Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 09, 2006 4:20 pm

En dus hup, Blind een schop onder zijn hol en over tot de orde van de dag. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » di mei 09, 2006 4:24 pm

Ik hoop toch echt dat oer-Ajacied Blind een waardig afscheid krijgt. Hopelijk kan hij ooit nog wat voor de club betekenen. Ik zal zijn inzet voor de club iig niet vergeten.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 09, 2006 4:28 pm

Had je gisteren naar het Leidseplein moeten gaan, Maartoe. ;)

jabu

Bericht door jabu » di mei 09, 2006 4:29 pm

Het is maar wat je waardig noemt...... Die wanvertoning gun je zelfs je ergste vijand niet. :sad:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 09, 2006 4:32 pm

Blind heeft ervan genoten hoor. :yes:

Na de huldiging voor het winnen van wat-ook-alweer- zou een groots afscheid van een ontslagen trainer een nieuw dieptepunt zijn. Blind rest een vertrek door de zijdeur, zo gaat dat.

Maar niet getreurd. Hij mag bij een andere club bewijzen dat Martin van Geel het verkeerd heeft gezien. Over Danny Blind hoef je je geen zorgen te maken, die houdt de belangen van Danny Blind nauwlettend in het oog.
Laatst gewijzigd door joey op di mei 09, 2006 4:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

San Marco

Bericht door San Marco » di mei 09, 2006 4:33 pm

Kowalczyk schreef:
Henk de Gier schreef:toch had ik liever gezien dat Blind de laatste weken zo dicht was gebleven als een Zeeuwse mossel.
Ja. Daar zou hij zijn geliefde club ook nog een goede dienst mee bewezen hebben.

K.
Misschien had AJAX dan wel nog roemlozer het seizoen afgemaakt. Misschien heeft Blind wel wat van Michels opgestoken...

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » di mei 09, 2006 6:45 pm

Sommigen hier gaan wel erg ver in hun Blind(e) haat. heeft Jan Wouters niet gezegd in een interview dat hij zijn samenwerking met Blind niet zo ziet? dat hem van een mes nooit iets is gebleken? Is het niet logisch dat je als je als Ajacied zo'n shitpot als tegen Mallorca ziet je emoties even laat gaan? Als dat niet mag, dan moet je ieder bestuurslid tegen de muur zetten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mei 09, 2006 6:50 pm

Het heeft geen ZAK met haat te maken als je Blind gewoon geen goede trainer voor AJAX vindt. Zo wordt het ook een hele vervelende discussie. :nooo:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 09, 2006 6:50 pm

Nee hoor. Van Geel niet. :cheer:

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » di mei 09, 2006 6:55 pm

Neefkens schreef:Het heeft geen ZAK met haat te maken als je Blind gewoon geen goede trainer voor AJAX vindt. Zo wordt het ook een hele vervelende discussie. :nooo:
Ieder punt van Blind wordt belicht en in een negatief beeld gezet terwijl sommige punten gewoon niet kloppen of gezocht zijn. Dat kan je vervelend vinden, maar dan ben je toch de weg een beetje kwijt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mei 09, 2006 6:58 pm

Dat is jouw mening, daar heb je uiteraard recht op. Er zijn hier ook andere meningen, dat alles heeft niets met HAAT te maken. Dat impliceert namelijk dat het verder gaat dan ratio en dat is niet het geval. Bij jou niet en bij de tegenstanders ook niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 09, 2006 7:02 pm

Donnie Darko schreef:
Neefkens schreef:Het heeft geen ZAK met haat te maken als je Blind gewoon geen goede trainer voor AJAX vindt. Zo wordt het ook een hele vervelende discussie. :nooo:
Ieder punt van Blind wordt belicht en in een negatief beeld gezet terwijl sommige punten gewoon niet kloppen of gezocht zijn. Dat kan je vervelend vinden, maar dan ben je toch de weg een beetje kwijt.
Dat vind ik wel mee vallen. Bovendien doen de bestuur-bashers dat net zo hard.

Ik heb respect voor Blind, maar ik vertrouw hem niet en zie hem liever niet meer bij Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 10, 2006 9:45 am

Donnie Darko schreef:Sommigen hier gaan wel erg ver in hun Blind(e) haat. heeft Jan Wouters niet gezegd in een interview dat hij zijn samenwerking met Blind niet zo ziet? dat hem van een mes nooit iets is gebleken? Is het niet logisch dat je als je als Ajacied zo'n shitpot als tegen Mallorca ziet je emoties even laat gaan? Als dat niet mag, dan moet je ieder bestuurslid tegen de muur zetten.
Nu roept hij dat mensen binnen de club elkaar moeten steunen, terwijl hij toen Wouters openlijk afviel. Daar gaat het mij om.

Wouters was een matige trainer, maar als mens heb ik hem hoog zitten. NOOIT heeft hij een ander de schuld gegeven voor zijn falen. Hij keek alleen naar zichzelf. Natuurlijk denkt hij er het zijne van, want in zo'n situatie is niet iedereen binnen een club even aardig, maar hij is daar discreet over gebleven. Hij is zelfs naar de première van die verschrikkelijke film gekomen. :xyxthumbs:

Marco
AT EC 2004 winner

Bericht door Marco » wo mei 10, 2006 1:05 pm

Kan je me dat openlijk afvallen nog eens uitleggen? Wat heeft Blind gedaan/gezegd?
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 10, 2006 1:18 pm

Hij ging er vandoor als een haas. Meneer was ontevreden. :pukey:

Nu is het opeens; samen uit, samen thuis. :sad:

Marco
AT EC 2004 winner

Bericht door Marco » wo mei 10, 2006 2:03 pm

Ik denk niet dat Blind moord en brand zou schreeuwen als MvG zou zijn opgestapt. En je kan je afvragen in hoeverre ze ooit samen op stap zijn gegaan...

Opstappen staat natuurlijk niet gelijk aan het openlijk afvallen van iemand. Bull.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

Feest

Bericht door Feest » wo mei 10, 2006 2:06 pm

SA: 'Goedemiddag Nancy, ik ben op zoek naar meneer Blind.'

N: "Meneer Blind werkt hier niet meer."

SA: 'Kunt u dat nog een keer zeggen?'

N: "Meneer Blind werkt hier niet meer!"

:D

San Marco

Bericht door San Marco » wo mei 10, 2006 2:14 pm

Aperte humor, kun wel zien dat je geen Ajacied bent.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 10, 2006 2:15 pm

Dat gaat snel, Steef. :D

Marco, dan kijken wij daar anders tegenaan. Ik vind dat als je veantwoordelijkheid draagt, dat je niet als een dief in de nacht moet vertrekken en anderen met de stront moet laten zitten. In die tijd kwamen trouwens genoeg berichten naar buiten dat Blind het niet eens was met Wouters, blaba. Dat hoofdschudden op de tribune, hierboven genoemd, was daar naar één uiting van. Hij heeft zich in elk geval nooit solidair verklaard met Wouters, terwijl ze samen aan die klus begonnen waren.
Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen. Blind had van LVG al toezeggingen gekregen. Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.

Ik vind hem een hypocriet.

Feest

Bericht door Feest » wo mei 10, 2006 2:15 pm

Ben ik ook niet. Is ook niet totaal niet nodig, als je je werk maar goed doet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 10, 2006 2:16 pm

Marco schreef:Ik denk niet dat Blind moord en brand zou schreeuwen als MvG zou zijn opgestapt. En je kan je afvragen in hoeverre ze ooit samen op stap zijn gegaan...
Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.

Dat was natuurlijk ook een domme zet van Ajax.

San Marco

Bericht door San Marco » wo mei 10, 2006 2:37 pm

joey schreef:Dat gaat snel, Steef. :D
Kust kont.
joey schreef:Marco, dan kijken wij daar anders tegenaan.
Lijkt me duidelijk.
joey schreef:Ik vind dat als je veantwoordelijkheid draagt, dat je niet als een dief in de nacht moet vertrekken en anderen met de stront moet laten zitten.
Ouwe koeien laat ik in de sloot zitten.
joey schreef:In die tijd kwamen trouwens genoeg berichten naar buiten dat Blind het niet eens was met Wouters, blaba. Dat hoofdschudden op de tribune, hierboven genoemd, was daar naar één uiting van. Hij heeft zich in elk geval nooit solidair verklaard met Wouters, terwijl ze samen aan die klus begonnen waren.
Blind én Wouters waren destijds totaal niet toe aan deze klus, laat dat voorop staan. Vergeet echter niet dat Jezus Christus himself beide mannen destijds heeft voorgedragen. Een klus die hun schouders destijds niet konden dragen. Daarnaast stond menigeen te juichen dat er eigen jongens aan het roer kwamen, dat beiden jammerlijk faalden is jammer maar niet verbazingwekkend. Blind was er simpelweg niet klaar voor en Wouters had een lachwekkende spelersgroep, samen met Blind samengesteld overigens. Want wees eerlijk, Machlas halen voor negentien miljoen terwijl je Benni verkoopt voor 10 X'C

Over dat hoofdschudden kan ik maar 1 ding zeggen: dat zal wel Blind eigen zijn aangezien ik hem na zijn spelerscarriere weinig anders heb zien doen, ook op de Toekomst.
joey schreef:Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen.
Tja, wat kunnen mensen met dit soort beschuldigingen die niet te staven zijn? Ik in ieder geval niets. Het duo van Gaal - Blind leek me overigens geen slechte.
joey schreef:Blind had van LVG al toezeggingen gekregen.
Niks mis mee, heeft van Basten ook gekregen.
joey schreef:Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.
Moet iedereen in elke geleding van de club achter de hoofdtrainer staan? Kan me goed voorstellen dat meerdere mensen niet blij waren met de methode Koeman, om het maar voorzichtig te brengen.
joey schreef:Ik vind hem een hypocriet.
Net zo'n interessante opmerking als dat ik jou geen Ajacied zou vinden.

Steef schreef:Ben ik ook niet. Is ook niet totaal niet nodig, als je je werk maar goed doet.
Dus Koeman heeft jarenlang wel goed werk verricht?
Thomas schreef:Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.

Misschien wel een methode van dit bestuur om van Blind/van Gaal af te komen...

By the way, nog helemaal niets vernomen van het orakel uit Barcelona, heeft Hij Zijn goedkeuring al uitgesproken?

jabu

Bericht door jabu » wo mei 10, 2006 2:38 pm

joey schreef:Nog zoiets: Van Gaal en Blind hadden verregaande plannen om Koeman te wippen. Blind had van LVG al toezeggingen gekregen. Van 'achter elkaar gaan staan' was op dat moment geen sprake.

Ik vind hem een hypocriet.
Hoe kon Blind als Hoofd Jeugdopleiding Koeman wippen? :eusa_doh:

San Marco

Bericht door San Marco » wo mei 10, 2006 2:39 pm

Koeman wipte al genoeg af me dunkt :bis:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 10, 2006 3:12 pm

San Marco schreef:
Thomas schreef:]Dat is volgens mij in dit geval nooit zo geweest. Misschien baalde MvG er wel flink van dat Danny Blind al aangesteld was als trainer toen hij binnenkwam als TD.

Misschien wel een methode van dit bestuur om van Blind/van Gaal af te komen...
Het lijkt me sterk dat Ajax Blind net voor langere tijd coach van Ajax had gemaakt om een paar maanden daarna bewust een TD aan te stellen die het niet zag zitten in Blind.

In de zomer was er nog niet zoveel aan te merken op de prestaties van Blind als trainer.

Plaats reactie