Godenzonen
Moderator: mods
- Berend Stoker
Ko begon veelbelovend, hij zei iets over het slechte seizoen en de verantwoordelijkheid die Blind daarvoor droeg, maar toen barstte Mulder los (Blind gewéldig, Ten Cate een prutser, bestuur van Ajax waardeloos, etc) en Ko kwam niet meer aan het woord.
Huntelaar zei er lekker zo weinig mogelijk over. ;)
Ik ken dat kunstje van Mulder ondertussen. Die man is een clown. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
- LouisXIV & co
Ach de bekende argumenten die ook altijd tegen Co werden gebruikt. :hypocrite:joey schreef:Hij zei dat HtC nooit de club zou kunnen dragen, dat was typisch iemand voor Go Ahead Eagles, dit in tegenstelling tot Blind, die deed dat perfééct. :eusa_liar:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Die man komt nooit met argumenten. Hij roept maar wat.
Ik zou willen weten wat Blind dan perfect doet, ik heb nog niets kunnen ontdekken.
Ik vind het vreemd om HtC, die bij verschillende clubs goede resultaten heeft geboekt, neer te zetten als een stumper, en Blind daarentegen ...ach, laat maar... X'D
Ik zou willen weten wat Blind dan perfect doet, ik heb nog niets kunnen ontdekken.
Ik vind het vreemd om HtC, die bij verschillende clubs goede resultaten heeft geboekt, neer te zetten als een stumper, en Blind daarentegen ...ach, laat maar... X'D
-
- AT Toto winner 15/16
- LouisXIV & co
Ik denk dat Ko dacht: laat die Mulder maar lullen over Blind, zonde van de tijd om daar nog verder tegenin te gaan. Veel leuker om het over Huntelaar te hebben. Vandaar dat Ko van analist overstapte naar de rol van interviewer. En gelijk had-ie, want dat was een erg leuk gedeelte. Leuke gozer die Klaas.
:xyxthumbs:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Ten Cate werkt elke dag met Deco en Ronaldinho, die weet inmiddels wat topvoetbal inhoudt. De stap van subtop naar top is groot, maar deze man heeft in zichzelf geïnvesteerd. Na Barcelona is Ajax echt niet zo ingewikkeld meer.LouisXIV & co schreef:Ach de bekende argumenten die ook altijd tegen Co werden gebruikt. :hypocrite:joey schreef:Hij zei dat HtC nooit de club zou kunnen dragen, dat was typisch iemand voor Go Ahead Eagles, dit in tegenstelling tot Blind, die deed dat perfééct. :eusa_liar:
Die Mulder zal ook wel tot het old boys' netwerk behoren. ;)
- Berend Stoker
Dat is ook zo. KJH heeft humor.LouisXIV & co schreef:Ik denk dat Ko dacht: laat die Mulder maar lullen over Blind, zonde van de tijd om daar nog verder tegenin te gaan. Veel leuker om het over Huntelaar te hebben. Vandaar dat Ko van analist overstapte naar de rol van interviewer. En gelijk had-ie, want dat was een erg leuk gedeelte. Leuke gozer die Klaas.
Niet dat hij iets spectaculairs zei. Dit voor degenen die het niet (hebben) kunnen zien.
Ko deed nog een manmoedige poging (Dat is scorebordjournalistiek, Jan), maar het was vechten tegen de bierkaai. Nooit een hoge pet opgehad van Mulder, maar dat is hierbij meer dan bevestigd. :nooo:joey schreef:Hij zei dat HtC nooit de club zou kunnen dragen, dat was typisch iemand voor Go Ahead Eagles, dit in tegenstelling tot Blind, die deed dat perfééct. :eusa_liar:
Jammer genoeg zei Ko daar niets op.
En dat geldt ook voor Youri.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik begin steeds meer te geloven dat iedereen maar opkomt voor z'n vriendjes. Dit soort mensen hebben blijkbaar nog belangen (wat betreft vriendschap, bv). Die moet je niet op tv laten praten over voetbal.joey schreef:Ko begon veelbelovend, hij zei iets over het slechte seizoen en de verantwoordelijkheid die Blind daarvoor droeg, maar toen barstte Mulder los (Blind gewéldig, Ten Cate een prutser, bestuur van Ajax waardeloos, etc) en Ko kwam niet meer aan het woord.