Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Foutenfestival. Echt, wat valt dat nivo tegen als je er nu naar kijkt. Reiziger die over een bal heentrapt a la Bogelund, Bayern-verdedigers die de bal zo in de voeten van Overmars schuiven.Vaart! schreef:Nu: Eurosport. Ajax - Bayern uit '95..
Door het Bosman-arrest zijn de ploegen iig. kwalititief sterker geworden.
- Daily Blind
De beste was Real Madrid - Ajax. Maar dat Madrid steekt toch schril af tegen dat van nu. Zelfde geldt trouwens voor Milan en zelfs Bayern Munchen.joey schreef:Die wedstrijd is geen maatstaf. Was kwalitatief zeker niet de beste die Ajax heeft gespeeld. Wel de spectaculairste, want er gebeurde van alles. :eusa_dance:
Milan-Ajax was ook erg goed. Vlekkeloos positiespel.
Bayern speelde met veel invallers. De keeper was nog amateur als ik het me goed herinner. Sven nog iets.
Ik zag een tijdje terug op de video een Ajax-PSV van midden jaren negentig. Vond het niveau erg hoog. Veel hoger dan van recentere edities. Maar dat zal wel komen doordat bijna alle grote namen van het Nederlandse voetbal toen nog in eigen land speelden.
Bayern speelde met veel invallers. De keeper was nog amateur als ik het me goed herinner. Sven nog iets.
Ik zag een tijdje terug op de video een Ajax-PSV van midden jaren negentig. Vond het niveau erg hoog. Veel hoger dan van recentere edities. Maar dat zal wel komen doordat bijna alle grote namen van het Nederlandse voetbal toen nog in eigen land speelden.
Zeker die 1-1 met goals van Ronaldo en Kanu?joey schreef:Milan-Ajax was ook erg goed. Vlekkeloos positiespel.
Sven Schreuer geloof ik trouwens...
- Daily Blind
- Dirk Scheringa
- Dirk Scheringa
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vanavond, dinsdag 4 mei, bij Barend en Van Dorp zijn Wesley Sneijder en Rafael vd Vaart.
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvando ... /index.xml
Thnx Pienaar10 :xyxthumbs:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
hmz dat wilde ik ook net gaan posten...Raymon schreef:Vanavond, dinsdag 4 mei, bij Barend en Van Dorp zijn Wesley Sneijder en Rafael vd Vaart.
maar staat er al ;)
Vanavond dus ff Barend en van Dorp kijken :)
Ajax
- Dirk Scheringa
Klef hoor, dat ze persé met z'n tweetjes moeten. Frits Barend zal ze wel weer de nodige veren in hun reet stoppen, om er aan toe te voegen dat ze klaar zijn voor het buitenland en vervolgens te vragen dat het toch belachelijk is dat al dat geweld en Joden geroep rond de Nederlandse voetbalvelden zo maar kan tegenwoordig en of dat geen reden te meer is om Ajax voor Barcelona of Madrid of Manchester United te verruilen. Na deze journalistiek hoogwaardige voetbal inhoudelijke vragen zal de rest van het interview een diepgaande levensbeschouwelijke tint krijgen en gaan over de relatie van Rafael van der Vaart met Sylvie Meis en de innige vriendschap tussen de bloedbroeders Raf en Wes.
Maar voor de zekerheid ga ik toch maar even kijken ;)
Maar voor de zekerheid ga ik toch maar even kijken ;)
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat