Godenzonen
Moderator: mods
-
Pleidooi van Ko m.b.t. de seizoenkaarthouders en plee-offs was hartverwarmend. Van der Lem was het roerend met Ko eens, ondanks dat hij het niet vaak met Ko eens is als Van der Lem Godenzonen kijkt.
Van der Lem vond dat de koppies er fris bijstonden tegen Heerenveen. Ik heb zelf de wedstrijd helaas niet gezien, maar het doet me deugt dat Ajax er klaar voor lijkt.
En Van der Lem schermde opnieuw met "zaken die het bestuur" zou hebben gedaan tegen Blind/Van der Lem, maar wanneer zegt hij een keer wat die "zaken" zoal zijn? Jammer dat daar niet over doorgevraagd werd. Van der Lem zou natuurlijk ook kunnen toegeven dat ze keidhard gefaald hebben vorig seizoen.. maar dat hoor ik em dan weer niet zeggen.
Van der Lem vond dat de koppies er fris bijstonden tegen Heerenveen. Ik heb zelf de wedstrijd helaas niet gezien, maar het doet me deugt dat Ajax er klaar voor lijkt.
En Van der Lem schermde opnieuw met "zaken die het bestuur" zou hebben gedaan tegen Blind/Van der Lem, maar wanneer zegt hij een keer wat die "zaken" zoal zijn? Jammer dat daar niet over doorgevraagd werd. Van der Lem zou natuurlijk ook kunnen toegeven dat ze keidhard gefaald hebben vorig seizoen.. maar dat hoor ik em dan weer niet zeggen.
Hoor je dat Neefkens !!!!Thomas schreef:Ik heb Van der Lem sowieso amper iets zinnigs horen zeggen hoor.
En volgens Ko liggen Perez en Ten Cate elkaar inderdaad niet als persoon. Ik zou het jammer vinden als Perez vertrekt, maar Ajax moet in ieder geval zorgen dat men hem alleen aan een buitenlandse club verkoopt.
Blij met de punten ...
Dat blijkt wel met Babel als slechste linksbuiten ooit die mag blijven staan. Sneijder vertrekt naar Spanje over 6 weken en misschien Perez ook naar een andere club dan zie ik weer een probleem op 10. HTC moet toch wel heel goed nadenken over de toekomst van Kenneth die wel geliefd is bij het Ajax publiekThomas schreef:Ik heb Van der Lem sowieso amper iets zinnigs horen zeggen hoor.
En volgens Ko liggen Perez en Ten Cate elkaar inderdaad niet als persoon. Ik zou het jammer vinden als Perez vertrekt, maar Ajax moet in ieder geval zorgen dat men hem alleen aan een buitenlandse club verkoopt.
Vanavond de heren analisten.
Ik laat verstek gaan, ik heb iets anders te doen. Eerlijk gezegd lijkt een samenvatting van deze uitzending me ook niet zo nodig.
Ik laat verstek gaan, ik heb iets anders te doen. Eerlijk gezegd lijkt een samenvatting van deze uitzending me ook niet zo nodig.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zal deze vraag beantwoordenThomas schreef:Werd er verder nog iets bijzonders gezegd, Voetske?

NEE!! Beste een interessante uitzending, gewoon de analisten die het seizoen en de wedstrijd van zondag doornamen. Ik erger me alleen mateloos aan peter r. de vries, vind hem niet goed bij het programma passen.
-