Jongens, jongens. Studio Voetbal moet je tegenwoordig niet meer serieus nemen. Vroeger zaten er nog weleens interessante gasten aan tafel, maar nu krijg je om de week het PSV-geouwehoer van Waterreus en elke week Jack die weer bij een ander zijn klauw van achter erin steekt. Van Gelder moet verslag van Oranje doen op de radio. Voor de rest heeft hij geen functie en van weinig voetbalzaken echt verstand.Peter schreef:Ze hebben wat ervaren jongens nodig die de talenten bij de hand nemen haha.Jöhnk schreef:Gaap. Het is weer de Feyenoord goed nieuws show.
Bij Studio Voetbal zijn ze niet goed snik. Echt, wat een stelletje no/no's.
Youri Mulder met een gouden one-liner: het maakt niet uit of je uit of thuis speelt.
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Ajacieden Op Televisie Topic
Tijd voor iets nieuws.
Wat word ik moe van die Henk Spaan zeg.
Ben ik de enige die dacht dat het nooit wat gaat worden met JAVDH ( Jan- Arie voor initimi) toen Spaan hem zo op zat te hemelen. Echt waar volgens mij kan je beter voor een maatschappelijke carriere gaan kiezen als je als voetballer omhoog geprezen wordt door Henk Spaan, dat betekent namelijk echt dat je het nooit gaat redden.
Nu zie ik best wat wedstrijden van Willem 2 maar JAVDH steekt er daar echt niet bovenuit. Een paar keer per wedstrijd zie je wel aan die jongen dat hij mits hij genoeg tijd heeft en dingen uit stilstand kan doen een bovenmodale (trap)techniek heeft, maar daar red je het niet mee.
Je kan van VI zeggen wat je wil en dat het barpraat is, maar mijns inziens zitten van der Gijp en Derksen er voetbaltechnisch vaak veel dichterbij dan Jack en consorten.
Ben ik de enige die dacht dat het nooit wat gaat worden met JAVDH ( Jan- Arie voor initimi) toen Spaan hem zo op zat te hemelen. Echt waar volgens mij kan je beter voor een maatschappelijke carriere gaan kiezen als je als voetballer omhoog geprezen wordt door Henk Spaan, dat betekent namelijk echt dat je het nooit gaat redden.
Nu zie ik best wat wedstrijden van Willem 2 maar JAVDH steekt er daar echt niet bovenuit. Een paar keer per wedstrijd zie je wel aan die jongen dat hij mits hij genoeg tijd heeft en dingen uit stilstand kan doen een bovenmodale (trap)techniek heeft, maar daar red je het niet mee.
Je kan van VI zeggen wat je wil en dat het barpraat is, maar mijns inziens zitten van der Gijp en Derksen er voetbaltechnisch vaak veel dichterbij dan Jack en consorten.
Is 1995 echt zolang geleden??
Van Gelder moet sowieso eens ophouden met zijn eigen mening geven. Hij zit daar als presentator en niet als analist. Maar goed, ik kijk dat programma toch al jaren niet meer.
Mwah, vind dat Derksen eigenlijk ook maar zelden tot nooit iets interessants zegt op voetbaltechnisch gebied. Van der Gijp heeft er mijns inziens wel verstand van. En hij durft bovendien ook gewoon kritisch te zijn op spelers die er weinig van kunnen.
Van der Gijp overdrijft alleen altijd zo in zijn poging de zaal aan het lachen te krijgen, daardoor heb ik moeite hem serieus te nemen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Liberty
- Contacteer:
Ach, hij heeft soms wel hele leuke anekdotes hoor. Die met Suurbier is zeker grappig.
Tijd voor iets nieuws.
Kan ik me voorstellen, maar als je daar doorheen kan prikken hoor je hem absoluut zinnige dingen zeggen.Duke schreef:Van der Gijp overdrijft alleen altijd zo in zijn poging de zaal aan het lachen te krijgen, daardoor heb ik moeite hem serieus te nemen.
Oh ja, dat is ook wel zo. Wat moest die Tijl Bekand er nu weer bij? Die was toch afgeserveerd?
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tijl is speciaal ingehuurd om zulke slechte grappen te maken dat het compleet stilvalt in de studio.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat doet ie dan heel goed. 

Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tijl is voor mij een van de meest talentloze kerels op de Nederlandse TV. Wat een armoe, maar dat even terzijde.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik vind die jakhals Erik wel een leuke vent eigenlijk. Het is geen Hansieeee, maar toch.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wel een leuke vent, maar zelfs Derksen hintte vorige week of het niet wat minder kon met al dat pro-Twente geleuter. Ik vroeg me in z'n eerste week al af of AT's Epi Drost niet gewoon bij Voetbal International zat. 

v/d Gijp is de enige op de televisie die ik echt zinnige dingen over voetbal en spelers hoor zeggen. 

Afgelopen vrijdag had hij het overigens ook over de wedstrijd waarin Cruijff en Co. Milan compleet afdroogden met 6-0 voor de supercup. Alleen jammer dat Cruijff toen al bij Barcelona zat...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Klopt, Bertje; Jan Mulder was Cruijff's opvolger. Beelden van die wedstrijd zijn trouwens op Ajax tv te zien.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Bertje schreef:Afgelopen vrijdag had hij het overigens ook over de wedstrijd waarin Cruijff en Co. Milan compleet afdroogden met 6-0 voor de supercup. Alleen jammer dat Cruijff toen al bij Barcelona zat...
Yep, beetje dom van René, die ik trouwens graag zijn analyses hoor geven. Die wedstrijd beschouw ik als de laatste stuiptrekking van het Grote Ajax 71-73. Alleen dan zonder Cruijff. AC Milan kwam met de nodige poeha naar Amsterdam na de 1-0 winst in Milaan. Dat hebben ze dus geweten.
Die 6-0 bevestigde voor mij indertijd wel het idee dat het vertrek van Cruijff natuurlijk een behoorlijke slok op de borrel scheelde, maar dat er ook dan nog een topploeg overbleef die nationaal en internationaal heel behoorlijk had kunnen meedoen. Helaas zat het toen tussen de oren al lang niet meer goed bij de jongens. Success will tear us apart. Op die ene avond in 1974 in Amsterdam na dan. Toen hebben ze toch nog 1 keer voluit ouderwets gevlamd. Als kollektief en zonder de genialiteit van Cruijff.
- Ajaciedjuh
Kijktip: vanavond Eriksen bij Holland Sport.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Feyenoord C2 komt net aan op De Toekomst. 13/14 jaar en nu al Gucci toilettasjes. Echt of niet, het is veelzeggend.
- Daily Blind
Zijn vast op een trainingskampje in Turkije geweest. Steef tip om te lezen het boek De Einstein generatie! Geeft je een goed inzicht over het gedrag en denkwijze van de jeugd van tegenwoordig. Aanrader voor iedereen overigens!Feest schreef:Feyenoord C2 komt net aan op De Toekomst. 13/14 jaar en nu al Gucci toilettasjes. Echt of niet, het is veelzeggend.
Deed niet mee. Blessure. Onterecht 1 0 geworden. Feyenoord de betere spelers. Scheef gepost eerder
Jammer. Heb hem nooit zien spelen, maar Nouri zou de beste speler zijn van deze lichting?
Ach, de uitslag doet er niet toe. Ik zou liever de betere spelers hebben dan de winst.
Ach, de uitslag doet er niet toe. Ik zou liever de betere spelers hebben dan de winst.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Morgen Bobby Haarms Special bij AT5 om 18.22 uur
Datum: 26-03-2011
Laatste gewijzigd: 26-03-2011
Categorie: Kaartverkoop Champions League
De uitzending van Studio Ajax bij AT5 is een herhaling en staat geheel in het teken van Bobby Haarms, die destijds 75 jaar werd. Met prachtige beelden uit het archief en verhalen over Bobby Haarms van Johan Cruijff, Dennis Bergkamp, Jan Mulder, Louis van Gaal, Frank Rijkaard en vele andere oud-Ajacieden.
Zondag om 18.22 uur en ook om 20.43 uur en 22.49 uur.
Kanalen:
Analoog-26+
UPC-31
Ziggo-986
KPN Digitenne-25
http://www.afcasupportersclub.nl/