Godenzonen
Moderator: mods
Precies. Ik vind het vaak eerder verwerpelijk dan echt goed gedrag. Bij KJH die wel van zichzelf gefocused was en wist wat-ie wilde pakt het goed uit, maar bij het meerendeel niet. Dan kan 't ook zijn dat de mentaliteit van die andere jongens zo slecht was, dat ze het ook op een andere manier niet hadden gehaald.
De kracht van KJH is geweest dat-ie niet z'n neus heeft opgehaald voor AGOVV. De meeste talenten willen alleen in de Eredivisie ballen.
De kracht van KJH is geweest dat-ie niet z'n neus heeft opgehaald voor AGOVV. De meeste talenten willen alleen in de Eredivisie ballen.
- LouisXIV & co
Ze hebben nog altijd een flinke som gekregen van Heerenveen,dus ze hebben een som geld gekregen zonder er iets voor te doen... Ze balen echt in Eindhoven.joey schreef:PSV had geen plannen met Klaas-Jan. Ze wilden hem houden voor het geval hij meer waard werd.
Wat zullen ze balen, zeg. :D
Chris a.k.a Giiser
- LouisXIV & co
psv heeft iets van anderhalf miljoen gekregen. Dat is niks vergeleken bij de overwaarde die Ajax nú al aan KJH heeft verdiend. En dan speelt-ie óók nog bij ons! Reken maar: die balen héél stevig in ei-hoven.
En als het bestuur daar niet baalt, dan zijn het toch zeker wel de toeschouwers. Die zitten echt niet op anderhalf miljoen te wachten. Die willen gewoon een goede spits. En die hebben ze nu niet ;)
En als het bestuur daar niet baalt, dan zijn het toch zeker wel de toeschouwers. Die zitten echt niet op anderhalf miljoen te wachten. Die willen gewoon een goede spits. En die hebben ze nu niet ;)
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
Kijk, natuurlijk staat of valt hun humeur nu ook niet alleen maar met het wel of niet hebben van KJH. Die gasten zijn kampioen, dus die zullen heus wel wat gelachen hebben dit seizoen. Maar we hebben het nu primair over de deal van KJH. En dan denk ik - sterker: weet ik zeker - dat ze dáár van balen.Bertje schreef:Mwah, die Farfan kan ook wel een beetje voetballen. Helemaal huilen met de pet van Louis op is het ook niet daar. ;)
p.s. en niemand huilt met mijn pet op! :D
- LouisXIV & co
Dat is een misleidende drogreden. Ze kregen 1,35 miljoen nadat die speler de top haalde. Nu doe je net voorkomen alsof ze effe 1,35 miljoen vangen voor een twijfelgeval. Voor al die andere twijfelgevallen, die ze juist terecht hebben weggedaan, hebben ze gewoon niks ontvangen.Chris schreef:Klopt, heb het ff opgezocht, maar dan alsnog 1,35 miljoen voor een speler waar ze niet zeker van wisten of hij het halen zou.
Je kunt moeilijk beweren dat een club blij is met het laten lopen van een speler die erg veel geld waard is geworden omdat ze er toch nog een fooi van 1,35 miljoen voor hebben gekregen.
Precies. Hoe meer je vangt, hoe meer je hebt misgelopen.
Ajax schijnt 35% van de transfersom te krijgen als VDV dit jaar wordt doorverkocht. Kan een aardig sommetje opleveren, maar juist de hoogte van de transferbedrag bewijst dan dat Ajax die jongen voor een fooi heeft weggedaan.
(Niet dat het veel anders kon, maar dat is een andere discussie.)
Ajax schijnt 35% van de transfersom te krijgen als VDV dit jaar wordt doorverkocht. Kan een aardig sommetje opleveren, maar juist de hoogte van de transferbedrag bewijst dan dat Ajax die jongen voor een fooi heeft weggedaan.
(Niet dat het veel anders kon, maar dat is een andere discussie.)
Het stinkt aan alle kanten!
Hij was een twijfelgeval, die toendertijd niet de mogelijkheid zou krijgen om tot ontwikkeling te komen bij PSV en hij wou niet weer verhuurd worden dus gaat hij naar een andere club en dan vangt PSV effe een leuke som geld. Dat is het verhaal, bij mijn weten, en dus krijgt PSV 1,35 miljoen voor een twijfelgeval.LouisXIV & co schreef:Dat is een misleidende drogreden. Ze kregen 1,35 miljoen nadat die speler de top haalde. Nu doe je net voorkomen alsof ze effe 1,35 miljoen vangen voor een twijfelgeval. Voor al die andere twijfelgevallen, die ze juist terecht hebben weggedaan, hebben ze gewoon niks ontvangen.Chris schreef:Klopt, heb het ff opgezocht, maar dan alsnog 1,35 miljoen voor een speler waar ze niet zeker van wisten of hij het halen zou.
Je kunt moeilijk beweren dat een club blij is met het laten lopen van een speler die erg veel geld waard is geworden omdat ze er toch nog een fooi van 1,35 miljoen voor hebben gekregen.
Ik beweer ook niet dat PSV blij dat KJH nu zoveel geld waard is, maar om een leuke som geld te vangen voor een twijfelgeval wat PSV in de eerste divisie heeft gedumpt. Dan kreeg ik wel een glimlach op mijn gezicht.
Chris a.k.a Giiser
- LouisXIV & co
Dit hele gesprek vond na het programma plaats, Ko?Kowalczyk schreef:Ik overdrijf niet als ik zeg dat Klaas-Jan Huntelaar de leukste voetballer is die ik ooit heb ontmoet. Rustig, goedlachs, vriendelijk, absoluut onverstoorbaar, scherpzinnig, humoristisch en 100% down-to-earth. Als enige voetballer die ik tot nu toe ontmoet heb, vroeg hij honderduit over AT5 en mijn eigen activiteiten. En hij kan met afstandelijke verwondering naar het voetbalwereldje kijken. Ook zeldzaam.Donnie Darko schreef:Ko, domme vraag misschien maar is KJH achter de camera's net zo relaxed als ervoor?
Wat ik héél leuk vond om te merken, is dat hij zich écht in de geschiedenis van Ajax verdiept. Het was geen PR-stunt van Ajax dat hij zelf voor Ruud Geels gekozen heeft, om hem de trofee voor Speler van het Jaar te overhandigen. De club had gezegd: weet je iemand van wie je hem graag wilt krijgen? Toen heeft hij de geschiedenisboeken bestudeerd en kwam hij met de namen van Ruud Geels en Henk Groot op de proppen, omdat die drie, vier keer achtereen topscorer zijn geworden met 30+ doelpunten.
Hij vertelde dat hij op het moment Mijn Ajax van Salo Muller leest en hij vroeg mij of ik nog tips had voor leuke sportboeken. Ik heb hem De trots van de wereld aangeraden en Het mooiste leven... over Heerenveen, omdat daar veel clubmensen in voorkomen die hij zelf ook kent. Hij zou ze meteen gaan kopen.
Hij kende mijn boek trouwens ook. Toen ik de titel Vak 127 noemde, gaf hij een tamelijk adequate beschrijving van de inhoud ("dat gaat toch over Ajax-supporters die steeds meer andere dingen aan hun hoofd krijgen?") en zei hij dat hij ervan gehoord had en graag wilde lezen. Wat hij niet wist, was dat ik een exemplaar voor hem had meegenomen. Dat doe ik beslist niet voor elke gast (want ik heb geen dozen gratis exemplaren thuisstaan ofzo), maar Klaas wilde ik bedanken voor het feit dat hij me (samen met Urby Emanuelson) toch nog wat genot geschonken heeft in dit baggerjaar.
Hij was helemaal verguld. Ik heb er als opdracht ingezet dat ik hem dankbaar ben voor zijn eerste halve seizoen hier, en dat hij lang, lang bij Ajax moet blijven. Vond hij geweldig.
Serieus: ik ben niet starstruck (had ik bij Lou Reed en Neil Young geen last van, dus dan red je het tegenover Klaas-Jan Huntelaar ook wel...), maar hij maakte op een hele aardse manier indruk op me. Toen hij was vertrokken, zeiden ook de redactieleden nog een paar keer tegen elkaar: goh, wat een leuke gozer. Echt. Zit geen theelepeltje arrogantie of verwend voetballersgedrag in.
K.
In ieder geval heel gaaf. :xyxthumbs:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
- Henk de Gier
- Contacteer: