Godenzonen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Zeg Ko, mocht het over HtC gaan, kan je dan even zeggen wie de absolute primeur had...Kowalczyk schreef:Beste Ajax Talkers, morgenavond zit uw aller Ome Ko weer aan tafel in FC Godenzonen. En ik heb er dit keer extra zin in, want we hebben een helemaal te gekke tafel: Klaas-Jan Huntelaar en Jan Mulder schuiven aan. Erg leuk.
K.
Dank u. Al je ook nog m'n bedrijf kan promoten ben je helemaal een held.
Ben zelf bij Jong FC Utrecht - Jong Feyenoord, maar ik kan hier dan wel lezen hoe je 't eraf hebt gebracht.
:xyxthumbs:
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Jan Mulder is een geweldig leuke man. Ik vind zijn columns voorop de Volkskrant tamelijk briljant en hij is één van de (zéér) weinige mensen in het voetbal-ouwehoer-circuit die werkelijk aan (zelf)relativering doet en een dosis gezonde humor heeft.brigade zuid schreef:Gadverdamme, Jan Mulder :pukey: die extreem linkse lul die niemand laat uitpraten en vaker met stemverheffing spreekt dan niet.
En dat hij zich als sidekick van B&VD af en toe flink kwaad kan maken over politieke zaken... ach, alleen maar leuk. En dat zeg ik niet alleen omdat we van dezelfde 'kleur' zijn. Ik vond Pim Fortuyn óók vaak leuk als 'beroepsklier' in discussies.
K.
Still alive...
Dit moet wel een leuke uitzending worden. :eusa_pray: Ik moet zeggen dat Mulder me veel meer bevalt bij De Wedstrijden, altijd een beetje zieken over die wedstijdvolgorde en gewoon oog hebben voor mooi voetbal. Niks mis mee.Kowalczyk schreef: Jan Mulder is een geweldig leuke man. Ik vind zijn columns voorop de Volkskrant tamelijk briljant en hij is één van de (zéér) weinige mensen in het voetbal-ouwehoer-circuit die werkelijk aan (zelf)relativering doet en een dosis gezonde humor heeft.
- LouisXIV & co
Mulder is een topper. Altijd al gevonden. IK kan me een zomergasten-uitzending herinneren met hem (ruim 10 jaar geleden, toen-ie nog niet echt doorgebroken was als Nationale Brulaap) waarin hij allerlei fantastische fragmenten had bijeen verzameld. Onder andere Van Agt die voor lul stond in een uitzending van een foute Amerikaanse tv-dominee. Hilarisch!
Ben benieuwd morgen.
Ben benieuwd morgen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co