Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » za mei 13, 2006 11:32 am

Dat Blind met de geitenreetcup wilde zwaaien kan ik me nog wel voorstellen, maar waarom wil ie met alle geweld op de bank zitten bij de uitwedstrijden tegen angstgegner FC Hilversum en het alom gevreesde VV Hierden? Die tijd kan ie volgens mij nuttiger besteden bij z'n nieuwe werkgever.
Laatst gewijzigd door 666 op za mei 13, 2006 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za mei 13, 2006 11:33 am

Het seizoen netjes afmaken, ik vind het wel sjiek eigenlijk, van beide partijen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 13, 2006 3:13 pm

Rob Fleur zegt net op radio 1 dat Ajax in januari HtC en LVG heeft gepolst. Die belden allebei meteen Gerard van der Lem. LVG liet meteen weten dat hij het niet deed, hij wilde zijn contract uitdienen. Van der Lem heeft een paar weken niets gezegd en toen Blind ingelicht.

Donderdag zal volgens Fleur alles bekend worden. In de nieuwe Sportweek staat een interview met Ten Cate waarin hij zijn vertrek bij Barcelona aankondigt, hij noemt zijn nieuwe club nog niet.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » za mei 13, 2006 3:17 pm

Lekker betrouwbaar figuur die Van der Lem. :X

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 13, 2006 3:19 pm

Blind wist het dus allang. Hij had dus op 30 maart kunnen zeggen: 'Ik weet wat er speelt, zeg dat ik mag blijven of ik stap op.' Op dat moment gaf hij blijkbaar de voorkeur aan een eervolle aftocht.

Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 13, 2006 3:42 pm

joey schreef: Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.
Je zult wel moeten anders pis je overal naast.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 13, 2006 3:58 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef: Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.
Je zult wel moeten anders pis je overal naast.
Kales zegt dat net ook op de radio. Maar natuurlijk heeft hij het zelf niet gedaan. :hypocrite:

Ik ben blij dat wij Ten Cate krijgen en PSV Koeman.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mei 13, 2006 5:15 pm

joey schreef:Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.
Het is helemaal niet logisch dat Ajax zich oriënteert. Het is wel logisch dat je de juiste trainer aanstelt. Als je dat niet doet, doe je het als bestuur inderdaad altijd fout. Zo ook in dit geval.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 13, 2006 5:24 pm

Zo logisch is het niet om de juiste trainer aan te stellen. Het gaat zo vaak fout.
Maar inderdaad, Blind aanstellen was een fout. :yes:

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 13, 2006 5:41 pm

Jöhnk schreef:En het zou sommigen sieren om iets minder overtuigd van hun gelijk te zijn. Zo waren sommigen er vast van overtuigd dat Blind allang officieel had gehoord dat-ie op mocht krassen. Niet dus.
Wel dus. steef weet het precies, met datum en al. En als er iemand contacten heeft dicht bij het vuur binnen ajax, is het steef wel. Hij wist zelfs vorig jaar voor het aanstellen van van Geel (waarvan hij waarschijnlijk al op de hoogte was gesteld) dat van Geel's favoriet ten cate de nieuwe trainer zou worden!
I think I lost my fucking headache

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za mei 13, 2006 5:42 pm

Maar je krijgt het niet uit je mond, joey? Dat het wel netjes is van Blind om die laatste paar weken af te maken? Voor de club, want zelf zal hij ongetwijfeld erg weinig zin hebben om nu nog te komen. Jammer.

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 13, 2006 5:45 pm

Dat doet Blind alleen voor Blind hoor. Staat zo lullig op je cv als je zelf opstapt

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 13, 2006 5:52 pm

Scherrer schreef:Maar je krijgt het niet uit je mond, joey? Dat het wel netjes is van Blind om die laatste paar weken af te maken? Voor de club, want zelf zal hij ongetwijfeld erg weinig zin hebben om nu nog te komen. Jammer.
Vind ik prima hoor. Ik begrijp niet dat hij het wil. Ik zou er geen zin meer in hebben.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za mei 13, 2006 6:42 pm

Lucas schreef:
Jöhnk schreef:En het zou sommigen sieren om iets minder overtuigd van hun gelijk te zijn. Zo waren sommigen er vast van overtuigd dat Blind allang officieel had gehoord dat-ie op mocht krassen. Niet dus.
Wel dus. steef weet het precies, met datum en al. En als er iemand contacten heeft dicht bij het vuur binnen ajax, is het steef wel. Hij wist zelfs vorig jaar voor het aanstellen van van Geel (waarvan hij waarschijnlijk al op de hoogte was gesteld) dat van Geel's favoriet ten cate de nieuwe trainer zou worden!
huh, heb ik gedronken of zie ik Lucas het hier voor Van Geel (en tegen Blind) en Steef opnemen?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 13, 2006 6:43 pm

Het is een geintje van Lucas. :aai:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mei 13, 2006 6:47 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.
Het is helemaal niet logisch dat Ajax zich oriënteert. Het is wel logisch dat je de juiste trainer aanstelt. Als je dat niet doet, doe je het als bestuur inderdaad altijd fout. Zo ook in dit geval.
En dan verspeel je het recht om die fout te herstellen ?? :nooo:

San Marco

Bericht door San Marco » za mei 13, 2006 6:47 pm

joey schreef:
Scherrer schreef:Maar je krijgt het niet uit je mond, joey? Dat het wel netjes is van Blind om die laatste paar weken af te maken? Voor de club, want zelf zal hij ongetwijfeld erg weinig zin hebben om nu nog te komen. Jammer.
Vind ik prima hoor. Ik begrijp niet dat hij het wil. Ik zou er geen zin meer in hebben.
Misschien is Blind geen lafbek? Het zinkende schip verlaten is meer iets voor...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 13, 2006 7:06 pm

Misschien is Blind geen lafbek? Het zinkende schip verlaten is meer iets voor...
...Blind als TD een paar jaar terug.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » za mei 13, 2006 7:20 pm

Ajax traint in de laatste twee weken nog drie keer en speelt twee potjes zomeravondvoetbal tegen een stelletje amateurs. Vermoedelijke opstelling: Jong Ajax met wat jongens uit de A1 en hier en daar een verdwaalde speler van het eerste elftal. Na afloop een biertje in het clubhuis en over de wedstrijd zelf hoor je nooit iemand meer.

Ik begrijp echt niet wat Blind, Krol en vd Lem daar nog op de bank te zoeken hebben. Lijkt me eerder een klusje voor John van den Brom en/of Sonny Silooy: hun spelers gaan tegen Hilversum en Hierden in actie komen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

999

Bericht door 999 » zo mei 14, 2006 8:04 am

joey schreef:Blind wist het dus allang. Hij had dus op 30 maart kunnen zeggen: 'Ik weet wat er speelt, zeg dat ik mag blijven of ik stap op.' Op dat moment gaf hij blijkbaar de voorkeur aan een eervolle aftocht.

Op zich is het logisch dat Ajax zich oriënteert. Je kunt dat niet netjes vinden, maar zo gaat het overal.
En dat doet ie dus niet, wel vraagt ie aan het bestuur te bevestigen wat hij gehoord heeft.En het bestuur dat ( volgens MVG en Jaakke ) Blind bijna een seizoen lang heeft laten/zien aanmodderen komt met de kulsmoes " we evalueren op het einde van het seizoen ).

Tja, als je dan in het belang AJAX wil handelen had je dat toch veel eerder moeten doen, in het belang van AJAX zijn VCL en Beker winst.Wat hebben ze nu gedaan ? gegokt ?.Wat was de reden om Blind toch te laten zitten, het ging toch als maar slechter en slechter.Iederen had er een punthoofd in dat we uberhaupt de plee-offs zouden halen gezien het vertoonde spel laat staan ze te winnen ( en de beker ).

Of dacht men, Blind graaft zijn eigen graf wel.Die mist elke prijs die er dit jaar te halen is, en zakt ook nog eens wat plaatsen op de ranglijst.Het plubiek kotst hem uit en wij geven hem het laatste zetje. Hoera voor J & G.

Maar ojee, Blind boekt opeens rendement met het elftal.Valt dat even tegen, maar een geluk het voetbal is nog even slecht als eerst.Pakken we hem daar op.

Vraag me een ding af: Mocht Blind met het zelfde slechte voetbal de landstitel hebben gepakt of ze dan hem ook er uit gekiepert hadden.Denk het niet ....

Blind moet weg, maar doe als bestuur astublieft niet zo schijnheilig.
Blij met de punten ...

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » zo mei 14, 2006 12:00 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Blind wist het dus allang. Hij had dus op 30 maart kunnen zeggen: 'Ik weet wat er speelt, zeg dat ik mag blijven of ik stap op.' Op dat moment gaf hij blijkbaar de voorkeur aan een eervolle aftocht.

En dat doet ie dus niet, wel vraagt ie aan het bestuur te bevestigen wat hij gehoord heeft.En het bestuur dat ( volgens MVG en Jaakke ) Blind bijna een seizoen lang heeft laten/zien aanmodderen komt met de kulsmoes " we evalueren op het einde van het seizoen ).

Tja, als je dan in het belang AJAX wil handelen had je dat toch veel eerder moeten doen, in het belang van AJAX zijn VCL en Beker winst.Wat hebben ze nu gedaan ? gegokt ?.Wat was de reden om Blind toch te laten zitten, het ging toch als maar slechter en slechter.Iederen had er een punthoofd in dat we uberhaupt de plee-offs zouden halen gezien het vertoonde spel laat staan ze te winnen ( en de beker ).

Of dacht men, Blind graaft zijn eigen graf wel.Die mist elke prijs die er dit jaar te halen is, en zakt ook nog eens wat plaatsen op de ranglijst.Het plubiek kotst hem uit en wij geven hem het laatste zetje. Hoera voor J & G.

Maar ojee, Blind boekt opeens rendement met het elftal.Valt dat even tegen, maar een geluk het voetbal is nog even slecht als eerst.Pakken we hem daar op.

Vraag me een ding af: Mocht Blind met het zelfde slechte voetbal de landstitel hebben gepakt of ze dan hem ook er uit gekiepert hadden.Denk het niet ....

Blind moet weg, maar doe als bestuur astublieft niet zo schijnheilig.
Dan had Blind dat moeten vragen aan de mensen die erover gaan en niet aan het journalisten gilde, daarmee valt het hele betoog van Blind als zielig slachtoffer om. Blind wist dondersgoed hoe over zijn prestaties werd gedacht. Hij had ook zelf kunnen opstappen. Nee, Danny gokte op het door hemzelf opgezette zwarte pieten spel, en hoopte blijkbaar zijn positie veilig te stellen. Wie was dan echt schijnheilig bezig?
Ik vraag mij wel is af of Danny nu zelf erg tevreden is over het afgelopen seizoen?
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

jabu

Bericht door jabu » zo mei 14, 2006 12:02 pm

Wim schreef:Dan had Blind dat moeten vragen aan de mensen die erover gaan en niet aan het journalisten gilde, daarmee valt het hele betoog van Blind als zielig slachtoffer om.
Blind vroeg het niet aan het journalisten gilde, het journalisten gilde vroeg het aan hem. Blind gaf antwoord op vragen van journalisten.

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » zo mei 14, 2006 12:06 pm

Maartoe schreef:
Wim schreef:Dan had Blind dat moeten vragen aan de mensen die erover gaan en niet aan het journalisten gilde, daarmee valt het hele betoog van Blind als zielig slachtoffer om.
Blind vroeg het niet aan het journalisten gilde, het journalisten gilde vroeg het aan hem. Blind gaf antwoord op vragen van journalisten.
Ja natuurlijk, maar hoe wist dat gilde dat dan? Zomaar inene wilde ze het allemaal tegelijk weten. Gek he.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 14, 2006 12:15 pm

Het journalistengilde vroeg het aan Blind omdat van geel en Jaakke op vragen van het journalistengilde vaag deden over de positie van Blind. het is soms zo simpel in het leven

jabu

Bericht door jabu » zo mei 14, 2006 12:20 pm

Wim schreef:Ja natuurlijk, maar hoe wist dat gilde dat dan? Zomaar inene wilde ze het allemaal tegelijk weten. Gek he.
Dus je wantrouwen naar Blind is zo groot dat je denkt dat Blind journalisten van te voren gevraagd heeft om hem vragen over betreffende kwestie te stellen om vervolgens als deze vragen ter tafel kwamen de vermoorde onschuld te spelen?

Plaats reactie