Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Ajacieden Op Televisie Topic
Natuurlijk is het erg. Maar dit is ook niet voor ons bedoeld, maar gewoon voor die kleine kinderen die met pappie nu een handtekening aan de spelers kunnen vragen. Die vinden dit vast mooi.Peter schreef:
Is dit altijd zo? Ik vind het namelijk heel erg, al zal ik de doelgroep ook niet zijn.
Dat hoop ik dan maar, anders is het voor niemand leuk.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 10/11
Ik ben er één keer geweest, in 1997 of 1998. Toen heette het nog 'het Kick-Off Festival', maar was het precies zo.Peter schreef:Is dit altijd zo? Ik vind het namelijk heel erg, al zal ik de doelgroep ook niet zijn.Scherrer schreef:Kan iemand mijn tenen uit de kromming komen halen? Alvast bedankt.
Doelgroep zijn de kleine kinderen. Als zij het leuk vinden is de dag geslaagd. Het is een goede manier om jonge fans aan je te binden. Prima dus. Maar niet voor ons.
Is het nog bezig?
Nee, natuurlijk niet. Wat zou jij ervan vinden?Peter schreef:Spelers vinden er namelijk niets aan, zo lijkt het.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarmee? Dat ik genoeg fout heb gedaan in mijn leven of dat ik nergens spijt van heb?Harm schreef:Daar kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind dat bij je vak horen. Alleen Jol deed nog enigzins zijn best.joey schreef:Is het nog bezig?
Nee, natuurlijk niet. Wat zou jij ervan vinden?Peter schreef:Spelers vinden er namelijk niets aan, zo lijkt het.
Nou, jullie zijn allemaal jaloers zo te horen .. 

Blij met de punten ...
Ga eens uit van het positieve Luuk.LucaS schreef:Waarmee? Dat ik genoeg fout heb gedaan in mijn leven of dat ik nergens spijt van heb?Harm schreef:Daar kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn
Ik ben het eens met je opmerking dat je nergens spijt van moet hebben, maar dat je juist in moet zien wat je verkeerd hebt gedaan en daar van leren. Anders zwelg je alleen maar in zelfmedelijden.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajaxpubliek heeft geen Joods karakter (whatever that may be)
Wist ik wel, Harm
Wist ik wel, Harm
Ow sorry 

Op al die pappies die in het publiek al vloekend, zwetend en scheldend hun best staan te doen om zo'n bal te vangen voor hun kroostLucaS schreef:Op wie?

Blij met de punten ...
Dat is zo, daar ben ik wel jaloers op.
Geeft niet Harm, was een poging tot grapje. Komt wel vaker niet goed over bij mij.
Geeft niet Harm, was een poging tot grapje. Komt wel vaker niet goed over bij mij.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet een Joods karakter hebben om tot successen te komen? De Joden zijn overgelopen naar PSV?
Zitten nu bij AZ. Koeman is een jood!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Overal zie je Joodse nederzettingen. 

-
niks
Vermakelijk toch weer 

Vorig seizoen zelden naar "dat Studio Sport met Van Gelder gekeken", maar dit seizoen al twee keer. Mag er niets worden uitgezonden over Ajax? Het was vanavond de Rutten/PSV-show met Eijkelenkamp, Waterreus en Mulder.
Zal maar niet meer kijken!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het is logisch dat het veel over PSV gaat wanneer je de assistent trainer van deze club uitnodigt, maar gisteren ging het inderdaad 60 minuten lang over PSV en/of Twente. En er werd geen kritische noot gekraakt.Aristides schreef:Vorig seizoen zelden naar "dat Studio Sport met Van Gelder gekeken", maar dit seizoen al twee keer. Mag er niets worden uitgezonden over Ajax? Het was vanavond de Rutten/PSV-show met Eijkelenkamp, Waterreus en Mulder.

Waterreus voegt sowieso niets toe in zo'n programma met die irritante stem van hem.
- peter
Eijkelenkamp vond er bij die elleboog van Manolev ook 'niet zo gek veel aan de hand'.