Zet hem tegen mij en ik stop hem onder de grasmat.Vedette-10- schreef:Hij was inderdaad niet goed bezig, maar en-of dat hij kan voetballen!
Piet Keizer scout voor Panathinaikos
Moderator: mods
En Wielaert zit in het Lemic netwerk.joey schreef:Inderdaad.![]()
Ik wil graag weten waarom het netwerk van HtC malafide is. Laat hij zich in met personen die zwaar crimineel zijn? Ik vind het een behoorlijke beschuldiging.

Misschien heeft Jabu dat wel ergens gehoord. Oh nee, dat is meer jouw niveau van je bronnen prijsgeven.
-
Flauw dat juist jij mbt dit onderwerp over bronnen begint. Malafide hoeft overigens natuurlijk niet te betekenen dat hij met zware criminelen omgaat, maar dat hoef ik jou vast niet uit te leggen. Zelf heb je vaak genoeg aangegeven dat clubs als Chelsea met MSI e.d. in jouw ogen verwerpelijk zijn en dat Ajax daar ver vandaan moet blijven. Dan hebben we het nog niet eens over jouw beweringen mbt Lemic, waar je blijkbaar zelf het niet nodig vindt om met bronnen te komen.Maar goed, ene joey van AT is in dit geval de bron.joey schreef:Inderdaad.![]()
Ik wil graag weten waarom het netwerk van HtC malafide is. Laat hij zich in met personen die zwaar crimineel zijn? Ik vind het een behoorlijke beschuldiging.
Laatst gewijzigd door jabu op di feb 17, 2009 9:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind malafide een zwaar woord. Ik heb nog nooit ergens gelezen dat Sulejmani is aangetrokken via het malafide netwerk van Van Basten, of Farfan via het malafide netwerk van Hiddink.
Ik geloof best dat Ten Cate contacten heeft met MSI/Chelsea, etc. Hij is niet voor niets naar Chelsea gegaan. De vraag is waar hij die contacten opgedaan heeft. Misschien wel bij Ajax.
Ik geloof best dat Ten Cate contacten heeft met MSI/Chelsea, etc. Hij is niet voor niets naar Chelsea gegaan. De vraag is waar hij die contacten opgedaan heeft. Misschien wel bij Ajax.

Het stinkt aan alle kanten!
-
-
-