Godenzonen
Moderator: mods
Blind heeft ervan genoten hoor. :yes:
Na de huldiging voor het winnen van wat-ook-alweer- zou een groots afscheid van een ontslagen trainer een nieuw dieptepunt zijn. Blind rest een vertrek door de zijdeur, zo gaat dat.
Maar niet getreurd. Hij mag bij een andere club bewijzen dat Martin van Geel het verkeerd heeft gezien. Over Danny Blind hoef je je geen zorgen te maken, die houdt de belangen van Danny Blind nauwlettend in het oog.
Na de huldiging voor het winnen van wat-ook-alweer- zou een groots afscheid van een ontslagen trainer een nieuw dieptepunt zijn. Blind rest een vertrek door de zijdeur, zo gaat dat.
Maar niet getreurd. Hij mag bij een andere club bewijzen dat Martin van Geel het verkeerd heeft gezien. Over Danny Blind hoef je je geen zorgen te maken, die houdt de belangen van Danny Blind nauwlettend in het oog.
Laatst gewijzigd door joey op di mei 09, 2006 4:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien had AJAX dan wel nog roemlozer het seizoen afgemaakt. Misschien heeft Blind wel wat van Michels opgestoken...Kowalczyk schreef:Ja. Daar zou hij zijn geliefde club ook nog een goede dienst mee bewezen hebben.Henk de Gier schreef:toch had ik liever gezien dat Blind de laatste weken zo dicht was gebleven als een Zeeuwse mossel.
K.
- Donnie Darko
Sommigen hier gaan wel erg ver in hun Blind(e) haat. heeft Jan Wouters niet gezegd in een interview dat hij zijn samenwerking met Blind niet zo ziet? dat hem van een mes nooit iets is gebleken? Is het niet logisch dat je als je als Ajacied zo'n shitpot als tegen Mallorca ziet je emoties even laat gaan? Als dat niet mag, dan moet je ieder bestuurslid tegen de muur zetten.
- Donnie Darko
Ieder punt van Blind wordt belicht en in een negatief beeld gezet terwijl sommige punten gewoon niet kloppen of gezocht zijn. Dat kan je vervelend vinden, maar dan ben je toch de weg een beetje kwijt.Neefkens schreef:Het heeft geen ZAK met haat te maken als je Blind gewoon geen goede trainer voor AJAX vindt. Zo wordt het ook een hele vervelende discussie. :nooo:
Dat vind ik wel mee vallen. Bovendien doen de bestuur-bashers dat net zo hard.Donnie Darko schreef:Ieder punt van Blind wordt belicht en in een negatief beeld gezet terwijl sommige punten gewoon niet kloppen of gezocht zijn. Dat kan je vervelend vinden, maar dan ben je toch de weg een beetje kwijt.Neefkens schreef:Het heeft geen ZAK met haat te maken als je Blind gewoon geen goede trainer voor AJAX vindt. Zo wordt het ook een hele vervelende discussie. :nooo:
Ik heb respect voor Blind, maar ik vertrouw hem niet en zie hem liever niet meer bij Ajax.
Nu roept hij dat mensen binnen de club elkaar moeten steunen, terwijl hij toen Wouters openlijk afviel. Daar gaat het mij om.Donnie Darko schreef:Sommigen hier gaan wel erg ver in hun Blind(e) haat. heeft Jan Wouters niet gezegd in een interview dat hij zijn samenwerking met Blind niet zo ziet? dat hem van een mes nooit iets is gebleken? Is het niet logisch dat je als je als Ajacied zo'n shitpot als tegen Mallorca ziet je emoties even laat gaan? Als dat niet mag, dan moet je ieder bestuurslid tegen de muur zetten.
Wouters was een matige trainer, maar als mens heb ik hem hoog zitten. NOOIT heeft hij een ander de schuld gegeven voor zijn falen. Hij keek alleen naar zichzelf. Natuurlijk denkt hij er het zijne van, want in zo'n situatie is niet iedereen binnen een club even aardig, maar hij is daar discreet over gebleven. Hij is zelfs naar de première van die verschrikkelijke film gekomen. :xyxthumbs:
Dat gaat snel, Steef. :D
Marco, dan kijken wij daar anders tegenaan. Ik vind dat als je veantwoordelijkheid draagt, dat je niet als een dief in de nacht moet vertrekken en anderen met de stront moet laten zitten. In die tijd kwamen trouwens genoeg berichten naar buiten dat Blind het niet eens was met Wouters, blaba. Dat hoofdschudden op de tribune, hierboven genoemd, was daar naar één uiting van. Hij heeft zich in elk geval nooit solidair verklaard met Wouters, terwijl ze samen aan die klus begonnen waren.
Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen. Blind had van LVG al toezeggingen gekregen. Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.
Ik vind hem een hypocriet.
Marco, dan kijken wij daar anders tegenaan. Ik vind dat als je veantwoordelijkheid draagt, dat je niet als een dief in de nacht moet vertrekken en anderen met de stront moet laten zitten. In die tijd kwamen trouwens genoeg berichten naar buiten dat Blind het niet eens was met Wouters, blaba. Dat hoofdschudden op de tribune, hierboven genoemd, was daar naar één uiting van. Hij heeft zich in elk geval nooit solidair verklaard met Wouters, terwijl ze samen aan die klus begonnen waren.
Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen. Blind had van LVG al toezeggingen gekregen. Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.
Ik vind hem een hypocriet.
Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.Marco schreef:Ik denk niet dat Blind moord en brand zou schreeuwen als MvG zou zijn opgestapt. En je kan je afvragen in hoeverre ze ooit samen op stap zijn gegaan...
Dat was natuurlijk ook een domme zet van Ajax.
Kust kont.joey schreef:Dat gaat snel, Steef. :D
Lijkt me duidelijk.joey schreef:Marco, dan kijken wij daar anders tegenaan.
Ouwe koeien laat ik in de sloot zitten.joey schreef:Ik vind dat als je veantwoordelijkheid draagt, dat je niet als een dief in de nacht moet vertrekken en anderen met de stront moet laten zitten.
Blind én Wouters waren destijds totaal niet toe aan deze klus, laat dat voorop staan. Vergeet echter niet dat Jezus Christus himself beide mannen destijds heeft voorgedragen. Een klus die hun schouders destijds niet konden dragen. Daarnaast stond menigeen te juichen dat er eigen jongens aan het roer kwamen, dat beiden jammerlijk faalden is jammer maar niet verbazingwekkend. Blind was er simpelweg niet klaar voor en Wouters had een lachwekkende spelersgroep, samen met Blind samengesteld overigens. Want wees eerlijk, Machlas halen voor negentien miljoen terwijl je Benni verkoopt voor 10 X'Cjoey schreef:In die tijd kwamen trouwens genoeg berichten naar buiten dat Blind het niet eens was met Wouters, blaba. Dat hoofdschudden op de tribune, hierboven genoemd, was daar naar één uiting van. Hij heeft zich in elk geval nooit solidair verklaard met Wouters, terwijl ze samen aan die klus begonnen waren.
Over dat hoofdschudden kan ik maar 1 ding zeggen: dat zal wel Blind eigen zijn aangezien ik hem na zijn spelerscarriere weinig anders heb zien doen, ook op de Toekomst.
Tja, wat kunnen mensen met dit soort beschuldigingen die niet te staven zijn? Ik in ieder geval niets. Het duo van Gaal - Blind leek me overigens geen slechte.joey schreef:Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen.
Niks mis mee, heeft van Basten ook gekregen.joey schreef:Blind had van LVG al toezeggingen gekregen.
Moet iedereen in elke geleding van de club achter de hoofdtrainer staan? Kan me goed voorstellen dat meerdere mensen niet blij waren met de methode Koeman, om het maar voorzichtig te brengen.joey schreef:Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.
Net zo'n interessante opmerking als dat ik jou geen Ajacied zou vinden.joey schreef:Ik vind hem een hypocriet.
Dus Koeman heeft jarenlang wel goed werk verricht?Steef schreef:Ben ik ook niet. Is ook niet totaal niet nodig, als je je werk maar goed doet.
Misschien wel een methode van dit bestuur om van Blind/van Gaal af te komen...Thomas schreef:Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.
By the way, nog helemaal niets vernomen van het orakel uit Barcelona, heeft Hij Zijn goedkeuring al uitgesproken?
Het lijkt me sterk dat Ajax Blind net voor langere tijd coach van Ajax had gemaakt om een paar maanden daarna bewust een TD aan te stellen die het niet zag zitten in Blind.San Marco schreef:Misschien wel een methode van dit bestuur om van Blind/van Gaal af te komen...Thomas schreef:]Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.
In de zomer was er nog niet zoveel aan te merken op de prestaties van Blind als trainer.