Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door kruifie » di aug 10, 2010 10:13 am

joey schreef:Ik vind David Endt ook irritant. Met dat eeuwige ge-Inter van hem. :excited.gif:

Heb die documentaire helaas gemist. Wat is er dan met Jol dan dat de spelers hem (volgens Steef) niet meer serieus zouden kunnen nemen? Zijn horloges zijn nep? :hypocrite.gif:
Nee Jol heeft een 'ritueel' met zn pet... ofzo... Die had hij de laatste reeks wedstrijden (allemaal winst) vorig seizoen steeds naast zich liggen, dus dat veranderde hij niet. Ook hing in zn kantoor zn broek, colbert en regenjas op dezelfde manier en volgorde over de kapstok, en wanneer iemand dat zou veranderen dan zou hij daar kwaad om worden... maar aan bijgeloof deed hij volgens zichzelf niet... :biggrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door joey » di aug 10, 2010 10:18 am

Ach, dat herkennen voetballers wel. Die zijn zo bijgelovig als de pest.

En supporters dan, haha. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Daily Blind » di aug 10, 2010 11:32 am

Peter schreef:Endt heeft in ieder geval nog wat met Ajax en voetbal. Die van der Aat en die Simone zijn hele nare mensen. De keren dat ik toevallig voor ze zat op de tribune was ik daar al achter gekomen, trouwens. Vooral van der Aat is heel erg.
Ja klopt heb je helemaal gelijk in.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Scherrer » di aug 10, 2010 11:36 am

Enganche schreef:Endt een held? Dat moet echt een van de meest ergerlijke mensen aller tijden op aarde zijn.
Het is een beetje een natte tosti, maar wel een echt Ajacied. Man werkt al tientallen jaren voor de club. Als een van de laatsten. Wordt gewoon een clubicoon (is 'ie nog niet helemaal), maar dan minder zichtbaar dan de volkshelden die ons de afgelopen jaren zijn ontvallen. Dus zo'n reactie vind ik persoonlijk wat ongepast en zeker onterecht. Tenzij je natuurlijk niets met de tradities/clubgevoel rond de club AFC Ajax (dus los van het voetbal) hebt. Dat kan ook.

Over de documentaire: Waar mijn broek van afzakte waren die korte 'motivatiefilmpjes' die Jol van YouTube plukt om voor de wedstrijd aan het team te laten zien. Dat is niet eens amateurpsycholoogje spelen, dat is verdomme kleuterniveau. Je zag aan De Zeeuw ook dat hij zich als een klein kind behandeld voelde. Het kan toch niet waar zijn dat de voorbereiding bij een topclub als Ajax er zó ongehoord kinderlijk en amateuristisch aan toe gaat? Ik ben echt verbijsterd.
***

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Bert » di aug 10, 2010 11:41 am

Misschien dat De Zeeuw daarom zo KUT is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Thijs » di aug 10, 2010 12:01 pm

Wat er ook al in Voetbal International geluld werd sloeg echt alles.

Derksen: "Ja die Endt, het is wat met die persvoorlichters, denken dat ze wat zijn, je zag het al bij PSV en ook die Jansma was weer bezig...En dan wordt 'ie nog ingehuurd door journalisten, laat hem z'n werk doen!"

Genee: "Ja maar hij houdt gewoon van Ajax Johan"

Derksen: "Ja dan moet 'ie bij Ajax gaan werken".

HIJ WERKT BIJ AJAX, HIJ ISSSS GEEN PERSVOORLICHTER, EN HOU GEWOON JE BEK!

Jezus, ik word zó moe van dat gelúl altijd op tv. 90% is totale kolder. Waarom maak ik me er nog druk om. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di aug 10, 2010 2:59 pm

Ik heb deze docu gisteren gekeken en weer zie je heel erg snel en goed dat onze organisatie zo amateuristisch is ....

A- Onze commercieel directeur (ga er even vanuit dat Van der Aat toch wel 1,5 Ton pakt op jaarbasis) gaat zich in een overleg bemoeien over hoe de spelers moeten lopen bij een huldiging, dat ze langs de KL moeten etc. Dit soort mensen moet zich echt niet bezig gaan houden met operationele zaken, ik mag er toch vanuit gaan dat we daar andere bekwame mensen voor hebben die wat minder betaald krijgen. Ik kan dit echt niet begrijpen, ik zie dat in bij mijn werk in ieder geval niet gebeuren. Je mag toch verwachten dat Van der Aat zich bezighoudt met strategische aangelegenheden...

B- Het vaantje van de bekerwedstrijd ... tja. Erg zielig gewoon. Als zoiets simpels al mis kan gaan....

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door peter » di aug 10, 2010 3:01 pm

Van der Aat verdient ietsje meer, hoor. In 2009 stond hij op de rol voor 240.000 euro exclusief een bonus van 6(!) maandsalarissen.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door gaizka » wo aug 11, 2010 1:49 pm

Thijs schreef:Haha, volgens mij kan ik zo de stukjes opnoemen waarbij jij moet lachen Feest.
Haha, dat stukje dat die vrijwilliger vanuit het niets begint te hinniken en vervolgens een paard nadoet, ik ging helemaal stuk :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Pride of Amsterdam » wo aug 11, 2010 3:17 pm

gaizka schreef:Haha, dat stukje dat die vrijwilliger vanuit het niets begint te hinniken en vervolgens een paard nadoet, ik ging helemaal stuk :drecul.gif:
Hahaha, ja inderdaad. Toen viel ik er net in... ik dacht "Waar gáát dit over?!".
Op naar de vierde ster!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door joey » do aug 12, 2010 9:40 am

Scherrer schreef:Over de documentaire: Waar mijn broek van afzakte waren die korte 'motivatiefilmpjes' die Jol van YouTube plukt om voor de wedstrijd aan het team te laten zien. Dat is niet eens amateurpsycholoogje spelen, dat is verdomme kleuterniveau. Je zag aan De Zeeuw ook dat hij zich als een klein kind behandeld voelde. Het kan toch niet waar zijn dat de voorbereiding bij een topclub als Ajax er zó ongehoord kinderlijk en amateuristisch aan toe gaat? Ik ben echt verbijsterd.
MAAK ZE GEK! :poketoungeb.gif:

Vermakelijk maar wel pijnlijk. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Feest » do aug 12, 2010 9:49 am

Vergis je niet, maar die filmpjes slaan aan hoor.

Was het enige niet enorm potstierlijk, pijnlijke maar uitermate lachwekkende van die docu.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Duke » do aug 12, 2010 9:50 am

Het is toch algemeen bekend dat de meeste voetballers simpele figuren zijn, en van de Toppers en René Froger houden? Dan lijkt "Maak ze gek" me heel passend. Veel ingewikkelder moet je het ook niet maken. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door joey » do aug 12, 2010 10:34 am

Zouden voetballers daar echt intrappen? Dan is het nog erger dan ik dacht. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Marillion » do aug 12, 2010 1:26 pm

Als ik mag kiezen tussen het kijken van zo'n filmpje of David Endt die me vlak voor het betreden van het veld nog even komt vertellen dat ik scherp moet zijn dan zet ik toch echt dat filmpje op hoor. :smallgrin.gif:

Maar het is natuurlijk allemaal flauwekul. Motivatie moet uit jezelf komen. Niet uit één of ander knutselwerkje, een donderspeech of andere psychologie van de koude grond.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Duke » do aug 12, 2010 1:33 pm

De Dominee schreef:
Thijs schreef:Nou, dat was 'm. Geen idee wat ik er nou van moet vinden eigenlijk.
Van der Aat en Simone Freling lijken me in ieder geval twee hele vervelende mensen.
Van der Aat wel, Freling vond ik nog wel meevallen. Verder leuk om achter de schermen te kijken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Thijs » do aug 12, 2010 1:47 pm

Volgens mij heeft Steve McClaren voor NAC-FC Twente vorig jaar een filmpje laten zien van Braveheart, waarin verteld werd dat dit hún kans was en blabla....De spelers zeiden dat het wel 'hielp'.

Stiekem denk ik wel dat ik er ook gevoelig voor zou zijn, als ik al merk hoe ik mezelf op kan naaien met enkele youtube-sfeerfilmpjes. :blush.gif:
Dan bedoel ik natuurlijk niet 'Thijs, denk eraan: passie.' voor een thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo maar stel dat je de Wedstrijd der Wedstrijden moet spelen...

Ik zie het al helemaal voor me, spelen we de halve finale CL in de Arena. 20 minuten vantevoren komt Rik vd Boog binnen, zijn gelaat half wit en half rood geschilderd...op zo'n knol...'Strijders! Dit is de wedstrijd! Zometeen betreden jullie het colloseum, onze Arena, waar al heroïsche veldslagen zijn gevoerd! 50.000 uitzinnige Ajacieden hebben jaren uitgekeken naar dit moment, we moeten die 2-0 tegen Barcelona wegvegen! Strijd! PASSIE! BEGEISTERUNG! Liefde voor je club, verdomme! Onze vrouwen en kinderen geloven in ons! Dit is het moment om HISTORIE te schrijven!

Dit is mijn club, onze club! (Jol brult: WROAARRRRRRRRR!!!)
*Suarez slaat een tafel doormidden, Anita werpt een Extran-flesje tegen de muur. Als slot gilt Rik het uit: "FREEDOMMMMM"

Intussen wordt 'Also sprach Zarathustra' van Strauss gedraaid. De spelers peppen elkaar op, ze lopen de gang in, *klikklak*, het geluid van voetbalschoenen, de deuren naar het veld gaan open, die rode deuren met het stadswapen van Amsterdam: Vastberaden, heldhaftig, barmhartig. Het geluid uit 50.000 kelen zwelt aan: JODUH! JODUH!! Bengaals vuurwerk op de tribunes, bloed aan de palen, darmen in het net...

Verdomme, ik ga Ajax-1 nooit halen maar ik zit nu al te stuiteren op m'n stoel!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Justin » do aug 12, 2010 1:49 pm

:drecul.gif:

Hij's weer mooi.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Bert » do aug 12, 2010 1:50 pm

Thijs schreef:*Suarez slaat een tafel doormidden, Anita werpt een Extran-flesje tegen de muur. Als slot gilt Rik het uit: "FREEDOMMMMM"
Mido gooit...
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Rooie » do aug 12, 2010 1:51 pm

Thijs schreef:Volgens mij heeft Steve McClaren voor NAC-FC Twente vorig jaar een filmpje laten zien van Braveheart, waarin verteld werd dat dit hún kans was en blabla....De spelers zeiden dat het wel 'hielp'.

Stiekem denk ik wel dat ik er ook gevoelig voor zou zijn, als ik al merk hoe ik mezelf op kan naaien met enkele youtube-sfeerfilmpjes. :blush.gif:
Dan bedoel ik natuurlijk niet 'Thijs, denk eraan: passie.' voor een thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo maar stel dat je de Wedstrijd der Wedstrijden moet spelen...

Ik zie het al helemaal voor me, spelen we de halve finale CL in de Arena. 20 minuten vantevoren komt Rik vd Boog binnen, zijn gelaat half wit en half rood geschilderd...op zo'n knol...'Strijders! Dit is de wedstrijd! Zometeen betreden jullie het colloseum, onze Arena, waar al heroïsche veldslagen zijn gevoerd! 50.000 uitzinnige Ajacieden hebben jaren uitgekeken naar dit moment, we moeten die 2-0 tegen Barcelona wegvegen! Strijd! PASSIE! BEGEISTERUNG! Liefde voor je club, verdomme! Onze vrouwen en kinderen geloven in ons! Dit is het moment om HISTORIE te schrijven!

Dit is mijn club, onze club! (Jol brult: WROAARRRRRRRRR!!!)
*Suarez slaat een tafel doormidden, Anita werpt een Extran-flesje tegen de muur. Als slot gilt Rik het uit: "FREEDOMMMMM"

Intussen wordt 'Also sprach Zarathustra' van Strauss gedraaid. De spelers peppen elkaar op, ze lopen de gang in, *klikklak*, het geluid van voetbalschoenen, de deuren naar het veld gaan open, die rode deuren met het stadswapen van Amsterdam: Vastberaden, heldhaftig, barmhartig. Het geluid uit 50.000 kelen zwelt aan: JODUH! JODUH!! Bengaals vuurwerk op de tribunes, bloed aan de palen, darmen in het net 'en vooral scherp zijn'

Verdomme, ik ga Ajax-1 nooit halen maar ik zit nu al te stuiteren op m'n stoel!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Duke » do aug 12, 2010 1:55 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Thijs » do aug 12, 2010 2:00 pm

Haha ohja, zie het al helemaal voor me. Cock Jol die op zo'n beschilderde misthoorn blaast: "PWOEHOEPPPP"

Zulke speeches werken alleen als je daarna ook echt in een vet stadion het veld betreedt, bij Excelsior-uit komt het wat potsierlijk (zonder t, steef) over als je vol adrenaline het strijdtoneel betreedt en alle drie de Excelsior-supporters je schaapachtig aankijken terwijl ze hun pijp roken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Michael_B » do aug 12, 2010 2:12 pm

Thijs schreef:Volgens mij heeft Steve McClaren voor NAC-FC Twente vorig jaar een filmpje laten zien van Braveheart, waarin verteld werd dat dit hún kans was en blabla....De spelers zeiden dat het wel 'hielp'.

Stiekem denk ik wel dat ik er ook gevoelig voor zou zijn, als ik al merk hoe ik mezelf op kan naaien met enkele youtube-sfeerfilmpjes. :blush.gif:
Dan bedoel ik natuurlijk niet 'Thijs, denk eraan: passie.' voor een thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo maar stel dat je de Wedstrijd der Wedstrijden moet spelen...

Ik zie het al helemaal voor me, spelen we de halve finale CL in de Arena. 20 minuten vantevoren komt Rik vd Boog binnen, zijn gelaat half wit en half rood geschilderd...op zo'n knol...'Strijders! Dit is de wedstrijd! Zometeen betreden jullie het colloseum, onze Arena, waar al heroïsche veldslagen zijn gevoerd! 50.000 uitzinnige Ajacieden hebben jaren uitgekeken naar dit moment, we moeten die 2-0 tegen Barcelona wegvegen! Strijd! PASSIE! BEGEISTERUNG! Liefde voor je club, verdomme! Onze vrouwen en kinderen geloven in ons! Dit is het moment om HISTORIE te schrijven!

Dit is mijn club, onze club! (Jol brult: WROAARRRRRRRRR!!!)
*Suarez slaat een tafel doormidden, Anita werpt een Extran-flesje tegen de muur. Als slot gilt Rik het uit: "FREEDOMMMMM"

Intussen wordt 'Also sprach Zarathustra' van Strauss gedraaid. De spelers peppen elkaar op, ze lopen de gang in, *klikklak*, het geluid van voetbalschoenen, de deuren naar het veld gaan open, die rode deuren met het stadswapen van Amsterdam: Vastberaden, heldhaftig, barmhartig. Het geluid uit 50.000 kelen zwelt aan: JODUH! JODUH!! Bengaals vuurwerk op de tribunes, bloed aan de palen, darmen in het net...

Verdomme, ik ga Ajax-1 nooit halen maar ik zit nu al te stuiteren op m'n stoel!
:biggthumpup.gif: Koning.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Scherrer » do aug 12, 2010 2:34 pm

Thijs schreef:Volgens mij heeft Steve McClaren voor NAC-FC Twente vorig jaar een filmpje laten zien van Braveheart, waarin verteld werd dat dit hún kans was en blabla....De spelers zeiden dat het wel 'hielp'.
Dat was niet Braveheart maar de Inspirational Speech van Al Pacino in Any Given Sunday. Ook schitterend, trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk
***

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door kruifie » do aug 12, 2010 5:07 pm

Ik vind het zo gek nog niet met die filmpjes... wat hebben die gasten nou voor 'serieus' leven? (over opleidingsniveau nog niet gesproken)
Ze brengen rustig de evt kids naar school... gaan op t gemakje richting training. Daar sporten ze (wat veel mensen voor hun vrije tijd als ontspanning doen). Vervolgens lunchen ze op de club wat allemaal voor ze wordt geregeld. Dan 's middags nog een training of wat sponsoractiviteiten etc. En dan zit de dag er weer op... lekker in het autootje, zonnebril op en naar huis terwijl de rest van Nederland nog aan het werk is of richting het cup a soup moment gaat.

Pep Guardiola heeft vlak voor de Champions league finale tegen Man United een filmpje laten zien, in mijn ogen supervet als je jezelf zo ziet in een filmpje. Denk dat het zeker kan werken als boost vlak voor zo'n wedstrijd. Tegen pakweg vvv of de graafschap zal het niet echt motiveren, maar voor een echt belangrijke wedstrijd...waarom niet?
http://www.youtube.com/watch?v=hWaZj0pATkg

Plaats reactie