Godenzonen
Moderator: mods
- LouisXIV & co
Dat is geen saamhorigheid maar stemmingmakerij. Hij roept op tot volkswoede.Neefkens schreef:Perfecte woorden van Blind tegen de supporters: wij zijn de club niet, bestuur is de club niet, directie is de club niet: Jullie zijn de club.
Hij predikt saamhorigheid :yes:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Toch niet dat verhaal over de regering en Beatrix? :DSteef schreef:Ko zei dat een goede spits een beetje een smeerkees moet zijn.
Waar blijven mijn royalties, Ko?
En hij zei nog iets dat in mijn straatje pastte, maar ben ik even vergeten.
Ja, in FC Godenzonen wordt op hoog niveau gediscussieerd. :xyxthumbs:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- LouisXIV & co
Ik ben het niet vaak met Steef eens ... Maar kom op ... wat een genante vertoning is een huldiging als deze eigenlijks.
Voor een club als Ajax is de knvb beker (of welke commerciële naam je er ook aan wilt geven) natuurlijk geen hoofdprijs, en naar mijn mening moet je alleen gaan huldigen als je een hoofdprijs wint (landskampioenschap en europa cups).
Kijk, als clubs als Twente, Utrecht, Roda en zelfs feyenoord :hypocrite: de beker winnen, dan is het logisch dat er een huldiging volgt, voor deze clubs is het wel een hoofdprijs, maar voor Ajax kan en mag het nooit meer zijn dan een extratje (als je dus al kampioen bent), of een troostprijsje zoals dit jaar.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de invullling die er aan een dergelijke huldiging gegeven word ... Ik zag iemand Peter Beense een held noemen .... De man die daar vanavond voor de zoveelste keer volstrekt overbodig de Queen klassieker 'We are the champions' zinloos geweld staat aan te doen .... Kom op zeg, dat is toch pue armoede ...
Nee, voor mij alleen maar een huldiging voor een echte prijs, en met een gigantisch stuk in m'n reet, dan schijnt zelfs Peter Beense nog wel mee te vallen .....
Mars
Voor een club als Ajax is de knvb beker (of welke commerciële naam je er ook aan wilt geven) natuurlijk geen hoofdprijs, en naar mijn mening moet je alleen gaan huldigen als je een hoofdprijs wint (landskampioenschap en europa cups).
Kijk, als clubs als Twente, Utrecht, Roda en zelfs feyenoord :hypocrite: de beker winnen, dan is het logisch dat er een huldiging volgt, voor deze clubs is het wel een hoofdprijs, maar voor Ajax kan en mag het nooit meer zijn dan een extratje (als je dus al kampioen bent), of een troostprijsje zoals dit jaar.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de invullling die er aan een dergelijke huldiging gegeven word ... Ik zag iemand Peter Beense een held noemen .... De man die daar vanavond voor de zoveelste keer volstrekt overbodig de Queen klassieker 'We are the champions' zinloos geweld staat aan te doen .... Kom op zeg, dat is toch pue armoede ...
Nee, voor mij alleen maar een huldiging voor een echte prijs, en met een gigantisch stuk in m'n reet, dan schijnt zelfs Peter Beense nog wel mee te vallen .....
Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....
Voor die tijd is Blind dus officieel afgevoerd. :yes:Steef schreef:Niet op het bordes. Binnen voor de camera's van AT5.
Volgende week trouwens MvG bij Godenzonen met ZIJN kant van het verhaal.
Kreeg de indruk dat Blind en vooral Van der Lem van de leiding op hun flikker hebben gehad, jullie ook? VDL deed zo timide, terwijl hij vorige week nog een en al woede was.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Alexander schreef:Kom net van het Leidse het is weer 1 grote bende, dus voorlopig geen huldigingen meer daar. Echt weer 1 tyfus bende daar nu.
Ongeregeldheden na huldiging Ajax
Rond het Leidseplein in Amsterdam is
het onrustig na de huldiging van Ajax
voor het winnen van de KNVB-beker.Een
deel van de Ajax-aanhang weigert het
plein te verlaten,ondanks oproepen van
de Amsterdamse politie.De ME heeft een
aantal charges uitgevoerd.
De fans op het plein willen dat Ajax-
voorzitter Jaakke tekst en uitleg geeft
over het dreigende ontslag van coach
Danny Blind.