Cheque bedoel ik inderdaad.Duke schreef:Met Check bedoel je Jack van Gelder, neem ik aan?
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajacieden Op Televisie Topic
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
- martijn401
Wat hij voor positiefs te melden over Ajax?
Helemaal mee eens! Als Co verteld hangt iedereen aan zijn lippen, ik ook, top analist die het boeiend kan vertellen.Jöhnk schreef:Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
Staat de uitzending van gisteren nog op internet? Heb het einde niet gezien.
- Ajaciedjuh
In ftn op 137200 zoeken (als je tenminste bekent bent met newsgroups).gaizka schreef:Helemaal mee eens! Als Co verteld hangt iedereen aan zijn lippen, ik ook, top analist die het boeiend kan vertellen.Jöhnk schreef:Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Merken jullie het ook.. Dat Vette Sjek de naam Ajax bijna overdreven niet meer durft uit te spreken. Heel kinderachtig hij schaamt zich blijkbaar voor zijn voorkeur. Ik vind de uitzendingen steeds minder niveau bevatten het is maar een beetje dom geroep tussen 3 á 4 personen die elkaar niet willen laten uitspreken. Gisteren had je met van de Ende en Adriaanse eindelijk weer mensen aan tafel die fatsoenlijk over voetbal kunnen praten.Ajaciedjuh schreef:Cheque bedoel ik inderdaad.Duke schreef:Met Check bedoel je Jack van Gelder, neem ik aan?
-
- AT Toto winner 15/16
Hij moet alleen eens leren dat er nog meer mensen rond de tafel zitten die ook wel eens wat willen zeggen, Co geeft ze daar haast de kans niet voor.Jöhnk schreef:Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
Op de een of andere manier is er de mythe ontstaan dat Studio Voetbal niet makkelijk terug is te zien. Vandaar dat ik het hier laatst al aangaf. Alstu.Ajaciedjuh schreef:In ftn op 137200 zoeken (als je tenminste bekent bent met newsgroups).gaizka schreef:Helemaal mee eens! Als Co verteld hangt iedereen aan zijn lippen, ik ook, top analist die het boeiend kan vertellen.Jöhnk schreef:Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
Helaas verplicht het ontbreken van de rechten ons ertoe de actuele voetbalbeelden uit de uitzendingen te verwijderen.
pffft jammer hoor!
pffft jammer hoor!
Ik begreep dat hij een terugkeer naar AZ niet uitsloot?Jöhnk schreef:Ik vind Co bij Studio Voetbal een verademing. Met hem erbij gaat het 90 procent van de tijd over voetbal ipv over randzaken. Heerlijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zou natuurlijk de ultieme wraak zijn: AZ aan het voetballen krijgen nadat Koeman de boel verprutst heeft.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik zie het wel gebeuren als AZ vanavond verliest.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat gaat Scheringa dan érg veel geld kosten, ik betwijfel of ie dat er in wil steken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Betwijfel je dat of hoop je dat hij dat niet wil?
Ik denk dat het nog meer geld kost om Koe te laten aanprutsen. Die heeft duidelijk geen greep op de zaak.

Ik denk dat het nog meer geld kost om Koe te laten aanprutsen. Die heeft duidelijk geen greep op de zaak.
Het stinkt aan alle kanten!
Koeman wordt echt (nog) niet ontslagen na vanavond.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- martijn401
Nee zeg, alsjeblieft .. laat hem nog maar even aanmodderen.
Allebei. Bevalt me prima zo.joey schreef:Betwijfel je dat of hoop je dat hij dat niet wil?![]()

Vanavond zie ik ze trouwens nog wel winnen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als het gaat om beelden uit de Eredivisie; Samenvattingen kun je er gewoon bij pakken op www.eredivisie.nl.WP_LeGeNd schreef:Helaas verplicht het ontbreken van de rechten ons ertoe de actuele voetbalbeelden uit de uitzendingen te verwijderen.
pffft jammer hoor!
Vaste prik, na de uitzending Studio Sport op de NOS van zondagavond staan ze er al op.
- Giacomo Puccini
Hier verder over de biografie van Van Gaal.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Mooi geen Leo DriessenGiacomo Puccini schreef:Anderlecht-Ajax komt op Canvas, uitzending begint om 20:45.
- Giacomo Puccini
Ik wacht nog steeds op de eerste zender die voetbal gaat uitzenden met alleen maar stadiongeluid. Een verademing zou dat zijn.
- SylvievdVaart
Dat zeggen wij ook zo vaak tegen elkaar 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Giacomo Puccini
En toch kan commentaar bij voetbal wel mooi zijn. In Engeland kan ik er van genieten. Belgisch commentaar is vaak informatief én grappig. Je vraagt je toch af waarom Nederlanders geen goed commentaar kunnen geven. Het zijn allemaal idioten zonder kijk op het spelletje, die bovendien te veel hun mening geven. Reitsma bevalt me wel, de rest is bloedirritant. Wat mij betreft zou de NOS eens kunnen proberen om oud voetballers om te scholen tot commentator, dat is waarschijnlijk makkelijker dan een commentator iets te leren over voetbal.
Ajax!