Godenzonen
Moderator: mods
Dat wil ik zeggen ja. Blind heeft antwoord gegeven op vragen van journalisten. Op persconferenties heeft ie de discussie overigens ook een aantal keren afgekapt nadat hij idd een paar keer een beetje antwoord heeft gegeven.
Ook heeft hij, in tegenstelling tot de alhier algemeen heersende opinie, meerdere malen verklaard dat het een slecht seizoen was en begrip te hebben voor het feit dat hij weggestuurd kon worden. Niets triomfantelijks of onbegrip spelend. het uitgestraalde onbegrip betrof, volkomen terecht wat mij betreft, het konkelen en ontwijken met betrekking tot een fatsoenlijk antwoord op zijn vraag of hij na dit seizoen plaats moest maken
Ook heeft hij, in tegenstelling tot de alhier algemeen heersende opinie, meerdere malen verklaard dat het een slecht seizoen was en begrip te hebben voor het feit dat hij weggestuurd kon worden. Niets triomfantelijks of onbegrip spelend. het uitgestraalde onbegrip betrof, volkomen terecht wat mij betreft, het konkelen en ontwijken met betrekking tot een fatsoenlijk antwoord op zijn vraag of hij na dit seizoen plaats moest maken
I think I lost my fucking headache
Ik verklaar Blind helemaal niet heilig. Ik vind alleen dat het Ajaxbestuur hem schandalig en onbeschoft heeft behandeld. Mbt zijn vertrek; er is in het afgelopen seizoen slecht gepresteerd. er is dan ook best iets te zeggen voor het vervangen van Blind. Persoonlijk denk ik dat er voldoende randverschijnselen en verklaringen zijn om Blind volgend seizoen nog een kans te geven met een nieuwe selectie en andere omstandigheden, maar absoluut onbegrijpelijk vind ik het vervangen van Blind niet. Wel absoluut onbegrijpelijk is het om Blind te vervangen door iemand die op topniveau nog helemaal niets heeft bewezen. Hulptrainer is iets compleet anders dan eindverantwoordelijke zijn. Het zegt niet zoveel dat je NAC en Vitesse leuk kan laten spelen
Goed, daarover zijn we het dus eens. En dat de manier waarop niet de schoonheidsprijs verdient, dat kan ik ook met je eens zijn. Al vraag ik me af of het anders had gekund. Zeker gezien de manier waarop Blind de afgelopen weken zich heeft gedragen. Had hij de waarheid kunnen verdragen? Het blijft gissen hoe dat had uitgepakt. Er zit anders niets anders op dan opvolgers in een vroeg stadium te benaderen, anders vis je achter het net. Blind het seizoen af laten maken zonder actie te ondernemen is geen optie.Lucas schreef:Mbt zijn vertrek; er is in het afgelopen seizoen slecht gepresteerd. er is dan ook best iets te zeggen voor het vervangen van Blind.
Het blijft een gok. MVG is niet over één nacht ijs gegaan. Daarom heb ik er wel vertrouwen in. (Overigens had hij, naar verluidt, liever jouw Co gehad. Hoe had je er dan tegenaan gekeken? )Wel absoluut onbegrijpelijk is het om Blind te vervangen door iemand die op topniveau nog helemaal niets heeft bewezen. Hulptrainer is iets compleet anders dan eindverantwoordelijke zijn. Het zegt niet zoveel dat je NAC en Vitesse leuk kan laten spelen
Het stinkt aan alle kanten!
Ik weet niet of hij ooit met NAC boven Ajax is geeindigd. Misschien is dat zo. Blijft nog steeds dat het werken als eindverantwoordelijke bij een topclub iets anders is dan geweldig presteren met een subtopclub. Ik beweer niet dat het met ten Cate zeker mis zal gaan, alleen heeft ook TC nog alles te bewijzen op dit niveau
- Wim
- Site Admin
Wantrouwen? Het moet niet gekker worden zeg, het was Blind die duidelijkheid wilde weet je nog? Nu weten wij dat Blind allang al wist dat hij tegen het licht zou worden gehouden en dat het mogelijk was dat hij zou moeten vertrekken. Ook wanneer dat zou worden besloten.Maartoe schreef:Dus je wantrouwen naar Blind is zo groot dat je denkt dat Blind journalisten van te voren gevraagd heeft om hem vragen over betreffende kwestie te stellen om vervolgens als deze vragen ter tafel kwamen de vermoorde onschuld te spelen?Wim schreef:Ja natuurlijk, maar hoe wist dat gilde dat dan? Zomaar inene wilde ze het allemaal tegelijk weten. Gek he.
Toch wilde hij plots vertrouwen horen en plots wilde media dat allemaal ook weten. Van wie komt dat dan af denk je? Een soort van godelijke ingeving of zo?
Ik vind de wijze waarop de directie en bestuur doelbewust in discrediet is gebracht met die mediacampagne misselijkmakend. En met welk doel? Om Blind in het zadel te houden dus. Jij ziet het verband niet?
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
- LouisXIV & co
Nee natuurlijk niet. Want meedoen voor de landstitel is immers de belangrijkste doelsteling en die is bij lange na niet gehaald. En als hij nou nog andere doelstellingen had gehaald, dan viel daar nog mee te leven.Voetske schreef:Vraag me een ding af: Mocht Blind met het zelfde slechte voetbal de landstitel hebben gepakt of ze dan hem ook er uit gekiepert hadden.Denk het niet ....
Maar hij heeft én geen mooi voetbal gespeeld én totaal geen kans gehad op de landstitel. Tja, dan heb je gewoon erg weinig gebracht.
Wat jij nu overigens doet is een klassiek voorbeeld van drogredeneren. Je trekt de motieven van Van Geel in twijfel door een irreële situatie te creëren en je vervolgens af te vragen wat er dan gebeurd was. Het rare vind ik hieraan dat je doet alsof Van Geel expres allerlei smoesjes bedenkt om Blind te ontslaan. Nee, het gaat niet om Blind, maar om de doelstelligen van Ajax. En die zijn niet gehaald. En waren met een landstitel inderdaad wél gehaald. Maar daar deden we vanaf oktober dus al niet meer voor mee. Dat is geen achteraf bedenksel van Van Geel, maar de bitter realiteit waar wij als supporters het hele jaar mee hebben moeten leven - al zijn sommigen dat in hun blinde liefde alweer vergeten.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
Als je doorgaat met Blind, dan ga je juist door met een trainer die op topniveau nog niets bewezen heeft. Sterker: dan ga je door met iemand die op topniveau alleen nog maar gefaald heeft.Lucas schreef:Wel absoluut onbegrijpelijk is het om Blind te vervangen door iemand die op topniveau nog helemaal niets heeft bewezen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Ajax heeft niet goed gepresteerd, maar gefaald is onzin. Twee keer kwalificatie voor de CL en een beker in anderhalf seizoen is niet hetzelfde als falen.
Galasek, die toch niet bekend staat als een bluffer of als iemand die excuses zoekt voor slecht spel zegt over dit seizoen: "Het is misschien inderdaad overdreven om nu te spreken van een geslaagd seizoen, maar je kunt wél vaststellen: met de omstandigheden waaronder wij een heel jaar hebben moeten werken, is het heel knap dat het team nog steeds overeind blijft. Daar hoeven we niet steeds weer opnieuw op in te gaan, maar het is duidelijk dat er om ons heen van alles is gebeurd."
Is dat niet juist de belangrijkste taak/kwaliteit van een trainer? Het zorgen dat er een team blijft staan? Toen de druk erop stond heeft Ajax vrijwel al haar topwedstrijden gewonnen. Inderdaad, vaak was het spel niet bijzonder. Maar falen is een te groot woord..Slecht gepresteerd, dat is het wat Blind dit seizoen heeft gedaan. In hoeverre allerlei omstandigheden daar aan ten grondslag lagen is, zeker voor buitenstaanders als wij, lastig in te schatten. Misschien heeft ie binnen de omstandigheden wel een topprestatie geleverd
Galasek, die toch niet bekend staat als een bluffer of als iemand die excuses zoekt voor slecht spel zegt over dit seizoen: "Het is misschien inderdaad overdreven om nu te spreken van een geslaagd seizoen, maar je kunt wél vaststellen: met de omstandigheden waaronder wij een heel jaar hebben moeten werken, is het heel knap dat het team nog steeds overeind blijft. Daar hoeven we niet steeds weer opnieuw op in te gaan, maar het is duidelijk dat er om ons heen van alles is gebeurd."
Is dat niet juist de belangrijkste taak/kwaliteit van een trainer? Het zorgen dat er een team blijft staan? Toen de druk erop stond heeft Ajax vrijwel al haar topwedstrijden gewonnen. Inderdaad, vaak was het spel niet bijzonder. Maar falen is een te groot woord..Slecht gepresteerd, dat is het wat Blind dit seizoen heeft gedaan. In hoeverre allerlei omstandigheden daar aan ten grondslag lagen is, zeker voor buitenstaanders als wij, lastig in te schatten. Misschien heeft ie binnen de omstandigheden wel een topprestatie geleverd