje een potsierlijk verhaal zo vlak na de anekdote over Bart vd Eede.
Van den Eede is de grootste prutser aller tijden. Vind het niet meer dan normaal dat een trainer daar volledig op afknapt. Dat Ten Cate dat op een "Amsterdamsere" manier doet, dat is zijn goedrecht. Maar Van den Eede is door elke club waar hij speelde, uitgekotst.
Maar zelfs Van den Eede bleef positief over de trainer Ten Cate, wat minder positief over de mens Ten Cate.
- Berend Stoker
Ik geloof gewoon niet in het feit dat iedereen waar hij mee gewerkt heeft positief over hem is. Maar goed.
De reden die hij opgaf om voor Fons te kiezen en niet voor Rob Witschge hoorde ik hoofdschuddend aan. Wat een onzinargument. Hij wilde iemand die per direct beschikbaar is. Volgens mij begint zijn dienstverband pas op 1 juli en dan is Rob toch beschikbaar?
De reden die hij opgaf om voor Fons te kiezen en niet voor Rob Witschge hoorde ik hoofdschuddend aan. Wat een onzinargument. Hij wilde iemand die per direct beschikbaar is. Volgens mij begint zijn dienstverband pas op 1 juli en dan is Rob toch beschikbaar?